Resultats globals: 97 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 18 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 25 registres trobats
Materials acadèmics, 52 registres trobats
Articles 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
13 p, 938.1 KB The Distribution of Subjects in L2 Spanish by Greek Learners / Margaza, Panagiota ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Our study examines the expression and position of subjects in L2 acquisition, two phenomena that are studied within the framework of the Interface Hypothesis (IH). The first version of the IH predicts that interface properties involving syntax and another cognitive domain may not be fully acquirable in a second language (; also ). [...]
2022 - 10.3389/fpsyg.2021.794587
Frontiers in psychology, Vol. 12 (january 2022)  
2.
154.2 KB Editorial : Investigating Grammar in Autism Spectrum Disorders / Durrleman, Stephanie (Université de Genève. Département de Psycholinguistique) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
2018 - 10.3389/fpsyg.2018.01004
Frontiers in psychology, Vol. 9 (june 2018)  
3.
22 p, 787.5 KB Chinese Children's Knowledge of Topicalization : Experimental Evidence from a Comprehension Study / Hu, Shenai (University of Milano-Bicocca. Department of Psychology) ; Guasti, Maria Teresa (University of Milano-Bicocca. Department of Psychology) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
There is a debate as to whether topic structures in Chinese involve A'-movement or result from base-generation of the topic in the left periphery. If Chinese topicalization was derived by movement, under the assumptions of Friedmann et al. [...]
2018 - 10.1007/s10936-018-9575-6
Journal of Psycholinguistic Research, Vol. 47 (march 2018) , p. 1279-1300  
4.
9 p, 734.8 KB Child relativized minimality and grammaticality judgement / Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Grammaticality judgements are the fundamental experimental source of generative linguistic theory. They may be difficult to elicit, especially in some populations, but generally they inform us neatly about what the grammar licenses or, on the contrary, bans. [...]
2020 - 10.3389/fpsyg.2020.00105
Frontiers in psychology, Vol. 11 (february 2020)  
5.
2 p, 418.7 KB Com aprenem una llengua : importa la freqüència en l'input? / Zhu, Jingtao ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
How do we acquire language :.
Tendim a donar per descomptat el llenguatge fins que un dia ens toca aprendre'n un de nou. Aleshores, tot canvia radicalment. Tot i això, les coses semblen funcionar diferent per a la nena de la fotografia. [...]
Tendemos a dar por hecho el lenguaje hasta que un día nos toca aprender uno de nuevo. Entonces, todo cambia radicalmente. Sin embargo, las cosas parecen funcionar diferente para la niña de la fotografia. [...]
Most of the time we adults take language for granted, unless one day we have to learn a new one. Then, things change radically. However, things seem to work differently for her (here a picture of a baby). [...]

2020
UAB divulga, Març 2020, p. 1-2
3 documents
6.
13 p, 244.1 KB A pilot study of quantification in child Catalan / Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Escobar Álvarez, M. Ángeles (Universidad Nacional de Educación a Distancia, Departamento de Filologías Extranjeras y sus Lingüísticas)
És ben sabut que els nens interpreten els quantificadors universals d'una forma diferent que els adults, com ja van mostrar Inhelder i Piaget; en aquest article presentem els primers resultats experimentals de la interpretació del quantificador universal tots en català, en nens de 3 a 7 anys. [...]
Since the work of Inhelder and Piaget, children have been known to interpret universal quantifiers differently from adults; in this paper we present the first experimental results on the interpretation of the universal quantifier tots 'all' by speakers of Catalan aged 3 to 7. [...]

2011
Zeitschrift für Katalanistik, Vol. 24 (2011) , p. 213-225  
7.
5 p, 119.0 KB Recensions / Batllori, Montserrat (Universitat de Girona) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Obra ressenyada: Susann FISCHER, The Catalan Clitic System. A Diachronic Perspective on its Syntax and Phonology. Berlin : Mouton de Gruyter, 2003.
2004
Zeitschrift für Katalanistik, Vol. 17 (2004) , p. 257-261  
8.
2 p, 949.2 KB Topicalisation in Catalan agrammatism / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
2013 - 10.1016/j.sbspro.2013.09.005
Procedia: social and behavioral sciences, Vol. 94 (2013) , p. 17-18  
9.
2 p, 137.0 KB Agentive versus Non-agentive Passives in Catalan agrammatism / Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Romeu, Josep (Universitat de Lleida)
2010 - 10.1016/j.sbspro.2010.08.100
Procedia: social and behavioral sciences, Vol. 6 (2010) , p. 200-201  
10.
20 p, 81.9 KB La truncació de les categories funcionals en l'adquisició del català / Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
L'autora aporta dades de corroboren la hipòtesi continuista de Rizzi, concretament l'anomenda hipòtesi de truncació. Demostra que les gramàtiques infantils poden contenir categories funcionals i que la diferència entre la gramàtica adulta i la infantil radica en el fet que la segona pot truncar l'estructura de la frase.
1997
Llengua & literatura, Núm. 8 (1997) , p. 289-308  

Articles : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
236 p, 39.9 MB Prova integral d'afàsia : llibre d'ítems / Salmons Llussa, Io ; Rofes, Adrià ; Gavarró Algueró, Anna
La Prova integral d'afàsia és l'adaptació al català del Comprehensive Aphasia Test de Swinburn, Porter i Howard (2004). Es tracta d'una prova per avaluar i diagnosticar l'àfasia en catalanoparlants que s'ha desenvolupat sota la iniciativa del grup international Collaboration of Aphasia Trialists amb l'objectiu d'obtenir una eina de diagnòstic en més de vint llengües que permeti, d'una banda, avaluar els pacients en la seva llengua materna i, de l'altra, dur a terme estudis comparatius de dades en diferents llengües. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2021 (Materials ; 242)  
2.
14 p, 646.4 KB Catalan child relative contrasts as a processing effect / Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cunill Sabates, Arnau (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muntané Puig, Míriam (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Reguant, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona)
Research in various languages indicates that children interpret subject relatives in an adult-like manner substantially earlier than they interpret object relatives. This asymmetry, while grounded in a grammatical contrast, may be attributed to processing of the corresponding syntactic structures, as in Gibson (1998), Morrill (2000). [...]
2011
Selected proceedings of the 4th Conference on Generative Approaches to Language Acquisition North America (GALANA 2010), 2011, p. 37-50  

Documents de recerca 25 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
32.3 KB Agrammatic comprehension of contrastive focus and clitic left dislocation in Catalan / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
The dataset contains the raw scores of a group of healthy participants and subjects with agrammatic aphasia on two sentence-picture tasks that evaluated the comprehension of contrastive focus and clitic left dislocation in Catalan.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 - 10.5565/ddd.uab.cat/257484
2 documents
2.
24.9 KB CAT-CAT : memòria a curt termini visual i verbal, comprensió de frases / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muntané-Sánchez, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Resultats de l'estandardització de la Prova Integral d'Afàsia (Salmons, Rofes i Gavarró, 2021) per a diagnosticar afàsia en catalanoparlants. Inclou les dades de 84 subjectes control i 12 subjectes amb diferents tipus d'afàsia en les tasques de (i) memòria a curt termini visual, (ii) memòria a curt termini verbal (amplitud de números i de frases), i (iii) comprensió de frases. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 - 10.5565/ddd.uab.cat/255717
2 documents
3.
294 p, 16.0 MB The acquisition of the passive in european portuguese / Mendes Agostinho, Celina Filipa ; Gavarró Algueró, Anna, dir. ; Lúcia Santos, Ana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
Aquest estudi avalua la comprensió de la passiva verbal per part dels nens parlants de portuguès europeu. En aquesta dissertació presento dades de tres experiments dissenyats per avaluar la comprensió de passives verbals i per avaluar dues hipòtesis contemporànies de l'adquisició de la passiva verbal, el Universal Phase Requirement (Wexler, 2004) i la Universal Freezing Hypothesis (Snyder & Hyams, 2015). [...]
Este estudio evalúa la comprensión de la pasiva verbal por parte de los niños hablantes de portugués europeo. En esta disertación presento datos de tres experimentos diseñados para evaluar la comprensión de pasivas verbales y para evaluar dos hipótesis contemporáneas de la adquisición de la pasiva verbal, a saber, el Universal Phase Requirement (Wexler, 2004) y la Universal Freezing Hypothesis (Snyder & Hyams, 2015). [...]
This study assesses the comprehension of verbal passives by children acquiring European Portuguese. Here I present data from three experimental studies designed to test the comprehension of verbal passives by children and to assess contemporary accounts of passive acquisition, namely the Universal Phase Requirement (Wexler, 2004) and the Universal Freezing Hypothesis (Snyder & Hyams, 2015). [...]

2020  
4.
41 p, 2.1 MB Un nou experiment sobre la disjunció negativa / Delgado Oliveros, David ; Gavarró Algueró, Anna, dir. ; Pagliarini, Elena, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest treball es fonamenta en la revisió duta a terme per A. Gavarró de l'experiment de Goro & Akiba (2004) sobre la interpretació de la disjunció negativa, per tal de poder experimentar amb nens més petits (2-3, 3-4 anys). [...]
2019
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  
5.
55 p, 1.1 MB Subject-Verb Agreement Comprehension in Child Catalan / Sánchez Tarjuelo, Maria ; Gavarró Algueró, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present study aims to provide evidence for early subject-verb agreement in Catalanspeaking children through a picture selection task. It follows a series of studies previously developed in the field where asymmetries between production and comprehension on agreement were found (Johnson et al. [...]
Setembre 2020  
6.
3.1 KB Child relativised minimality dataset / Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Dades recollides el maig del 2019 per a l'experiment d'adquisició de la sintaxi.
2019 - 10.5565/ddd.uab.cat/215041
2 documents
7.
324 p, 1.7 MB The Distribution of subjects in L2 spanish and L2 greek / Margaza, Panagiota ; Gavarró Algueró, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
El objetivo de esta tesis es estudiar la distribución de los sujetos en español y en griego como L2, dado que ambas lenguas comparten la propiedad del sujeto nulo. Por eso, representan un término de comparación relevante con respecto a la Hipótesis de la Interfaz, muy influyente en la adquisición de segundas lenguas. [...]
The aim of this thesis is to study the distribution of subjects in L2 Spanish and L2 Greek, given the fact that Greek and Spanish share the property of being null subject languages. For this reason, they represent an interesting context for comparison with respect to the Interface Hypothesis, one of the most influential hypotheses on second language acquisition. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
8.
33 p, 605.0 KB The acquisition of Catalan passives with perception verbs / González García, Sara ; Gavarró Algueró, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The current study focuses on the acquisition of Catalan passives with perception verbs since this type of verbs is key to know when passivisation is mastered since no adjectival interpretation strategy can be applied. [...]
El present treball es centra en l'adquisició de passives del català amb verbs de percepció perquè és precisament aquest tipus de verb el que determina l'edat en que les passives s'han adquirit perquè no permeten una interpretació adjectiva. [...]

2018
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
9.
40 p, 4.6 MB L'adquisició de la disjunció negativa en català / Andrada Reyes, Marta ; Gavarró Algueró, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Estudi sobre l'adquisició de la disjunció negativa en llengua catalana en nens i nenes del Vallès Occidental d'entre 4 i 5 anys. L'estudi és una replicació del realitzat en italià per Pagliarini et al. [...]
2018
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]  
10.
194 p, 1.7 MB Early acquisition of word order : evidence from hindi-urdu and malayalam / Leela, Maya ; Gavarró Algueró, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
L'adquisició de l'ordre de mots en dues llengües poc estudiades, l'hindi-urdú i el malaiàlam, s'explora a partir de les assumpcions de la Gramàtica Universal (Universal Grammar) i de la Fixació Primerenc dels Paràmetres (Very Early Parameter Setting, Wexler 1998). [...]
L'adquisició de l'ordre de mots en dues llengües poc estudiades, l'hindi-urdú i el malaiàlam, s'explora a partir de les assumpcions de la Gramàtica Universal (Universal Grammar) i de la Fixació Primerenc dels Paràmetres (Very Early Parameter Setting, Wexler 1998). [...]
The acquisition of word order in two under-researched languages, Hindi-Urdu and Malayalam, is explored under the assumptions of Universal Grammar and Very Early Parameter Setting. The acquisition of the OV order was tested through an experiment that was conducted on 19-month old native Hindi- Urdu infants using a combination of the preferential-looking mode, the weird-word-order paradigm, and pseudo-verbs. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Documents de recerca : 25 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 52 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 115.6 KB Introducció a la Lingüística [100228] / Gavarró Algueró, Anna ; Balari, Sergio ; Bonet Alsina, Eulàlia ; Llisterri Boix, Joaquim ; Tsiakmakis, Evripidis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'assignatura d'Introducció a la lingüística té per objectiu introduir l'estudiant en l'estudi científic del llenguatge.
The goal of the course is to introduce the student to the scientific study of language.
El objetivo del curso es introducir al estudiante en el estudio científico del lenguaje.

2021-22
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Estudis d'Espanyol i Xinès: Llengua, Literatura i Cultura [1449]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
2.
6 p, 110.4 KB Introducció a la Lingüística [100228] / Gavarró Algueró, Anna ; Balari Ravera, Sergio ; Bonet Alsina, Eulàlia ; Llisterri Boix, Joaquim ; Tsiakmakis, Evripidis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
1 L'assignatura d'Introducció a la lingüística té per objectiu introduir l'estudiant en l'estudi científic del llenguatge.
El objetivo del curso es introducir al estudiante en el estudio científico del lenguaje. 1 El objetivo del curso es introducir al estudiante en el estudio científico del lenguaje.

2020-21
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Estudis d'Espanyol i Xinès: Llengua, Literatura i Cultura [1449]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
3.
6 p, 110.6 KB Introducció a la Lingüística [100228] / Gavarró Algueró, Anna ; Balari Ravera, Sergio ; Bonet Alsina, Eulàlia ; Cabré Monné, Teresa ; Espinal, M. Teresa ; Llisterri Boix, Joaquim ; Seres Guillen, Daria ; Mateu Fontanals, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura d'Introducció a la lingüística té per objectiu introduir l'estudiant en l'estudi científic del llenguatge.
2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documents
4.
6 p, 109.5 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró Algueró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és d'introduir l'estudiant en un camp empíric de la lingüística: l'adquisició del llenguatge. Sobretot considerarem l'adquisició del llenguatge en els casos de desenvolupament típic, encara que comentarem alguns casos de patologia. [...]
2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documents
5.
2 p, 967.7 KB El llenguatge humà [23293] / Gavarró Algueró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2005-06
Llicenciat en Humanitats [78]  
6.
6 p, 83.0 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró Algueró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és d'introduir l'estudiant en un camp empíric de la lingüística: l'adquisició del llenguatge. Sobretot considerarem l'adquisició del llenguatge en els casos de desenvolupament típic, encara que comentarem alguns casos de patologia. [...]
2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
7.
6 p, 82.6 KB Introducció a la Lingüística [100228] / Gavarró Algueró, Anna ; Mateu Fontanals, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura d'Introducció a la lingüística té per objectius introduir l'estudiant de Lletres (de qualsevol especialitat) en l'estudi científic del llenguatge. Atesa la centralitat del llenguatge com a capacitat característica i exclusiva dels humans, uns coneixements bàsics d'aquest camp són bàsics per a qualsevol 1 característica i exclusiva dels humans, uns coneixements bàsics d'aquest camp són bàsics per a qualsevol estudiant de la facultat.
2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
8.
7 p, 88.0 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró Algueró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és d'introduir l'estudiant en un camp empíric de la lingüística: l'adquisició del llenguatge. Sobretot considerarem l'adquisició del llenguatge en els casos de desenvolupament típic; comentarem alguns casos de patologia. [...]
2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
9.
7 p, 88.1 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró Algueró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és d'introduir l'estudiant en un camp empíric de la lingüística: l'adquisició del llenguatge. Considerarem tant l'adquisició del llenguatge en els casos de desenvolupament típic com en el cas de la patologia. [...]
2016-17
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis Clàssics [804]  
10.
6 p, 35.5 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró Algueró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és d'introduir l'estudiant en un camp empíric de la lingüística: l'adquisició del llenguatge. Considerarem tant l'adquisició del llenguatge en els casos de desenvolupament típic com en el cas de la patologia. [...]
2015-16
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis Clàssics [804]  

Materials acadèmics : 52 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Gavarró, A.
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.