visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Gorgorió Solà, Núria
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
58
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
26
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
3
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
1
registres trobats
Documents de recerca
,
9
registres trobats
Materials didàctics
,
3
registres trobats
Materials acadèmics
,
16
registres trobats
Articles
26
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
13 p, 694.6 KB
Problemas de estimación de magnitudes no alcanzables : estrategias y éxito en la resolución
/
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Llamamos problemas de Fermi a aquellos problemas que, siendo de difícil resolución, admiten una aproximación a su solución a base de romper el problema en partes más pequeñas y resolverlas por separado. [...]
Fermi problems are problems that, being difficult to solve, can be satisfactorily solved if they are broken down into smaller pieces that are solved separately. In this article, we present inconceivable magnitude estimation problems as a subset of Fermi problems. [...]
2013 -
10.30827/pna.v7i3.6126
PNA
,
Vol. 7 Núm. 3 (2013)
, p. 103-115
Registre complet
-
2.
23 p, 1.7 MB
Problemas de estimación de grandes cantidades : modelización e influencia del contexto
/
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo introducimos los problemas de estimación de grandes cantidades. Nos proponemos estudiar la presencia de procesos de modelización matemática y la influencia del contexto de estos problemas en las propuestas de resolución de alumnos de Educación Secundaria. [...]
This article introduces the problematization of estimating large numbers. We study the presence of mathematic modeling processes and the influence of context in problem solving that secondary education students propose. [...]
2013 -
10.12802/relime.13.1631
Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa
,
Vol. 16 Núm. 3 (2013)
, p. 289-315
Registre complet
-
3.
27 p, 653.8 KB
Irrupción de un concepto en el currículo : profesores de primaria definen y aplican el concepto de estimación de medida
/
Pizarro Contreras, Noemí
(Universidad de Tarapacá (Xile)) ;
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo presentamos un estudio sobre algunos aspectos del conocimiento matemático para la enseñanza que poseen los maestros del concepto de estimación de medida. Estudiamos cómo los maestros definen y aplican este concepto que ha sido introducido recientemente en el currículo chileno y sobre el que los maestros no han recibido formación específica. [...]
In this article, we present a study of certain aspects of the mathematical knowledge for the teaching that teachers possess about the concept of measurement estimation. We study how teachers define and apply this concept which has been recently introduced in the Chilean curriculum and on which teachers have not received specific training. [...]
2017
Dilemas contemporáneos: educación, política y valores
,
Vol. 5 Núm. 1 (2017)
Registre complet
-
4.
15 p, 360.0 KB
Students Estimating Large Quantities : From Simple Strategies to the Population Density Model
/
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona)
We study how a group of 16-year-old students solve a sequence of problems that require estimating large quantities. The problem sequence was designed to foster students creating mathematical models. [...]
2018 -
10.29333/ejmste/92285
EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education
,
Vol. 14 Núm. 10 (2018)
Registre complet
-
5.
21 p, 523.8 KB
Extending Modelling Activity Diagrams as a tool to characterise mathematical modelling processes
/
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ärlebäck, Jonas Bergman
(Linköping Universit) ;
Civil, Elisabeth
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona)
In this paper, we present a qualitative study in which we analyse the videorecordings of four groups of students solving Fermi Problems. Previous studies show that Secondary School students solve this type of problems using complex problem solving processes and developing mathematical models. [...]
2019 -
10.54870/1551-3440.1455
Mathematics Enthusiast
,
Vol. 16 Núm. 1-2-3 (2019)
, p. 211-230
Registre complet
-
6.
22 p, 458.9 KB
Diseño de criterios para reducir la variabilidad en la calificación de exámenes de matemáticas en pruebas de acceso a la universidad
/
Mengual, Elena
(Universidad de Zaragoza) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz-Escolano, José María
(Universidad de Zaragoza) ;
Oller-Marcén, Antonio M.
(Centro Universitario de la Defensa de Zaragoza)
;
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo presenta el proceso de construcción de criterios para calificar exámenes de matemáticas con el propósito de reducir la variabilidad en las calificaciones otorgadas por distintos correctores. [...]
This article presents the process of construction of criteria to qualify math tests in order to reduce the variability in the grades given by different correctors. From the identification of undesirable-phenomena in correction process, we provide theoretical guidelines to generate qualification criteria that are empirically tested and refined in two consecutive studies. [...]
2019 -
10.30827/pna.v13i2.7740
PNA
,
Vol. 13 Núm. 2 (2019)
, p. 62-83
Registre complet
-
7.
13 p, 512.0 KB
Using Large Number Estimation Problems in Primary Education Classrooms to Introduce Mathematical Modelling
/
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona)
In this work we study the development of mathematical models by students in the upper cycle of Primary Education (10 and 11 years old) to Large Number Estimation Problems. After a qualitative analysis of their output, we found that, when students worked on problems in teams, they used strategies including the development of mathematical models such as the grid distribution, the iteration of a reference point model, or population density. [...]
Sidney : The University of Sydney. Institute for Innovation in Science and Mathematics Education, 2019 -
10.30722/IJISME.27.02.004
International Journal of Innovation in Science and Mathematics Education
,
Vol. 27 Núm. 2 (2019)
, p. 45-57
Registre complet
-
8.
2 p, 580.2 KB
Anem segurs a l'escola : modelització matemàtica amb impacte social a l'educació primària
/
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Investigadors de la UAB han realitzat un projecte amb alumnat de 6è d'Educació Primària d'un centre escolar de Sabadell per estudiar, a partir de la modelització matemàtica, la seguretat viària en el camí de l'escola a casa. [...]
Investigadores de la UAB han realizado un proyecto con alumnado de 6º de Educación Primaria de un centro escolar de Sabadell para estudiar, a partir de la modelización matemática, la seguridad viaria en el camino de la escuela a casa. [...]
2022
UAB divulga
,
Abril
2022
2 documents
Registre complet
-
9.
34 p, 640.0 KB
Primary education degree programs in Alicante, Barcelona and Helsinki : Could the differences in the mathematical knowledge of incoming students be explained by the access criteria?
/
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Laine, Anu
(University of Helsinki) ;
Llinares, Salvador
(Universitat d'Alacant)
This perspective paper draws on the interest in ensuring that students who enter primary teacher training programs have a solid background knowledge of mathematics. We describe the access criteria and requirements for admission to the primary education degree programs at the Universidad de Alicante and Universitat Autònoma de Barcelona, in Spain, and the University of Helsinki, in Finland. [...]
2021 -
10.31129/LUMAT.9.1.1468
LUMAT : International Journal on Math, Science and Technology Education
,
Vol. 9 Núm. 1 (2021)
, p. 174-207
Registre complet
-
10.
20 p, 10.5 MB
Mathematical modeling projects oriented towards social impact as generators of learning opportunities : a case study
/
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
This paper presents a case study carried out at an elementary school that led to a characterization of mathematical modeling projects aimed at generating social impact. It shows their potential as generators of mathematical learning opportunities. [...]
2020 -
10.3390/math8112034
Mathematics
,
Vol. 8, núm. 11 (2020)
, p. e2034
Registre complet
-
Articles :
26
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
3
registres trobats
1.
10 p, 123.9 KB
Què recorden del què han aprés de matemàtiques els estudiants que accedeixen als graus de mestre?
/
Villarreal, Aitor
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Deulofeu Piquet, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Pañellas, Mercè
(Universitat Ramon Llull) ;
Prat, Montserrat
(Prat Moratonas) (Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Sellas, Isabel
(Universitat de Vic) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquesta comunicació, presentem l'examen de competència logicomatemàtica de la Prova d'Aptitud Personal per a l'accés als graus de mestre a partir del curs 2017-18, establim el significat de Coneixement Matemàtic Fonamental, i presentem el procés de validació d'una prova per a avaluar-lo. [...]
2016
Congrés Català d'Educació Matemàtica (C2EM)
. Barcelona, Catalunya,
1
: 2016
Registre complet
-
2.
4 p, 165.2 KB
Basic mathematical knowledge of students enrolling for Primary Education University degrees
/
Villarreal, Aitor
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Our main object of research is the mathematical knowledge of students who enrol at University to begin their degree in Primary School Teaching. By Basic Mathematical Knowledge (BMK) we understand the initial mathematical background we desire students to have at the start of their education to become Primary School teachers. [...]
2016 -
10.13140/rg.2.2.26886.16964
ICME
. Hamburg, Alemanya,
13
: 2016
Registre complet
-
3.
4 p, 453.4 KB
A case study about an activity of measurement estimation of volume
/
Pizarro Contreras, Noemí
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona)
In this contribution we present a study about how 27 in-service primary school teachers do a pedagogical value of an activity about measurement estimation of volume for kids (9 years old) proposed in Chileans governmental curricular orientations. [...]
2016 -
10.13140/rg.2.2.13464.39682
ICME
. Hamburg, Alemanya,
13
: 2016
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
1
registres trobats
1.
23 p, 322.1 KB
El conocimiento matemático previo a la formación inicial de los maestros : necesidad y concreción de una prueba para su evaluación
/
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El conocimiento matemático de los alumnos que acceden a un Grado de Maestro de Educación Primaria (GEP) debe ser lo bastante sólido como para que durante su formación puedan construir un conocimiento de los contenidos matemáticos y de su didáctica suficiente para iniciarse en la profesión docente. [...]
Salamanca : Publicacions de la Universidad de Salamanca, 2019
Investigación sobre el profesor de matemáticas : formación, práctica de aula, conocimiento y competencia profesional
,
2019,
p. 111-132
Registre complet
-
Documents de recerca
9
registres trobats
1.
146 p, 8.7 MB
Caracterización del conocimiento estadístico de un grupo de estudiantes al inicio de su formación como docentes de educación primaria
/
Manríquez Ubilla, Francisca
;
Gorgorió Solà, Núria,
dir.
Aquesta tesi té per objectiu caracteritzar el coneixement estadístic d'un grup d'estudiants a l'inici de la seva formació com a mestres de primària. Les recerques existents al voltant del coneixement estadístic dels futurs docents s'han centrat en identificar quins conceptes i procediments estadístics apliquen quan analitzen un conjunt de dades una vegada ja han tingut classes d'estadística en el marc de la seva formació docent. [...]
Esta tesis tiene por objetivo caracterizar el conocimiento estadístico de un grupo de estudiantes al inicio de su formación como docentes de educación primaria. Las investigaciones existentes sobre el conocimiento estadístico de los futuros docentes se han centrado en identificar qué conceptos y procedimientos estadísticos aplican cuando analizan un conjunto de datos después de haber recibido clases de estadística en el marco del programa de formación. [...]
This thesis aims to characterise the statistical knowledge of a group of students at the beginning of their training as primary school teachers. Existing research on the statistical knowledge of prospective teachers has focused on identifying which statistical concepts and procedures they apply when they analyse a set of data after having received statistics classes as part of the training programme. [...]
2022
Registre complet
-
2.
242 p, 7.0 MB
Caracterización del contenido matemático subyacente al libro de texto en medida
/
Mengual, Elena
;
Gorgorió Solà, Núria,
dir. ;
Albarracín Gordo, Lluís,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
En esta tesis doctoral presentamos un estudio de la propuesta de enseñanza de la medida presente en los libros de texto de matemáticas de la etapa de Educación Primaria (6-12 años) de una de las editoriales más utilizadas en España. [...]
In this doctoral thesis we present a study of the measurement teaching proposal presented in the Primary School mathematics textbooks (6-12 years) of one of the most widely used publishing houses in Spain. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017
Registre complet
-
3.
205 p, 2.2 MB
Conocimiento matemático fundamental para el Grado de Educación Primaria : perfiles de conocimiento conceptual aditivo
/
Castro Inostroza, Angela
;
Gorgorió Solà, Núria,
dir. ;
Prat, Montserrat,
(Prat Moratonas) dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Presentamos una investigación desarrollada con 203 estudiantes del Grado de Educación Primaria que aún no han iniciado la didáctica de la aritmética. Este estudio tiene como objetivo establecer y evaluar el conocimiento matemático fundamental (CMF), en su aspecto conceptual, necesario para iniciar la didáctica de la adición y la sustracción, con la finalidad de determinar perfiles de conocimiento conceptual aditivo. [...]
We are shown a research developed with 203 pre-service Primary teachers who have not yet begun their studies in arithmetic teaching. The aim of the present study is to establish and evaluate the fundamental mathematical knowledge (FMK), in their conceptual aspect, necessary to start the addition and subtraction teaching; with the purpose to establish additive conceptual knowledge profiles. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
Registre complet
-
4.
166 p, 1.3 MB
Enseñanza basada en resolución de problemas: distancia entre conocimiento teórico y saber común
/
Muñoz León, José Juan
;
Gorgorió Solà, Núria,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
En esta tesis se aborda el tema del pensamiento del profesorado acerca de la resolución de problemas entendida como estrategia didáctica. Se parte del supuesto de que el conocimiento del dominio teórico se transforma al trasladarse a la realidad, perdiendo o ganando propiedades, y que este nuevo conocimiento, llamado saber común, es el que condiciona el comportamiento de los individuos. [...]
The subject of this thesis is teachers' ways of thinking about problem solving understood as a didactic strategy. It is assumed that knowledge of the theoretical domain is transformed by moving to reality, losing or gaining properties, and that this new knowledge, called common knowledge, is the one that determines how people act and interact. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
Registre complet
-
5.
221 p, 1.2 MB
Sobre les estratègies de resolució de problemes d'estimació de magnituds no abastables
/
Albarracín Gordo, Lluís
;
Gorgorió Solà, Núria,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
El treball que presentem en aquest document és un estudi exploratori sobre resolució de problemes. Més concretament, el que pretenem és entendre amb més profunditat els processos de resolució proposats pels alumnes d Ensenyament Secundari a una classe de problemes que introduım en aquest treball. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
Registre complet
-
6.
133 p, 9.6 MB
Estratègies, dificultats i errors en els aprenentatges de les habilitats espacials
/
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Ferrández Arenaz, Adalberto,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
6 documents
Registre complet
-
7.
261 p, 643.9 KB
Concepciones sobre la enseñanza de la resta : un estudio en el ámbito de la formación permanente del profesorado
/
Martínez Silva, Mario
;
Gorgorió Solà, Núria,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este documento se presenta el informe de la investigación «Concepciones sobre la enseñanza de la resta: un estudio en el ámbito de la formación permanente del profesorado«, desarrollada dentro del Programa de Doctorado del Departamento de Didáctica de las Matemáticas y Ciencias Experimentales de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
The document reports the research 'Concepciones sobre la enseñanza de la resta: un estudio en el ámbito de la formación permanente del profesorado' (Conceptions on the teaching of subtraction: an study focussed on an in-service teacher training course'. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
3 documents
Registre complet
-
8.
379 p, 2.4 MB
Interpretación matemática situada de una práctica artesanal
/
Albertí Palmer, Miquel
;
Gorgorió Solà, Núria,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Esta tesis trata de la identificación de matemáticas en una actividad práctica y se centra en la ornamentación arquitectónica del pueblo toraja, en la isla de Sulawesi (Indonesia). Sus objetivos son: elaborar un método para identificar matemáticas en una práctica y basar en él la identificación de matemáticas de la ornamentación arquitectónica toraja, revisar el concepto de práctica matemática y estudiar las implicaciones didácticas para la educación matemática. [...]
This thesis deals with the identification of mathematics in a practical activity and is focused on the architectural ornamentation of the Toraja of Sulawesi, in Indonesia. Its aims are: to develop a method to identify mathematics in a practice founding on it the identification of mathematics in the torajan architectural ornamentation, to revise the concept of mathematical practice and to study its implications concerning to mathematics education. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Registre complet
-
9.
183 p, 499.9 KB
Obstacles en l'aprenentatge matemàtic: la diversitat d'interpretacions de la norma
/
Planas, Núria
(Planas i Raig) ;
Gorgorió Solà, Núria,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La recerca que presentem, Obstacles comunicatius en l'aprenentatge matemàtic: la diversitat d'interpretacions de la norma, es desenvolupa en aules amb grups culturals de risc i pretén contribuir a l'estudi de les oportunitats d'aprenentatge dels alumnes minoritaris i, més en general, aportar elements que serveixin per a millorar la comprensió de les condicions d'aprenentatge matemàtic de tots els alumnes. [...]
This work reports on some exploratory research with a single class of students. They were given the opportunity to express their views on a variety of teacher strategies used in whole class interactions. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2001
4 documents
Registre complet
-
Materials didàctics
3
registres trobats
1.
11 p, 960.2 KB
School Mathematics Knowledge Test. Multiple Choice Questionnaire
/
Rojas, Francisco
(Pontificia Universidad Católica de Chile) ;
Chandia, Eugenio
(Universidad de Concepción) ;
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona)
The School Mathematics Knowledge Test is an assessment instrument developed by a team led by the Centre for Advanced Research in Education (CIAE) at the Universidad de Chile, within the framework of the project "Diagnosis of Initial Beliefs and Knowledge about School Mathematics, its Learning and Teaching among Students of Primary Teacher Education" (FONIDE FX11624). [...]
2022
Registre complet
-
2.
9 p, 429.9 KB
Open Questionnaire and Multiple Choice Questionnaire Validated Psicometrally
/
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rojas, Francisco
(Pontificia Universidad Católica de Chile) ;
Chandia, Eugenio
(Universidad de Concepción)
;
Ubilla, Francisca M.
(Universitat Autònoma de Barcelona)
These new assessment instruments were developed within the framework of the projects "Study of the Requirements for Admission to Primary Education Teacher Degrees from the Perspective of Mathematical Knowledge" (EDU2017-82427-R) and "International Validation of Instruments for the Characterization of the School Mathematical Knowledge of Future Teachers of Mathematics in Primary Education" (INTERDISCIPLINA II180001).
2022
Registre complet
-
3.
9 p, 424.6 KB
Fundamental Mathematical Knowledge Test
/
Gorgorió Solà, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona)
The Fundamental Mathematical Knowledge Test is an assessment instrument developed by a team led by the Autonomous University of Barcelona (UAB) for the initial assessment of the mathematical knowledge of students entering the Primary Education Degree at the UAB. [...]
2022
Registre complet
-
Materials acadèmics
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
8 p, 120.1 KB
Matemàtiques per a mestres
[
102055
] /
Gorgorio Sola, Maria Nuria
;
Guinjoan, Marc
;
Tinoco Balongo, Juan Carlos
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
És una assignatura bàsica de contingut disciplinar. Té com a finalitat consolidar el coneixement matemàtic fonamental a través de diverses metodologies: resolució de problemes, investigacions i projectes, entre d'altres. [...]
It is a basic subject of disciplinary content. Its purpose is to consolidate fundamental mathematical knowledge through various methodologies: problem solving, research and projects, among others. Consolidated progress in this subject should serve as a basis for the construction of of the teaching of mathematics throughout the degree. [...]
Es una asignatura básica de contenido disciplinar. Tiene como finalidad consolidar el conocimiento matemático fundamental a través de diversas metodologías: resolución de problemas, investigaciones y proyectos, entre otros. [...]
2023-24
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
2.
9 p, 126.9 KB
Pràcticum II
[
103701
] /
Fontich, Xavier
;
Gorgorió Solà, Núria
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Sense perdre de vista el conjunt de tota l'etapa de l'Educació Primària, l'alumne/a farà el seguiment d'un grup-classe en un cicle determinat. Per tal d'aprofundir en el coneixement dels processos d'ensenyament-aprenentatge, aquesta assignatura està impartida per professorat de tres departaments que treballaran de forma coordinada: Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació Unitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura Unitat de Didàctica de la Matemàtica 1 La finalitat principal d'aquestes pràctiques consisteix a adquirir les competències professionals que com a futurs mestres els possibilitaran l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament dels processos d'ensenyament-aprenentatge en dues àrees fonamentals del currículum d'Educació Primària: llengües i matemàtiques.
Without losing sight of the whole of the Primary Education stage, students will follow a class group in a specific cycle. In order to deepen the knowledge of the teaching-learning processes, this subject is taught by teachers from three departments who will work in a coordinated way: Department of Developmental and Educational Psychology. [...]
Sin perder de vista el conjunto de toda la etapa de la Educación Primaria, el estudiantes seguirá un grupo clase en un ciclo determinado. Para poder profundizar en el conocimiento de los procesos de enseñanza-aprendizaje, esta asignatura está impartida por profesorado de tres departamentos que trabajarán de manera coordinada: Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación Unidad de Didáctica de La Lengua y de la Literatura Unidad de Didáctica de la Matemática La finalidad principal de estas prácticas consiste en adquirir las competencias profesionales que, como futuros 1 La finalidad principal de estas prácticas consiste en adquirir las competencias profesionales que, como futuros maestros y maestras, les posibilitarán el análisis, el diseño y el desarrollo de los procesos de enseñanza-aprendizaje en dos áreas fundamentales del currículum de Educación Primaria: lenguas y matemáticas.
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
3.
6 p, 110.8 KB
Matemàtiques per a mestres
[
102055
] /
Gorgorió Solà, Núria
;
Guinjoan, Marc
;
Albarracín Gordo, Lluís
;
Tinoco Balongo, Juan Carlos
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
És una assignatura bàsica de contingut disciplinar. Té com a finalitat consolidar el coneixement matemàtic fonamental a través de diverses metodologies: resolució de problemes, investigacions i projectes, entre d'altres. [...]
It is a basic subject of disciplinary content. Its purpose is to consolidate fundamental mathematical knowledge through various methodologies: problem solving, research and projects, among others. Consolidated progress in this subject should serve as a basis for the construction of of the teaching of mathematics throughout the degree. [...]
Es una asignatura básica de contenido disciplinar. Tiene como finalidad consolidar el conocimiento matemático fundamental a través de diversas metodologías: resolución de problemas, investigaciones y proyectos, entre otros. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
4.
9 p, 127.8 KB
Pràcticum II
[
103701
] /
Fontich, Xavier
;
Gorgorió Solà, Núria
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Sense perdre de vista el conjunt de tota l'etapa de l'Educació Primària, l'alumne/a farà el seguiment d'un grup-classe en un cicle determinat. Per tal d'aprofundir en el coneixement dels processos d'ensenyament-aprenentatge, aquesta assignatura està impartida per professorat de tres departaments que treballaran de forma coordinada: Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació Unitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura 1 Unitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura Unitat de Didàctica de la Matemàtica La finalitat principal d'aquestes pràctiques consisteix a adquirir les competències professionals que com a futurs mestres els possibilitaran l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament dels processos d'ensenyament-aprenentatge en dues àrees fonamentals del currículum d'Educació Primària: llengües i matemàtiques.
Without losing sight of the whole of the Primary Education stage, students will follow a class group in a specific cycle. In order to deepen the knowledge of the teaching-learning processes, this subject is taught by teachers from three departments who will work in a coordinated way: Department of Developmental and Educational Psychology. [...]
Sin perder de vista el conjunto de toda la etapa de la Educación Primaria, el estudiantes seguirá un grupo clase en un ciclo determinado. Para poder profundizar en el conocimiento de los procesos de enseñanza-aprendizaje, esta asignatura está impartida por profesorado de tres departamentos que trabajarán de manera coordinada: Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación Unidad de Didáctica de La Lengua y de la Literatura Unidad de Didáctica de la Matemática 1 Unidad de Didáctica de la Matemática La finalidad principal de estas prácticas consiste en adquirir las competencias profesionales que, como futuros maestros y maestras, les posibilitarán el análisis, el diseño y el desarrollo de los procesos de enseñanza-aprendizaje en dos áreas fundamentales del currículum de Educación Primaria: lenguas y matemáticas.
2021-22
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
5.
6 p, 110.5 KB
Matemàtiques per a mestres
[
102055
] /
Gorgorió Solà, Núria
;
Guinjoan, Marc
;
Albarracín Gordo, Lluís
;
Tinoco Balongo, Juan Carlos
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
És una assignatura bàsica de contingut disciplinar. Té com a finalitat consolidar el coneixement matemàtic fonamental a través de diverses metodologies: resolució de problemes, investigacions i projectes, entre d'altres. [...]
It is a basic subject of disciplinary content. Its purpose is to consolidate fundamental mathematical knowledge through various methodologies: problem solving, research and projects, among others. Consolidated progress in this subject should serve as a basis for the construction of of the teaching of mathematics throughout the degree. [...]
Es una asignatura básica de contenido disciplinar. Tiene como finalidad consolidar el conocimiento matemático fundamental a Los siguientes son objetivos específicos de la asignatura: Gestionar el conocimiento matemático inicial para aproximarlo al conocimiento matemático fundamental para ejercer de maestro. [...]
2021-22
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
6.
6 p, 110.0 KB
Matemàtiques per a mestres
[
102055
] /
Gorgorió Solà, Núria
;
Guinjoan, Marc
;
Albarracín Gordo, Lluís
;
Tinoco Balongo, Juan Carlos
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
És una assignatura bàsica de contingut disciplinar. Té com a finalitat consolidar el coneixement matemàtic fonamental a través de diverses metodologies: resolució de problemes, investigacions i projectes, entre d'altres. [...]
Es una asignatura básica de contenido disciplinar. Tiene como finalidad consolidar el conocimiento matemático fundamental a Los siguientes son objetivos específicos de la asignatura: Gestionar el conocimiento matemático inicial para aproximarlo al conocimiento matemático fundamental para ejercer de maestro. [...]
2020-21
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
7.
5 p, 107.9 KB
Matemàtiques per a mestres
[
102055
] /
Gorgorió Solà, Núria
;
Guinjoan, Marc
;
Albarracín Gordo, Lluís
;
Tinoco Balongo, Juan Carlos
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
És una assignatura bàsica de contingut disciplinar. Té com a finalitat consolidar el coneixement matemàtic fonamental a través de diverses metodologies: resolució de problemes, investigacions i projectes, entre d'altres. [...]
Es una asignatura básica de contenido disciplinar. Tiene como finalidad consolidar el conocimiento matemático fundamental a Los siguientes son objetivos específicos de la asignatura: Gestionar el conocimiento matemático inicial para aproximarlo al conocimiento matemático fundamental para ejercer de maestro. [...]
2019-20
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
8.
6 p, 82.8 KB
Perspectives de Recerca en Educació Científica i Matemàtica
[
43928
] /
Gorgorió Solà, Núria
;
Deulofeu Piquet, Jordi
;
Espinet, Mariona
;
Couso, Digna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Perspectives de Recerca en Educació científica i Matemàtica és un el mòdul d'introducció a l'especialitat. Pretén apropar els estudiants a les idees bàsiques de la investigació en Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques. [...]
The Research Perspectives in Science and Mathematics Education module is an introductory module to the specialty. It aims to bring students closer to the basic ideas of research in Didactics of Science and Mathematics. [...]
El módulo Perspectivas de Investigación en Educación Científica y Matemática és un módulo de introducción a la especialidad. Pretende acercar los estudiantes a las ideas básicas de la investigación en Didáctica de las Ciencias y de las Matemáticas. [...]
2018-19
3 documents
Registre complet
-
9.
5 p, 81.7 KB
Matemàtiques per a mestres
[
102055
] /
Gorgorió Solà, Núria
;
Albarracín Gordo, Lluís
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
És una assignatura bàsica de contingut disciplinar. Té com a finalitat consolidar el coneixement matemàtic fonamental a través de diverses metodologies: resolució de problemes, investigacions i projectes, entre d'altres. [...]
It is a basic subject of disciplinary content. Its purpose is to consolidate fundamental mathematical knowledge through various methodologies: problem solving, research and projects, among others. Consolidated progress in this subject should serve as a basis for the construction of of the teaching of mathematics throughout the degree. [...]
Es una asignatura básica de contenido disciplinar. Tiene como finalidad consolidar el conocimiento matemático fundamental a Los siguientes son objetivos específicos de la asignatura: Gestionar el conocimiento matemático inicial para aproximarlo al conocimiento matemático fundamental para ejercer de maestro. [...]
2018-19
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
10.
6 p, 85.0 KB
Matemàtiques per a comprendre el món
[
102056
] /
Albarracín Gordo, Lluís
;
Gorgorió Solà, Núria
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals al voltant de la matemàtica i la seva capacitat per comprendre el món que ens envolta. [...]
This is an optional fourth year subject that is focused on the development of professional competencies around mathematics and its ability to understand the world around us. This subject should provide tools and strategies for teachers who want to study in depth the mathematics teaching and their relationship with the world, from the perspective of the application of mathematics to the physical or natural world and sociocultural as well as from The perspective of inspiration in both worlds to inspire / create mathematics and design, manage and evaluate interventions in the classroom of primary math according to these references. [...]
Se trata de una asignatura optativa de cuarto curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales en torno a la matemática y su capacidad para comprender el mundo que nos rodea. Esta asignatura debe dar herramientas y estrategias para el profesorado que quiera profundizar en la didáctica de la matemática y su relación con el mundo, tanto desde la perspectiva de la aplicación de las matemáticas a los mundos físico o natural y sociocultural como desde la perspectiva de la inspiración en ambos mundos para inspirar / crear matemáticas y diseñar, gestionar y evaluar intervenciones en el aula de matemáticas de primaria según estos referentes. [...]
2018-19
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.