Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
12 p, 240.4 KB Psychometric properties of the EATQ-R among a sample of Catalan-speaking Spanish adolescents. / Viñas i Poch, Ferran (Universitat de Girona) ; González Carrasco, Mònica (Universitat de Girona. Departament de Psicologia) ; Gras Pérez, María Eugenia (Universitat de Girona. Departament de Psicologia) ; Jané i Ballabriga, Maria del Claustre (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Casas Aznar, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
The few studies that have been conducted into the psychometric properties of the EATQ-R, even fewer for the longer version, highlight the fact that its structure differs from that of the original. The aim of this study is to translate and adapt the long version of the EATQ-R to Catalan, study its internal consistency and convergent and factorial validity, and compare differences in the EATQ-R by age and gender. [...]
2015 - 10.11144/Javeriana.upsy14-2.ppea
Universitas psychologica, Vol. 14, núm. 2 (2015)  
2.
15 p, 267.5 KB Metodologías docentes : motivación y aprendizaje percibidos por los estudiantes universitarios / Cañabate Ortiz, Dolors (Universitat de Girona) ; Aymerich Andreu, Maria (Universitat de Girona) ; Falgàs, Margarida (Universitat de Girona) ; Gras Pérez, María Eugenia (Universitat de Girona)
La renovación metodológica en los estudios superiores es uno de los retos pendientes de la formación en España. El presente artículo analiza las metodologías docentes más utilizadas en el contexto universitario (clase magistral, análisis de casos, aprendizaje basado en problemas, aprendizaje basado en proyectos, aprendizaje cooperativo y aprendizaje realista y reflexivo); la motivación de los estudiantes respecto a ellas, y su percepción en cuanto a posibilidades de aprendizaje. [...]
La renovació metodològica en els estudis superiors és un dels reptes pendents que té la formació a Espanya. El present article analitza les metodologies docents més utilitzades en el context universitari (classe magistral, anàlisi de casos, aprenentatge basat en problemes, aprenentatge basat en projectes, aprenentatge cooperatiu i aprenentatge realista i reflexiu); la motivació dels estudiants respecte a aquestes metodologies, i la percepció que en tenen considerant les possibilitats d'aprenentatge que ofereixen. [...]
Methodological renewal in the university is one of the challenges for higher education in Spain. This paper examines: the most used teaching methods in the university context (master class, case analysis, problem-based learning, project based learning, cooperative learning and realistic / reflective learning), students' motivation regarding these methods, and their perceptions concerning learning opportunities. [...]

2014 - 10.5565/rev/educar.664
Educar, Vol. 50, Núm. 2 (Juliol-Desembre 2014) , p. 427-441  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
189 p, 9.0 MB La Magnitud y la probabilidad de la pérdida como condicionantes del riesgo asumido por los automovilistas / Gras Pérez, María Eugenia ; Riba i Lloret, M. Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut)
S'estudien els comportaments de risc dels conductors en el marc de la Teoria de la Decisió. Se analitzen les possibles repercussions, en el risc assumit de les mesures adoptades a partir del 15 de Juny de 1992 quan entrà en vigor un nou Reglament de Circulació. [...]
Se estudian los comportamientos de riesgo de los conductores en el marco de la Teoría de la Decisión. Se analizan las posibles repercusiones, en el riesgo asumido de las medidas adoptadas a partir del 15 de Junio de 1992 tras la entrada en vigor de un nuevo Reglamento de Circulación. [...]
We study the risky behavior of drivers within the frame of Decision Making Theory. We analyze the repercussions on the risk taken by drivers of the Traffic Law of 15 June 1992. This law brought in the mandatory use of seat belts and a new speed limit (50 kph) in urban areas. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.