Resultats globals: 28 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 23 registres trobats
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 4 registres trobats
Materials de curs 23 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
14 p, 122.3 KB Biologia i Geologia i la seva Didàctica [42084] / Márquez Bargalló, Conxita ; Bach Plaza, Joan ; Gené Torrabadella, Jordi ; Roqué Rodríguez, Xavier ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Tabernero Holgado, Carlos ; Espunya Prat, Maria Carme ; García Viloca, Mireia ; Alvarez Calafell, Xavier ; Couso Lagaron, Digna Maria ; Marbà Tallada, Anna ; Saura Mas, Sandra ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia, geologia, física i química dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències així com apropar-los al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. [...]
2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
2.
14 p, 120.3 KB Física i Química i la seva Didàctica [42087] / Márquez Bargalló, Conxita ; Bach Plaza, Joan ; Gené Torrabadella, Jordi ; Roqué Rodríguez, Xavier ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Tabernero Holgado, Carlos ; Espunya Prat, Maria Carme ; García Viloca, Mireia ; Alvarez Calafell, Xavier ; Couso Lagaron, Digna Maria ; Marbà Tallada, Anna ; Oliveras Prat, Begoña ; Saura Mas, Sandra ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia, geologia, física i química dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències així com apropar-los al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. [...]
2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
3.
4 p, 74.4 KB Química I [103264] / Gené Torrabadella, Jordi ; Fernandez Freixes, Guillem ; Villabona Pedemonte, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Es tracta d'una assignatura de primer curs, de formació bàsica en els fonaments de la química orgànica, tant des del punt de vista estructural com de reactivitat química. Els coneixements adquirits haurien de permetre l'alumne que superi l'assignatura comprendre els conceptes de isomeria relatius als compostos orgànics, així com interpretar químicament la major part dels processos bioquímics que es veuran posteriorment a altres assignatures de la titulació. [...]
2017-18
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
4.
6 p, 87.1 KB Fonaments de Química [102524] / Suades Ortuño, Joan ; Branchadell Gallo, Vicenç ; Gallardo García, Iluminada ; Gelabert Peiri, Ricard ; Gené Torrabadella, Jordi ; Fábregas Martínez, Esteve ; Moreno Ferrer, Miquel ; Yáñez López, Ramón ; García Viloca, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
1 L'objectiu de l'assignatura és doble. El primer objectiu d'aquest curs introductori és homogeneïtzar el nivell dels alumnes, en tots els coneixements que formen part de les assignatures de Química dels estudis de preuniversitaris. [...]
2017-18
Grau en Química [953]  
5.
5 p, 77.9 KB Química II [103263] / Gené Torrabadella, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
L'assignatura Química II en la titulació. Es tracta d'una assignatura de primer curs, de formació bàsica, que reforça els fonaments bàsics de química general que té l'estudiant, introdueix el concepte de procés analític i desenvolupa les principals tècniques d'anàlisi química, clàssiques i instrumentals. [...]
2017-18
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
6.
5 p, 78.0 KB Química II [103263] / Gené Torrabadella, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
L'assignatura Química II en la titulació. Es tracta d'una assignatura de primer curs, de formació bàsica, que reforça els fonaments bàsics de química general que té l'estudiant, introdueix el concepte de procés analític i desenvolupa les principals tècniques d'anàlisi química, clàssiques i instrumentals. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
7.
4 p, 24.7 KB Química II [103263] / Gené Torrabadella, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
L'assignatura Química II en la titulació. Es tracta d'una assignatura de primer curs, de formació bàsica, que reforça els fonaments bàsics de química general que té l'estudiant, introdueix el concepte de procés analític i desenvolupa les principals tècniques d'anàlisi química, clàssiques i instrumentals. [...]
It is a first-year course of basic training, which reinforces the basics of general chemistry that has the student, introduces the concept of analytical process and developed the main techniques of classics and instrumnental chemical analysis. [...]

2015-16
Graduat o Graduada en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
8.
5 p, 102.0 KB Química II [103263] / Gené Torrabadella, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
L'assignatura Química II en la titulació. Es tracta d'una assignatura de primer curs, de formació bàsica, que reforça els fonaments bàsics de química general que té l'estudiant, introdueix el concepte de procés analític i desenvolupa les principals tècniques d'anàlisi química, clàssiques i instrumentals. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
9.
5 p, 102.9 KB Química II [103263] / Gené Torrabadella, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
L'assignatura Química II en la titulació. Es tracta d'una assignatura de primer curs, de formació bàsica, que reforça els fonaments bàsics de química general que té l'estudiant, introdueix el concepte de procés analític i desenvolupa les principals tècniques d'anàlisi química, clàssiques i instrumentals. [...]
2013-14  
10.
10 p, 82.0 KB Química II [103263] / Gené, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2n Semestre 2011-12
Graduat o Graduada en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  

Materials de curs : 23 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 172.4 KB Evaluar la calidad del aprendizaje en educación superior: el modelo ECA08 como base para el análisis de evidencias sobre la calidad de la E-A en E. Superior. / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Amador i Guillem, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gené, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Rambla, Francesc Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Torres-Hostench, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Departamet de Traducció i d'Interpretació) ; Bosco Paniagua, María Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Armengol, Jesús (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Font, Antoni (Universitat de Barcelona)
Preguntarse por la calidad del aprendizaje en Educación Superior (E. S. ) no es una cuestión nada simple. Como toda apreciación de naturaleza evaluadora, fundamentalmente depende de los referentes empleados en hacerlo y del modo cómo se realiza. [...]
Establishing the quality of learning in higher education is in no way an easy matter. As with any kind of evaluation estimation, it fundamentally depends on the benchmarks used and how it is done, which makes the idea into a complex and controversial concept due to the various different approaches that are possible. [...]

2009
REDU, Revista de Docencia Universitaria, Vol. 7, Núm. 2 (2009) , p. 1-22  

Contribucions a jornades i congressos 4 registres trobats  
1.
16 p, 179.5 KB Treball en grup en una assignatura de Química : activitats cooperatives i col·laboratives / Gené Torrabadella, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2015
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, I : Novembre 2015  
2.
10 p, 79.1 KB Com aprenen els nostres alumnes més i millor? / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Amador i Guillem, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gené, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Moreno, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Rambla, Francesc Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
La voluntat d’aquesta recerca és, mitjançant un procediment d’enquesta, identificar aquelles estratègies d’ensenyament que poden ser mes efectives en relació a ajudar els alumnes a aprendre més i millor. [...]
The main aim of the research is identifying the most effective strategies in supporting a better learning process in H. Education. The basic mean we used to develop such analysis was a questionnaire. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
3.
8 p, 39.4 KB El treball del grup en xarxa sobre l’aprenentatge en autonomia / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l’Educació. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gené, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències) ; López, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària) ; Lázaro, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències) ; Rambla, Francesc Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Sánchez, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i Interpretació) ; Torres, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i Interpretació)
L’experiència de reflexió en xarxa que hem emprès docents de diversos departaments i matèries de la UAB – centrada sobre les condicions de millora de l’aprenentatge i, de manera especial en l’aprenentatge en autonomia dels alumnes – ens ha portat a desenvolupar un intercanvi en el qual hem examinat algunes de les condicions de treball que nosaltres creem en els alumnes en el decurs de la nostra intervenció docent. [...]
The reflective experience developed within a network by diverse members of the teaching staff of the UAB, all of them rooted in different departments and academic subjects, has been focused on the improving conditions for learning, specially on autonomous learning conditions for pupils. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
4.
2 p, 39.2 KB Aprenentatge cooperatiu. Una experiència en química / Gené Torrabadella, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències. Departament de Química)
L'objectiu d'aquesta comunicació és presentar una experiència que s'ha realitzat a la Universitat Autònoma de Barcelona per a incorporar les noves metodologies d'ensenyament-aprenentatge de la Química universitaria. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.