Resultados globales: 26 registros encontrados en 0.01 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Materiales académicos, Encontrados 24 registros
Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
42 p, 9.4 MB Pla de màrqueting digital / Busquests Morera, Aina ; Guerrero González, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
2022
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
2 documentos
2.
89 p, 4.4 MB Pla de màrqueting digital per la secció d'atletisme del Club Muntanyenc Sant Cugat / Ràfols Montiel, Mireia ; Guerrero González, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
El CMSC - Atletisme és el club d'atletisme de la ciutat de Sant Cugat. El públic al qual es dirigeix són els nens i nenes santcugatencs i de municipis propers que tenen una edat entre els 6 i 14 anys. [...]
2021
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
2 documentos

Materiales académicos Encontrados 24 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
6 p, 113.6 KB Màrqueting Digital [106685] / Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting, i per extensió el màrqueting digital, són una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Empresa i Tecnologia, perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial i, en concret, de la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental dins l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing, and by extension digital marketing, are a basic subject within the studies of the Degree in Business and Technology, because it trains the student in central aspects of business management and, specifically, of the management of the marketing department, which is a fundamental piece within the commercial area of the company. [...]
El marketing, y por extensión el marketing digital, son una materia básica dentro de los estudios del Grado de Empresa y Tecnología, porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial y, en concreto, de la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental dentro del área comercial de la empresa. [...]

2023-24
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documentos
2.
7 p, 116.6 KB Màrqueting Emergent [42227] / Lopez Belbeze, Maria Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2023-24
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documentos
3.
4 p, 101.8 KB Sistemes d'Informació i Business Game Hoteler [43414] / Gimenez Garcia, Victor Manuel ; Blabia Girau, Daniel ; Marimon Fabregas, Juan ; Verge Mestre, Xavier ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
El mòdul mostra des d'un punt de vista gerencial dels diferents aplicatius que poden ser d'utilitat en el sector hoteler i com la direcció pot emprar-los per millorar la gestió operativa i també la presa de decisions. [...]
The module shows, from a managerial point of view, the different information systems that can be useful in the hotel sector and how management can use them to improve operational management and decision making. [...]
El módulo muestra desde un punto de vista gerencial los diferentes aplicativos que pueden ser de utilidad en el sector hotelero y cómo la dirección puede emplearlos para mejorar la gestión operativa y también la toma de decisiones. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
3 documentos
4.
5 p, 112.1 KB Màrqueting Digital [106685] / Pladellorens Pertegaz, Roger ; Guerrero González, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting, i per extensió el màrqueting digital, són una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Empresa i Tecnologia, perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial i, en concret, de la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental dins l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing, and by extension digital marketing, are a basic subject within the studies of the Degree in Business and Technology, because it trains the student in central aspects of business management and, specifically, of the management of the marketing department, which is a fundamental piece within the commercial area of the company. [...]
El marketing, y por extensión el marketing digital, son una materia básica dentro de los estudios del Grado de Empresa y Tecnología, porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial y, en concreto, de la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental dentro del área comercial de la empresa. [...]

2022-23
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documentos
5.
7 p, 116.0 KB Màrqueting Emergent [42227] / Lopez Belbeze, María Pilar ; Guerrero González, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2022-23
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documentos
6.
4 p, 101.3 KB Sistemes d'Informació i Business Game Hoteler [43414] / Giménez, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Marimon Fabregas, Juan ; Verge Mestre, Xavier ; Guerrero González, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
El mòdul mostra des d'un punt de vista gerencial dels diferents aplicatius que poden ser d'utilitat en el sector hoteler i com la direcció pot emprar-los per millorar la gestió operativa i també la presa de decisions. [...]
The module shows, from a managerial point of view, the different information systems that can be useful in the hotel sector and how management can use them to improve operational management and decision making. [...]
El módulo muestra desde un punto de vista gerencial los diferentes aplicativos que pueden ser de utilidad en el sector hotelero y cómo la dirección puede emplearlos para mejorar la gestión operativa y también la toma de decisiones. [...]

2022-23
Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
3 documentos
7.
7 p, 116.2 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero González, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documentos
8.
6 p, 111.8 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero González, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documentos
9.
5 p, 109.7 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero González, Montserrat ; Navalles Villar, Pere ; Barbeito Veloso, Ma. Luz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
10.
5 p, 109.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero González, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 24 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
4 Guerrero, M.
1 Guerrero, Manuel
1 Guerrero, Maria Jose
1 Guerrero, Maria-Alejandra
7 Guerrero, Maribel
1 Guerrero, Maribel,
1 Guerrero, Marta
26 Guerrero, Miguel
1 Guerrero, Mª Carmen
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.