Results overview: Found 1 records in 0.03 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
108 p, 2.9 MB Comunicació de les empreses de moda a través d'Instagram / Giménez Allepuz, Mireia ; Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'era d'Internet i l'entrada de les Xarxes Socials el món de la moda ha canviat. Les empreses de moda han modificat les seves estratègies de comunicació i han utilitzat la plataforma Instagram com una nova eina. [...]
Con la era de Internet y la entrada de las Redes Sociales el mundo de la moda ha cambiado. Las empresas de moda han modificado sus estrategias de comunicación y han utilizado la plataforma Instagram como una nueva herramienta. [...]
With the Internet era and the entry of Social Networks the world of fashion has changed. Fashion companies have modified their communication strategies and have used the Instagram platform as a new tool. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.