Resultados globales: 2 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
5 p, 205.9 KB Per la Justícia Global a les STEM, el què faci falta! / Lorenzo Moreno, Felip ; Guinart Berrueco, Oriol
Des del grup de treball docent EduglobalSTEM (orientat a la justícia global en l'àmbit STEM) volem destacar dos aspectes clau del llegat que ens va deixar el Jordi, dels quals en va ser un gran promotor. [...]
The EduglobalSTEM teachers' community (adressed to global justice in the STEM field) want to highlight two key aspects of the legacy of Jordi, that we was a great promoter: The Scitizenship view, or scientific competence for citizenship, and the promotion of self-training teachers' communities and the co-design processes made by teachers.
Desde el grupo de trabajo docente EduglobalSTEM (orientado a la justicia global en el ámbito STEM) queremos destacar dos aspectos clave del legado que nos dejó Jordi, de los que fue un gran promotor. [...]

2024 - 10.5565/rev/ciencies.504
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 19-23 (Articles)  
2.
8 p, 332.0 KB Per a què STEM? Per sostenir la vida : Idees compartides per la Yayo Herrero a la primera Escola d'Estiu d'EduglobalSTEM / Guinart Berrueco, Oriol (INS Lauro)
Un dels debats que sovint oblidem és el de la intencionalitat educativa, el de les finalitats de l'educació. Des del nostre punt de vista, l'educació per la justícia global i ambiental i la transformació social han de ser un eix que travessi tots els aspectes del currículum, també el de les matèries STEM. [...]
One of the debates usually forgotten in education is that of the intentionality, that it, the aims of education. From our point of view, the aim of education for global and environmental justice, and for social transformation, must be central to the whole curriculum, including the STEM subjects. [...]

2020 - 10.5565/rev/ciencies.432
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 40 (2020) , p. 19-25  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.