Resultats globals: 15 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 12 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
10 p, 67.1 KB Perception of need for help and use of mental health services in children and adolescents. Do they share the same predictors? / Ezpeleta, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Granero, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Osa, Nuria de la (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Doménech Massons, José M. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guillamón Cano, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona)
The study identifies the variables that predict the perception of need for psychiatric help and the use of mental health services in children and adolescents from 7 to 17 years old attending psychiatric and pediatric outpatient consultation. [...]
El estudio identifica las variables que pueden predecir la percepción de necesidad de ayuda psicológica y el uso de los servicios de salud mental en jóvenes de 7 a 17 años que acudían a consultas ambulatorias psiquiátricas y pediátricas. [...]

2003
Psychology in Spain, Vol. 7, núm. 1 (2003) , p. 19-28  
2.
8 p, 88.9 KB Perception of need for help and use of mental health services in children and adolescents. : Do they share the same predictors? / Ezpeleta, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Granero, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Osa, Nuria de la (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Doménech Massons, José M. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guillamón Cano, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona)
The study identifies the variables that predict the perception of need for psychiatric help and the use of mental health services in children and adolescents from 7 to 17 years old attending psychiatric and pediatric outpatient consultation. [...]
El estudio identifica las variables que pueden predecir la percepción de necesidad de ayuda psicológica y el uso de los servicios de salud mental en jóvenes de 7 a 17 años que acudían a consultas ambulatorias psiquiátricas y pediátricas. [...]

2002
Psicothema, Vol. 14, núm. 3 (2002) , p. 532-539  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
170 p, 1.2 MB Variables socioeconómicas y problemas interiorizados y exteriorizados en niños y adolescentes : tesis doctoral / Guillamón Cano, Noemí ; Ezpeleta, Lourdes, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de la Salut i Psicologia Social)
En este trabajo se analiza la relación entre diferentes indicadores de problemas socioeconómicos y psicopatología en una muestra clínica de niños y adolescentes. En concreto, se examina un modelo teórico que considera que los problemas socioeconómicos pueden afectar a la psicopatología interiorizada y exteriorizada a través de su impacto sobre el ambiente familiar y la autoestima del niño. [...]
This work examines the relationship between different indicators of socioeconomic problems and psychopathology in a clinical sample of children and adolescents. In the proposed theoretical model, socioeconomic problems could lead to internalizing and externalizing psychopathology through their impact on family variables and children's self-esteem. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004  

Materials acadèmics 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 106.6 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa Chaparro, Nuria de la ; Guillamon Cano, Noemí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
At the end of the semester the student is supposed to be able to do the following. Obtain and identify the main clinical information from the patient and family in order to plan the assessment process Know about the main assessment instruments: application and interpretation.
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
2.
6 p, 108.4 KB Avaluació Psicològica [102574] / Gelabert Arbiol, Estel ; Guillamon Cano, Noemí ; Lacalle Sistere, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Qualsevol activitat professional que duen a terme els/les professionals de la psicologia implica un procés d'avaluació que li permeti donar resposta a la demanda que li arriba. Aquetes demandes poden ser diverses en funció de l'àmbit del qual provenen, el procés de recollida de informació, així com de la seva organització i interpretació. [...]
Any professional activity carried out by professionals in psychology involves an assessment process that allows responding to specific demands. These demands may vary according to the area of application, the information-collection process and the organisation and interpretation of results. [...]
Cualquier actividad profesional que llevan a cabo los / las profesionales de la psicología implica un proceso de evaluación que le permita dar respuesta a la demanda que le llega. Estas demandas pueden ser diversas en función del ámbito del que provienen, el proceso de recogida de información, así como de la organización e interpretación de la misma. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
5 p, 107.0 KB Avaluació Psicològica [102574] / Gelabert, Estel ; Binelli, Cynthia ; Luciano, Juan V ; Tarragona Oriols, Maria Jesus ; Guillamón Cano, Noemí ; Lacalle Sisteré, Montserrat ; Adam Torres, Gloria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Qualsevol activitat professional que duen a terme els/les professionals de la psicologia implica un procés d'avaluació que li permeti donar resposta a la demanda que li arriba. Aquetes demandes poden ser diverses en funció de l'àmbit del qual provenen, el procés de recollida de informació, així com de la seva organització i interpretació. [...]
Any professional activity carried out by professionals in psychology involves an assessment process that allows responding to specific demands. These demands may vary according to the area of application, the information-collection process and the organisation and interpretation of results. [...]
Cualquier actividad profesional que llevan a cabo los / las profesionales de la psicología implica un proceso de evaluación que le permita dar respuesta a la demanda que le llega. Estas demandas pueden ser diversas en función del ámbito del que provienen, el proceso de recogida de información, así como de la organización e interpretación de la misma. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
4 p, 103.4 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Guillamón Cano, Noemí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
At the end of the semester the student is supposed to be able to do the following. Obtain and identify the main clinical information from the patient and family in order to plan the assessment process Know about the main assessment instruments: application and interpretation.
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
5 p, 106.7 KB Avaluació Psicològica [102574] / Gelabert, Estel ; Binelli, Cynthia ; Marsellach Umbert, Gloria ; Tarragona Oriols, Maria Jesus ; Guillamón Cano, Noemí ; Lacalle Sisteré, Montserrat ; Adam Torres, Gloria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Qualsevol activitat professional que duen a terme els/les professionals de la psicologia implica un procés d'avaluació que li permeti donar resposta a la demanda que li arriba. Aquetes demandes poden ser diverses en funció de l'àmbit del qual provenen, el procés de recollida de informació, així com de la seva organització i interpretació. [...]
Any professional activity carried out by professionals in psychology involves an assessment process that allows responding to specific demands. These demands may vary according to the area of application, the information-collection process and the organisation and interpretation of results. [...]
Cualquier actividad profesional que llevan a cabo los / las profesionales de la psicología implica un proceso de evaluación que le permita dar respuesta a la demanda que le llega. Estas demandas pueden ser diversas en función del ámbito del que provienen, el proceso de recogida de información, así como de la organización e interpretación de la misma. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
6.
6 p, 4.7 MB Introducció a la psicopatologia de nens i adults [26924] / Ezpeleta, Lourdes ; Jané i Ballabriga, Maria del Claustre ; Guillamón Cano, Noemí ; Ballespí Sola, Sergi ; Guillamón Cano, Noemí ; Puntí Vidal, Joaquim ; Obiols Llandrich, Jordi ; Barrantes-Vidal, Neus ; Arrufat, Francesc ; Alvarez, Eva Ma. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2003-04
Llicenciat en Psicologia [444]  
7.
3 p, 2.1 MB Avaluació psicològica [26920] / Deus Yela, Juan ; Guillamón Cano, Noemí ; Osa, Nuria de la ; Pèrdrix, Dúnia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2003-04
Llicenciat en Psicologia [444]  
8.
3 p, 2.0 MB Avaluació psicològica [26920] / Deus Yela, Juan ; Guillamón Cano, Noemí ; Osa, Nuria de la ; Pèrdrix, Dúnia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2005-06
Llicenciat en Psicologia [444]  
9.
6 p, 4.5 MB Introducció a la psicopatologia de nens i adults [26924] / Ezpeleta, Lourdes ; Claustre Jané, M. ; Guillamón Cano, Noemí ; Ballespí Sola, Sergi ; Puntí Vidal, Joaquim ; Obiols Llandrich, Jordi ; Barrantes-Vidal, Neus ; Vicens, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2005-06
Llicenciat en Psicologia [444]  
10.
6 p, 50.8 KB Introducció a la psicopatologia de nens i adults [26924] / Ezpeleta, Lourdes ; Jané i Ballabriga, Maria del Claustre (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Guillamón Cano, Noemí ; Ballespí Sola, Sergi ; Puntí Vidal, Joaquim ; Obiols Llandrich, Jordi ; Barrantes-Vidal, Neus ; Arrufat, Francesc ; Álvarez, Eva M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2004-05
Llicenciat en Psicologia [444]  

Materials acadèmics : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.