Resultats globals: 9 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 9 registres trobats
Materials acadèmics 9 registres trobats  
1.
4 p, 80.0 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños Carrasco, Elena ; Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar l'assignatura, l'alumnat sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes sensorials i perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
Se espera que al finalizar la asignatura, el alumnado sea capaz de: Identificar los procesos cognitivos de captación de la información audiovisual. Identificar los mecanismos sensoriales y perceptivos, especialmente el auditivo y el visual, su medida y los factores que los influyen. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
2.
4 p, 74.8 KB Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577] / Castellà Mate, Judit ; Moix Queralto, Jenny ; Soler Vilageliu, Olga ; Chamarro Lusar, Andres ; Caño Melero, María Inés ; Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de formació bàsica està ubicada en el primer curs del Grau i forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està integrat per (a banda de la ja esmentada): Processos Psicològics: motivació i emoció Processos Psicològics: memòria Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament Processos Psicològics: pensament i llenguatge Els objectius generals d'aquesta assignatura són: Donar a conèixer a l'alumnat els aspectes fonamentals dels processos psicològics relacionats amb 1 Donar a conèixer a l'alumnat els aspectes fonamentals dels processos psicològics relacionats amb l'atenció i la percepció. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
3 p, 69.8 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2017-18
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
4.
4 p, 80.2 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños Carrasco, Elena ; Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
5.
4 p, 75.1 KB Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577] / Moix Queralto, Jenny ; Soler Vilageliu, Olga ; Chamarro Lusar, Andrés ; Castellà Mate, Judit ; Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està integrat per (a banda de la ja esmentada): Processos Psicològics: motivació i emoció Processos Psicològics: memòria Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament Processos Psicològics: pensament i llenguatge Els objectius generals d'aquesta assignatura són: Donar a conèixer als estudiants els aspectes fonamentals dels processos psicològics relacionats amb l'atenció i la percepció. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
6.
3 p, 69.8 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
7.
3 p, 24.3 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
Introduce to the students, from a psychological point of view, the different variables that determines consumer behaviour: f rom the purchase when the need o f a product or service arises , or the changing of an exis8ng need, and t he e nd of purchase process, as well as the implications of each of the c onsumers v ariables and marke8ng itself have to these types of business decisions and communication strategies.

2015-16
Graduat o Graduada en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
8.
3 p, 100.3 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
9.
3 p, 100.4 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2013-14  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.