Resultats globals: 42 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 6 registres trobats
Llibres i col·leccions, 8 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Materials acadèmics, 19 registres trobats
Articles 6 registres trobats  
1.
21 p, 543.5 KB Justificacions i condicionants de la tria de cura de 0-3 : és la pública una opció per a mi? / Saurí Saula, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
L'accés als serveis d'educació infantil s'ha demostrat que és una eina eficient de lluita contra la desigualtat educativa. No obstant això, les famílies més avantatjades són més proclius a l'ús d'aquests serveis, mentre que els infants d'entorns més vulnerables se'n queden al marge. [...]
L'accés als serveis d'educació infantil s'ha demostrat que és una eina eficient de lluita contra la desigualtat educativa. No obstant això, les famílies més avantatjades són més proclius a l'ús d'aquests serveis, mentre que els infants d'entorns més vulnerables se'n queden al marge. [...]
Access to early childhood education services has proved to be an effective way of combating educational inequality. However, the most advantaged families are more likely to use these services, while children from more vulnerable backgrounds remain at the margins. [...]
El acceso a los servicios de educación infantil se ha demostrado que es una eficiente herramienta de lucha contra la desigualdad educativa. Sin embargo, las familias más aventajadas son más proclives al uso de estos servicios, mientras que los niños de entornos más vulnerables se quedan al margen. [...]

2022 - 10.5565/rev/papers.3065
Papers : revista de sociologia, Vol. 107 Núm. 3 (2022) , p. e3065 (Artículos de monográfico)  
2.
16 p, 419.2 KB COVID-19 school closures and cumulative disadvantage : Assessing the learning gap in formal, informal and non-formal education / González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Bonal, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Reducing physical contact has been the most common strategy adopted by governments to reduce the spread of the COVID-19 disease. It has led most countries to close their schools. Previous evidence on the effects of teacher strikes, summer holidays, armed conflicts or any other cause of school closure on learning suggest that the effects of COVID-19 will be highly significant for some and will vary depending on students' previous performance, family characteristics, age or education track, among other factors. [...]
Wiley-Blackwell, 2021 - 10.1111/ejed.12476
European journal of education, Vol. 56 Núm. 4 (december 2021) , p. 607-622  
3.
12 p, 749.3 KB Tipologías proyectuales en diseño gráfico : hacia una clasificación funcional / Gonzalez-Mardones, Sheila (Universitat de Barcelona)
El diseño gráfico se encuentra ante un nuevo paradigma. Superada la actividad, el oficio y la profesión nos encontramos ante la disciplina y con ella, la necesidad de ordenar, clarificar y definir términos se torna básica para su sólido asentamiento. [...]
Nowadays graphic design is facing a new paradigm. After overcoming the activity, overcoming the job and overcoming the profession, we are now just in front the discipline, and with it, the need to order, clarify and define terms becomes basic for its solid settlement. [...]

2020 - 10.5565/rev/grafica.172
Grafica, Vol. 8 Núm. 15 (2020) , p. 43-54 (Investigación)  
4.
32 p, 338.7 KB Constraints on political autonomy in decentralized Spain? Analysing the impact of territorial financing and governments' ideology on regional policy-making / Gallego, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Gispert Brosa, Cristina de (Universitat de Barcelona) ; González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Vilalta, Maite (Universitat de Barcelona) ; Barbieri, Nicolás (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Este artículo analiza el impacto de la descentralización del Estado en un aspecto de la diversidad territorial, concretamente en la discrecionalidad de las políticas públicas regionales, como una expresión de su autonomía política para el autogobierno. [...]
2018 - 10.18042/cepc/rep.180.05
Revista de estudios políticos, Núm. 180 (abril 2018) , p. 131-162
2 documents
5.
8 p, 1.5 MB És possible reduir les desigualtats del nostre sistema educatiu? / Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Benito Pérez, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Gonzàlez Balletbò, Isaac 1944- (Universitat Oberta de Catalunya) ; González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
2009
Nous horitzons, Núm. 196 (Febrer 2009) , p. 26-33  
6.
22 p, 853.0 KB Experiencias escolares iniciales del alumnado inmigrado : comienzos que marcan / Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Benito Pérez, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona)
El artículo aborda las experiencias vividas por los alumnos inmigrados durante los primeros momentos de su incorporación a los centros educativos de la sociedad de acogida. A partir del trabajo etnográfico realizado en seis institutos catalanes (49 entrevistas a alumnos inmigrados), los autores muestran las implicaciones de estas experiencias a dos niveles: en el terreno relacional y en el ámbito académico. [...]
This article focuses on the experiences lived by immigrant pupils during the first moments of their incorporation into schools of the welcoming society. Based on the ethnographic work carried out in six Catalan secondary schools (49 interviews with immigrant pupils), authors show the implications of such experiences at two levels: in the relational field and in the academic sphere. [...]

2011 - 10.5944/educxx1.15.2.130
Educación XX1, Vol. 15, núm. 2 (2012) , p. 137-158  

Llibres i col·leccions 8 registres trobats  
1.
86 p, 414.7 KB De l'aula d'acollida a l'aula ordinària. Orientacions per a la transició / Benito Pérez, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Fundació Jaume Bofill
Aquest informe fa una anàlisi del mecanisme d'acollida que en els darrers anys s'ha configurat com el principal dispositiu d'atenció a l'alumnat d'origen estranger als centres de secundària: les aules d'acollida. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2010 (Informes breus. Educació ; 28)  
2.
410 p, 6.3 MB Autonomies i desigualtats a Espanya : percepcions, evolució social i polítiques de benestar / Gallego, Raquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Subirats, Joan, (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Adelantado Gimeno, José 1956-2021 (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Alfama, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Barberà, Pablo (New York University) ; Chela Alvarez, Xenia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Couceiro López, Mariña (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cruells López, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Iglesias, Mariela (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Monteiro, María Gabriela (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Riba i Romeva, Clara (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Ciències Polítiques i Socials) ; Souto, Julio (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Institut d'Estudis Autonòmics (Catalunya)
[Barcelona] : Generalitat de Catalunya. Institut d'Estudis Autonòmics, 2011 (Con(textos) A ; 13)  
3.
21 p, 114.9 KB Com valoren les famílies estrangeres l'educació preescolar? El paper de l'educació preescolar en l'increment de les oportunitats educatives per als fills i les famílies d'origen immigrant / Benito Pérez, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Chela Alvarez, Xenia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Diversos autors han situat l'educació preescolar com una de les etapes educatives d'especial importància en l'assoliment d'una major equitat, en tant que instrument capaç d'atenuar els efectes que l'origen familiar provoca sobre el desenvolupament social i cognitiu de l'alumne. [...]
Des nombreux auteurs ont souligné l'importance de l'éducation préscolaire en ce qui concerne l'équité et en tant qu'instrument capable de diminuer les effets de l'origine familiale sur le développement social et cognitif des élèves. [...]
A number of authors have underlined the importance of preschool education in achieving greater equity as a means of attenuating the effect of family background on a student's social and cognitive development. [...]
Son varios los autores que han situado la educación preescolar como una de las etapas educativas de especial importancia en la búsqueda de una mayor equidad, en tanto que instrumento capaz de atenuar los efectos que el origen familiar provoca sobre el desarrollo social y cognitivo de los alumnos. [...]

Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família, 2011 (Ciutadania i Immigració ; 6)
Recerca i immigració III : Convocatòria ARAFI-2007, 2011, p. 113-133  
4.
306 p, 3.3 MB Les famílies davant l'elecció escolar : dilemes i desigualtats en la tria de centre a la ciutat de Barcelona / Alegre, Miquel Àngel, 1975- coord. ; Benito Pérez, Ricard ; González Motos, Sheila ; Chela Alvarez, Xenia ; Fundació Jaume Bofill
Aquest llibre aprofundeix en les motivacions que guien les famílies a l'hora de triar un centre on escolaritzar els seus fills o filles a P3 o bé a l'ESO. Analitza el pes de factors com el capital social i cultural de les famílies en l'elaboració de discurs i en la concreció de la tria; i estudia la incidència de determinats factors institucionals, més concretament, de la realitat de la xarxa i les polítiques d'accés escolar que delimiten les opcions d'elecció.
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2010 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 72)  
5.
21 p, 325.6 KB Xarxes interculturals als centres de secundària : una anàlisi dels aspectes organitzatius afavoridors de la integració relacional dels alumnes immigrats / González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Aquest article té per objectiu analitzar els factors de caràcter organitzatiu i pedagògic dels centres educatius que influeixen en la conformació de xarxes relacionals interculturals entre l'alumnat immigrat i l'alumnat autòcton. [...]
Este artículo tiene por objetivo analizar aquellos factores de carácter organizativo y pedagógico de los centros educativos que influyen en la conformación de redes relacionales interculturales entre el alumnado inmigrante y el alumnado autóctono. [...]
This article aims to analyze those organizational and pedagogical factors within schools that influence the creation of intercultural relational networks between native and immigrant students. Based on a fieldwork carried in 8 schools (663 students), we have combined a qualitative approach -interviews with students and members of the school staff- with some quantitative techniques -statistics and network analysis. [...]
L'objectif de cet article est d'analyser les différents facteurs dans le cadre de l'organisation et la pédagogie des centres d'enseignement qui ont une influence dans la formation des réseaux relationnels interculturels entre les élèves immigrés et les élèves autochtones. [...]

Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família, 2012 (Ciutadania i immigració ; 8)
Recerca i immigració IV : Convocatòria ARAFI-2008, 2012, p. 135-155  
6.
35 p, 133.1 KB Entre el aula de acogida y el aula ordinaria : implicaciones en la escolarización del alumnado inmigrado / Benito Pérez, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona)
Madrid : Instituto de Formación del Profesorado, Investigación e Innovación Educativa (IFIIE), 2011 (Colección Estudios Creade, núm. 8)
Población inmigrante y escuela : conocimientos y saberes de investigación, 2011, p. 757-791  
7.
209 p, 4.6 MB Descentralització i autonomia política : l'impacte de la ideologia i el finançament territorial en els models sanitaris de Catalunya i Andalusia / Gallego, Raquel dir. ; Barbieri, Nicolás ; Gispert Brosa, Cristina de ; González Motos, Sheila ; Vilalta, Maite
Per què Catalunya i Andalusia han desplegat models sanitaris diferents? Es tracta de decisions altament condicionades pel model de finançament territorial, o hi ha marge per a la decisió diferencial en base a la ideologia dels partits en el govern? La sanitat és l'àmbit sectorial de major pes pressupostari en mans dels governs autonòmics i és una peça essencial dels seus respectius règims de benestar. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Institut d'Estudis Autonòmics, 2014 (Institut d'Estudis Autonòmics ; 92)  
8.
130 p, 4.2 MB Informe sobre la integració de les persones immigrades a Catalunya / Brugué, Quim (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Gusi, Jordi (Entitats Catalanes d'Acció Social) ; Sol, Àgata (Entitats Catalanes d'Acció Social) ; Catalunya. Departament de Benestar Social i Família
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Departament de Benestar Social i Família , 2013  

Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
52 p, 639.0 KB La introducció del Housing First a Catalunya i el seu efecte sobre l'enfocament dels serveis d'atenció al sensellarisme / Sampayo Corté, Marina ; González Motos, Sheila, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El sensellarisme és una clara vulneració dels drets humans a la qual cal donar resposta residencial, integral i efectiva. La recerca s'enfoca en la influència de Housing First en el mode d'atenció en els serveis residencials. [...]
Aquest treball ha obtingut el Premi de les Societats Filials de l'IEC (Associació Catalana de Sociologia) en la categoria B del Concurs de Joves Sociòlegs.

2021
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]  
2.
49 p, 742.0 KB La transversalidad de género en la formación inicial de los docentes de secundaria. Una propuesta para las universidades catalanas / Kermanshahi Garcia, Seddighe ; González Motos, Sheila, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Este proyecto de intervención trata sobre incorporar la transversalidad de género o gender mainstreaming en la formación inicial de los docentes de secundaria. El estudio responde a los principales retos que surgen de la falta de formación docente en perspectiva de género (cultura androcéntrica, sexismo y actitudes estereotipadas). [...]
Aquest projecte d'intervenció tracta sobre incorporar la transversalitat de gènere o gender mainstreaming a la formació inicial dels docents de secundària. L'estudi respon als principals reptes que sorgeixen de la manca de formació docent en perspectiva de gènere (cultura androcèntrica, sexisme i actituds estereotipades) Aquest projecte parteix d'una metodologia quantitativa i qualitativa. [...]

2020
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1120]  
3.
40 p, 2.7 MB La precarización del trabajo de cuidados y del hogar remunerado en el mercado informal : una propuesta de intervención para Barcelona / Alonso Méndez, Carla ; González Motos, Sheila ; Rodríguez, Joan, (Rodríguez Soler) dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Situándonos en un contexto de crisis de los cuidados y en un sistema español altamente familista, existe una emergente externalización de los cuidados a través de mano de obra migrante en precarias condiciones, bajo la economía informal. [...]
Situant-nos en un context de crisi de les cures i en un sistema espanyol altament familista, existeix una emergent externalització de les cures a través de mà d'obra migrant en condicions precàries, sota l'economia informal. [...]

2020
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1120]  
4.
64 p, 1.6 MB El capital social en las políticas activas de empleo para universitarios. Una propuesta para Cataluña / Valle Moreno, Félix ; González Motos, Sheila ; Verd Pericàs, Joan Miquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En el presente artículo se presenta un proyecto de intervención en políticas activas de empleo para jóvenes en Cataluña. El estudio se centra en las transiciones al mundo laboral de los universitarios, y como están de condicionadas por el capital social, entendido como redes sociales, en la inserción en empleos de alta cualificación. [...]
En el present article es presenta un projecte d'intervenció en polítiques actives d'ocupació per joves a Catalunya. L'estudi es centra a les transicions al món laboral dels universitaris, i com estan de condicionades pel capital social, entès com xarxes socials, a la inserció a ocupacions d'alta qualificació. [...]

2019  
5.
18 p, 535.9 KB Aprender a evaluar : una mirada al operativo APRENDER en Argentina / Cordero Pohludka, Leonardo Andrés ; Verger, Antoni, dir. ; González Motos, Sheila, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El artículo aborda el proceso de adopción del operativo de evaluación estandarizada "Aprender" en Argentina, que se inició en el año 2016. Para ello se analizan los factores económicos, políticos, culturales, institucionales y sociales que fueron determinantes a lo largo de las distintas etapas de la adopción, a la vez que se identifican los actores -locales y globales- involucrados y se los vincula con las distintas teorías sobre transferencia y difusión de políticas. [...]
L'article aborda el procés d'adopció de l'operatiu d'avaluació estandarditzada "Aprendre" a Argentina, que es va iniciar l'any 2016. Per a això s'analitzen els factors econòmics, polítics, culturals, institucionals i socials que van ser determinants al llarg de les diferents etapes de l'adopció, alhora que s'identifiquen els actors -locals i globals- involucrats i se'ls vincula amb les diferents teories sobre transferència i difusió de polítiques. [...]
The article addresses the process of adopting the standardized evaluation operation "Aprender" in Argentina, which began in 2016. For this purpose, the economic, political, cultural, institutional and social factors that were determinant throughout the different stages of the adoption are analyzed, while the actors -local and global- involved are identified and linked to the different theories about transfer and dissemination of policies. [...]

2019  
6.
113 p, 3.1 MB Anàlisi de dades. Document de base 2 per a l'informe Oportunitats educatives a Barcelona 2016 / González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanchez Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sintes, Elena, coord. ; Albaigés, Bernat, col. ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- col. ; Bonal, Xavier, col. ; Martínez, Miquel, col. ; Tarabini-Castellani, Aina, col. ; Institut Infància i Adolescència
Barcelona 2016  
7.
41 p, 1.3 MB Modes emergents de protesta : vies cap a la inclusió política : resum de resultats / Cristancho, Camilo (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Anduiza Perea, Eva, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; González Motos, Sheila, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Muñoz, Jordi ; Hierro, María José ; Barbet, Berta ; Romero, Xavi ; Breitenstein, Sofia ; Guinjoan, Marc ; Marinova, Dani ; Rico, Guillem ; Grup de recerca Democracy, Elections and Citicenship
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
8.
20 p, 848.6 KB El ciclo de protesta del independentismo catalán : un análisis del periodo 2009-2016 / Madridejos Muñoz, Martín ; Anduiza Perea, Eva, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; González Motos, Sheila, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Cristancho, Camilo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El siguiente trabajo pretende analizar la protesta política del independentismo catalán durante los últimos siete años. El "proceso" independentista ha estado marcado por multitudinarias manifestaciones a las cuáles han asistido millones de personas. [...]
El següent treball pretén analitzar la protesta política de l'independentisme català durant els últims set anys. El "procés" independentista ha estat marcat per multitudinàries manifestacions a les quals han assistit milions de persones. [...]

2016
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
2 documents
9.
321 p, 4.8 MB Redes de amistad del alumnado extranjero en los institutos: Causas institucionales e impactos académicos / González Motos, Sheila ; Alegre, Miquel Àngel, 1975-, dir. ; León, Margarita ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques
La presente tesis plantea dos objetos de estudio para dar cuenta de las dinámicas relacionales y formativas que tienen lugar en los institutos de educación secundaria: en primer lugar, el nivel de interculturalidad de las redes relacionales del alumnado extranjero y, en segundo lugar, su efecto sobre el rendimiento académico de este alumnado extranjero. [...]
This doctoral dissertation has two objects of study to account for the relational and educational dynamics that take place in high schools: first, the interculturality level in the networks of foreign students, and, second, its effect on the academic performance of these foreign students. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Materials acadèmics 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
7 p, 108.7 KB Treball de Final de Màster [44035] / Verd Pericàs, Joan Miquel ; López Roldán, Pedro ; Miguel Quesada, Francesc Josep ; Rodriguez Soler, Joan ; Barranco Font, Oriol ; González Motos, Sheila ; Muntanyola-Saura, Dafne ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El Treball de Fi de Màster (TFM) té com a objectiu que l'alumnat apliqui el coneixement teòric i metodològic adquirit durant el màster per portar a terme una petita recerca, dissenyar un projecte d'intervenció social o realitzar una petita avaluació d'alguna política. [...]
The Master's Degree Dissertation (MDD) aims at the students to apply the appropriate theoretical and methodological knowledge acquired during the master's degree to carry out a small research project, design a social intervention project or produce a small evaluation of any social policy. [...]
El Trabajo de Fin de Máster (TFM) tiene como objetivo que el alumnado aplique el conocimiento teórico y metodológico adquirido durante el máster para llevar a cabo una pequeña investigación, diseñar un proyecto de intervención social o realizar una pequeña evaluación de alguna política. [...]

2021-22
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
3 documents
2.
9 p, 124.0 KB Metodologia i Tècniques de Recerca Social [44034] / Muntanyola-Saura, Dafne ; López Roldán, Pedro ; Verd Pericàs, Joan Miquel ; González Motos, Sheila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La Metodologia i Tècniques de Recerca Social (MTRS) té com a objectiu que l'alumnat adquireixi el coneixement metodològic requerit per dur a terme màster i completar el treball final de recerca (TFM). [...]
Methodology and Techniques for Social Research (MTSR) aims to enable students to acquire the methodological knowledge required to carry out a master's degree and complete the final master's project (FMP). [...]
La Metodología y Técnicas de Investigación Social (MTIS) tiene como objetivo que el alumnado adquiera el conocimiento metodológico requerido para llevar a cabo máster y completar el trabajo final de master (TFM). [...]

2021-22
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
3 documents
3.
6 p, 116.3 KB Pràcticum I [102065] / Troiano i Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez-Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; González Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...]
1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
7 p, 108.8 KB Treball de Final de Màster [44035] / Verd Pericàs, Joan Miquel ; López Roldán, Pedro ; Miguel Quesada, Francesc Josep ; Rodriguez Soler, Joan ; Barranco Font, Oriol ; González Motos, Sheila ; Muntanyola-Saura, Dafne ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El Treball de Fi de Màster (TFM) té com a objectiu que l'alumnat apliqui el coneixement teòric i metodològic adquirit durant el màster per portar a terme una petita recerca, dissenyar un projecte d'intervenció social o realitzar una petita avaluació d'alguna política. [...]
El Trabajo de Fin de Máster (TFM) tiene como objetivo que el alumnado aplique el conocimiento teórico y metodológico adquirido durante el máster para llevar a cabo una pequeña investigación, diseñar un proyecto de intervención social o realizar una pequeña evaluación de alguna política. [...]

2020-21
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
3 documents
5.
9 p, 123.2 KB Metodologia i Tècniques de Recerca Social [44034] / Muntanyola-Saura, Dafne ; López Roldán, Pedro ; Rodriguez Soler, Joan ; González Motos, Sheila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La Metodologia i Tècniques de Recerca Social (MTRS) té com a objectiu que l'alumnat adquireixi el coneixement metodològic requerit per dur a terme màster i completar el treball final de recerca (TFM). [...]
La Metodología y Técnicas de Investigación Social (MTIS) tiene como objetivo que el alumnado adquiera el conocimiento metodológico requerido para llevar a cabo máster y completar el trabajo final de master (TFM). [...]

2020-21
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
3 documents
6.
6 p, 116.7 KB Pràcticum I [102065] / Troiano i Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Levatino, Antonina ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez-Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; González Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Jacovkis Halperin, Judith ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
7 p, 115.7 KB El canvi social i la globalització [101144] / Rambla, Francesc Xavier 1966- ; Muñoz Pradas, Francesc ; Nicolau Nos, Roser ; González Motos, Sheila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El curs analitza les relacions internacionals des d'una perspectiva sociològica. Fa servir, sobretot, teories del canvi social, sobre el desenvolupament internacional i sobre la globalització. Inclou també elements de demografia per comprendre la relació entre el desenvolupament internacional i les condicions de vida de la població.
Análisis de las relaciones internacionales desde una perspectiva sociológica.

2020-21
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1120]
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1282]
Grau en Sociologia [1361]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia [1402]
Grau en Relacions Internacionals [1404]
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1440]
Grau en Sociologia [819]
3 documents
8.
13 p, 135.0 KB Anàlisi i Gestió de Polítiques Públiques [42454] / Gallego, Raquel ; Ballart Hernández, Francesc Xavier ; Gomà, Ricard ; Subirats Humet, Joan ; León, Margarita ; Blanco, Ismael ; González Motos, Sheila ; Barbieri, Nicolás ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
1. Comprendre els principals models teòrics i metodològics de l'anàlisi i la gestió de les polítiques públiques. 2. Aprendre com s'apliquen aquests models teòrics i metodològics per a realitzar una recerca en aquest àmbit. [...]
Objetivos del módulo 1. Comprender los principales modelos teóricos y metodológicos del análisis y la gestión de las políticas públicas. 2. Aprender cómo se aplican estos modelos teóricos y metodológicos para realizar una investigación en este ámbito. [...]

2020-21
Màster Universitari en Gestió Pública [1119]
3 documents
9.
9 p, 123.1 KB Metodologia i Tècniques de Recerca Social [44034] / Muntanyola-Saura, Dafne ; López Roldán, Pedro ; Rodriguez Soler, Joan ; González Motos, Sheila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La Metodologia i Tècniques de Recerca Social (MTRS) té com a objectiu que l'alumnat adquireixi el coneixement metodològic requerit per dur a terme màster i completar el treball final de recerca (TFM). [...]
La Metodología y Técnicas de Investigación Social (MTIS) tiene como objetivo que el alumnado adquiera el conocimiento metodológico requerido para llevar a cabo máster y completar el trabajo final de master (TFM). [...]

2019-20
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
3 documents
10.
6 p, 116.3 KB Pràcticum I [102065] / Troiano i Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Scandurra, Rosario Ivano ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez-Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; González Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Verger Planells, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
32 Gonzalez, S.
1 Gonzalez, Santiago
2 Gonzalez, Santiago R.
3 Gonzàlez, Sheila
32 González, S.
1 González, S.F.
1 González, S.P.
4 González, Sandra
2 González, Sara
1 González, Sebastià
5 González, Sergio
1 González, Silvia
2 González, Sofia
2 González, Sofía
1 González, Sonia
1 González, Sonia Beatriz
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.