Resultats globals: 12 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 11 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
391 p, 2.3 MB Els Compositors entren a l'aula : estudio de la intervención del compositor en el proceso de creación musical en la etapa de primaria / Getino Diez, Julia ; Valls, Assumpta, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
Aquesta tesi doctoral està contextualitzada en un projecte d'innovació educativa en l'etapa d'educació primària (6-12 anys) que té per títol "Els compositors entren a l'aula". L'experiència parteix de l'audició i anàlisi de l'obra d'un compositor contemporani, treball a partir del qual els alumnes desenvolupen un procés de creació basat en alguns dels elements musicals i recursos compositius de l'obra estudiada. [...]
Esta tesis doctoral está contextualizada en un proyecto de innovación educativa en la etapa de educación primaria (6-12 años) que tiene por título "Els compositors entren a l'aula". La experiencia parte de la audición y análisis de la obra de un compositor contemporáneo, trabajo a partir del cual los alumnos desarrollan un proceso de creación basado en algunos de los elementos musicales y recursos compositivos de la obra estudiada. [...]
This doctoral thesis is contextualized in a project of educational innovation in the stage of primary education (6-12 years) under the title "The Composers Enter the Classroom". The experience starts with the audition and analysis of the work of a contemporary composer, a work from which students develop a process of creation based on some of the musical elements and compositional resources of the work studied. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  

Materials acadèmics 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
9 p, 126.2 KB Didàctica de la Música [44322] / Viladot Vallverdu, Laia ; Getino Díez, Julia ; Escoda Domenech, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest bloc mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació secundària, així com l'aportació de models i recursos per a la docència en aquest context. Per això, es posarà l'accent en la formació didàctica i la reflexió sobre l'acció, tot i que també es contemplarà certa formació musical i cultural com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Este bloque mostrará el destacado papel que la música debería desarrollar en la etapa de educación secundaria, así como la aportación de modelos y recursos para la docencia en este contexto. Por ello, se hará hincapié en la formación didáctica y la reflexión sobre la acción, aunque también se contemplará cierta formación musical y cultural como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2020-21
3 documents
2.
7 p, 116.4 KB Educació musical i visual [102036] / Getino Díez, Julia ; Paris Romia, Gemma ; Menen Ortin, Berta ; Dosaiguas Canal, Marta ; Martín Martínez, Almudena ; Mora Romagosa, Oriol ; Farrés Llobet, Anna ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre la naturalesa dels processos artístics (performativa de les arts i música) i els seus recursos per a ser formalitzats. Conèixer intervencions educatives en l'àmbit de: imatge, objecte i espai. [...]
Comprender la naturaleza de los procesos artísticos (performativa de las artes y música) y sus recursos para ser formalizados. Conocer intervenciones educativas en el ámbito de: imagen, objeto y espacio. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
10 p, 133.8 KB Educació musical, visual i aprenentatge [102035] / Morón, Mar ; Barrera, Jaume 1954- ; Pla Sorribes, Maria Immaculada ; Getino Díez, Julia ; González-Martín, Cristina ; Marugan Oliva, Olga ; Molins Macau, Nuria ; Mora Romagosa, Oriol ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...]
Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
5 p, 107.8 KB Anàlisi, Audició i Creació [106076] / Getino Díez, Julia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Promoure l'escolta activa. Fomentar l'interès, el respecte i la sensibilitat estètica per la diversitat musical i cultural. Fomentar el sentit critico davant l'escolta musical d'obres de diferents èpoques, estils i gèneres. [...]
Promover la escucha activa. Fomentar el interés, el respeto y la sensibilidad estética por la diversidad musical y cultural. Fomentar el sentido critico ante la escucha musical de obras de diferentes épocas, estilos y géneros. [...]

2020-21
3 documents
5.
7 p, 116.2 KB Estratègies i Recursos Educatius per al Professorat de Música [40828] / Gassull Bustamante, Cecilia ; Gimeno Abad, Ricard ; Getino Díez, Julia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aprofundir sobre la pràctica docent en diferents àmbits fonamentals de l'educació musical: la didàctica, les TIC i la veu. Analitzar cada un dels àmbits en relació al currículum i a la formació del professorat. [...]
Profundizar sobre la práctica docente en diferentes ámbitos fundamentales de la educación musical: la audición, las TIC Y la voz. Analizar cada uno de los ámbitos en relación al currículo y la formación del profesorado. [...]

2019-20
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documents
6.
5 p, 107.4 KB Anàlisi, audició i la seva didàctica [102040] / González Martín, Cristina ; Gimeno Abad, Ricard ; Godall, Pere ; Getino Díez, Julia ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Escoltar música molt diversa i analitzar i reflexionar sobre els elements constituents més destacables. - Conèixer i familiaritzar-se en el cultiu dels estils i gèneres més destacats de la música occidental des de l'escolta i l'anàlisi. [...]
- Escuchar música diversa y analizar y reflexionar sobre los elementos constituyentes más destacables. - Conocer y familiarizarse en el cultivo de los estilos y géneros más destacados de la música occidental desde la escucha y el análisis. [...]

2019-20
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
7 p, 115.0 KB Educació musical i visual [102036] / González Martín, Cristina ; Paris Romia, Gemma ; Menen Ortin, Berta ; Dosaiguas Canal, Marta ; Getino Díez, Julia ; González Martín, Cristina ; Martín Martínez, Almudena ; Mora Romagosa, Oriol ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre la naturalesa dels processos artístics (performativa de les arts i música) i els seus recursos per a ser formalitzats. Conèixer intervencions educatives en l'àmbit de: imatge, objecte i espai. [...]
Comprender la naturaleza de los procesos artísticos (performativa de las artes y música) y sus recursos para ser formalizados. Conocer intervenciones educativas en el ámbito de: imagen, objeto y espacio. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
10 p, 132.6 KB Educació musical, visual i aprenentatge [102035] / Morón, Mar ; Barrera, Jaume 1954- ; Pla Sorribes, Maria Immaculada ; Getino Díez, Julia ; González-Martín, Cristina ; Mora Romagosa, Oriol ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...]
Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
5 p, 79.8 KB Anàlisi, audició i la seva didàctica [102040] / González Martín, Cristina ; Gimeno Abad, Ricard ; Getino Díez, Julia ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Escoltar música molt diversa i analitzar i reflexionar sobre els elements constituents més destacables. - Conèixer i familiaritzar-se en el cultiu dels estils i gèneres més destacats de la música occidental des de l'escolta i l'anàlisi. [...]
- Listen to music very diverse and analyze and reflect on the most important elements. - Understand and familiarize yourself in the culture of the most important styles and genres of Western music from listening and analysis. [...]
- Escuchar música diversa y analizar y reflexionar sobre los elementos constituyentes más destacables. - Conocer y familiarizarse en el cultivo de los estilos y géneros más destacados de la música occidental desde la escucha y el análisis. [...]

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
10.
6 p, 85.2 KB Educació musical i visual [102036] / González Martín, Cristina ; Dosaiguas Canal, Marta ; Getino Díez, Julia ; González Martín, Cristina ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre la naturalesa dels processos artístics (performativa de les arts i música) i els seus recursos per a ser formalitzats. Conèixer intervencions educatives en l'àmbit de: imatge, objecte i espai. [...]
To understand the nature of artistic processes (performation fo the arts and music) and resources to be executed. To be sensible of educational interventions in the field of: image, object and space. [...]
Comprender la naturaleza de los procesos artísticos (performativa de las artes y música) y sus recursos para ser formalizados. Conocer intervenciones educativas en el ámbito de: imagen, objeto y espacio. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.