Results overview: Found 12 records in 0.01 seconds.
Research literature, 2 records found
Course materials, 10 records found
Research literature 2 records found  
1.
117 p, 3.0 MB Pot un anunci provocar orgasmes cerebrals? Anàlisi sobre la Resposta Sensorial Meridiana Autònoma (ASMR) com una eina del màrqueting emocional / Romero Güell, Janina ; González Corona, Francisco José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'ASMR (Resposta Sensorial Meridiana Autònoma), és una sensació de formigueig en la pell que normalment neix en el cuir cabellut i recorre tot el cos. En els darrers anys l'ASMR s'ha convertit en tot un fenomen a YouTube. [...]
El ASMR (Respuesta Sensorial Meridiana Autónoma), es una sensación de hormigueo en la piel que normalmente nace en el cuero cabelludo y recorre todo el cuerpo. En los últimos años el ASMR se ha convertido en todo un fenómeno en YouTube. [...]
ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response), is a tingling sensation on the skin that normally starts on the scalp and travels throughout the body. In recent years, ASMR has become a YouTube phenomenon. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
119 p, 57.4 MB AnyItem, la creació d'una app mòbil / Mclaughlan Crosby, Rebeca ; González Corona, Francisco José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte tracta sobre la creació d'una l'aplicació mòbil. AnyItem és una app gratuïta que funciona principalment a través d'un scanner de codi de barres per a realitzar donacions. Aquesta agrupa entitats caritatives en una sola plataforma per a realitzar donatius d'una manera fàcil i clara. [...]
Este proyecto trata sobre la creación de una aplicación móvil. AnyItem es una app gratuita que funciona a través de un scanner de código de barras para realizar donaciones. Esta agrupa entidades caritativas en una sola plataforma para realizar donativos de una manera fácil y clara. [...]
This project is about the creation of a new mobile app. AnyItem is a free application that works mainly through a barcode scanner to make donations. The app brings together many different charities onto a single platform to make the process of donating easier and clearer. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Course materials 10 records found  
1.
5 p, 106.1 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
Se espera que al finalizar el estudio de la asignatura el alumnado sea capaz de: Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias y las pueda utilizar en el análisis y la creación de materiales publicitarios. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
4 p, 80.0 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños Carrasco, Elena ; Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar l'assignatura, l'alumnat sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes sensorials i perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
Se espera que al finalizar la asignatura, el alumnado sea capaz de: Identificar los procesos cognitivos de captación de la información audiovisual. Identificar los mecanismos sensoriales y perceptivos, especialmente el auditivo y el visual, su medida y los factores que los influyen. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
3.
4 p, 74.8 KB Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577] / Castellà Mate, Judit ; Moix Queralto, Jenny ; Soler Vilageliu, Olga ; Chamarro Lusar, Andres ; Caño Melero, María Inés ; Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de formació bàsica està ubicada en el primer curs del Grau i forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està integrat per (a banda de la ja esmentada): Processos Psicològics: motivació i emoció Processos Psicològics: memòria Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament Processos Psicològics: pensament i llenguatge Els objectius generals d'aquesta assignatura són: Donar a conèixer a l'alumnat els aspectes fonamentals dels processos psicològics relacionats amb 1 Donar a conèixer a l'alumnat els aspectes fonamentals dels processos psicològics relacionats amb l'atenció i la percepció. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
3 p, 69.8 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2017-18
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
5.
4 p, 80.2 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños Carrasco, Elena ; Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
6.
4 p, 75.1 KB Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577] / Moix Queralto, Jenny ; Soler Vilageliu, Olga ; Chamarro Lusar, Andrés ; Castellà Mate, Judit ; Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està integrat per (a banda de la ja esmentada): Processos Psicològics: motivació i emoció Processos Psicològics: memòria Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament Processos Psicològics: pensament i llenguatge Els objectius generals d'aquesta assignatura són: Donar a conèixer als estudiants els aspectes fonamentals dels processos psicològics relacionats amb l'atenció i la percepció. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
7.
3 p, 69.8 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2016-17
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
8.
3 p, 24.3 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
Introduce to the students, from a psychological point of view, the different variables that determines consumer behaviour: f rom the purchase when the need o f a product or service arises , or the changing of an exis8ng need, and t he e nd of purchase process, as well as the implications of each of the c onsumers v ariables and marke8ng itself have to these types of business decisions and communication strategies.

2015-16
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
9.
3 p, 100.3 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2014-15
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
10.
3 p, 100.4 KB Psicologia i Màrqueting [103246] / Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Objectiu general: Donar a conèixer al alumne des de un punt de vista psicològic les diferents variables que determinen el comportament del consumidor, des de el procés de compra, quan sorgeix la necessitat d'un producte o servei, o canvia alguna ja existent i el final d'aquest procés, així com les implicacions que cada una de les variables del consumidor i el màrqueting te per aquests tipus de decisions empresarials i estratègies de comunicació. [...]
2013-14  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.