Resultats globals: 65 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 12 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Materials didàctics, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 35 registres trobats
Articles 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
22 p, 808.9 KB Análisis de la tipología de la formación permanente del profesorado universitario para el uso de carpetas de aprendizaje en la educación superior en la Universitat Autònoma de Barcelona / Suárez Ojeda, María Eugenia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Cayón Costa, Magda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
La formación continuada se entiende como una actividad de formación para aprender a utilizar nuevos entornos e incorporar recursos y/o estrategias en nuestra práctica profesional. Sin embargo, la formación permanente del profesorado universitario además debe contemplar sus necesidades reales y el hecho de que su participación dentro de la formación sea activa. [...]
Lifelong learning is understood as a training activity for discovering about new environments and to incorporate resources and/or strategies into our daily practice. However, lifelong learning of university professors must also consider their real needs and the fact that their participation in the training must be active. [...]

2012
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 1 (2012)  
2.
36 p, 1.1 MB Los héroes de la ELA : la estructura social de los discursos triunfalistas de superación y celebración de un enfermo y legitimación de una enfermedad / Gimeno Torrent, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Objetivo. El objetivo de este artículo es entender las condiciones sociales de producción o estructura social de los discursos o las ideologías del enfermo como héroe a partir de la teoría de las tomas de posición y las posiciones en el espacio social de Pierre Bourdieu, poniendo especial énfasis en si el estado del bienestar y de derecho desempeña algún papel en la producción de estos discursos, y en si aparecen otros tipos de discursos, especialmente protagonizados por la religión, si ese estado es débil o inexistente. [...]
Objectiu: L'objectiu d'aquest article és entendre les condicions socials de producció o estructura social dels discursos o ideologies del malalt com a heroi a partir de la teoria de les preses de posició i les posicions dins l'espai social de Pierre Bourdieu, posant especial èmfasi en si l'Estat del benestar i de dret juga algun paper en la producció d'aquests discursos, i en si apareixen altres tipus de discursos, especialment protagonitzats per la religió, si aquest Estat és feble o inexistent. [...]
Objective: This article aims to understand the social conditions of production or social structure of discourses or ideologies of the patient as hero. Drawing on Pierre Bourdieu's theory of position-taking and positions in social space, special emphasis is given to whether the rule of law and welfare state play a role in the production of these discourses and whether other types of discourses, especially religious ones, emerge when the state is weak or non-existent. [...]

2024 - 10.5565/rev/papers.3225
Papers : revista de sociologia, Vol. 109 Núm. 1 (2024) , p. e3225 (Artículos)  
3.
25 p, 434.9 KB The circuit of symbolic violence in chronic fatigue syndrome (CFS)/myalgic encephalomyelitis (ME) (I) : a preliminary study / Gimeno Torrent, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Objective: How can it be that a disease as serious as CFS affecting such a large number of people could be so unknown to the general population? The answer given to this question is based on Pierre Bourdieu's analyzes of symbolic violence. [...]
Objectiu: Com pot ser que una malaltia tan greu com la Síndrome de Fatiga Crònica (SFC) que afecta un nombre tan elevat de persones sigui tan desconeguda per la població general? La resposta a aquesta pregunta es basa en les anàlisis de Pierre Bourdieu sobre la violència simbòlica, un camp d'estudi del qual va ser el precursor i principal teòric. [...]

2022 - 10.1080/07399332.2021.1925900
Health Care for Women International, Vol. 43 Núm. 1-3 (2022) , p. 5-41
3 documents
4.
27 p, 357.5 KB Muestreo, sobrerrepresentación de categorías sociales y la división sexual del trabajo : formulación de una hipótesis explicativa / Gimeno Torrent, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Objetivo: Este artículo está consagrado a la explicación de una de las incidencias más frecuentes que resultan de la extracción de muestras aleatorias: la sobrerrepresentación de categorías. Método: En este sentido se comparó la muestra obtenida a raíz de la realización de la «Encuesta de Riesgos Psicosociales 2004-2006 [ERP]» con la EPA. [...]
The main interest of this article is to explain one of the most common incidences that occur during the drawing of random samples: over-representation of social categories. Method: In that sense, the population sample obtained as a result of the accomplishment of the ERP's study has been compared with EPA's population sample. [...]

2010 - 10.5944/empiria.20.2010.2043
Empiria : revista de metodología de ciencias sociales, Núm. 20 (juliol-desembre 2010) , p. 135-161  
5.
15 p, 181.2 KB Relaciones entre aprendizaje, cognición y tecnologías en la construcción del e-portafolio / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rifà Valls, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Santiveri Papiol, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los autores de este artículo forman parte del Grupo de Interés de Carpetas de Aprendizaje en Educación Superior (GI-CAES) de la Unidad de Innovación Docente en la Educación Superior (IDES) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]
The authors of this article are part of the E-portfolios in Higher Education Interest Group (Grupo de Interés de Carpetas de Aprendizaje en Educación Superior; GI-CAES) of the Unit of Educational Innovation in Higher Education (IDES) of the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]

2009 - 10.4995/redu.2009.6250
REDU : revista de docencia universitaria, Monográfico VIII (2009) , p. 1-15  
6.
14 p, 242.5 KB Incidencias durante el trabajo de campo con encuestas personales en estudios epidemiológicos / Gimeno Torrent, Xavier (Instituto Sindical de Trabajo, Ambiente y Salud) ; Llorens Serrano, Clara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Moncada i Lluís, Salvador 1957- (Instituto Sindical de Trabajo, Ambiente y Salud) ; Navarro Giné, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori de Bioestadística i Epidemiologia)
El objetivo de este artículo es describir cuáles son las incidencias más comunes que tienen lugar durante la realización del trabajo de campo en investigaciones epidemiológicas mediante encuesta personal. [...]
2006
Metodología de encuestas, Vol. 8 (2006) , p. 61-74  
7.
14 p, 101.2 KB El desarrollo profesional del docente de Educación Secundaria a partir del análisis de la cultura docente compartida / Tomàs i Folch, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sanjuan González, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Segovia Tamayo, Paola (Universitat Autònoma de Barcelona)
El artículo presenta algunos de los resultados obtenidos en un estudio sobre la cultura organizacional y docente de cuatro Institutos de Educación Secundaria de la provincia de Barcelona. Pone de relieve la necesaria modificación de la cultura docente para hacer frente a los retos educativos de la sociedad del siglo XXI. [...]
This article presents some of the results obtained in a study on the organizational and teaching culture of four high schools. The research, which has been carried out with the support of the DURSI at the province of Barcelona, emphasizes the need to transform the teaching culture so that the educational challenges of the 21st century society can be met. [...]

2006
Profesorado, Vol. 10, N. 1 (2006) , p. 1-13  
8.
25 p, 205.9 KB El context social i cultural de la persuasió de massa / Merton, Robert K. ; Gimeno Torrent, Xavier trad.
2013 - 10.5565/rev/papers/v98n1.509
Papers : revista de sociologia, Vol. 98, Núm. 1 (gener-març 2013) , p. 183-207  
9.
5 p, 74.4 KB Presentació del capítol 6 de Mass Persuasion de Robert K. Merton1 / Gimeno Torrent, Xavier
2013 - 10.5565/rev/papers/v98n1.562
Papers : revista de sociologia, Vol. 98, Núm. 1 (gener-març 2013) , p. 177-181  
10.
24 p, 789.6 KB Noves consideracions sobre el poblament ibèric del Pla de Barcelona / Gimeno Pascual, Xavier
1984
Faventia, V. 6 n. 1 (1984) p. 113-136  

Articles : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
11 p, 53.4 KB La construcció conjunta d'una guia per a la implementació de la carpeta d'aprenentatge en l'àmbit de l'educació superior / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Rifà, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Santiveri Papiol, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Trafí Prats, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Els autors d'aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES 1(Carpetes d'Aprenentatge en l'Educació Superior) emmarcat en l'IDES des de l'any 2004. En l'actualitat el configuren 14 professors i professores de 7 departaments diferents i una professora d'una Escola Normal de Mèxic. [...]
The authors of this communication are members of the GI-CAES (Learning Portfolios in Higher Education) group within IDES (Teaching Innovation Unit in Higher Education) framework since 2004. Nowadays, in GI-CAES there are 14 professors from 7 different departments in this University (UAB) besides from a teacher based in a Mexican school. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
10 p, 104.1 KB La utilització de carpetes d'aprenentatge en les titulacions de la Facultat de Ciències de l'Educació : la construcció dels índexs / Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Els autors d'aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES. Aquest grup està format per professorat de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB interessat en la implementació de la Carpeta d'Aprenentatge en l'àmbit de l'Educació Superior (a partir d'ara CAES). [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
3.
7 p, 98.1 KB La carpeta d'aprenentatge com instrument de formació i avaluació / Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior ; Jornades d'Innovació Docent de la UAB (1es : 2004 : Bellaterra, Catalunya)
La comunicació que presentem pretén mostrar l'experiència dels estudiants i del professor en l'ús de la carpeta d'aprenentatge en l'assignatura troncal de segon cicle "La Funció Docent" de la titulació de Pedagogia. [...]
2004
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
5 p, 50.8 KB Es pot fer mediació en educació infantil? / Garcia Puig, Gemma ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de publicacions 2018 (Docs ; 1)
Mediació escolar, 2018, p. 53-57  
2.
12 p, 75.5 KB Confecció de materials i coordinació en el desenvolupament i l'aplicació dels programes de l'àmbit de l'organització de la titulació de Pedagogia / Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Duran-Bellonch, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Essomba Gelabert, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Navarro Casanoves, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Tomàs i Folch, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La construcció de l'espai europeu d'educació superior exigeix planificar els estudis universitaris partint de la base que el protagonista n'és l'estudiant. En aquest procés el col·lectiu de professors de l'Àrea de Didàctica i Organització Educativa que imparteix matèries en la titulació vinculades amb l'àmbit de l'organització ha desenvolupat diverses accions dirigides a afavorir la qualitat de la formació dels estudiants, a partir d'una major coordinació del professorat en la confecció i el desenvolupament dels programes. [...]
La construcción del espacio europeo de educación superior exige planificar los estudios universitarios partiendo de la base de que su protagonista es el estudiante. En este proceso el colectivo de profesores del Área de Didáctica y Organización Educativa que imparte materias en la titulación vinculadas al ámbito de organización ha desarrollado diversas accionas dirigidas a favorecer la calidad de la formación de los estudiantes, a partir de una mayor coordinación del profesorado en la confección y el desarrollo de los programas. [...]
The consolidation of the European Higher Education Area requires us to plan university degrees starting from the premise that students take centre stage. In this process, the group of professors in the Area of Didactics and Educational Organisation who teach courses in the degree programme linked to the field of educational organisation have developed a variety of actions aimed at fostering the quality of students' education based on better coordination among all the faculty in drawing up and developing the curricula. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 111-122
3 documents
3.
124 p, 1011.8 KB Carpetes d'aprenentatge a l'educació superior : una oportunitat per repensar la docència / Blanch Gelabert, Sílvia ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra ; Gimeno Soria, Xavier ; González-Monfort, Neus ; Jariot, Mercè ; Jiménez Pelayo, Javier ; Oliver del Olmo, Sònia ; Rifà Valls, Montserrat ; Santiveri Papiol, Noemí ; Segura Aliaga, Dídac ; Trafí Prats, Laura ; Roble Quiroga Juárez, María del ; Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 5)
3 documents

Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
411 p, 11.1 MB Dibuixant nous paisatges d'infància : estudi de la cultura que neix dels nens i nenes de l'escola El Martinet / Bonàs, Meritxell ; Gimeno Soria, Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Aquesta recerca se situa en el marc d'una escola d'educació infantil i primària; concretament, a l'escola El Martinet. La recerca posa la seva mirada envers els nens i les nenes de l'escola amb l'objectiu de desvelar, descriure i interpretar quina és la cultura que creix en relació amb la seva forma d'estar a l'escola tenint en compte les opcions pedagògiques que aquesta escola ha pres. [...]
This research is within the framework of a school for elementary and primary education; specifically, a school called El Martinet. The research puts the attention at the boys and girls of the school with the aim of revealing, describing and interpreting the culture that grows in relation to their way of being at the school, taking into account the pedagogical decisions that the school has taken. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
2.
6 p, 542.3 KB Taula d'observació qualitativa per a la recollida d'informació en entorns d'interacció grupal / Gimeno Soria, Xavier ; Careta Plans, Arnau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Recerca sobre Infància, Família i Educació (ERIFE)
El col·lectiu de professionals de Barcelona Espai de Supervisió (BES) ha vingut desenvolupant processos de recerca-acció des de finals dels 90' i principis del 2000 amb la intenció clara de fer-se amb eines i instruments que permetin recollir evidències sobre els processos d'intervenció que realitza i contribuir a la seva millora. [...]
2018  
3.
10 p, 279.3 KB Assessment rubric of personal and prosocial competencies and skills / Edo, Mequè (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Estrada Aguilar, Joan (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Gimeno Soria, Xavier (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Morón, Mar (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; París Romia, Gemma (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Peire Fernández, Tomàs (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE))
University training for early years and primary school teachers has traditionally focused on highly academic and technical learnings. The extensive experience of our team as teacher trainers has shown us that, in order to complement those learnings, we need to boost our students' personal and prosocial competencies and skills. [...]
2018  
4.
218 p, 1.8 MB El Dispositivo grupal como metodología de formación para el profesorado : valoración de su aplicación a partir de estudio de casos / Curumilla Aguilar, Robinson ; Gimeno Soria, Xavier, dir. ; Tejada Fernández, José, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Esta investigación muestra los resultados de la aplicación del "DISPOSITIVO GRUPAL", una metodología de formación que se ocupa del profesor como persona, activando y movilizando sus recursos propios para adquirir y desarrollar nuevos saberes, que le permitan mejorar su actuación profesional en el contexto escolar y en las situaciones grupales en las que participa. [...]
This investigation shows the results of the application of the "Group Device", a methodology of teaching which deals with the teacher as a person, activating and mobilizing his own resources to acquire and develop new knowledge which allows him to improve his professional performance inside of the school context and in the group situations in which he participates. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
5.
4 p, 273.3 KB Adaptació de l'Escala de Factors Curatius de Yalom a grups multifamiliars de població adolescent i les seves famílies / Gimeno Soria, Xavier ; Careta Plans, Arnau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Recerca sobre Infància, Família i Educació (ERIFE)
Més enllà dels temes concrets sorgits i abordats en els grups multifamiliars que acompanyen a població adolescent i les seves famílies, els i les participants viuen i experimenten una sèrie de components que es troben en la base de la mateixa dinàmica grupal i que Yalom organitza a mode de factors terapèutics. [...]
2018
2 documents
6.
40 p, 777.0 KB Estratègies d'intervenció en l'educació familiar en el context dels centres oberts / Agama Fernández, Míriam ; Gimeno Soria, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present Treball de Fi de Grau té com a objectiu principal fer un recull de les diferents d'estratègies d'intervenció en els processos socioeducatius d'acompanyament a les famílies en els serveis d'atenció a la infància, augmentant així un inventari d'estratègies que es construeix mitjançant un treball d'investigació de les diferents tipologies de servei, però concretament aquest treball se centra en els contextos del Centre Obert. [...]
2014
Grau en Educació Infantil [847]  
7.
413 p, 5.2 MB Análisis y orientaciones preliminares para el portafolio del estudiante de las alumnas de la Licenciatura en Educación Preescolar desde la transformación de la práctica docente / Quiroga Juárez, María del Roble ; Gimeno Soria, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Esta investigación presenta un estudio que exploró los resultados de la implementación de la Guía Metodológica del Portafolio del Estudiante (GMPE) de las estudiantes de la Licenciatura en Educación Preescolar, con la finalidad de mostrar algunas orientaciones, pautas, directrices y contenidos para conformar el portafolio de dichas estudiantes. [...]
The aim of this research was to explore the results of implementing the Student's Portfolio Methodological Guide (GMPE, in Spanish) of Preschool Education student's. This guide is a source for collecting orientations, directives, lines and contents for grasping the Preschool Education student's portfolio. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
8.
127 p, 878.6 KB Proposta de model per a l'estudi de la negociació col·lectiva. Formulació arran del treball de construcció d'una mostra de convenis col·lectius / Gimeno Torrent, Xavier ; López-Roldán, Pedro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En aquest treball s'explicita de manera molt detallada tot el procés de construcció d'una mostra aleatòria estratificada a partir de l'exemple concret de la construcció d'una mostra de convenis col·lectius. [...]
2007  
9.
570 p, 1.4 MB Satisfacción en el trabajo de los directores de escuelas secundarias públicas de la región de Jacobina (Bahia - Brasil) / Cavalcante Silva, Jeronimo Jorge ; Gimeno Soria, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Este trabajo de investigación tuvo como finalidad principal diagnosticar las satisfacciones e insatisfacciones del trabajo de los directores y directoras de escuelas secundarias públicas de la región de Jacobina-Bahía-Brasil, con la intención de comprender las deficiencias, dificultades e «impasses» del proceso enseñanza - aprendizaje y las implicaciones para gestionarlo. [...]
This work of investigation had as first goal diagnose satisfactions and dissatisfactions of directors from public high schools located at Jacobina-Bahia-Brazil, with the purpose of understand imperfections, difficulties and impasses of the teaching and learning process and the implications to administrate. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  

Materials didàctics 3 registres trobats  
1.
17 p, 158.8 KB Rúbrica de autoevaluación de competencias y habilidades personales y prosociales / París Romia, Gemma ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada Aguilar, Joan ; Gimeno Soria, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Las competencias y habilidades personales y prosociales de los estudiantes son centrales para la formación docente y a menudo son complejas de evaluar en el marco de la formación universitaria. Con la intención de promover estas competencias y su evaluación, el Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborado una rúbrica de evaluación para evidenciar el desarrollo de las competencias personales y prosociales para facilitar la reflexión de alumnos, profesores y maestros. [...]
2017  
2.
17 p, 156.1 KB Rúbrica d'autoavaluació de competències i habilitats personals i prosocials / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada Aguilar, Joan ; Gimeno Soria, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborat una rubríca d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
2017 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
3.
10 p, 1.0 MB Qüestionari d'avaluació del desenvolupament de les competències personals i prosocials / Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Comes, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Estrada Aguilar, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Peire Fernández, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu ha elaborat un qüestionari d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
Bellaterra 2016 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Materials acadèmics 35 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 3.6 MB Organització escolar [OrgEsc] / Tomàs i Folch, M. ; Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1993-94
Llicenciat en Psicopedagogia [85]  
2.
4 p, 93.3 KB Orientació laboral [22842] / Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Diplomat en Educació Social [75]  
3.
5 p, 134.0 KB Organització d'Institucions d'Educació no formal [22809] / Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Diplomat en Educació Social [75]  
4.
Projectes Didàctics [22826] / Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Diplomat en Educació Social [75]  
5.
5 p, 134.9 KB Organització d'Institucions d'Educació no formal [22809] / Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Diplomat en Educació Social [75]  
6.
5 p, 90.2 KB Organització d'Institucions d'Educació no formal [22809] / Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1998-99
Diplomat en Educació Social [75]  
7.
4 p, 74.8 KB Projectes Didàctics [22826] / Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Diplomat en Educació Social [75]  
8.
5 p, 85.3 KB Organització d'Institucions d'Educació no formal [22809] / Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Diplomat en Educació Social [75]  
9.
8 p, 192.9 KB Organització escolar II [Orgesc] / Tomàs i Folch, M. ; Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1994-95
Diplomat en Professorat d'EGB (Pla 1987) [480]  
10.
7 p, 3.5 MB Gestió de recursos en institucions educatives [23188] / Armengol Asparó, Carme ; Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Llicenciat en Pedagogia [598]
2 documents

Materials acadèmics : 35 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.