Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 512.7 KB Anàlisi de textos argumentatius sobre el cicle de l'aigua : ús del coneixement científic en el posicionament d'una controvèrsia sòcio-científica / Pardo-Camacho, Cristina (Institut Sant Quirze del Vallès) ; Gayán Rico, Maria Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Per a posicionar-se i argumentar en un dilema de dimensions científiques i socials és necessària l'alfabetització científica, per tal d'assegurar que la decisió és presa de forma lliure i informada. [...]
Arguing and taking a position in a scientific and social dilemma lies in science literacy, to ensure the decision is made in a free and informed manner. In classroom practice, knowledge transferability is complex, thus using real-life plausible contexts which requires an active role from the main public may have many benefits from an educational perspective. [...]
Para posicionarse y argumentar en un dilema de dimensiones científicas y sociales se necesita la alfabetización científica, con el fin de asegurar que la decisión se toma de forma libre e informada. [...]

2022 - 10.5565/rev/ciencies.460
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 44 (2022) , p. 40-49 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
100 p, 2.0 MB Anàlisi de la idoneïtat d'una pràctica basada en el model didàctic analògic per a treballar el model ésser viu amb alumnes de 1r d'ESO / Gayán Rico, Maria Elena ; Sanmartí, Neus, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010  

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
5 p, 158.6 KB Risc volcànic : tots els volcans són iguals? / Gayán Rico, Maria Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Nebot, Maria-Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Els documents adjunts inclouen la Guia didàctica i els materials per dur a terme la proposta Didàctica que es fa en el capítol 10 del Llibre que porta per títol: "Pensar críticament a l'aula de ciències: activitats competencials per a estudiants de secundària".
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
8 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.