Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
107 p, 39.1 MB The syntax of embedded questions and its acquisition by L2 learners of english / González Fernández, Cynthia ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper explores the different mechanisms of English and Spanish in what question formation is concerned. L2 learners of English tend to apply Subject-Auxiliary Inversion in embedded contexts, where it is not necessary. [...]
Este estudio se centra en los distintos mecanismos que inglés y castellano utilizan para la formación de preguntas. L2 estudiantes de inglés tienden a utilizar la Inversión Sujeto-Auxiliar en oraciones interrogativas subordinadas, cuando no es necesario. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.