Resultats globals: 74 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 48 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 16 registres trobats
Articles, 9 registres trobats
Materials de curs 48 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 88.0 KB Adquisició del Llenguatge [100196] / Gavarró Algueró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és d'introduir l'estudiant en un camp empíric de la lingüística: l'adquisició del llenguatge. Sobretot considerarem l'adquisició del llenguatge en els casos de desenvolupament típic; comentarem alguns casos de patologia. [...]
2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
2.
7 p, 88.1 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró Algueró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és d'introduir l'estudiant en un camp empíric de la lingüística: l'adquisició del llenguatge. Considerarem tant l'adquisició del llenguatge en els casos de desenvolupament típic com en el cas de la patologia. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Graduat o Graduada en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Graduat o Graduada en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Estudis de Francès i Català [999]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Llengua i literatura catalanes [810]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]
Graduat o Graduada en Estudis Clàssics [804]  
3.
6 p, 35.5 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró Algueró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és d'introduir l'estudiant en un camp empíric de la lingüística: l'adquisició del llenguatge. Considerarem tant l'adquisició del llenguatge en els casos de desenvolupament típic com en el cas de la patologia. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Graduat o Graduada en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Graduat o Graduada en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Estudis de Francès i Català [999]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Llengua i literatura catalanes [810]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]
Graduat o Graduada en Estudis Clàssics [804]  
4.
4 p, 103.8 KB Introducció a la lingüística [100228] / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura d'Introducció a la lingüística es correspon amb la matèria de Lingüística i té per objectius introduir l'estudiant de Lletres (de qualsevol especialitat) en l'estudi científic del llenguatge. [...]
2014-15
Estudis Francesos [988]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Graduat o Graduada en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Graduat o Graduada en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Estudis de Francès i Català [999]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Llengua i literatura catalanes [810]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]
Graduat o Graduada en Estudis Clàssics [804]  
5.
3 p, 100.7 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és d'introduir l'estudiant en un camp empíric de la lingüística: l'adquisició del llenguatge. Considerarem tant l'adquisició del llenguatge en els casos de desenvolupament típic com en el cas de la patologia. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Graduat o Graduada en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Graduat o Graduada en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Estudis de Francès i Català [999]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Llengua i literatura catalanes [810]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]
Graduat o Graduada en Estudis Clàssics [804]  
6.
10 p, 243.4 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2013-14
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Estudis Clàssics [804]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Graduat o Graduada en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Graduat o Graduada en Estudis de Català i Espanyol [834]
Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]
Estudis de Francès i Català [999]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Llengua i literatura catalanes [810]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  
7.
4.9 MB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Llengua i literatura catalanes [810]  
8.
9 p, 153.9 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  
9.
9 p, 153.9 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Graduat o Graduada en Estudis Clàssics [804]  
10.
13 p, 166.5 KB Introducció a la lingüística [100228] / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Balari, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Estudis Clàssics [804]
Llengua i literatura catalanes [810]
Graduat o Graduada en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Graduat o Graduada en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Estudis Francesos [988]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Estudis de Francès i Català [999]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]  

Materials de curs : 48 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
14 p, 646.4 KB Catalan child relative contrasts as a processing effect / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cunill Sabatés, Arnau (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muntané Puig, Míriam (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Reguant, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona)
Research in various languages indicates that children interpret subject relatives in an adult-like manner substantially earlier than they interpret object relatives. This asymmetry, while grounded in a grammatical contrast, may be attributed to processing of the corresponding syntactic structures, as in Gibson (1998), Morrill (2000). [...]
2011
Selected proceedings of the 4th Conference on Generative Approaches to Language Acquisition North America (GALANA 2010), 2011, p. 37-50  

Documents de recerca 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
194 p, 1.7 MB Early acquisition of word order : evidence from hindi-urdu and malayalam / Leela, Maya ; Gavarró, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
L'adquisició de l'ordre de mots en dues llengües poc estudiades, l'hindi-urdú i el malaiàlam, s'explora a partir de les assumpcions de la Gramàtica Universal (Universal Grammar) i de la Fixació Primerenc dels Paràmetres (Very Early Parameter Setting, Wexler 1998). [...]
L'adquisició de l'ordre de mots en dues llengües poc estudiades, l'hindi-urdú i el malaiàlam, s'explora a partir de les assumpcions de la Gramàtica Universal (Universal Grammar) i de la Fixació Primerenc dels Paràmetres (Very Early Parameter Setting, Wexler 1998). [...]
The acquisition of word order in two under-researched languages, Hindi-Urdu and Malayalam, is explored under the assumptions of Universal Grammar and Very Early Parameter Setting. The acquisition of the OV order was tested through an experiment that was conducted on 19-month old native Hindi- Urdu infants using a combination of the preferential-looking mode, the weird-word-order paradigm, and pseudo-verbs. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
37 p, 712.0 KB Lecturas culminativas en el español infantil / Gómez Marzo, Lucía ; Gavarró, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El presente estudio pretende explorar la Hipótesis del Control del Agente (Demirdache y Martin, 2015). El primer objetivo es observar si en el español infantil se realizan lecturas culminativas cuando se combinan predicados télicos y perfectivos con eventos de cambio de estado incompletos. [...]
El present estudio pretén explorar la Hipòtesi del Control de l'Agent (Demirdache i Martin, 2015). El primer objectiu es observar si en l'espanyol infantil es realitzen lectures culminatives quan es combinen predicats tèlics i perfectius amb esdeveniments de canvi d'estat incomplets. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
3.
217 p, 1.2 MB Actional passives in child Catalan / Parramon Chocarro, Xavier ; Gavarró, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Lingüística Teòrica
Aquesta tesi és el resultat de la primera investigació extensa en l'adquisició de les passives agentives en dues varietats de català: el català central i el mallorquí. L'adquisició de passives per part dels nens mostra un retard en diverses llengües, especialment aquelles en què la passiva verbal i l'adjectiva no són homòfones. [...]
This thesis results from the first comprehensive investigation into children's acquisition of actional passives in two varieties of Catalan: Central Catalan and Majorcan Catalan. The acquisition of passives by children has proved to be delayed in a number of languages, especially those which do not have s-homophones between an adjectival passive and a verbal passive. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
4.
244 p, 1.6 MB The Agrammatic comprehension of contrastive focus and clitic left dislocation in Catalan / Salmons Llussa, Io ; Gavarró, Anna, dir ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
Aquesta tesi tracta la comprensió agramàtica del focus contrastiu, les dislocacions a l'esquerra i les construccions de clític en català. Aquestes estructures gairebé no han estat investigades anteriorment, tot i que presenten algunes propietats que les fan interessants per testar les hipòtesis sobre el dèficit en comprensió en l'afàsia de Broca. [...]
Esta tesis trata sobre la comprensión agramática del foco constrastivo, las dislocaciones a la izquierda y las construcciones de clíticos en catalán. Hay muy pocos estudios sobre la interpretación de estas estructuras en la afasia de Broca, a pesar de que presentan algunas propiedades interesantes para determinar la validez de las hipótesis sobre el déficit en la comprensión agramática. [...]
This dissertation is a study of the comprehension of contrastive focus, clitic left dislocation and clitic constructions in Catalan agrammatism. These structures remain mostly unexplored in agrammatic literature, and present some relevant properties that make them suitable for evaluating current hypotheses on the deficit in agrammatic comprehension. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
5.
55 p, 666.8 KB Parameter setting in language acquisition : a study of the acquisition of null objects and the 'ba' construction in Chinese / Zhu, Jingtao ; Gavarró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
In the present study, I examine the production of null objects and the occurrence of the ba construction with 47 monolingual Mandarin-speaking children (aged 1;2 - 6;5) and their caregivers recorded in the CHILDES database, in order to assess the triggering model (Gibson & Wexler, 1994) and the variational model (Yang, 2002, 2004). [...]
Amb la intenció d'avaluar el triggering model (Gibson & Wexler , 1994) i el model variacionista (Yang , 2002 , 2004), en aquest estudi ens proposem examinar la producció dels objectes nuls i la construcció de ba per part de 47 parlants nadius de xinès mandarí (d'edats entre 1;2 i 6;5 anys) i els seus cuidadors a partir d eles dades recollides a CHILDES . [...]

2015  
6.
63 p, 114.0 MB Comprehension of passives in Persian speaking children with ASD : an investigation of grammar in autism / Heshmati, Yalda ; Gavarró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Most research on the underlying causes of social and communicative impairment in autism spectrum disorders (ASD) has been devoted to pragmatic aspects of language. The present research is exploring the syntactic knowledge as a probable underlying mechanism of language deficit in ASD. [...]
2015  
7.
206 p, 1.2 MB Intervention effects and the acquisition of relativization and topicalization in Chinese / Hu, Shenai ; Gavarró, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Guasti, Maria Teresa, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
Aquesta tesi tracta l'adquisició de la relativització i la topicalització en xinès. Mitjançant un sèrie d'experiments, obtinc els resultats següents. En primer lloc, les frases de relatiu d'objecte són més mal compreses i produïdes que les de subjecte en els nens de tres a set anys d'edat. [...]
In questa tesi, viene trattata l'acquisizione delle frasi relative e delle frasi con topicalizzazione nel Cinese. Dai vari esperimenti condotti, è emerso (i) che le frasi relative sul soggetto sono più facili da comprendere e produrre delle frasi relative oggetto per bambini che hanno dai 3 ai 7 anni; (ii) le relative soggetto in cinese presentano alcune difficoltà per i bambini fino a 6 anni; (iii) si osserva un uso consistente di NP di ripresa in produzione in tutti i gruppi di partecipanti, inclusi gli adulti; inoltre, per molti adulti le frasi relative con NP di ripresa sono accettabili nella lingua orale; (iv) i bambini comprendono a partire dai 3 anni tanto le frasi in cui l'oggetto è topicalizzato quanto quelle in cui il soggetto è topicalizzato; inoltre, a 5 anni la loro prestazione è a soffitto. [...]
This thesis is about the acquisition of relativization and topicalization in Chinese. Through a series of experimental studies, I obtain the following results. First, a disadvantage of object relatives holds in comprehension and in production for children from three to seven years of age. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
8.
55 p, 1.2 MB Lexical acquisition in Catalan preschool children : noun and verb comprehension and production / Montes Salarich, Laia ; Gavarró, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This study examines the lexical acquisition of monolingual Catalan-speaking children from the age of 3 to 5. We used the methods of picture selection and picture naming of both nouns and verbs in order to assess the participants’ vocabulary knowledge. [...]
L’objectiu de l’estudi actual és de determinar l’adquisició de lèxic en nens monolingües catalans amb edats de 3 a 5 anys. Per a avaluar-ne el coneixement s’han utilitzat els mètodes de picture naming i identification, mètodes amb els quals el nen ha de reconèixer o anomenar allò que hi ha o l’acció que s’està duent a terme en un dibuix, per a noms i verbs. [...]

2014
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
9.
41 p, 881.0 KB Un nou experiment d'elicitació de clítics de primera i segona persona en català / Fortón Moix, Noemí ; Gavarró, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Encara que hi ha molts treballs sobre l'adquisició dels clítics de tercera persona, n’hi ha pocs sobre altres clítics. Aquí ens centrem en l'adquisició dels clítics de primera/segona persona, i avaluem dues hipòtesis: el Principi de Comprovació Única (Wexler 1998, Gavarró et al. [...]
2014
Llengua i literatura catalanes [810]  
10.
41 p, 288.6 KB Subjectes, tòpic i focus en l’adquisició del català / Palma Martínez, Eduardo ; Gavarró, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest estudi té l'objectiu d'investigar l'adquisició de nocions pragmàtiques del llenguatge, a través d'una prova experimental de judicis de preferència en relació a la posició del subjecte en cada context. [...]
2014
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]  

Documents de recerca : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 9 registres trobats  
1.
20 p, 81.9 KB La truncació de les categories funcionals en l'adquisició del català / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
L'autora aporta dades de corroboren la hipòtesi continuista de Rizzi, concretament l'anomenda hipòtesi de truncació. Demostra que les gramàtiques infantils poden contenir categories funcionals i que la diferència entre la gramàtica adulta i la infantil radica en el fet que la segona pot truncar l'estructura de la frase.
1997
Llengua & Literatura, Núm. 8 (1997) , p. 289-308  
2.
20 p, 882.3 KB An investigation on the comprehension of Persian passives in typical development and autism / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Heshmati, Yalda (Columbia University. Teachers College)
Autism Spectrum disorders have attracted the attention of many researchers working on communicative and pragmatic competence, but much less attention has been paid to the investigation of narrow syntax in this condition. [...]
Una investigació sobre la comprensió de les passives del persa en casos de desenvolupament típic i d’autisme Els desordres d’espectre autista han interessat molts investigadors de la competència comunicativa i pragmàtica, però no s’ha parat gaire atenció a l’estudi de la sintaxi estricta d’aquesta condició. [...]

2014
Catalan journal of linguistics, Vol. 13 (2014) , p. 79-98  
3.
15 p, 369.4 KB La comprensió de les clàusules de relatiu en català infantil / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Adani, Flavia (Universität Potsdam) ; Ramón, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rusiñol, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Les clàusules de relatiu han estat objecte d’un nombre important de treballs en el camp de la gramàtica adulta, la gramàtica infantil i l’afàsia. Aquí emprenen el primer estudi de la comprensió de les clàusules de relatiu de subjecte i d’objecte en català infantil. [...]
2012
Caplletra, Núm. 53 (2012) , p. 91-105  
4.
2 p, 101.4 KB Comprensió de frases passives per part de pacients amb afàsia de Broca / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Els pacients afectats d’afàsia de Broca no només pateixen dèficits en la producció del llenguatge, sinó que també tenen dificultats en la seva comprensió. Un recent estudi s’ha centrat en la comprensió de frases actives i passives amb complement agent explícit o sense ell en català i castellà, i ha establert que els afectats d’afàsia de Broca entenen perfectament les frases actives, però en canvi presenten dèficits de comprensió pel que fa a les passives, tinguin o no complement agent explícit.
2014
UAB divulga, Maig 2014  
5.
2 p, 28.1 KB L'aprenentatge dels relatius en català / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Una investigadora de la UAB ha realitzat un treball per aprofundir en el coneixement de l'aprenentatge de les frases relatives en català. Aquest article ha estudiat com els nens i nenes de 5 anys comprenen i també constitueixen frases relatives tant de subjecte com d'objecte. [...]
2013
UAB divulga, març 2013, p. 1-1  
6.
13 p, 372.6 KB On the implications of Inalienability for Double Objects Structure / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
It is the purpose of this paper to consider the double object construction in the light of some data of Kihaya and Sesotho, two Bantu languages in which the objects display symmetrical behaviour with respect to word order, cliticisation, passivisation, unspecified object deletion, and raising to subject. [...]
L'objectiu d'aquest article és de prendre en consideració la construcció d'objecte doble a la llum de les dades que proporcionen el kihaya i el sesotho, dues llengües bantus en qui: els objectes dobles es comporten de forma simètrica quant a ordre de paraules, clitització, passivització, elisió d'objecte inespecífic i elevació a la posició de subjecte. [...]

1995
Catalan Working Papers in Linguistics, V. 4 n. 2 (1995) p. 229-241  
7.
17 p, 339.0 KB Empty Objects in Catalan / Gavarró, Anna (Universitat de Barcelona)
L'objectiu d'aquest article és de prendre en consideració les característiques dels objectes nuls en català en el context de la teoria de les categories buides en general. La legitimació d'una categoria buida i la recuperació del seu contingut són considerades del tot independents i, això, postulem que la diferència entre subjectes i objectes nuls no rau en la seva legitimació, sinó en la manera com els seus trets són identificats. [...]
1992
Catalan Working Papers in Linguistics, V. 2 (1992) p. 145-161  
8.
9 p, 191.8 KB A Note on Catalan Clitics / Gavarró, Anna (Universiteit van Amsterdam)
L'objectiu d'aquest article és de suggerir una interpretació del sistema col. loquial dels clítics del dialecte barceloní (així com d'altres dialectes) mitjanqant l'ús de la noció objecte fonèticament buit. [...]
1991
Catalan Working Papers in Linguistics, V. 1 (1991) p. 65-73  
9.
3 p, 37.1 KB Acquisition of Romance languages. Introduction / Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Lleó, Conxita (Universität Hamburg. Institut für Romanistik)
Generative grammar addressed for the first time acquisition as a central issue in the study of grammar. This perspective has given rise over the years to a considerable body of work, mainly on first language acquisition, but also on second language acquistion, bilingual acquisition, and the acquisition by children affected by SLI. [...]
2006
Catalan Journal of Linguistics, V. 5 (2006) p. 11-13  

Vegeu també: autors amb noms similars
14 Gavarró, Anna,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.