Results overview: Found 19 records in 0.02 seconds.
Articles, 4 records found
Contributions to meetings and congresses, 1 records found
Books and collections, 1 records found
Research literature, 2 records found
Course materials, 11 records found
Articles 4 records found  
1.
20 p, 533.1 KB La formación básica de docentes de educación infantil en lengua escrita y literatura. El caso de la Universidad Autónoma de Barcelona - UAB / Real Mercadal, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Gil Juan, Maria Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
El presente artículo expone los resultados de una investigación llevada a cabo en la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB) para evaluar la formación básica en didáctica de la lengua escrita y la literatura del alumnado de educación infantil. [...]
O presente artigo expõe os resultados de uma pesquisa realizada na Universidade Autônoma de Barcelona (UAB) para avaliar a formação básica em didática da língua escrita e da literatura das crianças da educação infantil. [...]
This article presents the results of a research performed in the Autonomous University of Barcelona (UAB) to evaluate the basic training in didactics of written language and literature for students of early childhood education. [...]

2018 - 10.1590/0104-4060.62756
Educar em Revista, Vol. 34, núm. 72 (2018) , p. 131-150  
2.
16 p, 193.7 KB Creencias sobre la enseñanza de la composición escrita y de la gramática de estudiantes de grado de Educación Primaria y de Educación Infantil / Birello, Marilisa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gil, Rosa (Gil Juan) (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este trabajo presentamos los primeros resultados de un estudio exploratorio sobre las creencias que los estudiantes de los grados de educación primaria e infantil de la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universitat Autònoma de Barcelona tienen de la enseñanza del proceso de aprendizaje de la composición escrita y de la gramática. [...]
In this paper, we present the first results of an exploratory study on beliefs that Primary and Early Childhood Education student teachers of the Faculty of Education of the Autonomous University of Barcelona have about the learning and teaching process of writing and grammar. [...]

2014
Tejuelo. Didáctica de la Lengua y la Literatura, Monogràfic 10 (2014) , p. 11-26  
3.
5 p, 160.3 KB Los conflictos en la educación secundaria obligatoria / Cadenas, Alicia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Hervas, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Gil, Rosa (Gil Juan) (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Murciano, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Notó, Cesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Rubio, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació)
Es evidente lamportancia que tienen para los adolescentes las relaciones interpersonales que se establecen en el grupo de compañeros y compañeras. En este período del desarrollo, el grupo confiere seguridad, establece referencias y valores y, en definitiva, constituye un entorno de aprendizaje de las relaciones sociales, ayudando así a la formación de la identidad.
2001
Aula de innovación educativa, Núm. 103 (2001) , p. 61-67  
4.
4 p, 136.2 KB Convivencia con conflictos / Cadenas, Alicia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Hervas, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Gil, Rosa (Gil Juan) (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Murciano, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Notó, Cesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Rubio, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació)
El equipo de convivencia delCE-UAB está trabajando en la línea de conocer más del conflicto y las variables quentervienen en él, tanto a nivelndividual como grupal enstitucional. Se trata de adquirir un mayor conocimiento sobre los sujetos quentervienen en el conflicto, en poder ubicarlo y, con todo ello, reflexionar sobre las respuestas que se dan, las que se pueden dar y las causas de que se elijan unas u otras.
2001
Aula de innovación educativa, Núm. 103 (2001) , p. 40-46  

Contributions to meetings and congresses 1 records found  
1.
20 p, 1014.5 KB Millores del servei de préstec interbibliotecari / Gil, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Torres, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2010
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 4a : 2010  

Books and collections 1 records found  
1.
412 p, 6.4 MB Intelligent multimedia managing creative works in a digital world / Bourcier, Danièle ed. ; Binefa i Valls, Xavier ; Casanovas, Pompeu ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Dulong de Rosnay, Mélanie ed. ; Maracke, Catharina ed. ; Dulong de Rosnay, Melanie ; Tsiavos, Prodomos ; Whitley, Edgar ; Hendrik Weitzmann, John ; Botero, Carolina ; Labastida, Ignasi ; Fitzgerald, Anne ; Hooper, Neale ; Fitzgerald, Brian ; Lemos, Ronaldo ; Hietanen, Herkko ; De Martin, Juan Carlos ; Glorioso, Andrea ; Camps, Victòria ; Barata i Mir, Joan ; Teodoro, Emma ; Galera, Núria ; González-Conejero, Jorge ; Roig, Antoni ; Rodríguez Doncel, Víctor ; Delgado, Jaime ; García, Roberto ; Gil, Rosa ; Osman, Nardine ; Sierra, Carles ; Sabater-Mir, Jordi ; Wakeling, Joseph R. ; Simon, Judith ; Origgi, Gloria ; Casati, Roberto ; Sánchez-Nielsen, Elena ; Chávez-Gutiérrez, Francisco ; Poblet, Marta ; López-Cobo, José Manuel ; Cabrerizo, Álvaro ; Prieto, Juan Antonio ; Gracia, Ciro
Florence : European Press Academic Publishing, 2010 (Series in legal information and communication technologies ; 8)  

Research literature 2 records found  
1.
11 p, 1.4 MB Síntesis y caracterización de complejos mononucleares de rutenio que incorporan estructuras azobencénicas y fosfónicas. Aplicación en catalisis homogénea y heterogénea / González Gil, Rosa Maria ; García-Antón Aviñó, Jordi ; Sala Román, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química
Los azobencenos son compuestos extensamente utilizados en la industria. Éstos contienen un grupo funcional azo que gracias a su isomerización reversible (E)/(Z) foto-inducida y específica del grupo N=N, ha llevado a la utilización de este tipo de compuestos para la generación de interruptores moleculares. [...]
Els azobencens són compostos extensament utilitzats en la indústria. Aquests contenen un grup funcional azo que gràcies a la seva isomerització reversible (E)/(Z) foto-induïda i específica del grup N=N, ha portat a la utilització d'aquest tipus de compostos per a la generació d'interruptors moleculars. [...]

2012
3 documents
2.
8 p, 1.6 MB Creació d’un conte infantil, de la pàgina en blanc al producte final / Zapico Estivill, Anna ; Gil Joan, Maria Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pàgines que segueixen pretenen mostrar, des d'una experiència pràctica i personal, el procés de creació, l'evolució i les dificultats que s'amaguen darrera de les publicacions dels llibres infantils, des del pànic al full en blanc fins a la recompensa del producte final. [...]
2013
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
2 documents

Course materials 11 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
9 p, 102.6 KB Didàctica de la llengua escrita i la literatura en educació infantil [103680] / Real Mercadal, Maria Neus ; Gil Juan, Maria Rosa ; Fittipaldi, Martina ; Salas, Nayme Daniela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en els àmbits següents: a) el coneixement de les característiques de la llengua escrita i de les activitats de llegir i escriure; b) els processos d'aprenentatge de l'infant i, específicament, els que fan referència a la lectura i l'escriptura; c) els coneixements amb relació a l'ensenyament i l'aprenentatge del llenguatge escrit i els aspectes metodològics del treball a l'aula; d) les diferents finalitats de l'educació literària en aquestes edats, amb especial atenció al context d'immersió lingüística a l'escola; e) les característiques dels diferents tipus de llibres i literatura per a infants en els diferents formats i suports impresos i en pantalla; 1 impresos i en pantalla; f) els criteris de valoració i selecció escolar dels llibres infantils segons els objectius educatius i la manera d'utilitzar-los en la interacció amb els infants a l'aula. [...]
The course focuses mainly on the following areas: a) the features of written language discourse and the nature of reading and writing tasks; b) children learning processes, especially those concerned with the development of reading and writing skills; c) teaching and learning how to write and how to organise written tasks in the classroom; 1 d) the different purposes of literary education at early ages, especially in the context of language immersion schools; e) the characteristics of children books and literature: types and formats of printed and digital books. [...]
La asignatura se centra básicamente en los siguientes ámbitos: a) el conocimiento de las características de la lengua escrita y de las actividades de leer y escribir; b) los procesos de aprendizaje del niño y, específicamente, los que hacen referencia a la lectura y la escritura; c) los conocimientos en relación con la enseñanza y el aprendizaje del lenguaje escrito y los aspectos metodológicos del trabajo en el aula; d) las diferentes finalidades de la educación literaria en estas edades, con especial atención al contexto de inmersión lingüística en la escuela; e) las características de los diferentes tipos de libros y literatura para niños en los diferentes formatos y soportes impresos y en pantalla; 1 soportes impresos y en pantalla; f) los criterios de valoración y selección escolar de los libros infantiles según los objetivos educativos y la manera de utilizarlos en la interacción con los niños en el aula. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
2.
8 p, 115.1 KB Didàctica de la llengua oral en educació infantil [103679] / Gil Juan, Maria Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en tres àmbits: 1. El desenvolupament de la comunicació i del llenguatge dels infants de 0 a 6 anys, el seu paper en el desenvolupament cognitiu i els factors socials i els models d'intervenció que el faciliten 2. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
3.
8 p, 115.6 KB Didàctica de la llengua oral en educació infantil [103679] / Gil Juan, Maria Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en tres àmbits: 1. El desenvolupament de la comunicació i del llenguatge dels infants de 0 a 6 anys, el seu paper en el desenvolupament cognitiu i els factors socials i els models d'intervenció que el faciliten 2. [...]
2013-14  
4.
7 p, 21.0 KB Didàctica de la llengua en educació infantil [102014] / Gil Juan, Maria Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en tres àmbits: 1. El desenvolupament de la comunicació i del llenguatge dels infants de 0 a 6 anys, el seu paper en el desenvolupament cognitiu i els factors socials i els models d'intervenció que el faciliten 2. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
5.
7 p, 21.2 KB Didàctica de la llengua en educació infantil [102014] / Gil Juan, Maria Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en tres àmbits: 1. El desenvolupament de la comunicació i del llenguatge dels infants de 0 a 6 anys, el seu paper en el desenvolupament cognitiu i els factors socials i els models d'intervenció que el faciliten 2. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
6.
8 p, 78.3 KB Didàctica de la llengua en educació infantil [102014] / Gil Juan, Maria Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010-11
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
7.
1 p, 13.3 KB Didàctica de la Llengua I [21933] / Gil, Maria Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  
8.
2 p, 14.9 KB Didàctica de la llengua i la literatura I [21923] / Gil, Maria Rosa ; Margalló, Ana M ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]  
9.
2 p, 15.5 KB Didàctica de la Llengua II [21934] / Correig, Montserrat ; Gil, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2007-08
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  
10.
2 p, 14.9 KB Didàctica de la Llengua I [21933] / Correig, Montserrat ; Gil, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2007-08
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  

Course materials : 11 records found   1 - 10next  jump to record:
See also: similar author names
1 Gil, R.
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.