No s'ha trobat cap coincidència exacta per Gimeno,Laura, però canviant-lo per Gimeno Laura...
Resultats globals: 64 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 3 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 8 registres trobats
Materials acadèmics, 49 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
7 p, 4.6 MB Patients with chronic lymphocytic leukemia and complex karyotype show an adverse outcome even in absence of TP53/ATM FISH deletions / Puiggros, Anna (Grup de Recerca Translacional en Neoplàsies Hematològiques, Programa de Recerca en Càncer, Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques (IMIM), Barcelona, Spain) ; Collado, Rosa (Servicio de Hematología, Consorcio Hospital General Universitario, Valencia, Spain) ; Calasanz, Maria José (Servicio de Citogenética, Departamento de Genética, Universidad de Navarra, Pamplona, Spain) ; Ortega, Margarita (Laboratorio de Citogenética y Servicio de Hematología, Hospital Vall d'Hebron, Barcelona, Spain) ; Ruiz-Xivillé, Neus (Institut Germans Trias i Pujol) ; Rivas-Delgado, Alfredo (Secció d'Hematopatologia, Hospital Clínic, Institut d'Investigacions Biomèdiques Augustí Pi i Sunyer (IDIBAPS), Universitat de Barcelona, Barcelona, Spain) ; Luño, Elisa (Servicio de Hematología, Hospital Universitario Central de Asturias, Oviedo, Spain) ; González, Teresa (Fundación Pública Galega de Medicina Xenómica, Santiago de Compostela, Spain) ; Navarro, Blanca (Servicio de Hematología y Oncología Médica, Hospital Clínico Universitario de Valencia, Valencia, Spain) ; García-Malo, MaDolores (Servicio de Hematología y Oncología Médica, Hospital Universitario Morales Meseguer, Centro Regional de Hemodonación, IMIB-Arrixaca, Murcia, Spain) ; Valiente, Alberto (Servicios de Genética y Hematología, Complejo Hospitalario de Navarra, Pamplona, Spain) ; Hernández, José Ángel (Servicio de Hematología, Hospital Universitario Infanta Leonor, Madrid, Spain) ; Ardanaz, María Teresa (Servicio de Hematología, Hospital Txagorritxu, Vitoria, Spain) ; Piñan, María Ángeles (Servicio de Hematología, Hospital de Cruces, Bilbao, Spain) ; Blanco, María Laura (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Hernández-Sánchez, María (Servicio de Hematología, Hospital Universitario de Salamanca, IBSAL, IBMCC, Centro de Investigación del Cáncer, Universidad de Salamanca, CSIC, Salamanca, Spain) ; Batlle-López, Ana (Servicio de Hematología, Hospital Universitario Marqués de Valdecilla, Santander, Spain) ; Salgado, Rocío (Laboratorio de Citogenética, Servicio de Hematología, Fundación Jiménez Díaz, Madrid, Spain) ; Salido, Marta (Grup de Recerca Translacional en Neoplàsies Hematològiques, Programa de Recerca en Càncer, Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques (IMIM), Barcelona, Spain) ; Ferrer, Ana (Grup de Recerca Translacional en Neoplàsies Hematològiques, Programa de Recerca en Càncer, Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques (IMIM), Barcelona, Spain) ; Abrisqueta, Pau (Laboratorio de Citogenética y Servicio de Hematología, Hospital Vall d'Hebron, Barcelona, Spain) ; Gimeno, Eva (Laboratori de Citogenètica Molecular, Laboratori de Citologia Hematològica, Servei de Patologia i Servei Hematologia, Hospital del Mar, Barcelona, Spain) ; Abella, Eugènia (Laboratori de Citogenètica Molecular, Laboratori de Citologia Hematològica, Servei de Patologia i Servei Hematologia, Hospital del Mar, Barcelona, Spain) ; Ferrá, Christelle (Institut Germans Trias i Pujol) ; Terol, María José (Servicio de Hematología y Oncología Médica, Hospital Clínico Universitario de Valencia, Valencia, Spain) ; Ortuño, Francisco (Servicio de Hematología y Oncología Médica, Hospital Universitario Morales Meseguer, Centro Regional de Hemodonación, IMIB-Arrixaca, Murcia, Spain) ; Costa, Dolors (Secció d'Hematopatologia, Hospital Clínic, Institut d'Investigacions Biomèdiques Augustí Pi i Sunyer (IDIBAPS), Universitat de Barcelona, Barcelona, Spain) ; Moreno, Carol (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Carbonell, Félix (Servicio de Hematología, Consorcio Hospital General Universitario, Valencia, Spain) ; Bosch José, Francesc Xavier (Laboratorio de Citogenética y Servicio de Hematología, Hospital Vall d'Hebron, Barcelona, Spain) ; Delgado, Julio (Secció d'Hematopatologia, Hospital Clínic, Institut d'Investigacions Biomèdiques Augustí Pi i Sunyer (IDIBAPS), Universitat de Barcelona, Barcelona, Spain) ; Espinet i Solà, Blanca (Grup de Recerca Translacional en Neoplàsies Hematològiques, Programa de Recerca en Càncer, Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques (IMIM), Barcelona, Spain)
Genomic complexity identified by chromosome banding analysis (CBA) predicts a worse clinical outcome in CLL patients treated either with standard or new treatments. Herein, we analyzed the clinical impact of complex karyotypes (CK) with or without high-risk FISH deletions (ATM and/or TP53, HR-FISH) in a cohort of 1045 untreated MBL/CLL patients. [...]
2017 - 10.18632/oncotarget.17350
Oncotarget, Vol. 8 (april 2017) , p. 54297-54303  
2.
19 p, 397.6 KB Into the Engine Room : an Inter-University Literature-Teaching Project Focussing on Narrative / Owen, David, 1962- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Font, Carme, 1972- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Gimeno Pahissa, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Pividori, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
This article sets out the objectives, approaches and organisational development of a still on-going inter-university literature-teaching project entitled 'Between the Lines: Comprehensive Reading of Literary Texts in a Foreign Language', which was awarded a two-year grant by the Catalan Agency for the Management of University and Research Grants, AGAUR (MQD 00121). [...]
Aquest article descriu els objectius, l'enfocament i l'organització d'un projecte interuniversitari de Millora de la Qualitat Docent (MQD 00121) en l'àmbit de la literatura titulat 'Between the Lines: Comprehensive Reading of Literary Texts in a Foreign Language' ('Entre línies: lectura exhaustiva de textos literaris en llengua estrangera') atorgat per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR). [...]
Este artículo describe los objetivos, enfoques y desarrollo del proyecto interuniversitario titulado "Entre líneas: Lectura comprensiva de textos literarios en lengua extranjera" financiado por la Agencia de Gestión de Ayudas Universitarias y de la Investigación (MQD 00121) y destinado a la mejora de la calidad docente en el ámbito de la enseñanza de la literatura. [...]

2012 - 10.5565/rev/jtl3.485
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, novembre-desembre 2012, p. 1-19  
3.
8 p, 79.6 KB The IHG index for hydromorphological quality assessment of rivers and streams : updated version / Ollero, Alfredo (Universidad de Zaragoza. Área de Geografía Física) ; Ibisate, Askoa (Universidad del País Vasco. Área de Geografía Física) ; Gonzalo, Laura Elisabet (Universitat de Lleida. Área de Geografia Física) ; Acín, Vanesa (Ecology and Land) ; Ballarín, Daniel (Environment, Land and Geography (Mastergeo, S.L.)) ; Díaz, Elena (Universidad del País Vasco. Área de Geografía Física) ; Domenech, Sergio (UTE Ebro Basin Hydrological Information) ; Gimeno, Marcos (Universidad de Zaragoza. Área de Geografía Física) ; Granado, David (Ecology and Land) ; Horacio, Jesús (Universidad de Santiago de Compostela. Área de Geografía Física) ; Mora, Daniel (Environment, Land and Geography (Mastergeo, S.L.)) ; Sánchez, Miguel (Universidad de Zaragoza. Área de Geografía Física)
An updated version of the IHG index is presented. The index is based on three appraisal parameters: 1) the functional quality of the fluvial system, including a) flow regime naturalness, b) sediment supply and mobility, and c) floodplain functionality; 2) the channel quality, including a) channel morphology and planform naturalness, b) riverbed continuity and naturalness of the longitudinal and vertical processes, and c) riverbank naturalness and lateral mobility; and 3) the riparian corridor quality, including a) longitudinal continuity, b) riparian corridor width, and c) structure, naturalness and cross-sectional connectivity.
Se presenta una versión actualizada del índice IHG, que se estructura en tres grupos de parámetros: 1) calidad funcional del sistema fluvial, incluyendo a) naturalidad del régimen de caudal, b) disponibilidad y movilidad de sedimentos y c) funcionalidad de la llanura de inundación; 2) calidad del cauce, incluyendo a) naturalidad del trazado y de la morfología en planta, b) continuidad y naturalidad del lecho y de los procesos longitudinales y verticales y c) naturalidad de las m'argenes y de la movilidad lateral; y 3) calidad de las riberas, incluyendo a) continuidad longitudinal, b) anchura y c) estructura, naturalidad y conectividad transversal.

2011
Limnética, Vol. 30, Núm. 2 (2011) , p. 255-262  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
10 p, 59.4 KB Retenció i assimilació de coneixements en l'assignatura de Pregrau d'anestesiologia, reanimació i terapèutica del dolor després d'un any mitjançant l'aprenentatge basat en problemes / Moret Ruiz, Enrique (Hospital Germans Trias i Pujol. Unitat Docent. Departament de Cirurgia) ; Garcia Guasch, Roser (Hospital Germans Trias i Pujol. Unitat Docent. Departament de Cirurgia) ; Martínez Gimeno, Laura (Hospital Germans Trias i Pujol. Unitat Docent. Departament de Cirurgia) ; Woodward Brossa, Michael (Hospital Germans Trias i Pujol. Unitat Docent. Departament de Cirurgia)
Introducció: L'aprenentatge basat en problemes (ABP) implica als estudiants en un procés educatiu en el que es desenvolupa la seva capacitat per a resoldre problemes i assolir una educació autònoma necessària per a confrontar-se amb èxit als reptes de la vida professional. [...]
Problem based learning (PBL) makes the student be part of an educational process where he may develop his solving problems-capacity and gain self-education in order to face with success professional life in the future. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
11 p, 53.4 KB La construcció conjunta d'una guia per a la implementació de la carpeta d'aprenentatge en l'àmbit de l'educació superior / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria) ; Oliver del Olmo, Sonia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Rifà, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'expressió musical, plàstica i corporal) ; Santiveri Papiol, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Trafí Prats, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'expressió musical, plàstica i corporal)
Els autors d'aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES 1(Carpetes d'Aprenentatge en l'Educació Superior) emmarcat en l'IDES des de l'any 2004. En l'actualitat el configuren 14 professors i professores de 7 departaments diferents i una professora d'una Escola Normal de Mèxic. [...]
The authors of this communication are members of the GI-CAES (Learning Portfolios in Higher Education) group within IDES (Teaching Innovation Unit in Higher Education) framework since 2004. Nowadays, in GI-CAES there are 14 professors from 7 different departments in this University (UAB) besides from a teacher based in a Mexican school. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
122 p, 1.1 MB Portfolios in higher education : an opportunity to rethink teaching / Blanch Gelabert, Sílvia ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco Paniagua, Alejandra ; Gimeno Soria, Xavier ; González Monfort, Neus ; Jariot Garcia, Mercè ; Jiménez Pelayo, Javier ; Oliver del Olmo, Sònia ; Rifà Valls, Montserrat ; Santiveri Papiol, Noemí ; Segura Aliaga, Dídac ; Trafí Prats, Laura ; Roble Quiroga Juárez, María del ; Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 5)
3 documents
2.
124 p, 1011.8 KB Carpetes d'aprenentatge a l'educació superior : una oportunitat per repensar la docència / Blanch Gelabert, Sílvia ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco Paniagua, Alejandra ; Gimeno Soria, Xavier ; González Monfort, Neus ; Jariot Garcia, Mercè ; Jiménez Pelayo, Javier ; Oliver del Olmo, Sònia ; Rifà Valls, Montserrat ; Santiveri Papiol, Noemí ; Segura Aliaga, Dídac ; Trafí Prats, Laura ; Roble Quiroga Juárez, María del ; Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 5)
3 documents

Documents de recerca 8 registres trobats  
1.
32 p, 362.2 KB The Devilish Ways of Catherine Bourne : Breaking Heteronormative Gender Roles in The Garden of Eden by Ernest Hemingway / Pavón Bayley, Mireia ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Catherine Bourne can be seen as, if not the first, the most feminist hemingwayesque heroine. The Garden of Eden, published posthumously in 1986, presents the journey of Catherine into the discovery of her gender and sexual identity as she transgresses all the established norms and rejects heteronormative rules. [...]
Catherine Bourne es pot considerar una de les heroïnes més feministes que Hemingway va escriure. The Garden of Eden, una novel·la publicada pòstumament l'any 1986, narra el procés del descobriment de la nova identitat de gènere i sexualitat de la seva protagonista, Catherine Bourne, a mida que trenca amb les normes establertes i rebutja els cànons heteronormatius. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
2.
46 p, 379.2 KB Speaking the Unspeakable : Subversive Eroticism in Kate Chopin's The Awakening and Edith Wharton's Summer / Martínez Boada, Alejandra ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This research analyzes and compares the use of eroticism as a means of subversion in Kate Chopin's The Awakening and Edith Wharton's Summer. Being published in a notably repressive period, especially concerning female sexuality, these two novels, by putting their focus in their heroines' sexual awakening, transgressed the social norms of their time. [...]
Aquesta recerca analitza i compara l'ús de l'erotisme com a eina subversiva en The Awakening, de Kate Chopin, i Summer, d'Edith Wharton. Publicades en un període notablement repressiu, sobretot quant a la sexualitat femenina, aquestes novel·les, focalitzades en el despertar sexual de les seves protagonistes, van transgredir les normes socials de l'època. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
3.
39 p, 900.1 KB A Peephole into that world : the narrator in 'A lost lady' / Amieva Potrony, Anna ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
'A lost lady' (1923) is a novel by Willa Cather that deals mainly with the theme of adultery. However, what has grabbed critics' attention has been the fact that she uses a third-person omniscient narrator who tells the story seen through a young boy's perspective. [...]
'A lost lady' (1923) és una novel·la de l'escriptora nord-americana Willa Cather que tracta sobre l'adulteri. No obstant això, el que ha cridat l'atenció de molts crítics ha estat el fet que utilitzi un narrador omniscient que narra la història a través del punt de vista d'un noi jove. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
4.
39 p, 900.1 KB "A peephole into that world" : the narrator in A Lost Lady / Amieva Potrony, Anna ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
A Lost Lady (1923) is a novel by Willa Cather that deals mainly with the theme of adultery. However, what has grabbed critics' attention has been the fact that she uses a third-person omniscient narrator who tells the story seen through a young boy's perspective. [...]
A Lost Lady (1923) és una novel·la de l'escriptora nord-americana Willa Cather que tracta sobre l'adulteri. No obstant això, el que ha cridat l'atenció de molts crítics ha estat el fet que utilitzi un narrador omniscient que narra la història a través del punt de vista d'un noi jove. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
5.
29 p, 471.2 KB Beyond the "Tragic Mulatta" : the 19th century figure in Nella Larsen's Quicksand / Bacardit Gallego, Anna ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper focuses on the character of Helga Crane in Nella Larsen's novel Quicksand (1928), and aims to describe the complexity of her reality as a mixed-race female. Its purpose is to analyze the protagonist's attitudes towards her family background, lack of community, and mainly, race and identity, and conclude to what extent Helga Crane goes beyond the traditional African American literary figure of the "Tragic Mulatta".
Aquest treball se centra en el personatge de la Helga Crane a la novel·la Quicksand (1928) de Nella Larsen, i pretén descriure la complexitat de la seva realitat com a dona de raça mixta. El propòsit es analitzar les actituts de la protagonista en relació al seu entorn familiar, la manca de comunitat, i principalment, la raça i la identitat, i concloure fins a quin punt es pot considerar que Helga Crane va més enllà de la tradicional figura literària afroamericana de la "Mulata Tràgica".

2015
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
6.
27 p, 310.1 KB Exploring Quentin Compson's neurotic mind in William Faulkner's "The Sound and the Fury" / Planas Llovet, Georgina ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper analyzes the character of Quentin Compson in William Faulkner's novel "The Sound and the Fury". It aims to explain how Quentin Compson's mental breakdown embodies and represents the decay that the South of the U. [...]
Aquest treball analitza el personatge de Quentin Compson en la novel·la "The Sound and the Fury" de William Faulkner. L'objectiu és explicar com la crisi d'en Quentin Compson captura i representa la decadència que el sud dels E. [...]

2014
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
7.
21 p, 84.6 KB "I was a kind of bastard of the West" : James Baldwin's search for national identity in exile / Ballesteros Sabater, Lucas ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This essay presents the figure of the African American writer James Baldwin who carried out a prolific literary career in which he focused his attention on trying to find out who he was. Throughout the pages of this essay the reader is going to discover the tough task of self-knowledge that James Baldwin underwent in his early life as an expatriate in Paris.
Aquesta redacció ens presenta la figura de l'escritor afro-americà James Baldwin que va dur a terme una prolífica carrera literària per la qual ell finalment va poder descobrir qui era. Al llarg de les pàgines el lector s'endinsarà en l'àrdua tasca de coneixement de si mateix que James Baldwin va experimentar durant la seva joventut com a exilat a Paris.

2013
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
8.
50 p, 1.8 MB Incidencia de delirium en una unidad de cuidados críticos postquirúrgicos / Martínez Gimeno, Laura ; Moret Ruiz, Enrique ; Oller Sales, Benjamín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Cirurgia
El deliri és un trastorn neuropsiquiàtric que poden patir els pacients greus a les unitats de cures intensives. La seva aparició s'associa amb un augment de la morbimortalitat. La seva incidència varia entre el 20-80% segons els mètodes diagnòstics i la situació clínica del pacient. [...]
El delirium es un trastorno neuropsiquiátrico que suelen padecer los pacientes graves en unidades de cuidados intensivos. Su aparición se asocia a un aumento de la morbimortalidad. Su incidencia varía entre el 20-80% según los métodos diagnósticos y la situación clínica del paciente. [...]

2011  

Materials acadèmics 49 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 1.3 MB Llengua Anglesa amb finalitats Específiques [21968] / Gimeno,Laura ; Saravia,Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2002-03
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]  
2.
6 p, 127.6 KB Literatura Nord-Americana del Segle XIX [100248] / Pividori Gurgo, Maria Cristina ; Pujolras Noguer, Esther ; Gimeno Pahissa, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1 1) L'assignatura 'Literatura nord-americana del segle XIX' ofereix una introducció a la narrativa i poesia publicades als Estats Units al llarg del segle XIX, mitjançant la lectura, l'anàlisi, el debat i la interpretació de textos escrits pels principals autors d'aquell moment, dedicant un parell de sessions a la literatura produïda durant el periode colonial. [...]
1. This subject fosters the analysis, debate and interpretation of fiction, essays and poetry written in the United States during the 19th century with a brief outlook at literature produced under the colonial period. [...]
1) La asignatura 'Literatura Norteamericana del siglo XIX' ofrece una introducción a la narrativa y poesía publicadas en los Estados Unidos a lo largo del siglo XIX, mediante la lectura, el análisis, el debate y la interpretación de textos escritos por los principales autores de ese momento, dedicando un par de sesiones a 1 interpretación de textos escritos por los principales autores de ese momento, dedicando un par de sesiones a la literatura producida durante el periodo colonial. [...]

2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
3.
5 p, 122.9 KB Literatura nord-americana contemporània [100237] / Gimeno Pahissa, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs ofereix una introducció a la cultura i literatura contemporànies produïdes a Nord-amèrica en els últims 25 anys. La selecció d'autors estudiats intenta reflexar la gran variedad cultural (ètnica, sexual, religiosa, etc) del país mitjançant l'estudi de novel·les, narració curtes, assajos, etc.
This course offers an introduction to contemporary literature published in the United States in the last 25 years. The course will be based on the reading and discussion of several prose and poetry books by mainstream writers as well as by small press authors. [...]
Este curso ofrece una introducción a la cultura y literatura contemporáneas producidas en Norteamérica en los últimos 25 años. La selección de autores estudiados intenta reflejar la gran variedad cultural país (étnica, sexual, religiosa, etc) del país mediante el estudio de novelas, narración corta, ensayos, etc.

2019-20
Grau en Estudis Anglesos [801]
3 documents
4.
6 p, 126.6 KB Literatura Nord-Americana Moderna [100247] / Gimeno Pahissa, Laura ; Pujolras Noguer, Esther ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1) L'assignatura 'Literatura nord-americana moderna' ofereix una introducció a la narrativa i poesia publicades als Estats Units durant la primera meitat del segle XX, mitjançant la lectura, l'anàlisi, el debat i la interpretació de textos escrits pels principals autors d'aquell moment. [...]
Literatura nord-americana moderna (Modern American Literature) provides an overview to the fiction and poetry written by American authors during Modernism. The subject involves the reading, analysis, debate and interpretation of the selected works. [...]
1) La asignatura 'Literatura nord-americana moderna' ofrece una introducción a la narrativa y poesia publicadas en Estados Unidos durante la primera mitad del siglo XX, mediante la lectura, el análisis, el debate y la intepretación de textos escritos por los principales autores de ese momento. [...]

2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
5.
3 p, 71.6 KB Love and Death in American Literature [42291] / Gimeno Pahissa, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
To understand the deep changes that have affected novels and short stories between the late 19th century and the beginning of 21st century. The course will be focused on one of the greatest themes in Western literature: the links between love and death.
2018-19
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]  
6.
6 p, 89.0 KB Literatura Nord-Americana Moderna [100247] / Gimeno Pahissa, Laura ; Monnickendam Findlay, Andrew ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1) L'assignatura 'Literatura nord-americana moderna' ofereix una introducció a la narrativa i poesia publicades als Estats Units durant la primera meitat del segle XX, mitjançant la lectura, l'anàlisi, el debat i la interpretació de textos escrits pels principals autors d'aquell moment. [...]
Literatura nord-americana moderna (Modern American Literature) provides an overview to the fiction and poetry written by American authors during Modernism. The subject involves the reading, analysis, debate and interpretation of the selected works. [...]

2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documents
7.
7 p, 90.6 KB Literatura Nord-Americana del Segle XIX [100248] / Pujolras Noguer, Esther ; Pividori Gurgo, Maria Cristina ; Gimeno Pahissa, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1 1) L'assignatura 'Literatura nord-americana del segle XIX' ofereix una introducció a la narrativa i poesia publicades als Estats Units al llarg del segle XIX, mitjançant la lectura, l'anàlisi, el debat i la interpretació de textos escrits pels principals autors d'aquell moment, dedicant un parell de sessions a la literatura produïda durant el periode colonial. [...]
1. This subject fosters the analysis, debate and interpretation of fiction, essays and poetry written in the United States during the 19th century with a brief outlook at literature produced under the colonial period. [...]

2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documents
8.
6 p, 89.4 KB Literatura Nord-Americana del Segle XIX [100248] / Pujolras Noguer, Esther ; Pividori Gurgo, Maria Cristina ; Gimeno Pahissa, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1) L'assignatura 'Literatura nord-americana del segle XIX' ofereix una introducció a la narrativa i poesia publicades als Estats Units al llarg del segle XIX, mitjançant la lectura, l'anàlisi, el debat i la interpretació de textos escrits pels principals autors d'aquell moment. [...]
1. This subject fosters the analysis, debate and interpretation of fiction, essays and poetry written in the United States during the 19th century. 2. The academic preparation deriving from this subject is essential for all remaining subjects within the 1 2. [...]

2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documents
9.
5 p, 83.0 KB Literatura nord-americana contemporània [100237] / Gimeno Pahissa, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs ofereix una introducció a la cultura i literatura contemporànies produïdes als Estats Units en els últims 25 anys. Entre els autors estudiats s'hi troben algunes de les veus més destacades de la literatura nord-americana contemporània, així com autors alternatius o contra-culturals de les "petites editorials". [...]
This course offers an introduction to contemporary literature published in the United States in the last 25 years. The course will be based on the reading and discussion of several prose and poetry books by mainstream writers as well as by small press authors. [...]

2017-18
Grau en Estudis Anglesos [801]
2 documents
10.
5 p, 85.6 KB Literatura Nord-Americana Moderna [100247] / Gimeno Pahissa, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1) L'assignatura 'Literatura nord-americana moderna' ofereix una introducció a la narrativa i poesia publicades 1 1) L'assignatura 'Literatura nord-americana moderna' ofereix una introducció a la narrativa i poesia publicades als Estats Units durant la primera meitat del segle XX, mitjançant la lectura, l'anàlisi, el debat i la interpretació de textos escrits pels principals autors d'aquell moment. [...]
Literatura nord-americana moderna (Modern American Literature) provides an overview to the fiction and poetry written by American authors during Modernism. The subject involves the reading, analysis, debate and interpretation of the selected works. [...]

2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documents

Materials acadèmics : 49 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.