Results overview: Found 21 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Research literature, 1 records found
Course materials, 18 records found
Articles 2 records found  
1.
10 p, 1.1 MB A new tool to screen patients with severe obstructive sleep apnea in the primary care setting : a prospective multicenter study / Peñacoba, Patricia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Llauger, Maria Antònia (Institut Català de la Salut) ; Fortuna Gutiérrez, Ana Mª (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Flor Escriche, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Sampol, Gabriel (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Pedro-Pijoan, Anna Maria (Institut Català de la Salut) ; Grau, Núria (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Santiveri, Carme (Hospital Dos de Maig, Consorci Sanitari Integral, Barcelona) ; Juvanteny, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Aoiz, José Ignacio (Institut Català de la Salut) ; Bayó, Joan (Institut Català de la Salut) ; Lloberes, Patricia (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Mayos, Mercè (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau)
The coordination between different levels of care is essential for the management of obstructive sleep apnea (OSA). The objective of this multicenter project was to develop a screening model for OSA in the primary care setting. [...]
2022 - 10.1186/s12890-022-01827-0
BMC Pulmonary Medicine, Vol. 22 (january 2022)  
2.
5 p, 961.2 KB Coordinated program between primary care and sleep unit for the management of obstructive sleep apnea / Mayos, Mercè (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Peñacoba, Patricia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pijoan, Anna María Pedro (Institut Català de la Salut) ; Santiveri, Carme (Hospital Dos de Maig) ; Flor Escriche, Xavier (Institut Català de la Salut) ; Juvanteny, Joan (Institut Català de la Salut. Centre d'Atenció Primària Trinitat Vella (Barcelona, Catalunya)) ; Sampol, Gabriel (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Lloberes, Patricia (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Aoiz, José Ignacio (Institut Català de la Salut. Centre d'Atenció Primària El Clot (Barcelona, Catalunya)) ; Bayó, Joan (Institut Català de la Salut. Centre d'Atenció Primària El Clot (Barcelona, Catalunya)) ; Grau, Núria (Parc de Salut Mar) ; Fortuna Gutiérrez, Ana Mª (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Plaza, Vicente (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Llauger, M. Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Universitat Autònoma de Barcelona
The purpose of this study is to develop and validate a work model in the primary health-care setting for identifying patients with obstructive sleep apnea-hypopnea syndrome (OSAHS) based on clinical variables and an ambulatory sleep monitoring study. [...]
2019 - 10.1038/s41533-019-0151-9
NPJ primary care respiratory medicine, Vol. 29 (november 2019)  

Research literature 1 records found  
1.
142 p, 3.2 MB La representació de gènere i origen en les sèries de ficció televisives. Un estudi comparatiu: La Que Se Avecina i Modern Family / Veciana Grau, Núria ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball investiga la representació que tenen els personatges en les sèries de ficció televisives segons el seu gènere i origen. L'anàlisi pren forma d'estudi comparatiu entre dues sèries d'humor exitoses a nivell nacional i internacional, La Que Se Avecina i Modern Family, durant la temporada 2013-14. [...]
El presente trabajo investiga la representación que tienen los personajes en las series de ficción televisivas según su género y origen. El análisis toma forma de estudio comparativo entre dos series de humor exitosas a nivel nacional e internacional, La Que Se Avecina y Modern Family, durante la temporada 2013-14. [...]
This project investigates the representation that characters have in fiction television series according to their gender and origin. The analysis takes form of a comparative study between two national and international successful series of humour, La Que Se Avecina and Modern Family, during 2013-14 season. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  

Course materials 18 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
7 p, 115.2 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el professorat, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d'aprenentatge. [...]
This subject matter is part of the Inclusive Education. As part of the current inclusive School, it requires a context in which the teacher as agent of innovation and diversity management, facilitate the transformation of ordinary School in order to increase their capacity student body to know all specific educational learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el profesorado, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
5 p, 104.8 KB Psicologia Evolutiva i de l'Educació [105046] / Martinez Fernandez, Jose Reinaldo ; Grau Sancho, Núria ; Escuin Lopez, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...]
This course aims to bring closer students to the human reality, in terms of phylogenetic view and ontogenetic (life, development, mental processes, gender, culture, society…). The student is expected to understand and reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the mental processes of the human being and how those elements are developed across the life cycle (from the gestation to the reflection concerning the death). [...]
Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]

2023-24
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
3.
7 p, 114.5 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d'aprenentatge. [...]
This subject matter is part of the Inclusive Education. As part of the current inclusive School, it requires a context in which the teacher as agent of innovation and diversity management, facilitate the transformation of ordinary School in order to increase their capacity student body to know all specific educational learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
4 p, 102.4 KB Psicologia Evolutiva i de l'Educació [105046] / Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Grau Sancho, Nuria ; Escuin Lopez, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...]
This course aims to bring closer students to the human reality, in terms of phylogenetic view and ontogenetic (life, development, mental processes, gender, culture, society…). The student is expected to understand and reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the mental processes of the human being and how those elements are developed across the life cycle (from the gestation to the reflection concerning the death). [...]
Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]

2022-23
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
5.
7 p, 114.5 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d'aprenentatge. [...]
This subject matter is part of the Inclusive Education. As part of the current inclusive School, it requires a context in which the teacher as agent of innovation and diversity management, facilitate the transformation of ordinary School in order to increase their capacity student body to know all specific educational learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
4 p, 101.8 KB Psicologia Evolutiva i de l'Educació [105046] / Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Grau Sancho, Nuria ; Ribosa Martínez, Jesús ; Donada, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...]
This course aims to bring closer students to the human reality, in terms of phylogenetic view and ontogenetic (life, development, mental processes, gender, culture, society…). The student is expected to understand and reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the 1 reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the mental processes of the human being and how those elements are developed across the life cycle (from the gestation to the reflection concerning the death). [...]
Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]

2021-22
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
7.
5 p, 104.7 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d'aprenentatge. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
4 p, 102.2 KB Psicologia Evolutiva i de l'Educació [105046] / Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Grau Sancho, Nuria ; Ribosa Martínez, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...]
Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]

2020-21
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
9.
5 p, 104.4 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d'aprenentatge. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
10.
5 p, 76.3 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d'aprenentatge. [...]
This subject matter is part of the Inclusive Education. As part of the current inclusive School, it requires a context in which the teacher as agent of innovation and diversity management, facilitate the transformation of ordinary School in order to increase their capacity student body to know all specific educational learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Course materials : 18 records found   1 - 10next  jump to record:
See also: similar author names
16 Grau, N.
1 Grau, Neus
4 Grau, Nuria
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.