Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Research literature, 2 records found
Research literature 2 records found  
1.
39 p, 671.6 KB Avaluació del programa d'inserció sociolaboral Aprendre a aprendre / Úcar, Xavier dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Rodríguez, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Paredes, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Pineda, Pineda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Grup Interuniversitari de Polítiques Educatives (GIPE) ; Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF)
Aquest informe executiu és una síntesi de l'Informe general d'avaluació del programa d' inserció sociolaboral “Aprendre a aprendre” elaborat pel Departament de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat de Catalunya pel Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF) de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2011  
2.
51 p, 830.8 KB Pla marc d'avaluació participativa dels plans comunitaris de Catalunya / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Nuñez Lopez, Hector ; Villaseñor Palma, Karla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF) ; Grup Interuniversitari de Polítiques Educatives (GIPE)
La democràcia i el bon govern d'una comunitat solen ser pensats més en termes de què és el que s'ha fet per i per a les persones, que en quina ha estat la seva participació en allò que s'ha fet (Steve, 2007). [...]
2011  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.