Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
359 p, 3.3 MB Els relats històrics a les aules de secundària. Un cas d'investigació-acció / Grau Verge, Ferran ; Pagès, Joan, (Pagès Blanch) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; González Monfort, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
La finalitat essencial d'aquesta tesi és respondre a les següents preguntes: Com les i els alumnes de l'ESO construeixen relats històrics? I com s'aprèn o es pot aprendre a narrar i construir relats històrics? Per fer una aproximació prèvia a les respostes d'aquestes preguntes s'ha fet un repàs epistemològic i un altre de les recerques i aportacions realitzades des de l'ensenyament-aprenentatge. [...]
The essential goal of this thesis is to answer to the following questions: How do Compulsory Secondary Education students in Spain (ESO students) build historical narrative? And how does one learn or how can one learn to tell and build historical narrative? As a previous approximation to the answers of these questions, two types of review have been conducted: an epistemological review and a review of research and contributions from education-learning. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.