Resultados globales: 4 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
126 p, 3.7 MB Exploiting similarity hierarchies for multi-script scene text understanding / Gómez-Bigordà, Lluís ; Karatzas, Dimosthenis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació ; Centre de Visió per Computador
En aquesta tesi s'aborda el problema de la comprensió de text automàtic en condicions sense restriccions. En particular, abordem les tasques de detecció, el seguiment, i el reconeixement de text multi-idioma amb orientació arbitrària en imatges i vídeos d'escena natural. [...]
En esta tesis se aborda el problema de la comprensión de texto automático en condiciones sin restricciones. En particular, abordamos las tareas de detección, seguimiento, y el reconocimiento de texto multi-idioma con orientación arbitraria en imágenes y vídeos de escena natural. [...]
This thesis addresses the problem of automatic scene text understanding in unconstrained conditions. In particular, we tackle the tasks of multi-language and arbitrary-oriented text detection, tracking, and recognition in natural scene images and videos. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Materiales académicos Encontrados 3 registros  
1.
4 p, 103.8 KB Reconeixement Visual [43088] / Serrat Gual, Joan ; Gomez Zurita, Jose Luis ; Ventura Royo, Carles ; Herranz Arribas, Luis ; Gomez Bigorda, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En visió per computador, el reconeixement visual correspon a la tasca d'explicar el contingut d'una imatge en termes de "Què és?" "On és això?". La resposta a aquestes preguntes és habitualment una etiqueta de classe corresponent als tipus d'objectes o objectes de la imatge, una caixa de delimitació estreta que conté l'objecte en qüestió o, a un nivell més fi, la regió (píxels) que és el seu esquema. [...]
En visión por computador, el reconocimiento visual corresponde a la tarea de explicar el contenido de una imagen en términos de "¿Qué es?" "¿Dónde está esto?". La respuesta a estas preguntas suele ser una etiqueta de clase correspondiente al objeto o tipos de objeto en la imagen, un cuadro delimitador que contiene el objeto en cuestión o, en un nivel más fino, la región (píxeles) que es su contorno. [...]

2019-20
Màster Universitari en Visió per Computador/Computer Vision [1172]
3 documentos
2.
5 p, 106.4 KB Aprenentatge Computacional per a la Visió per Computador [43083] / Baldrich Caselles, Ramón ; Valveny Llobet, Ernest ; Vanrell Martorell, Maria ; Moure Lopez, Juan Carlos ; Vilariño Freire, Fernando Luis ; Karatzas, Dimosthenis ; Rodriguez Lopez, Pau ; Gomez Bigorda, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest mòdul és introduir les tècniques d'aprenentatge automàtic per resoldre problemes de visió per ordinador. L'aprenentatge automàtic tracta de l'anàlisi automàtica de dades a gran escala. [...]
El objetivo de este módulo es presentar las técnicas de aprendizaje automático para resolver problemas de visión por computador. El aprendizaje automático se ocupa del análisis automático de datos a gran escala. [...]

2019-20
Màster Universitari en Visió per Computador/Computer Vision [1172]
3 documentos
3.
4 p, 103.0 KB Programació Orientada als Objectes [104389] / Serrat Gual, Joan ; Gomez Bigorda, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Una de les metodologies més exteses de disseny i programació és la orientada a objectes, segons la qual un software s'organitza en classes que contenen mètodes (procediments) i atributs (dades). Les instàncies o objectes d'aquestes classes s'envien missatges les unes a les altres (fan "trucades" a mètodes d'altres objectes) aconseguint aixi la funcionalitat desitjada. [...]
Una de las metodologías más extendidas de diseño y programación es la orientada a objetos, según la cual un software se organiza en clases que contienen métodos (procedimientos) y atributos (datos). [...]

2019-20
Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades [1403]
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.