Resultats globals: 16 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 14 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
86 p, 4.7 MB El consentiment infantil dins l'àmbit familiar. Recerca en perspectiva de gènere per investigar sobre el consentiment infantil / Vila Leal, Anna ; Girbau Casajoana, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El consentiment és un aspecte que està a l'orde del dia en l'actualitat. Però, què passa amb el consentiment infantil? Aquest treball busca donar visibilitat al consentiment infantil en l'àmbit familiar, oferint un marc de comprensió que ens permetrà entendre la tradició de la visió de la infància i on es troba el consentiment avui en dia. [...]
El consentimiento es un tema de actualidad. Pero, ¿qué sucede con el consentimiento infantil? Este trabajo pretende dar visibilidad al consentimiento infantil en el ámbito familiar, ofreciendo un marco de comprensión que permitirá entender la visión tradicional de la infancia y dónde posicionamos el consentimiento hoy en día. [...]
Consent is a topical issue. But what about child consent? This study aims to give visibility to child consent in the family setting, offering a theoretical context that will allow us to understand the traditional view of childhood and where we position consent today. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Educació Infantil [847]  
2.
39 p, 676.3 KB El mite de l'amor romàntic a Infantil. Com entenen l'amor les nenes de P5? / Casado Barahona, Silvia ; Girbau Casajoana, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mite de l'amor romàntic està present a la societat actual i hi ha molts aspectes negatius que se'n deriven d'aquest. Per això, l'objectiu principal d'aquest treball és saber quina concepció tenen 6 nenes de P5 sobre l'amor i l'acceptació de diversos tipus d'amor i relacions i comprovar si estan influenciades o no pel mite de l'amor romàntic. [...]
El mito del amor romántico está presente en la sociedad actual y hay muchos aspectos negativos que derivan de él. Por eso, el objetivo principal de este trabajo ha sido comprobar qué concepción tienen 6 niñas de P5 sobre el amor y la aceptación de diversos tipos de amor y relaciones y comprobar si están influenciadas o no por el mito del amor romántico. [...]
The myth of romantic love is still present in today's society and there are many negative aspects stem from it. So, the main aim of this project is to check what conception 6 girls from P5 course have about love and the acceptance of different kinds of love and relationships and whether or not they are influenced by the myth of romantic love. [...]

2020
Grau en Educació Infantil [847]  

Materials acadèmics 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
6 p, 112.0 KB Projectes globalitzadors des de les ciències socials en educació infantil [102016] / Girbau Casajoana, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs centrada en una didàctica específica de l'àrea de ciències socials, des d'una perspectiva globalitzadora, molt apropiada per desenvolupar a l'etapa d'educació infantil. [...]
Training objectives -Analyzing globalizing projects in order to assess their appropriateness for childhood education. -Proposing innovations to already applied globalizing projects. -Learning how to design globalizing teaching practices for childhood education, with discovery as the main actor. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura optativa de cuarto curso centrada en una didáctica específica del área de ciencias sociales, desde una perspectiva globalizadora, muy apropiada para desarrollar la etapa de educación infantil. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
2.
5 p, 111.0 KB Ensenyar Ciències Socials amb Perspectiva de Gènere [106077] / Girbau Casajoana, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura optativa pretén mostrar la importància de la perspectiva de gènere dins les aules de primària. Els i les futures mestres han de conèixer que més enllà dels llibres de text existeixen recursos com les imatges, la fotografia, el cinema, els jocs de simulació, així com altres formats audiovisuals que són transmissors de desigualtats de gènere. [...]
This subject aims to show the importance of the gender perspective in primary classrooms. Future teachers need to know that beyond textbooks there are resources such as images, photography, cinema, simulation games, as well as other audiovisual formats which are transmitters of gender inequalities. [...]
Esta asignatura optativa pretende mostrar la importancia de la perspectiva de género dentro de las aulas de primaria. Los y las futuras maestras deben conocer que más allá de los libros de texto existen recursos como las imágenes, la fotografía, el cine, los juegos de simulación, así como otros formatos audiovisuales que son transmisores de desigualdades de género. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
6 p, 116.7 KB Bases per al Disseny de Projectes d'Intervenció Socioeducativa i Plans d'Igualtat [105796] / Massip i Sabater, Mariona ; Girbau Casajoana, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura té com a principal objectiu l'aplicació dels coneixements i plantejaments sobre igualtat de gènere en el disseny d'intervencions en àmbits socials i laborals concrets. Objectius concrets: - Ubicar realitats socials concretes en debats teòrics treballats fins al moment, i mobilitzar els coneixements per tal de donar-hi resposta. [...]
The aim of this subject is the contextual application of gender equality knowledge and theoretical approaches when designing social and educational interventions. Principal aims: - To identify social realities in theoretical debates, and to mobilise previous knowledge to respond to them. [...]
Esta asignatura tiene como principal objetivo la aplicación de los conocimientos y planteamientos sobre igualdad de género en el diseño en intervenciones en ámbitos sociales y laborales. Objetivos concretos: Ubicar realidades sociales concretas en debates teóricos trabajados hasta el momento, y movilizar los conocimientos para dar respuesta. [...]

2022-23
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
4.
6 p, 111.9 KB Ensenyar Ciències Socials amb Perspectiva de Gènere [106077] / Girbau Casajoana, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura optativa pretén mostrar la importància de la perspectiva de gènere dins les aules de primària. Els i les futures mestres han de conèixer que més enllà dels llibres de text existeixen recursos com les imatges, la fotografia, el cinema, els jocs de simulació, així com altres formats audiovisuals que són transmissors de desigualtats de gènere. [...]
This subject aims to show the importance of the gender perspective in primary classrooms. Future teachers need to know that beyond textbooks there are resources such as images, photography, cinema, simulation games, as well as other audiovisual formats which are transmitters of gender inequalities. [...]
Esta asignatura optativa pretende mostrar la importancia de la perspectiva de género dentro de las aulas de primaria. Los y las futuras maestras deben conocer que más allá de los libros de texto existen recursos como las imágenes, la fotografía, el cine, los juegos de simulación, así como otros formatos audiovisuales que son transmisores de desigualdades de género. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
6 p, 116.3 KB Bases per al Disseny de Projectes d'Intervenció Socioeducativa i Plans d'Igualtat [105796] / Garrido Jimenez, Lorena ; Massip i Sabater, Mariona ; Girbau Casajoana, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura té com a principal objectiu l'aplicació dels coneixements i plantejaments sobre igualtat de gènere en el disseny d'intervencions en àmbits socials i laborals concrets. Objectius concrets: - Ubicar realitats socials concretes en debats teòrics treballats fins al moment, i mobilitzar els coneixements per tal de donar-hi resposta. [...]
The aim of this subject is the contextual application of gender equality knowledge and theoretical approaches when designing social and educational interventions. Principal aims: - To identify social realities in theoretical debates, and to mobilise previous knowledge to respond to them. [...]
Esta asignatura tiene como principal objetivo la aplicación de los conocimientos y planteamientos sobre igualdad de género en el diseño en intervenciones en ámbitos sociales y laborales. Objetivos concretos: Ubicar realidades sociales concretas en debates teóricos trabajados hasta el momento, y movilizar los conocimientos para dar respuesta. [...]

2021-22
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
6.
6 p, 111.7 KB Projectes globalitzadors des de les ciències socials en educació infantil [102016] / Girbau Casajoana, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs centrada en una didàctica específica de l'àrea de ciències socials, des d'una perspectiva globalitzadora, molt apropiada per desenvolupar a l'etapa d'educació infantil. [...]
Training objectives -Analyzing globalizing projects in order to assess their appropriateness for childhood education. -Proposing innovations to already applied globalizing projects. -Learning how to design globalizing teaching practices for childhood education, with discovery as the main actor. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura optativa de cuarto curso centrada en una didáctica específica del área de ciencias sociales, desde una perspectiva globalizadora, muy apropiada para desarrollar la etapa de educación infantil. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
7.
5 p, 108.7 KB Ensenyar Ciències Socials amb Perspectiva de Gènere [106077] / Girbau Casajoana, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura optativa pretén mostrar la importància de la perspectiva de gènere dins les aules de primària. Els i les futures mestres han de conèixer que més enllà dels llibres de text existeixen recursos com les imatges, la fotografia, el cinema, els jocs de simulació, així com altres formats audiovisuals que són transmissors de desigualtats de gènere. [...]
Esta asignatura optativa pretende mostrar la importancia de la perspectiva de género dentro de las aulas de primaria. Los y las futuras maestras deben conocer que más allá de los libros de texto existen recursos como las imágenes, la fotografía, el cine, los juegos de simulación, así como otros formatos audiovisuales que son transmisores de desigualdades de género. [...]

2020-21
3 documents
8.
5 p, 110.2 KB Projectes globalitzadors des de les ciències socials en educació infantil [102016] / Girbau Casajoana, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs centrada en una didàctica específica de l'àrea de ciències socials, des d'una perspectiva globalitzadora, molt apropiada per desenvolupar a l'etapa d'educació infantil. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura optativa de cuarto curso centrada en una didáctica específica del área de ciencias sociales, desde una perspectiva globalizadora, muy apropiada para desarrollar la etapa de educación infantil. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
9.
6 p, 115.4 KB Bases per al Disseny de Projectes d'Intervenció Socioeducativa i Plans d'Igualtat [105796] / Garrido Jimenez, Lorena ; Massip i Sabater, Mariona ; Girbau Casajoana, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura té com a principal objectiu l'aplicació dels coneixements i plantejaments sobre igualtat de gènere en el disseny d'intervencions en àmbits socials i laborals concrets. Objectius concrets: - Ubicar realitats socials concretes en debats teòrics treballats fins al moment, i mobilitzar els coneixements per tal de donar-hi resposta. [...]
Esta asignatura tiene como principal objetivo la aplicación de los conocimientos y planteamientos sobre igualdad de género en el diseño en intervenciones en ámbitos sociales y laborales. Objetivos concretos: Ubicar realidades sociales concretas en debates teóricos trabajados hasta el momento, y movilizar los conocimientos para dar respuesta. [...]

2020-21
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
10.
6 p, 116.2 KB Comunicació, imatge i simulació a l'aula de ciències socials [102045] / Girbau Casajoana, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura optativa pretén mostrar la importància de la comunicación dins les aules de primària. Els futurs mestres han de conèixer que més enllà dels llibres de text existeixen recursos com les imatges, la fotografia, el cinema, els jocs de simulació, així com altres formats digitals. [...]
Esta asignatura optativa pretende mostrar la importancia de la comunicación dentro de las aulas de primaria. Los futuros maestros deben conocer que más allá de los libros de texto existen recursos como las imágenes, la fotografía, el cine, los juegos de simulación, así como otros formatos digitales. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.