Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
28 p, 304.4 KB Vanishing acts : creative women in Spain and in the United States / Grow, Jean (Marquette University) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; David, Roca (Universitat Autónoma de Barcelona) ; Broyles, Sheri J. (University of North Texas)
This exploratory cross-cultural study examines the experiences of women in advertising creative departments in Spain and the United States. The study, an exploration of the creative environment and its impact on female creatives, is framed by Hofstede's dimensional model of national culture (Hofstede 2001; de Mooij & Hofstede 2010) and signalling theory (Spence 1974). [...]
2012 - 10.2501/IJA-31-3-657-679
International journal of advertising, Vol. 31, Num. 3 (2012) , p. 657-679  
2.
1 p, 39.5 KB Per què no hi ha dones creatives treballant en publicitat? / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Grow, Jean ; Broyles, Sheri J. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Un investigador del GRP (Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques de la UAB i l'ICTA) ha dut a terme, conjuntament amb la Marquette University i la University of North Texas, les dues dels Estats Units, un estudi sobre l'absència de dones creatives a les agències de publicitat. [...]
2013
UAB divulga, març 2013, p. 1-1  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.