Resultados globales: 113 registros encontrados en 0.01 segundos.
Artículos, Encontrados 22 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 4 registros
Libros y colecciones, Encontrados 4 registros
Documentos de investigación, Encontrados 28 registros
Materiales académicos, Encontrados 55 registros
Artículos Encontrados 22 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
2 p, 164.4 KB Memòria a curt termini i comprensió en catalanoparlants amb afàsia / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muntané Sánchez, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Investigadores del Departament de Filologia Catalana de la UAB han estudiat la relació entre les dificultats en la comprensió del llenguatge i la memòria a curt termini en subjectes amb afàsia, un trastorn del llenguatge molt incapacitant. [...]
Investigadoras del Departament de Filologia Catalana de la UAB han estudiado la relación entre las dificultades en la comprensión del lenguaje y la memoria a corto plazo en sujetos con afasia, un trastorno del lenguaje muy incapacitante. [...]

2023
UAB divulga, Maig 2023, p. 1-2
2 documentos
2.
20 p, 554.2 KB Do infants have abstract grammatical knowledge of word order at 17 months? Evidence from Mandarin Chinese / Zhu, Jingtao (ClicAsia) ; Franck, Julie (University of Geneva. Laboratoire de Psycholinguistique) ; Rizzi, Luigi (University of Geneva. Departament de Linguistique) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Università degli Studi di Siena. Centro Interdipartimentale di Studi Cognitivi sul Linguaggio
We test the comprehension of transitive sentences in very young learners of Mandarin Chinese using a combination of the weird word order paradigm with the use of pseudo-verbs and the preferential looking paradigm, replicating the experiment of Franck et al. [...]
2022 - 10.1017/S0305000920000756
Journal of Child Language, Vol. 49 Núm. 1 (2022) , p. 60-79  
3.
0 p, 685.3 KB Short-term memory and sentence comprehension in Catalan aphasia / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Lingüística Teòrica) ; Muntané Sánchez, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Lingüística Teòrica)
The main goal of the present study is to investigate visual and verbal short-term memory side to side with sentence comprehension in Catalan-speaking subjects with aphasia in comparison with subjects without brain damage. [...]
2022 - 10.3389/fpsyg.2022.880398
Frontiers in psychology, Vol. 13 (october 2022)  
4.
13 p, 938.1 KB The Distribution of Subjects in L2 Spanish by Greek Learners / Margaza, Panagiota ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Our study examines the expression and position of subjects in L2 acquisition, two phenomena that are studied within the framework of the Interface Hypothesis (IH). The first version of the IH predicts that interface properties involving syntax and another cognitive domain may not be fully acquirable in a second language (; also ). [...]
2022 - 10.3389/fpsyg.2021.794587
Frontiers in psychology, Vol. 12 (january 2022)  
5.
13 p, 520.6 KB A Sentence Repetition Task for Catalan-Speaking Typically-Developing Children and Children with Specific Language Impairment / Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
It is common to find that so-called minority languages enjoy fewer (if any) diagnostic tools than the so-called majority languages. This has repercussions for the detection and proper assessment of children with Specific Language Impairment (SLI) brought up in these languages. [...]
2017 - 10.3389/fpsyg.2017.01865
Frontiers in psychology, Vol. 8 (october 2017)  
6.
154.2 KB Editorial : Investigating Grammar in Autism Spectrum Disorders / Durrleman, Stephanie (Université de Genève. Département de Psycholinguistique) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
2018 - 10.3389/fpsyg.2018.01004
Frontiers in psychology, Vol. 9 (june 2018)  
7.
22 p, 787.5 KB Chinese Children's Knowledge of Topicalization : Experimental Evidence from a Comprehension Study / Hu, Shenai (University of Milano-Bicocca. Department of Psychology) ; Guasti, Maria Teresa (University of Milano-Bicocca. Department of Psychology) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
There is a debate as to whether topic structures in Chinese involve A'-movement or result from base-generation of the topic in the left periphery. If Chinese topicalization was derived by movement, under the assumptions of Friedmann et al. [...]
2018 - 10.1007/s10936-018-9575-6
Journal of Psycholinguistic Research, Vol. 47 (march 2018) , p. 1279-1300  
8.
9 p, 734.8 KB Child relativized minimality and grammaticality judgement / Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Grammaticality judgements are the fundamental experimental source of generative linguistic theory. They may be difficult to elicit, especially in some populations, but generally they inform us neatly about what the grammar licenses or, on the contrary, bans. [...]
2020 - 10.3389/fpsyg.2020.00105
Frontiers in psychology, Vol. 11 (february 2020)  
9.
2 p, 418.7 KB Com aprenem una llengua : importa la freqüència en l'input? / Zhu, Jingtao ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
How do we acquire language : $b does frequency in the input matter?.
Tendim a donar per descomptat el llenguatge fins que un dia ens toca aprendre'n un de nou. Aleshores, tot canvia radicalment. Tot i això, les coses semblen funcionar diferent per a la nena de la fotografia. [...]
Tendemos a dar por hecho el lenguaje hasta que un día nos toca aprender uno de nuevo. Entonces, todo cambia radicalmente. Sin embargo, las cosas parecen funcionar diferente para la niña de la fotografia. [...]
Most of the time we adults take language for granted, unless one day we have to learn a new one. Then, things change radically. However, things seem to work differently for her (here a picture of a baby). [...]

2020
UAB divulga, Març 2020, p. 1-2
3 documentos
10.
13 p, 244.1 KB A pilot study of quantification in child Catalan / Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Escobar Álvarez, M. Ángeles (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya). Departamento de Filologías Extranjeras y sus Lingüísticas)
És ben sabut que els nens interpreten els quantificadors universals d'una forma diferent que els adults, com ja van mostrar Inhelder i Piaget; en aquest article presentem els primers resultats experimentals de la interpretació del quantificador universal tots en català, en nens de 3 a 7 anys. [...]
Since the work of Inhelder and Piaget, children have been known to interpret universal quantifiers differently from adults; in this paper we present the first experimental results on the interpretation of the universal quantifier tots 'all' by speakers of Catalan aged 3 to 7. [...]

2011
Zeitschrift für Katalanistik, Vol. 24 (2011) , p. 213-225  

Artículos : Encontrados 22 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 4 registros  
1.
1 p, 805.5 KB Analysis of descriptions by Catalan-speaking individuals with aphasia and cognitive impairment / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muntané Sánchez, Helena (Hospital Sant Rafael) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Description and narrative tasks are used to evaluate and investigate the language production abilities of people with language impairments (e. g. Schönberger et al. , 2014; Mueller et al. , 2018; Cummings, 2019). [...]
2023
Academy of Aphasia. Reading, : 2023  
2.
1 p, 282.2 KB Word fluency and object naming in aphasia and cognitive impairment / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muntané Sánchez, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Word fluency (WF) and picture naming tasks have been shown to be sensitive to different neuropathologies. Both rest on lexical retrieval, but WF is also a measure of executive function (and attention). [...]
2022
Academy of Aphasia (Philadelphia, 23 October 2022), : 2022  
3.
1 p, 103.8 KB Nonverbal and verbal cognition in Catalan-speaking individuals with aphasia / Salmons Llussa, Io ; Muntané Sánchez, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Pòster presentat el dia 14/09/2022 a la sessió 3 del "Science of Aphasia Congress" celebrat a l'Agora du Haut Carré a la Université de Bordeaux.
2022
Science of Aphasia Congress (SoA), 12-15 September. Bordeaux, : 2022  
4.
1 p, 298.1 KB The association between cognitive and language skills in Catalan aphasia / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muntané Sánchez, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
People with aphasia (PWA) often present other cognitive deficits (Caplan et al. , 2013; Wall et al. , 2017) argued to contribute to their linguistic impairment (Christensen et al. , 2018; Choinski et al. [...]
2022
International Aphasia Rehabilitation Conference. Philadelphia, : 2022  

Libros y colecciones Encontrados 4 registros  
1.
12 p, 161.5 KB Sujetos, focos y tópicos en la adquisición del catalán / Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Lingüística Teòrica) ; Palma-Martínez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola, 2017
Relaciones sintácticas : Homenaje a José M. Brucart y M. Lluïsa Hernanz, 2017, p. 341-352  
2.
236 p, 39.9 MB Prova integral d'afàsia : llibre d'ítems / Salmons Llussa, Io ; Rofes, Adrià ; Gavarró Algueró, Anna
La Prova integral d'afàsia és l'adaptació al català del Comprehensive Aphasia Test de Swinburn, Porter i Howard (2004). Es tracta d'una prova per avaluar i diagnosticar l'àfasia en catalanoparlants que s'ha desenvolupat sota la iniciativa del grup international Collaboration of Aphasia Trialists amb l'objectiu d'obtenir una eina de diagnòstic en més de vint llengües que permeti, d'una banda, avaluar els pacients en la seva llengua materna i, de l'altra, dur a terme estudis comparatius de dades en diferents llengües. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2021 (Materials ; 242)  
3.
704 p, 5.7 MB Relaciones sintácticas : Homenaje a José M. Brucart y M. Lluïsa Hernanz / Gallego, Ángel J.. (Gallego Bartolomé) ed. ; Rodríguez Sellés, Yolanda, ed. ; Fernández-Sánchez, Javier, ed. ; Villalba, Xavier 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Uriagereka, Juan (University of Maryland) ; Sànchez López, Cristina (Universidad Complutense de Madrid) ; Sánchez Lancis, Carlos Eliseo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Saab, Andrés (Universidad de Buenos Aires) ; Rubio Alcalá, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Romero Morales, Juan (Universidad de Extremadura) ; Ridruejo Alonso, Emilio (Universidad de Valladolid) ; Picallo i Soler, M. Carme (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pavón Lucero, María Victoria (Universidad Carlos III de Madrid) ; Suñer Gratacós, Avel·lina (Universitat de Girona) ; Ordóñez, Francisco (Stonybrook University. Department of Linguistics) ; Mendívil-Giró, José-Luis (Universidad de Zaragoza) ; Mateu Fontanals, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Masullo, Pascual José (Universidad Nacional de Río Negro) ; Massanell i Messalles, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mascaró, Joan, 1949- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Machuca Ayuso, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ríos Mestre, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Leonetti, Manuel (Universidad de Alcalá. Departamento de Filología) ; Escandell-Vidal, Victoria (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ; Jiménez-Fernández, Ángel L (Universidad de Sevilla) ; Gutiérrez Rodríguez, Edita (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Pérez Ocón, Pilar (Universidad de Alcalá) ; Gumiel Molina, Silvia (Universidad de Alcalá) ; Moreno-Quibén, Norberto (Universidad de Alcalá) ; Pérez-Jiménez, Isabel (Universidad de Alcalá) ; Gràcia i Solé, Lluïsa (Universitat de Girona) ; Roca, Francesc 1945- (Universitat de Girona) ; González Rodríguez, Raquel (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Lingüística Teòrica) ; Palma-Martínez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández-Sánchez, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garriga Escribano, Cecilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Gutiérrez Cuadrado, Juan (Universidad Carlos III de Madrid) ; Fábregas, Antonio (Universidad de Tromsø-Universidad Ártica de Noruega) ; Etxepare, Ricardo (Centre de Recherche sur la Langue et les Textes Basques (IKER)) ; Uribe-Etxebarria, Myriam (Universidad del País Vasco) ; Espinal, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Eguren, Luis (Universidad Autónoma de Madrid) ; Di Tullio, Ángela L. (Universidad de Buenos Aires) ; Demonte, Violeta (Universidad Autónoma de Madrid) ; Fernández Soriano, Olga (Universidad Autónoma de Madrid) ; Castroviejo, Elena (Consejo Superior de Investigaciones Científicas (Espanya). Instituto de Lengua, Literatura y Antropología) ; Gehrke, Berit (Centre National de la Recherche Scientifique (França)) ; Camus Bergareche, Bruno (Universidad de Castilla-La Mancha. Facultad de Letras) ; Ohannesian, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabré Monné, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Buenafuentes de la Mata, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Bosque, Ignacio (Universidad Complutense de Madrid) ; Sáez del Álamo, Luis Ángel (Universidad Complutense de Madrid) ; Bonet, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Lingüística Teòrica) ; Bartra, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Rigau, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Balari, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Ausín, Adolfo (Michigan State University) ; Torrego, Esther (University of Massachusetts) ; Arche, María J. (University of Greenwich) ; Marín, Rafael (Université de Lille) ; Alcoba, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente volumen recoge los trabajos de algunos amigos y colegas de M. Lluïsa Hernanz i José M. Brucart. Con este libro se pretende rendir homenaje a su dilatada labor docente, a su inestimable contribución al estudio de la gramática del español y a su particular manera de concebir la formación universitaria como una actividad orientada también a educar en valores.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola, 2017  
4.
14 p, 646.4 KB Catalan child relative contrasts as a processing effect / Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cunill Sabates, Arnau (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muntané Puig, Míriam (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Reguant, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona)
Research in various languages indicates that children interpret subject relatives in an adult-like manner substantially earlier than they interpret object relatives. This asymmetry, while grounded in a grammatical contrast, may be attributed to processing of the corresponding syntactic structures, as in Gibson (1998), Morrill (2000). [...]
2011
Selected proceedings of the 4th Conference on Generative Approaches to Language Acquisition North America (GALANA 2010), 2011, p. 37-50  

Documentos de investigación Encontrados 28 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
47 p, 2.6 MB Acquisition of complex syllabic onsets in Catalan children / Ninyerola Barea, Duna ; Bonet, Eulàlia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gavarró Algueró, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
The acquisition of complex onsets in word-initial position has been an area of interest in the field of phonological acquisition. The aim of this MA thesis is to offer an account of word-initial complex onset production in Catalan children, based on the work by Jongstra (2003) for Dutch framed within Optimality Theory. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023  
2.
44 p, 750.5 KB L'Adquisició de l'elevació en Català : un experiment amb el verb semblar / Jo Galí, Sergi ; Gavarró Algueró, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
A la bibliografia es troba que, de la mateixa manera que es troba un retard en l'adquisició de les passives, en anglès també hi ha un retard en l'adquisició de les oracions amb elevació. Entre els autors que han proposat hipòtesis per tal d'explicar el retard en l'adquisició de les oracions amb elevació hi ha Wexler (2004) i Orfitelli (2012). [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]  
3.
216 p, 4.1 MB Studies in early mandarin syntax / Zhu, Jingtao ; Gavarró Algueró, Anna, dir.
Tot i que hi ha molts estudis sobre l'aparició de la sensibilitat a la fonologia des del naixement, no n'hi ha tants sobre el desenvolupament de la sintaxi en la primera infantesa. En aquesta tesi faig un estudi de corpus i dos experiments sobre el desenvolupament de la sintaxi en xinès mandarí i presento resultats nous que qüestionen les aproximacions lèxiques a l'adquisició (Abbot-Smith & Tomasello 2006, Tomasello 2003) i les aproximacions basades en la freqüència. [...]
A pesar de que existe una gran cantidad de estudios que abordan la aparición de la sensibilidad fonológica desde el nacimiento, no hay muchos que aborden el desarrollo de la sintaxis durante la primera infancia. [...]
While many studies address the emergence of phonological awareness from birth, little is known about the development of syntax in infancy. In this dissertation I offer a corpus-based study and two experiments on the development of syntax in Mandarin Chinese and present novel results that challenge lexical approaches to language acquisition (e. [...]

2021  
4.
32.3 KB Agrammatic comprehension of contrastive focus and clitic left dislocation in Catalan / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
The dataset contains the raw scores of a group of healthy participants and subjects with agrammatic aphasia on two sentence-picture tasks that evaluated the comprehension of contrastive focus and clitic left dislocation in Catalan.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 - 10.5565/ddd.uab.cat/257484
2 documentos
5.
24.9 KB CAT-CAT : memòria a curt termini visual i verbal, comprensió de frases / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muntané Sánchez, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Resultats de l'estandardització de la Prova Integral d'Afàsia (Salmons, Rofes i Gavarró, 2021) per a diagnosticar afàsia en catalanoparlants. Inclou les dades de 84 subjectes control i 12 subjectes amb diferents tipus d'afàsia en les tasques de (i) memòria a curt termini visual, (ii) memòria a curt termini verbal (amplitud de números i de frases), i (iii) comprensió de frases. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 - 10.5565/ddd.uab.cat/255717
2 documentos
6.
294 p, 16.0 MB The acquisition of the passive in european portuguese / Mendes Agostinho, Celina Filipa ; Gavarró Algueró, Anna, dir. ; Lúcia Santos, Ana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
Aquest estudi avalua la comprensió de la passiva verbal per part dels nens parlants de portuguès europeu. En aquesta dissertació presento dades de tres experiments dissenyats per avaluar la comprensió de passives verbals i per avaluar dues hipòtesis contemporànies de l'adquisició de la passiva verbal, el Universal Phase Requirement (Wexler, 2004) i la Universal Freezing Hypothesis (Snyder & Hyams, 2015). [...]
Este estudio evalúa la comprensión de la pasiva verbal por parte de los niños hablantes de portugués europeo. En esta disertación presento datos de tres experimentos diseñados para evaluar la comprensión de pasivas verbales y para evaluar dos hipótesis contemporáneas de la adquisición de la pasiva verbal, a saber, el Universal Phase Requirement (Wexler, 2004) y la Universal Freezing Hypothesis (Snyder & Hyams, 2015). [...]
This study assesses the comprehension of verbal passives by children acquiring European Portuguese. Here I present data from three experimental studies designed to test the comprehension of verbal passives by children and to assess contemporary accounts of passive acquisition, namely the Universal Phase Requirement (Wexler, 2004) and the Universal Freezing Hypothesis (Snyder & Hyams, 2015). [...]

2020  
7.
41 p, 2.1 MB Un nou experiment sobre la disjunció negativa / Delgado Oliveros, David ; Gavarró Algueró, Anna, dir. ; Pagliarini, Elena, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest treball es fonamenta en la revisió duta a terme per A. Gavarró de l'experiment de Goro & Akiba (2004) sobre la interpretació de la disjunció negativa, per tal de poder experimentar amb nens més petits (2-3, 3-4 anys). [...]
2019
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  
8.
55 p, 1.1 MB Subject-Verb Agreement Comprehension in Child Catalan / Sánchez Tarjuelo, Maria ; Gavarró Algueró, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present study aims to provide evidence for early subject-verb agreement in Catalanspeaking children through a picture selection task. It follows a series of studies previously developed in the field where asymmetries between production and comprehension on agreement were found (Johnson et al. [...]
Setembre 2020  
9.
3.1 KB Child relativised minimality dataset / Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Dades recollides el maig del 2019 per a l'experiment d'adquisició de la sintaxi.
2019 - 10.5565/ddd.uab.cat/215041
2 documentos
10.
324 p, 1.7 MB The Distribution of subjects in L2 spanish and L2 greek / Margaza, Panagiota ; Gavarró Algueró, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
El objetivo de esta tesis es estudiar la distribución de los sujetos en español y en griego como L2, dado que ambas lenguas comparten la propiedad del sujeto nulo. Por eso, representan un término de comparación relevante con respecto a la Hipótesis de la Interfaz, muy influyente en la adquisición de segundas lenguas. [...]
The aim of this thesis is to study the distribution of subjects in L2 Spanish and L2 Greek, given the fact that Greek and Spanish share the property of being null subject languages. For this reason, they represent an interesting context for comparison with respect to the Interface Hypothesis, one of the most influential hypotheses on second language acquisition. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  

Documentos de investigación : Encontrados 28 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 55 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
7 p, 114.2 KB Introducció a la lingüística [100228] / Gavarro Alguero, Anna ; Balari, Sergio ; Llisterri Boix, Joaquim ; Real Puigdollers, Cristina ; Salvà i Puig, Sebastià ; Morosi, Paolo ; Pagliarini, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'assignatura d'Introducció a la lingüística té per objectiu introduir l'estudiant en l'estudi científic del llenguatge.
The goal of the course is to introduce the student to the scientific study of language.
El objetivo del curso es introducir al estudiante en el estudio científico del lenguaje.

2023-24
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Estudis d'Espanyol i Xinès: Llengua, Literatura i Cultura [1449]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [1495]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]
Grau en Estudis d'Espanyol i Xinès: Llengua, Literatura i Cultura [1508]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documentos
2.
6 p, 109.6 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarro Alguero, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és d'introduir l'estudiant en un camp empíric de la lingüística: l'adquisició del llenguatge. Considerarem tant l'adquisició del llenguatge en els casos de desenvolupament típic com en el cas de la patologia. [...]
El objetivo de esta asignatura es introducir al estudiante en un campo empírico de la lingüística: la adquisición del lenguaje. Consideraremos tanto la adquisición del lenguaje en los casos de desarrollo típico como en el caso de la patología. [...]

2023-24
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [1495]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documentos
3.
8 p, 121.1 KB Introducció a la lingüística [100228] / Gavarro Alguero, Anna ; Balari, Sergio ; Bonet, Eulàlia ; Llisterri Boix, Joaquim ; Real Puigdollers, Cristina ; Ruiz Alonso, Cristina ; Salvà i Puig, Sebastià ; Morosi, Paolo ; Tsiakmakis, Evripidis ; Torres Tamarit, Francesc Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'assignatura d'Introducció a la lingüística té per objectiu introduir l'estudiant en l'estudi científic del llenguatge.
The goal of the course is to introduce the student to the scientific study of language.
El objetivo del curso es introducir al estudiante en el estudio científico del lenguaje.

2022-23
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Estudis d'Espanyol i Xinès: Llengua, Literatura i Cultura [1449]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [1495]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]
Grau en Estudis d'Espanyol i Xinès: Llengua, Literatura i Cultura [1508]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documentos
4.
7 p, 115.6 KB Introducció a la lingüística [100228] / Gavarró Algueró, Anna ; Balari, Sergio ; Bonet, Eulàlia ; Llisterri Boix, Joaquim ; Tsiakmakis, Evripidis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'assignatura d'Introducció a la lingüística té per objectiu introduir l'estudiant en l'estudi científic del llenguatge.
The goal of the course is to introduce the student to the scientific study of language.
El objetivo del curso es introducir al estudiante en el estudio científico del lenguaje.

2021-22
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Estudis d'Espanyol i Xinès: Llengua, Literatura i Cultura [1449]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documentos
5.
6 p, 110.4 KB Introducció a la lingüística [100228] / Gavarró Algueró, Anna ; Balari, Sergio ; Bonet, Eulàlia ; Llisterri Boix, Joaquim ; Tsiakmakis, Evripidis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
1 L'assignatura d'Introducció a la lingüística té per objectiu introduir l'estudiant en l'estudi científic del llenguatge.
El objetivo del curso es introducir al estudiante en el estudio científico del lenguaje. 1 El objetivo del curso es introducir al estudiante en el estudio científico del lenguaje.

2020-21
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Estudis d'Espanyol i Xinès: Llengua, Literatura i Cultura [1449]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documentos
6.
6 p, 110.6 KB Introducció a la lingüística [100228] / Gavarró Algueró, Anna ; Balari, Sergio ; Bonet, Eulàlia ; Cabré Monné, Teresa ; Espinal, M. Teresa ; Llisterri Boix, Joaquim ; Seres Guillen, Daria ; Mateu Fontanals, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura d'Introducció a la lingüística té per objectiu introduir l'estudiant en l'estudi científic del llenguatge.
2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documentos
7.
6 p, 109.5 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró Algueró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és d'introduir l'estudiant en un camp empíric de la lingüística: l'adquisició del llenguatge. Sobretot considerarem l'adquisició del llenguatge en els casos de desenvolupament típic, encara que comentarem alguns casos de patologia. [...]
2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documentos
8.
2 p, 967.7 KB El llenguatge humà [23293] / Gavarró Algueró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2005-06
Llicenciat en Humanitats [78]  
9.
6 p, 83.0 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró Algueró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és d'introduir l'estudiant en un camp empíric de la lingüística: l'adquisició del llenguatge. Sobretot considerarem l'adquisició del llenguatge en els casos de desenvolupament típic, encara que comentarem alguns casos de patologia. [...]
2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
10.
6 p, 82.6 KB Introducció a la lingüística [100228] / Gavarró Algueró, Anna ; Mateu Fontanals, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura d'Introducció a la lingüística té per objectius introduir l'estudiant de Lletres (de qualsevol especialitat) en l'estudi científic del llenguatge. Atesa la centralitat del llenguatge com a capacitat característica i exclusiva dels humans, uns coneixements bàsics d'aquest camp són bàsics per a qualsevol 1 característica i exclusiva dels humans, uns coneixements bàsics d'aquest camp són bàsics per a qualsevol estudiant de la facultat.
2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  

Materiales académicos : Encontrados 55 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.