Results overview: Found 28 records in 0.03 seconds.
Articles, 3 records found
Books and collections, 8 records found
Research literature, 6 records found
Course materials, 11 records found
Articles 3 records found  
1.
32 p, 338.7 KB Constraints on political autonomy in decentralized Spain? Analysing the impact of territorial financing and governments' ideology on regional policy-making / Gallego Calderón, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Gispert Brosa, Cristina de (Universitat de Barcelona) ; González, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Vilalta, Maite (Universitat de Barcelona) ; Barbieri, Nicolás (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Este artículo analiza el impacto de la descentralización del Estado en un aspecto de la diversidad territorial, concretamente en la discrecionalidad de las políticas públicas regionales, como una expresión de su autonomía política para el autogobierno. [...]
2018 - 10.18042/cepc/rep.180.05
Revista de estudios políticos, Núm. 180 (abril 2018) , p. 131-162
2 documents
2.
8 p, 1.5 MB És possible reduir les desigualtats del nostre sistema educatiu? / Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Isaac 1944- (Universitat Oberta de Catalunya) ; González, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
2009
Nous horitzons, Núm. 196 (Febrer 2009) , p. 26-33  
3.
22 p, 853.0 KB Experiencias escolares iniciales del alumnado inmigrado : comienzos que marcan / Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gonzàlez, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona)
El artículo aborda las experiencias vividas por los alumnos inmigrados durante los primeros momentos de su incorporación a los centros educativos de la sociedad de acogida. A partir del trabajo etnográfico realizado en seis institutos catalanes (49 entrevistas a alumnos inmigrados), los autores muestran las implicaciones de estas experiencias a dos niveles: en el terreno relacional y en el ámbito académico. [...]
This article focuses on the experiences lived by immigrant pupils during the first moments of their incorporation into schools of the welcoming society. Based on the ethnographic work carried out in six Catalan secondary schools (49 interviews with immigrant pupils), authors show the implications of such experiences at two levels: in the relational field and in the academic sphere. [...]

2011 - 10.5944/educxx1.15.2.130
Educación XX1, Vol. 15, núm. 2 (2012) , p. 137-158  

Books and collections 8 records found  
1.
86 p, 414.7 KB De l'aula d'acollida a l'aula ordinària. Orientacions per a la transició / Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Fundació Jaume Bofill
Aquest informe fa una anàlisi del mecanisme d'acollida que en els darrers anys s'ha configurat com el principal dispositiu d'atenció a l'alumnat d'origen estranger als centres de secundària: les aules d'acollida. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2010 (Informes breus. Educació ; 28)  
2.
410 p, 6.3 MB Autonomies i desigualtats a Espanya : percepcions, evolució social i polítiques de benestar / Gallego Calderón, Raquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Subirats, Joan, (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Adelantado Gimeno, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Alfama, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Barberà, Pablo (New York University) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Couceiro López, Mariña (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cruells, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Iglesias, Mariela (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Monteiro, María Gabriela (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Riba i Romeva, Clara (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Ciències Polítiques i Socials) ; Souto, Julio (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Institut d'Estudis Autonòmics (Catalunya)
[Barcelona] : Generalitat de Catalunya. Institut d'Estudis Autonòmics, 2011. (Con(textos) A ; 13.)  
3.
21 p, 114.9 KB Com valoren les famílies estrangeres l'educació preescolar? El paper de l'educació preescolar en l'increment de les oportunitats educatives per als fills i les famílies d'origen immigrant / Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Diversos autors han situat l'educació preescolar com una de les etapes educatives d'especial importància en l'assoliment d'una major equitat, en tant que instrument capaç d'atenuar els efectes que l'origen familiar provoca sobre el desenvolupament social i cognitiu de l'alumne. [...]
Des nombreux auteurs ont souligné l'importance de l'éducation préscolaire en ce qui concerne l'équité et en tant qu'instrument capable de diminuer les effets de l'origine familiale sur le développement social et cognitif des élèves. [...]
A number of authors have underlined the importance of preschool education in achieving greater equity as a means of attenuating the effect of family background on a student's social and cognitive development. [...]
Son varios los autores que han situado la educación preescolar como una de las etapas educativas de especial importancia en la búsqueda de una mayor equidad, en tanto que instrumento capaz de atenuar los efectos que el origen familiar provoca sobre el desarrollo social y cognitivo de los alumnos. [...]

Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família, 2011 (Ciutadania i Immigració ; 6)
Recerca i immigració III : Convocatòria ARAFI-2007, 2011, p. 113-133  
4.
306 p, 3.3 MB Les famílies davant l'elecció escolar : dilemes i desigualtats en la tria de centre a la ciutat de Barcelona / Alegre, Miquel Àngel, 1975- coord. ; Benito, Ricard ; González, Sheila ; Chela, Xènia ; Fundació Jaume Bofill
Aquest llibre aprofundeix en les motivacions que guien les famílies a l'hora de triar un centre on escolaritzar els seus fills o filles a P3 o bé a l'ESO. Analitza el pes de factors com el capital social i cultural de les famílies en l'elaboració de discurs i en la concreció de la tria; i estudia la incidència de determinats factors institucionals, més concretament, de la realitat de la xarxa i les polítiques d'accés escolar que delimiten les opcions d'elecció.
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2010 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 72.)  
5.
21 p, 325.6 KB Xarxes interculturals als centres de secundària : una anàlisi dels aspectes organitzatius afavoridors de la integració relacional dels alumnes immigrats / González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Aquest article té per objectiu analitzar els factors de caràcter organitzatiu i pedagògic dels centres educatius que influeixen en la conformació de xarxes relacionals interculturals entre l'alumnat immigrat i l'alumnat autòcton. [...]
Este artículo tiene por objetivo analizar aquellos factores de carácter organizativo y pedagógico de los centros educativos que influyen en la conformación de redes relacionales interculturales entre el alumnado inmigrante y el alumnado autóctono. [...]
This article aims to analyze those organizational and pedagogical factors within schools that influence the creation of intercultural relational networks between native and immigrant students. Based on a fieldwork carried in 8 schools (663 students), we have combined a qualitative approach –interviews with students and members of the school staff– with some quantitative techniques –statistics and network analysis. [...]
L'objectif de cet article est d'analyser les différents facteurs dans le cadre de l'organisation et la pédagogie des centres d'enseignement qui ont une influence dans la formation des réseaux relationnels interculturels entre les élèves immigrés et les élèves autochtones. [...]

Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família, 2012 (Ciutadania i immigració ; 8)
Recerca i immigració IV : Convocatòria ARAFI-2008, 2012, p. 135-155  
6.
35 p, 133.1 KB Entre el aula de acogida y el aula ordinaria : implicaciones en la escolarización del alumnado inmigrado / Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona)
Madrid : Instituto de Formación del Profesorado, Investigación e Innovación Educativa (IFIIE), 2011 (Colección Estudios Creade, núm. 8)
Población inmigrante y escuela : conocimientos y saberes de investigación, 2011, p. 757-791  
7.
209 p, 4.6 MB Descentralització i autonomia política : l'impacte de la ideologia i el finançament territorial en els models sanitaris de Catalunya i Andalusia / Gallego Calderón, Raquel dir. ; Barbieri, Nicolás ; Gispert Brosa, Cristina de ; González, Sheila ; Vilalta, Maite
Per què Catalunya i Andalusia han desplegat models sanitaris diferents? Es tracta de decisions altament condicionades pel model de finançament territorial, o hi ha marge per a la decisió diferencial en base a la ideologia dels partits en el govern? La sanitat és l'àmbit sectorial de major pes pressupostari en mans dels governs autonòmics i és una peça essencial dels seus respectius règims de benestar. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Institut d'Estudis Autonòmics, 2014 (Institut d'Estudis Autonòmics ; 92)  
8.
130 p, 4.2 MB Informe sobre la integració de les persones immigrades a Catalunya / Brugué, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Gonzàlez, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Gusi, Jordi (Entitats Catalanes d'Acció Social) ; Sol, Àgata (Entitats Catalanes d'Acció Social) ; Catalunya. Departament de Benestar Social i Família
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Departament de Benestar Social i Família , 2013  

Research literature 6 records found  
1.
64 p, 1.6 MB El capital social en las políticas activas de empleo para universitarios. Una propuesta para Cataluña / Valle Moreno, Félix ; González, Sheila ; Verd Pericàs, Joan Miquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En el presente artículo se presenta un proyecto de intervención en políticas activas de empleo para jóvenes en Cataluña. El estudio se centra en las transiciones al mundo laboral de los universitarios, y como están de condicionadas por el capital social, entendido como redes sociales, en la inserción en empleos de alta cualificación. [...]
En el present article es presenta un projecte d'intervenció en polítiques actives d'ocupació per joves a Catalunya. L'estudi es centra a les transicions al món laboral dels universitaris, i com estan de condicionades pel capital social, entès com xarxes socials, a la inserció a ocupacions d'alta qualificació. [...]

2019  
2.
18 p, 535.9 KB Aprender a evaluar : una mirada al operativo APRENDER en Argentina / Cordero Pohludka, Leonardo Andrés ; Verger, Antoni, supervisor acadèmic ; González, Sheila, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El artículo aborda el proceso de adopción del operativo de evaluación estandarizada "Aprender" en Argentina, que se inició en el año 2016. Para ello se analizan los factores económicos, políticos, culturales, institucionales y sociales que fueron determinantes a lo largo de las distintas etapas de la adopción, a la vez que se identifican los actores -locales y globales- involucrados y se los vincula con las distintas teorías sobre transferencia y difusión de políticas. [...]
L'article aborda el procés d'adopció de l'operatiu d'avaluació estandarditzada "Aprendre" a Argentina, que es va iniciar l'any 2016. Per a això s'analitzen els factors econòmics, polítics, culturals, institucionals i socials que van ser determinants al llarg de les diferents etapes de l'adopció, alhora que s'identifiquen els actors -locals i globals- involucrats i se'ls vincula amb les diferents teories sobre transferència i difusió de polítiques. [...]
The article addresses the process of adopting the standardized evaluation operation "Aprender" in Argentina, which began in 2016. For this purpose, the economic, political, cultural, institutional and social factors that were determinant throughout the different stages of the adoption are analyzed, while the actors -local and global- involved are identified and linked to the different theories about transfer and dissemination of policies. [...]

2019  
3.
113 p, 3.1 MB Anàlisi de dades. Document de base 2 per a l'informe Oportunitats educatives a Barcelona 2016 / González, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sintes, Elena, coord. ; Albaigés, Bernat, col. ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- col. ; Bonal, Xavier, col. ; Martínez, Miquel, col. ; Tarabini, Aina, col. ; Institut Infància i Adolescència
Barcelona 2016  
4.
41 p, 1.3 MB Modes emergents de protesta : vies cap a la inclusió política : resum de resultats / Cristancho Mantilla, Camilo, investigador. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Anduiza Perea, Eva, editor literari. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; González, Sheila, editor literari. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Muñoz, Jordi, investigador ; Hierro Hernandez, Maria Jose, investigador ; Barbet, Berta, investigador ; Romero, Xavi, investigador ; Breitenstein, Sofía, investigador ; Guinjoan, Marc, investigador ; Marinova, Dani, investigador ; Rico, Guillem, investigador ; Grup de recerca Democracy, Elections and Citicenship, investigador
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
5.
20 p, 848.6 KB El ciclo de protesta del independentismo catalán : un análisis del periodo 2009-2016 / Madridejos Muñoz, Martín ; Anduíza Perea, Eva, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Gonzàlez, Sheila, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Cristancho Mantilla, Camilo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El siguiente trabajo pretende analizar la protesta política del independentismo catalán durante los últimos siete años. El "proceso" independentista ha estado marcado por multitudinarias manifestaciones a las cuáles han asistido millones de personas. [...]
El següent treball pretén analitzar la protesta política de l'independentisme català durant els últims set anys. El "procés" independentista ha estat marcat per multitudinàries manifestacions a les quals han assistit milions de persones. [...]

2016
Graduat o Graduada en Ciència Política i Gestió Pública [818]
2 documents
6.
321 p, 4.8 MB Redes de amistad del alumnado extranjero en los institutos: Causas institucionales e impactos académicos / González, Sheila ; Alegre, Miquel Àngel, 1975-, dir. ; León, Margarita ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Política Pública
La presente tesis plantea dos objetos de estudio para dar cuenta de las dinámicas relacionales y formativas que tienen lugar en los institutos de educación secundaria: en primer lugar, el nivel de interculturalidad de las redes relacionales del alumnado extranjero y, en segundo lugar, su efecto sobre el rendimiento académico de este alumnado extranjero. [...]
This doctoral dissertation has two objects of study to account for the relational and educational dynamics that take place in high schools: first, the interculturality level in the networks of foreign students, and, second, its effect on the academic performance of these foreign students. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Course materials 11 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
9 p, 123.1 KB Metodologia i Tècniques de Recerca Social [44034] / Muntanyola Saura, Dafne ; López Roldán, Pedro ; Rodriguez Soler, Joan ; González Motos, Sheila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La Metodologia i Tècniques de Recerca Social (MTRS) té com a objectiu que l'alumnat adquireixi el coneixement metodològic requerit per dur a terme màster i completar el treball final de recerca (TFM). [...]
La Metodología y Técnicas de Investigación Social (MTIS) tiene como objetivo que el alumnado adquiera el conocimiento metodológico requerido para llevar a cabo máster y completar el trabajo final de master (TFM). [...]

2019-20
1419 [1419]
3 documents
2.
6 p, 116.3 KB Pràcticum I [102065] / Troiano Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Scandurra, Rosario ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; González Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luís ; Verger Planells, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
7 p, 115.5 KB El canvi social i la globalització [101144] / Rambla Marigot, Francesc Xavier ; Muñoz Pradas, Francesc ; González Motos, Sheila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El curs analitza les relacions internacionals des d'una perspectiva sociològica. Fa servir, sobretot, teories del canvi social, sobre el desenvolupament internacional i sobre la globalització. Inclou també elements de demografia per comprendre la relació entre el desenvolupament internacional i les condicions de vida de la població.
Análisis de las relaciones internacionales desde una perspectiva sociológica.

2019-20
Grau en Sociologia [1361]
1404 [1404]
3 documents
4.
6 p, 105.4 KB Treball de Final de Màster [44035] / Verd Pericàs, Joan Miquel ; López Roldán, Pedro ; Miguel Quesada, Francesc Josep ; Rodriguez Soler, Joan ; González Motos, Sheila ; Muntanyola Saura, Dafne ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El Treball de Fi de Màster (TFM) té com a objectiu que l'alumnat apliqui el coneixement teòric i metodològic adquirit durant el màster per portar a terme una petita recerca, dissenyar un projecte d'intervenció social o realitzar una petita avaluació d'alguna política. [...]
El Trabajo de Fin de Máster (TFM) tiene como objetivo que el alumnado aplique el conocimiento teórico y metodológico adquirido durante el máster para llevar a cabo una pequeña investigación, diseñar un proyecto de intervención social o realizar una pequeña evaluación de alguna política. [...]

2019-20
1419 [1419]
3 documents
5.
13 p, 134.0 KB Anàlisi i Gestió de Polítiques Públiques [42454] / Gallego Calderón, Raquel ; Ballart Hernández, Francesc Xavier ; Gomà Carmona, Ricard ; Subirats Humet, Joan ; Leon, Margarita ; Blanco Fillola, Ismael Iván ; González Motos, Sheila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
1. Comprendre els principals models teòrics i metodològics de l'anàlisi i la gestió de les polítiques públiques. 2. Aprendre com s'apliquen aquests models teòrics i metodològics per a realitzar una recerca en aquest 1 2. [...]
Objetivos del módulo 1 1. Comprender los principales modelos teóricos y metodológicos del análisis y la gestión de las políticas públicas. 2. Aprender cómo se aplican estos modelos teóricos y metodológicos para realizar una investigación en este ámbito. [...]

2019-20
Màster Universitari en Gestió Pública [1119]
3 documents
6.
8 p, 94.6 KB Metodologia i Tècniques de Recerca Social [44034] / Muntanyola Saura, Dafne ; López Roldán, Pedro ; Barranco Font, Oriol ; Gonzalez Motos, Sheila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La Metodologia i Tècniques de Recerca Social (MTRS) té com a objectiu que l'alumnat adquireixi el coneixement metodològic requerit per dur a terme màster i completar el treball final de recerca (TFM). [...]
2018-19
1419 [1419]  
7.
6 p, 91.3 KB Pràcticum I [102065] / García Gracia, Maribel ; Troiano Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Gonzalez Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...]
1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
6 p, 83.7 KB El canvi social i la globalització [101144] / Rambla Marigot, Francesc Xavier ; Muñoz Pradas, Francesc ; Gonzalez Motos, Sheila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El curs analitza les relacions internacionals des d'una perspectiva sociològica. Fa servir, sobretot, teories del canvi social, sobre el desenvolupament internacional i sobre la globalització. Inclou també elements de demografia per comprendre la relació entre el desenvolupament internacional i les condicions de vida de la població.
A number of international associations and agencies have described the context of this subject. This course aims at teaching to state specialised judgements on social changes, development and globalisation by drawing on different specialties in the social sciences, mostly sociology, but also anthropology, demography, economics, geography or political sciences. [...]

2018-19
Grau en Sociologia [1361]
1404 [1404]
2 documents
9.
12 p, 112.1 KB Anàlisi i Gestió de Polítiques Públiques [42454] / Gallego Calderón, Raquel ; Gomà Carmona, Ricard ; Subirats Humet, Joan ; Leon, Margarita ; Blanco Fillola, Ismael Iván ; Gonzalez Motos, Sheila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
1. Comprendre els principals models teòrics i metodològics de l'anàlisi i la gestió de les polítiques públiques. 2. Aprendre com s'apliquen aquests models teòrics i metodològics per a realitzar una recerca en aquest àmbit. [...]
2018-19
Màster Universitari en Gestió Pública [1119]  
10.
13 p, 113.4 KB Anàlisi i Gestió de Polítiques Públiques [42454] / Gallego Calderón, Raquel ; Gomà Carmona, Ricard ; Subirats Humet, Joan ; Leon, Margarita ; Blanco Fillola, Ismael Iván ; Gonzalez Motos, Sheila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
1. Comprendre els principals models teòrics i metodològics de l'anàlisi i la gestió de les polítiques públiques. 2. Aprendre com s'apliquen aquests models teòrics i metodològics per a realitzar una recerca en aquest àmbit. [...]
2017-18
Màster Universitari en Gestió Pública [1119]  

Course materials : 11 records found   1 - 10next  jump to record:
See also: similar author names
15 Gonzalez, S.
2 Gonzalez, Santiago R.
3 Gonzàlez, Sheila,
15 González, S.
1 González, Sandra
5 González, Sergio
14 González, Sheila
3 González, Sheila,
1 González, Silvia
1 González, Sofia
1 González, Sonia Beatriz
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.