1.
|
6 p, 119.4 KB |
Neurobiologia de la Cognició i del Comportament [42911]
/
Gimenez-Llort, Lydia ;
Aldavert Vera, Laura ;
Armario, Antonio ;
Coll-Andreu, Margalida ;
Costa Miserachs, David ;
Guillazo i Blanch, Gemma ;
Marti Nicolovius, Margarita ;
Morgado-Bernal, Ignacio ;
Nadal, Roser ;
Pallarés Anyo, Marcos ;
Portell Cortés, Isabel ;
Segura Torres, Pilar ;
Torrubia Beltri, Rafael ;
Escorihuela, Rosa M ;
Vale Martinez, Anna ;
Torras García, Meritxell ;
Ortiz de Pablo, Jordi ;
Molinuevo Alonso, Beatriz ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Biociències
L'assignatura explora el cervell, el sistema nerviós central i la seva interacció amb sistemes neuroendocrins i inmunitàri, sempre en relació amb els processos psicològics complexos, com ara les emocions, l'estrès i els múltiples aspectes de les funcions cognitives. [...] The subject explores the brain, the central nervous system and its interaction with neuroendocrine and immune systems, always in relation to complex psychological processes, such as emotions, stress and the multiple aspects of cognitive functions. [...] La asignatura explora el cerebro, el sistema nervioso central y su interacción con sistemas neuroendocrinos e inmunitario, siempre en relación con los procesos psicológicos complejos, como las emociones, el estrés y los múltiples aspectos de las funciones cognitivas. [...]
2022-23 Màster Universitari en Neurociències [1158] Màster Universitari en Neurociències [1510]
3 documentos
|
|
2.
|
7 p, 118.6 KB |
Pràctiques Integrades [106401]
/
Bonillo Martín, Albert ;
Edo Izquierdo, Sílvia ;
Guillazo i Blanch, Gemma ;
Lalueza Sazatornil, José Luis ;
Nadal, Roser ;
Cladellas, Ramon ;
Parra Lorenzo, Guillermo ;
Barajas Vélez, Ana ;
Faucha Hernández, Mireia ;
Barat-Auleda, Oriol ;
Parrado Romero, Eva ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
La complexitat de factors que determinen la conducta dels individus i les poblacions fa necessari, més que mai, dotar els estudiants d'habilitats que els permetin la integració dels coneixements i procediments d'una manera comprensible. [...] The complexity of factors that determine the behaviour of individuals and populations makes it necessary, more than ever, to provide students with skills that allow them to integrate and apply their learning judiciously. [...] La complejidad de factores que determinan la conducta de los individuos y las poblaciones hacen necesario, más que nunca, dotar a los estudiantes de habilidades que les permitan la integración de los conocimientos y procedimientos de una manera comprensible. [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485]
3 documentos
|
|
3.
|
6 p, 112.2 KB |
Psicologia Fisiològica I [102547]
/
Aldavert Vera, Laura ;
Ferré i Suana, Núria ;
Guillazo i Blanch, Gemma ;
Segura Torres, Pilar ;
Vale Martinez, Anna ;
Portero Tresserra, Marta ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura es considera de formació bàsica i obligatòria dins del Grau en Psicologia de la UAB. Està ubicada al primer semestre de segon curs, després d'haver cursat a primer curs les assignatures "Fonaments de Psicobiologia I" i "Fonaments de Psicobiologia II". [...] This subject, which is compulsory in the UAB's Degree in Psychology, is taught in the second semester of the second year, after having completed the subjects Foundations of Psychobiology I and II. The basic knowledge of genetics, neurophysiology, neurochemistry and functional neuroanatomy, studied in the previous subjects, will be considered completed. [...] Esta asignatura se considera de formación básica y obligatoria dentro del Grado en Psicología de la UAB. Está ubicada en el primer semestre de segundo curso, después de haber cursado en primer curso las asignaturas "Fundamentos de Psicobiología I" y "Fundamentos de Psicobiología II". [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documentos
|
|
4.
|
7 p, 117.1 KB |
Psicologia Fisiològica II [102546]
/
Segura Torres, Pilar ;
Aldavert Vera, Laura ;
Guillazo i Blanch, Gemma ;
Marti Nicolovius, Margarita ;
Silvestre Soto, Jordi ;
Portero Tresserra, Marta ;
Ivanova Serokhvostova, Anastasya ;
Tapias Espinosa, Carles ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'objectiu general de l'assignatura és el coneixement de les bases biològiques dels estadis de son i vigília, les conductes motivades, les emocions i els processos d'aprenentatge i memòria. En acabar el curs, l'alumnat haurà de ser capaç de: 1. [...] The general objective of the subject is learn about the biological bases of sleep and waking, motivated behaviours, emotions, and learning and memory processes. At the end of the course, students will be able to do the following. [...] El objetivo general de la asignatura es el conocimiento de las bases biológicas de los estadios de sueño y vigilia, las conductas motivadas, las emociones y los procesos de aprendizaje y memoria. Al finalizar el curso, el alumnado deberá ser capaz de: Conocer y explicar las bases neurobiológicas de los ritmos de sueño y vigilia, las funciones del sueño y algunas de sus alteraciones. [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documentos
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
6 p, 119.9 KB |
Neurobiologia de la Cognició i del Comportament [42911]
/
Gimenez-Llort, Lydia ;
Aldavert Vera, Laura ;
Armario, Antonio ;
Coll-Andreu, Margalida ;
Costa Miserachs, David ;
Guillazo i Blanch, Gemma ;
Martí Nicolovius, Margarita ;
Morgado-Bernal, Ignacio ;
Nadal, Roser ;
Pallarés Anyo, Marcos ;
Portell Cortés, Isabel ;
Segura Torres, Pilar ;
Torrubia Beltri, Rafael ;
Escorihuela, Rosa M ;
Vale Martínez, Anna ;
Torras García, Meritxell ;
Ortiz de Pablo, Jordi ;
Andero Galí, Raül ;
Molinuevo Alonso, Beatriz ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Biociències
1 L'assignatura explora el cervell, el sistema nerviós central i la seva interacció amb sistemes neuroendocrins i inmunitàri, sempre en relació amb els processos psicològics complexos, com ara les emocions, l'estrès i els múltiples aspectes de les funcions cognitives. [...] 1 The subject explores the brain, the central nervous system and its interaction with neuroendocrine and immune systems, always in relation to complex psychological processes, such as emotions, stress and the multiple aspects of cognitive functions. [...] 1 La asignatura explora el cerebro, el sistema nervioso central y su interacción con sistemas neuroendocrinos e inmunitario, siempre en relación con los procesos psicológicos complejos, como las emociones, el estrés y los múltiples aspectos de las funciones cognitivas. [...]
2021-22 Màster Universitari en Neurociències [1158]
3 documentos
|
|
8.
|
7 p, 118.5 KB |
Pràctiques Integrades [106401]
/
Bonillo Martín, Albert ;
Edo Izquierdo, Sílvia ;
Guillazo i Blanch, Gemma ;
Lalueza Sazatornil, José Luis ;
Nadal, Roser ;
Cladellas, Ramon ;
Barajas Vélez, Ana ;
Faucha Hernandez, Mireia ;
Camps-Orfila, Silvia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
La complexitat de factors que determinen la conducta dels individus i les poblacions fa necessari, més que mai, dotar els estudiants d'habilitats que els permetin la integració dels coneixements i procediments d'una manera comprensible. [...] The complexity of factors that determine the behaviour of individuals and populations makes it necessary, more than ever, to provide students with skills that allow them to integrate and apply their learning judiciously. [...] La complejidad de factores que determinan la conducta de los individuos y las poblaciones hacen necesario, más que nunca, dotar a los estudiantes de habilidades que les permitan la integración de los conocimientos y procedimientos de una manera comprensible. [...]
2021-22 Grau en Psicologia [1485]
3 documentos
|
|
9.
|
7 p, 118.9 KB |
Psicologia Fisiològica II [102546]
/
Segura Torres, Pilar ;
Aldavert Vera, Laura ;
Guillazo i Blanch, Gemma ;
Silvestre Soto, Jordi ;
Portero Tresserra, Marta ;
Soriano-Mas, Carles ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'objectiu general de l'assignatura és el coneixement de les bases biològiques dels estadis de son i vigília, les conductes motivades, les emocions i els processos d'aprenentatge i memòria. En acabar el curs, l'alumnat haurà de ser capaç de: 1. [...] The general objective of the subject is learn about the biological bases of sleep and waking, motivated behaviours, emotions, and learning and memory processes. At the end of the course, students will be able to do the following. [...] El objetivo general de la asignatura es el conocimiento de las bases biológicas de los estadios de sueño y vigilia, las conductas motivadas, las emociones y los procesos de aprendizaje y memoria. Al finalizar el curso, el alumnado deberá ser capaz de: Conocer y explicar las bases neurobiológicas de los ritmos de sueño y vigilia, las funciones del sueño y algunas de sus alteraciones. [...]
2021-22 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documentos
|
|
10.
|
|