Resultats globals: 2 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
34 p, 864.8 KB La imagen de Ecuador en la prensa española : los casos de La Vanguardia, El País (América) y el Periódico / Guamán Guadalima, Nelly Gabriela (Universidad Técnica Particular de Loja)
Las informaciones que producen los medios de comunicación de un país en muchas ocasiones suelen enfocarse en ciertos ámbitos que éstos consideran de mayor interés para los receptores. La presente investigación muestra resultados en torno a la construcción de la imagen por parte de los diarios objeto de estudio. [...]
Les informacions que produeixen els mitjans de comunicació d'un país en moltes ocasions solen enfocar-se en certs àmbits que aquests consideren de més interès per als receptors. La present investigació mostra resultats al voltant de la construcció de la imatge per part dels diaris objecte d'estudi. [...]
Information produced by the mass media in a country often focuses on certain areas that are considered of most interest to the recipients. The present research shows results regarding the construction of the image by the newspapers under study. [...]

2017
Ruta comunicación, Núm. 8 (2017) , p. 94-127 (Artículos)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
138 p, 1.8 MB La imagen de Ecuador en la prensa española. Los casos de La Vanguardia, El país y El Periódico / Guamán Guadalima, Nelly ; Velázquez García-Talavera, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La imagen que se proyecta de un país en los medios de comunicación no siempre saca a la luz todos los aspectos de éste. Las informaciones que son producidas por los mass media suelen enfocarse en ciertos ámbitos que destacan más o que se consideran que pueden ser de mayor interés para los receptores. [...]
La imatge que es projecta d'un país en els mitjans de comunicació no sempre deixa veure tots els aspectes d'aquest. Les informacions que són produïdes pels mass media solen estar enfocades en certa àmbits que destaquen més o que es considera que poden ser de major interès pels receptora. [...]

2016  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.