Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
16 p, 187.2 KB El reto de los profesores de secundaria ante las redes sociales / Dans Álvarez de Sotomayor, Isabel (Universidad de Santiago de Compostela) ; Fuentes Abeledo, Eduardo José (Universidad de Santiago de Compostela) ; González-Sanmamed, Mercedes (Universidade da Coruña) ; Muñoz Carril, Pablo César (Universidad de Santiago de Compostela)
En el contexto educativo, la integración de la tecnología genera posiciones ambivalentes: se percibe como una oportunidad para la innovación, pero también como un elemento disruptivo que suscita preocupación. [...]
En el context educatiu, la integració de la tecnologia genera posicions ambivalents: es percep com una oportunitat per innovar, però també com un element disruptiu que suscita preocupació. Aquesta doble visió es posa de manifest quan el professorat s'enfronta al repte de les xarxes socials i en valora la utilitat a les aules. [...]
In the educational context, the integration of technology generates ambivalent positions: it is perceived as an opportunity for innovation, but also as a disruptive element that raises concerns. This double vision is evident when teachers face the challenge of social networks and value their usefulness in classrooms. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1151
Educar, Vol. 57 Núm. 1 (2021) , p. 207-222 (Temas de investigación)  
2.
17 p, 261.9 KB Entre lo formal y lo no formal : un análisis desde la formación permanente del profesorado / Souto-Seijo, Alba (Universidade da Coruña) ; Estévez, Iris (Universidade da Coruña) ; Iglesias Fustes, Verónica (Universidade da Coruña) ; González-Sanmamed, Mercedes (Universidade da Coruña)
Una de las características más relevantes de la sociedad actual es que el aprendizaje no se desarrolla de forma lineal ni en espacios concretos, por lo que no se puede limitar a los parámetros de la modalidad formal. [...]
Una de les característiques més rellevants de la societat actual és el fet que l'aprenentatge no es desenvolupa de forma lineal ni en espais concrets. Això fa que no es pugui limitar als paràmetres de la modalitat formal. [...]
One of the most relevant characteristics of today's society is that learning does not take place in a linear way or in specific spaces, so it cannot be limited to the parameters of the formal modality. [...]

2020 - 10.5565/rev/educar.1095
Educar, Vol. 56 Núm. 1 (2020) , p. 91-107 (Monográfico)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.