No se han encontrado coincidencias con Gimeno,Xavier, pero utilizando en su lugar Gimeno Xavier...
Resultados globales: 89 registros encontrados en 0.19 segundos.
Artículos, Encontrados 21 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 3 registros
Libros y colecciones, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 12 registros
Materiales didácticos, Encontrados 3 registros
Materiales académicos, Encontrados 47 registros
Artículos Encontrados 21 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
9 p, 1.3 MB Restrictive diets are unnecessary for colonoscopy : Non-inferiority randomized trial / Machlab, Salvador (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Martínez-Bauer, Eva (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; López López, Pilar (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Ruiz-Ramirez, Pablo (Hospital Universitari MútuaTerrassa) ; Gómez, Bárbara (Hospital de Mataró) ; Gimeno-Garcia, Antonio Z. (Hospital Universitario de Canarias) ; Pujals, María del Mar (Hospital Universitari MútuaTerrassa) ; Tanco, Sara (Hospital de Mataró) ; Sargatal, Lluïsa (Consorci Sanitari de Terrassa) ; Pérez, Betty (Hospital Universitario de Canarias) ; Justicia, Reyes (Consorci Sanitari de Terrassa) ; Enguita, Mónica (Navarrabiomed) ; Piqué, Núria (Universitat de Barcelona Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació) ; Valero, Oliver (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de matemàtiques) ; Calvet Calvo, Xavier (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Campo Fernández de los Rios, Rafael (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT))
Background and study aims In colonoscopy, preparation is often regarded as the most burdensome part of the intervention. Traditionally, specific diets have been recommended, but the evidence to support this policy is insufficient. [...]
2024 - 10.1055/a-2256-5356
Endoscopy International Open, Vol. 12 (march 2024) , p. E352-E360  
2.
18 p, 4.4 MB TP53 Abnormalities Are Underlying the Poor Outcome Associated with Chromothripsis in Chronic Lymphocytic Leukemia Patients with Complex Karyotype / Ramos-Campoy, Silvia (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Puiggros, Anna (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Kamaso, Joanna (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Beà, Sílvia (Centro de Investigación Biomédica en Red de Cáncer) ; Bougeon, Sandrine (Lausanne University Hospital) ; Larráyoz, María José (Universidad Pública de Navarra) ; Costa, Dolors (Centro de Investigación Biomédica en Red de Cáncer) ; Parker, Helen (University of Southampton) ; Rigolin, Gian Matteo (St. Anna University Hospital) ; Blanco, María Laura (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Collado, Rosa (Consorcio Hospital General Universitario) ; Ancín, Idoya (Hospital Universitario Cruces) ; Salgado, Rocío (Fundación Jiménez Díaz) ; Moro-García, Marco A. (Hospital Universitario Central de Asturias) ; Baumann, Tycho (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Gimeno, Eva (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Moreno, Carol (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Salido, Marta (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Calvo, Xavier (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Calasanz, María José (Universidad Pública de Navarra) ; Cuneo, Antonio (Hematology Section. St. Anna University Hospital) ; Nguyen-Khac, Florence (Sorbonne University) ; Oscier, David (Royal Bournemouth Hospital) ; Haferlach, Claudia (MLL Munich Leukemia Laboratory) ; Strefford, Jonathan C (University of Southampton) ; Schoumans, Jacqueline (Lausanne University Hospital) ; Espinet, Blanca (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Chromothripsis (cth) has been associated with a dismal outcome and poor prognosis factors in patients with chronic lymphocytic leukemia (CLL). Despite being correlated with high genome instability, previous studies have not assessed the role of cth in the context of genomic complexity. [...]
2022 - 10.3390/cancers14153715
Cancers, Vol. 14 Núm. 15 (august 2022) , p. 3715  
3.
8 p, 3.4 MB Association between depressive and anxious symptoms with cognitive function and quality of life in drug-resistant epilepsy / Monteagudo-Gimeno, Eila (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Sánchez-González, R. (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Radua, Joaquim (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Fortea, Lydia (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Boget-Llucià, Teresa (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Carreño Martínez, Maria del Mar (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Donaire-Pedraza, Antonio Jesús (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Bargalló, Núria (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Setoain, Xavier (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Rumià, Jordi (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Bulbena Vilarrasa, Antonio (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Pintor Pérez, Luis (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona)
Depressive/anxious disorders and cognitive impairment are frequent comorbidities in epilepsy and have a more deleterious effect in DRE. •Studies concerning the relationship between anxiety and depression and cognitive performance in DRE are scarce. [...]
2023 - 10.1016/j.heliyon.2023.e20903
Heliyon, Vol. 9 (october 2023)  
4.
16 p, 1.1 MB Validity of prognostic models of critical COVID-19 is variable. A systematic review with external validation / Cárdenas-Fuentes, Gabriela (Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal)) ; Bosch de Basea, Magda (Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal)) ; Cobo, Inés (Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal)) ; Subirana, Isaac (Centro de Investigación Biomédica en Red en Enfermedades Cardiovasculares) ; Ceresa, Mario (BCNMedTech, Universitat Pompeu Fabra (UPF), Barcelona, Spain) ; Famada, Ernest (Universitat Pompeu Fabra) ; Gimeno-Santos, Elena (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Delgado-Ortiz, Laura (Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal)) ; Faner, Rosa (Instituto de Investigaciones Biomédicas August Pi i Sunyer (IDIBAPS)) ; Molina-Molina, María (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Agustí, Àlvar (Centro de Investigación Biomédica en Red de Enfermedades Respiratorias) ; Muñoz Gall, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Sibila, Oriol (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Gea Guiral, Joaquim (Barcelona Respiratory Network, Barcelona, Spain) ; Garcia-Aymerich, Judith (Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal))
To identify prognostic models that estimate the risk of critical COVID-19 in hospitalised patients and to assess their validation properties. We conducted a systematic review in Medline (up to January 2021) of studies developing or updating a model that estimated the risk of critical COVID-19, defined as death, admission to intensive care unit (ICU), and/or use of mechanical ventilation during admission. [...]
2023 - 10.1016/j.jclinepi.2023.04.011
Journal of Clinical Epidemiology, Vol. 159, (July 2023) , p. 274-288  
5.
25 p, 434.9 KB The circuit of symbolic violence in chronic fatigue syndrome (CFS)/myalgic encephalomyelitis (ME) (I) : a preliminary study / Gimeno Torrent, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Objective: How can it be that a disease as serious as CFS affecting such a large number of people could be so unknown to the general population? The answer given to this question is based on Pierre Bourdieu's analyzes of symbolic violence. [...]
Objectiu: Com pot ser que una malaltia tan greu com la Síndrome de Fatiga Crònica (SFC) que afecta un nombre tan elevat de persones sigui tan desconeguda per la població general? La resposta a aquesta pregunta es basa en les anàlisis de Pierre Bourdieu sobre la violència simbòlica, un camp d'estudi del qual va ser el precursor i principal teòric. [...]

2022 - 10.1080/07399332.2021.1925900
Health Care for Women International, Vol. 43 Núm. 1-3 (2022) , p. 5-41
3 documentos
6.
14 p, 1.9 MB Severe Autoinflammatory Manifestations and Antibody Deficiency Due to Novel Hypermorphic PLCG2 Mutations / Martín-Nalda, Andrea (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Fortuny Guasch, Claudia (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Rey, Lourdes (Hospital Álvaro Cunqueiro (Vigo)) ; Bunney, Tom D. (University College London. Institute of Structural and Molecular Biology) ; Alsina Manrique, Laia (Hospital Sant Joan de Déu (Barcelona, Catalunya)) ; Esteve-Solé, Ana (Hospital Sant Joan de Déu (Barcelona, Catalunya)) ; Bull, Daniel (University College London. ARUK Drug Discovery Institute) ; Anton, Maria Carmen (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Basagaña, Maria (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Casals, Ferran (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Ciències Experimentals i de la Salut) ; Deyà-Martínez, Ángela (Hospital Sant Joan de Déu (Barcelona, Catalunya)) ; Garcia-Prat, Marina (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Gimeno, Ramon (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Juan, Manel (Universitat de Barcelona. Facultat de Medicina i Ciències de la Salut) ; Martinez-Banaclocha, Helios (Hospital Clínico Universitario Virgen de la Arrixaca (El Palmar, Múrcia)) ; Martinez-Garcia, Juan J. (Hospital Clínico Universitario Virgen de la Arrixaca (El Palmar, Múrcia)) ; Mensa-Vilaró, Anna (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Rabionet, Raquel (Universitat de Barcelona. Institut de Biomedicina) ; Martin-Begue, Nieves (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Rudilla, Francesc (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Estivill, Xavier (Quantitative Genomic Medicine Laboratories (qGenomics), Esplugues del Llobregat) ; García-Patos Briones, Vicente (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Pujol Vallverdú, Ramón M (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Soler-Palacín, Pere (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Katan, Matilda (University College London. Institute of Structural and Molecular Biology) ; Pelegrín, Pablo (Hospital Clínico Universitario Virgen de la Arrixaca (El Palmar, Múrcia)) ; Colobrán Oriol, Roger (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Vicente, Asun (Hospital Sant Joan de Déu (Manresa)) ; Aróstegui, Juan Ignacio (Universitat de Barcelona. Facultat de Medicina i Ciències de la Salut)
The online version of this article (10. 1007/s10875-020-00794-7) contains supplementary material, which is available to authorized users.
2020 - 10.1007/s10875-020-00794-7
Journal of Clinical Immunology, Vol. 40 (july 2020) , p. 987-1000  
7.
6 p, 3.7 MB A myxoid fibrotic reaction pattern is associated with metastatic risk in cutaneous squamous cell carcinoma / Hernández-Ruiz, Eugenia (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Hernández-Muñoz, Inmaculada (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Masferrer, Emili (Hospital Universitari MútuaTerrassa (Terrassa, Catalunya)) ; Ferrandiz-Pulido, Carla (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Andrades, Evelyn (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Gimeno, Javier (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Duran-Jordà, Xavier (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; García-Patos Briones, Vicente (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Pujol Vallverdú, Ramón M (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Toll Abelló, Agustí (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya))
Although desmoplasia has been associated with poor prognoses in cutaneous squamous cell carcinoma, little attention has been paid to the patterns of fibrosis. This study aimed to examine the different stromal fibrotic patterns as markers of metastatic risk. [...]
2018 - 10.2340/00015555-3025
Acta dermato-venereologica, Vol. 99 Núm. 1 (january 2018) , p. 89-94  
8.
27 p, 357.5 KB Muestreo, sobrerrepresentación de categorías sociales y la división sexual del trabajo : formulación de una hipótesis explicativa / Gimeno Torrent, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Objetivo: Este artículo está consagrado a la explicación de una de las incidencias más frecuentes que resultan de la extracción de muestras aleatorias: la sobrerrepresentación de categorías. Método: En este sentido se comparó la muestra obtenida a raíz de la realización de la «Encuesta de Riesgos Psicosociales 2004-2006 [ERP]» con la EPA. [...]
The main interest of this article is to explain one of the most common incidences that occur during the drawing of random samples: over-representation of social categories. Method: In that sense, the population sample obtained as a result of the accomplishment of the ERP's study has been compared with EPA's population sample. [...]

2010 - 10.5944/empiria.20.2010.2043
Empiria : revista de metodología de ciencias sociales, Núm. 20 (juliol-desembre 2010) , p. 135-161  
9.
15 p, 181.2 KB Relaciones entre aprendizaje, cognición y tecnologías en la construcción del e-portafolio / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rifà Valls, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Santiveri Papiol, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los autores de este artículo forman parte del Grupo de Interés de Carpetas de Aprendizaje en Educación Superior (GI-CAES) de la Unidad de Innovación Docente en la Educación Superior (IDES) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]
The authors of this article are part of the E-portfolios in Higher Education Interest Group (Grupo de Interés de Carpetas de Aprendizaje en Educación Superior; GI-CAES) of the Unit of Educational Innovation in Higher Education (IDES) of the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). [...]

2009 - 10.4995/redu.2009.6250
REDU : revista de docencia universitaria, Monográfico VIII (2009) , p. 1-15  
10.
7 p, 4.6 MB Patients with chronic lymphocytic leukemia and complex karyotype show an adverse outcome even in absence of TP53/ATM FISH deletions / Puiggros, Anna (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Collado, Rosa (Hospital General Universitario de Valencia) ; Calasanz, M.J (Universidad de Navarra. Departamento de Bioquímica y Genética) ; Ortega, Margarita (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Ruiz-Xivillé, Neus (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Rivas-Delgado, Alfredo (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Luño, Elisa (Hospital Universitario Central de Asturias) ; González, Teresa (Fundación Pública Galega de Medicina Xenómica) ; Navarro, Blanca (Hospital Clínic Universitari (València)) ; García-Malo, MaDolores (Servicio de Hematología y Oncología Médica, Hospital Universitario Morales Meseguer, Centro Regional de Hemodonación, IMIB-Arrixaca, Murcia, Spain) ; Valiente, Alberto (Complejo Hospitalario de Navarra) ; Hernández, José Ángel (Hospital Universitario Infanta Leonor) ; Ardanaz, María Teresa (Servicio de Hematología, Hospital Txagorritxu, Vitoria, Spain) ; Piñan, María Ángeles (Hospital Universitario de Cruces (Barakaldo, País Basc)) ; Blanco, María Laura (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Hernández-Sánchez, María (Hospital Universitario de Salamanca. Centro de Investigación del Cáncer) ; Batlle Lopez, Ana (Hospital Universitario Marqués de Valdecilla (Santander, Cantabria)) ; Salgado Sánchez, Rocío Nieves (Laboratorio de Citogenética, Servicio de Hematología, Fundación Jiménez Díaz, Madrid, Spain) ; Salido, Marta (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Ferrer, Ana (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Abrisqueta, Pau (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Gimeno, Eva (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Abella Monreal, Eugenia (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Ferrá, Christelle (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Terol, María José (Hospital Clínic Universitari (València)) ; Ortuño, Francisco (Servicio de Hematología y Oncología Médica, Hospital Universitario Morales Meseguer, Centro Regional de Hemodonación, IMIB-Arrixaca, Murcia, Spain) ; Costa, Dolors (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Moreno, Carol (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Carbonell, Félix (Hospital General Universitario de Valencia) ; Bosch José, Francesc Xavier 1947- (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Delgado, Julio (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Espinet i Solà, Blanca (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Genomic complexity identified by chromosome banding analysis (CBA) predicts a worse clinical outcome in CLL patients treated either with standard or new treatments. Herein, we analyzed the clinical impact of complex karyotypes (CK) with or without high-risk FISH deletions (ATM and/or TP53, HR-FISH) in a cohort of 1045 untreated MBL/CLL patients. [...]
2017 - 10.18632/oncotarget.17350
Oncotarget, Vol. 8 (april 2017) , p. 54297-54303  

Artículos : Encontrados 21 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 3 registros  
1.
11 p, 53.4 KB La construcció conjunta d'una guia per a la implementació de la carpeta d'aprenentatge en l'àmbit de l'educació superior / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Rifà, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Santiveri Papiol, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Trafí Prats, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Els autors d'aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES 1(Carpetes d'Aprenentatge en l'Educació Superior) emmarcat en l'IDES des de l'any 2004. En l'actualitat el configuren 14 professors i professores de 7 departaments diferents i una professora d'una Escola Normal de Mèxic. [...]
The authors of this communication are members of the GI-CAES (Learning Portfolios in Higher Education) group within IDES (Teaching Innovation Unit in Higher Education) framework since 2004. Nowadays, in GI-CAES there are 14 professors from 7 different departments in this University (UAB) besides from a teacher based in a Mexican school. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
10 p, 104.1 KB La utilització de carpetes d'aprenentatge en les titulacions de la Facultat de Ciències de l'Educació : la construcció dels índexs / Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Els autors d'aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES. Aquest grup està format per professorat de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB interessat en la implementació de la Carpeta d'Aprenentatge en l'àmbit de l'Educació Superior (a partir d'ara CAES). [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
3.
7 p, 98.1 KB La carpeta d'aprenentatge com instrument de formació i avaluació / Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior ; Jornades d'Innovació Docent de la UAB (1es : 2004 : Bellaterra, Catalunya)
La comunicació que presentem pretén mostrar l'experiència dels estudiants i del professor en l'ús de la carpeta d'aprenentatge en l'assignatura troncal de segon cicle "La Funció Docent" de la titulació de Pedagogia. [...]
2004
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004  

Libros y colecciones Encontrados 3 registros  
1.
5 p, 50.8 KB Es pot fer mediació en educació infantil? / Garcia Puig, Gemma ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de publicacions 2018 (Docs ; 1)
Mediació escolar, 2018, p. 53-57  
2.
12 p, 75.5 KB Confecció de materials i coordinació en el desenvolupament i l'aplicació dels programes de l'àmbit de l'organització de la titulació de Pedagogia / Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Duran-Bellonch, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Essomba Gelabert, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Navarro Casanoves, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Tomàs i Folch, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La construcció de l'espai europeu d'educació superior exigeix planificar els estudis universitaris partint de la base que el protagonista n'és l'estudiant. En aquest procés el col·lectiu de professors de l'Àrea de Didàctica i Organització Educativa que imparteix matèries en la titulació vinculades amb l'àmbit de l'organització ha desenvolupat diverses accions dirigides a afavorir la qualitat de la formació dels estudiants, a partir d'una major coordinació del professorat en la confecció i el desenvolupament dels programes. [...]
La construcción del espacio europeo de educación superior exige planificar los estudios universitarios partiendo de la base de que su protagonista es el estudiante. En este proceso el colectivo de profesores del Área de Didáctica y Organización Educativa que imparte materias en la titulación vinculadas al ámbito de organización ha desarrollado diversas accionas dirigidas a favorecer la calidad de la formación de los estudiantes, a partir de una mayor coordinación del profesorado en la confección y el desarrollo de los programas. [...]
The consolidation of the European Higher Education Area requires us to plan university degrees starting from the premise that students take centre stage. In this process, the group of professors in the Area of Didactics and Educational Organisation who teach courses in the degree programme linked to the field of educational organisation have developed a variety of actions aimed at fostering the quality of students' education based on better coordination among all the faculty in drawing up and developing the curricula. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 111-122
3 documentos
3.
124 p, 1011.8 KB Carpetes d'aprenentatge a l'educació superior : una oportunitat per repensar la docència / Blanch Gelabert, Sílvia ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra ; Gimeno Soria, Xavier ; González-Monfort, Neus ; Jariot, Mercè ; Jiménez Pelayo, Javier ; Oliver del Olmo, Sònia ; Rifà Valls, Montserrat ; Santiveri Papiol, Noemí ; Segura Aliaga, Dídac ; Trafí Prats, Laura ; Roble Quiroga Juárez, María del ; Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 5)
3 documentos

Documentos de investigación Encontrados 12 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
411 p, 11.1 MB Dibuixant nous paisatges d'infància : estudi de la cultura que neix dels nens i nenes de l'escola El Martinet / Bonàs, Meritxell ; Gimeno Soria, Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Aquesta recerca se situa en el marc d'una escola d'educació infantil i primària; concretament, a l'escola El Martinet. La recerca posa la seva mirada envers els nens i les nenes de l'escola amb l'objectiu de desvelar, descriure i interpretar quina és la cultura que creix en relació amb la seva forma d'estar a l'escola tenint en compte les opcions pedagògiques que aquesta escola ha pres. [...]
This research is within the framework of a school for elementary and primary education; specifically, a school called El Martinet. The research puts the attention at the boys and girls of the school with the aim of revealing, describing and interpreting the culture that grows in relation to their way of being at the school, taking into account the pedagogical decisions that the school has taken. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
2.
130 p, 16.5 MB Viabilitat de la transició cap a un nou model de ramaderia bovina i ovina a la vall d'Alinyà / El Mahmoudi Carreras, David ; Gimeno Ollé, Pau ; Hidalgo Munné, Xavier ; Molina Ortega, David ; Maneja, Roser, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Martínez Gasol, Carles, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
La ramaderia extensiva, practicada en grans extensions de terreny i amb els animals en llibertat, presenta múltiples beneficis respecte la ramaderia intensiva, però es troba en risc d'abandonament en molts indrets rurals a causa del seu inferior règim productiu. [...]
La ganadería extensiva, practicada en grandes extensiones y con los animales en libertad, presenta múltiples beneficios en comparación con la ganadería intensiva, aunque se encuentra en riesgo de abandonamiento en muchas zonas rurales a causa de su inferior régimen productivo. [...]
Extensive livestock farming is used in areas with enough extension and where animals are in the wild and it has many benefits in comparison with intensive livestock farming. However, this type of farming is nowadays endangered because its lower performance. [...]

2019
Grau en Ciències Ambientals [959]  
3.
6 p, 542.3 KB Taula d'observació qualitativa per a la recollida d'informació en entorns d'interacció grupal / Gimeno Soria, Xavier ; Careta Plans, Arnau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Recerca sobre Infància, Família i Educació (ERIFE)
El col·lectiu de professionals de Barcelona Espai de Supervisió (BES) ha vingut desenvolupant processos de recerca-acció des de finals dels 90' i principis del 2000 amb la intenció clara de fer-se amb eines i instruments que permetin recollir evidències sobre els processos d'intervenció que realitza i contribuir a la seva millora. [...]
2018  
4.
10 p, 279.3 KB Assessment rubric of personal and prosocial competencies and skills / Edo, Mequè (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Estrada Aguilar, Joan (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Gimeno Soria, Xavier (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Morón, Mar (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; París Romia, Gemma (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Peire Fernández, Tomàs (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE))
University training for early years and primary school teachers has traditionally focused on highly academic and technical learnings. The extensive experience of our team as teacher trainers has shown us that, in order to complement those learnings, we need to boost our students' personal and prosocial competencies and skills. [...]
2018  
5.
76 p, 2.5 MB Silencis : les violències paral·leles a les forces armades / Gonzàlez Balletbò, Isaac 1944- ; Adelantado Gimeno, José, 1956-2021 ed. ; Rambla, Xavier, 1966- ed. ; Mora, Montse ; Gisbert, Tomàs ; Noguera, Jose A
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1999  
6.
218 p, 1.8 MB El Dispositivo grupal como metodología de formación para el profesorado : valoración de su aplicación a partir de estudio de casos / Curumilla Aguilar, Robinson ; Gimeno Soria, Xavier, dir. ; Tejada Fernández, José, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Esta investigación muestra los resultados de la aplicación del "DISPOSITIVO GRUPAL", una metodología de formación que se ocupa del profesor como persona, activando y movilizando sus recursos propios para adquirir y desarrollar nuevos saberes, que le permitan mejorar su actuación profesional en el contexto escolar y en las situaciones grupales en las que participa. [...]
This investigation shows the results of the application of the "Group Device", a methodology of teaching which deals with the teacher as a person, activating and mobilizing his own resources to acquire and develop new knowledge which allows him to improve his professional performance inside of the school context and in the group situations in which he participates. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
4 p, 273.3 KB Adaptació de l'Escala de Factors Curatius de Yalom a grups multifamiliars de població adolescent i les seves famílies / Gimeno Soria, Xavier ; Careta Plans, Arnau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Recerca sobre Infància, Família i Educació (ERIFE)
Més enllà dels temes concrets sorgits i abordats en els grups multifamiliars que acompanyen a població adolescent i les seves famílies, els i les participants viuen i experimenten una sèrie de components que es troben en la base de la mateixa dinàmica grupal i que Yalom organitza a mode de factors terapèutics. [...]
2018
2 documentos
8.
169 p, 1.1 MB Structural and biomechanical analyses of the upper limb skeleton: implications for functional reconstruction in hominoids / Ibáñez-Gimeno, Pere ; Malgosa Morera, Assumpció, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Galtés, Ignasi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Jordana Comín, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia
Algunes de les diferències observades entre hominoïdeus no humans i entre grups d'humans en l'esquelet de l'extremitat superior es deuen a diferències en la locomoció i en els patrons d'activitat, respectivament. [...]
Some of the differences observed among nonhuman hominoids and among human groups in the upper limb skeleton are triggered by differences in their locomotion and in their activity patterns, respectively. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
9.
40 p, 777.0 KB Estratègies d'intervenció en l'educació familiar en el context dels centres oberts / Agama Fernández, Míriam ; Gimeno Soria, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present Treball de Fi de Grau té com a objectiu principal fer un recull de les diferents d'estratègies d'intervenció en els processos socioeducatius d'acompanyament a les famílies en els serveis d'atenció a la infància, augmentant així un inventari d'estratègies que es construeix mitjançant un treball d'investigació de les diferents tipologies de servei, però concretament aquest treball se centra en els contextos del Centre Obert. [...]
2014
Grau en Educació Infantil [847]  
10.
413 p, 5.2 MB Análisis y orientaciones preliminares para el portafolio del estudiante de las alumnas de la Licenciatura en Educación Preescolar desde la transformación de la práctica docente / Quiroga Juárez, María del Roble ; Gimeno Soria, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Esta investigación presenta un estudio que exploró los resultados de la implementación de la Guía Metodológica del Portafolio del Estudiante (GMPE) de las estudiantes de la Licenciatura en Educación Preescolar, con la finalidad de mostrar algunas orientaciones, pautas, directrices y contenidos para conformar el portafolio de dichas estudiantes. [...]
The aim of this research was to explore the results of implementing the Student's Portfolio Methodological Guide (GMPE, in Spanish) of Preschool Education student's. This guide is a source for collecting orientations, directives, lines and contents for grasping the Preschool Education student's portfolio. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Documentos de investigación : Encontrados 12 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Materiales didácticos Encontrados 3 registros  
1.
17 p, 158.8 KB Rúbrica de autoevaluación de competencias y habilidades personales y prosociales / París Romia, Gemma ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada Aguilar, Joan ; Gimeno Soria, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Las competencias y habilidades personales y prosociales de los estudiantes son centrales para la formación docente y a menudo son complejas de evaluar en el marco de la formación universitaria. Con la intención de promover estas competencias y su evaluación, el Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborado una rúbrica de evaluación para evidenciar el desarrollo de las competencias personales y prosociales para facilitar la reflexión de alumnos, profesores y maestros. [...]
2017  
2.
17 p, 156.1 KB Rúbrica d'autoavaluació de competències i habilitats personals i prosocials / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada Aguilar, Joan ; Gimeno Soria, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborat una rubríca d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
2017 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
3.
10 p, 1.0 MB Qüestionari d'avaluació del desenvolupament de les competències personals i prosocials / Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Comes, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Estrada Aguilar, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Peire Fernández, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu ha elaborat un qüestionari d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
Bellaterra 2016 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Materiales académicos Encontrados 47 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
7 p, 112.4 KB Fonaments del Món Modern [100338] / Moreno, Doris 1964- ; Antón Pelayo, Javier ; Gimeno-Maldonado, Cristina ; Camprubi Pla, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En el marc del pla d'estudis del Grau d'Història, l'assignatura té un marcat caràcter propedèutic: s'hi plantejaran els eixos fonamentals de l'època moderna, que en cursos posteriors seran desplegats en les assignatures "L'època de la Reforma", "L'època del Barroc" i "L'època de la Il·lustració". [...]
Within the framework of the History Degree , the subject has a marked introductory character: the foundations of the Early Modern Age will be considered. In later courses, they will be unfolded in the following subjects: "The Age of Reform"," The Age of Baroque" and "The Age of Enlightenment". [...]
En el marco del plan de estudios del Grado de Historia, la asignatura tiene un marcado carácter propedéutico: se plantearán los ejes fundamentales de la Época Moderna, que en cursos posteriores serán desplegados en las asignaturas "La Época de la Reforma", "La Época del Barroco" y "La Época de la Ilustración". [...]

2021-22
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Història [803]
3 documentos
2.
5 p, 3.6 MB Organització escolar [OrgEsc] / Tomàs i Folch, M. ; Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1993-94
Llicenciat en Psicopedagogia [85]  
3.
4 p, 93.3 KB Orientació laboral [22842] / Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Diplomat en Educació Social [75]  
4.
5 p, 134.0 KB Organització d'Institucions d'Educació no formal [22809] / Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Diplomat en Educació Social [75]  
5.
Projectes Didàctics [22826] / Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Diplomat en Educació Social [75]  
6.
5 p, 134.9 KB Organització d'Institucions d'Educació no formal [22809] / Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Diplomat en Educació Social [75]  
7.
5 p, 90.2 KB Organització d'Institucions d'Educació no formal [22809] / Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1998-99
Diplomat en Educació Social [75]  
8.
4 p, 74.8 KB Projectes Didàctics [22826] / Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Diplomat en Educació Social [75]  
9.
5 p, 85.3 KB Organització d'Institucions d'Educació no formal [22809] / Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Diplomat en Educació Social [75]  
10.
8 p, 192.9 KB Organització escolar II [Orgesc] / Tomàs i Folch, M. ; Gimeno Soria, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1994-95
Diplomat en Professorat d'EGB (Pla 1987) [480]  

Materiales académicos : Encontrados 47 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.