Resultados globales: 22 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Materiales académicos, Encontrados 17 registros
Artículos Encontrados 3 registros  
1.
16 p, 747.2 KB Populism, participation, and political equality / Anduiza Perea, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Guinjoan, Marc ; Rico, Guillem
This article analyses the relationship between populist attitudes and political participation. We argue that populist attitudes can be a motivation for participation through their identity, emotional, and moral components, and that they have the potential to narrow socioeconomic gaps in participation. [...]
2019 - 10.1017/S1755773918000243
European political science review, Vol. 11 Núm. 1 (january 2019) , p. 109-124  
2.
7 p, 618.4 KB Aprendiendo a enseñar matemáticas a partir de la propia experiencia / Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Chico, Judit (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Guinjoan, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo se presenta una experiencia de innovación docente en la enseñanza y aprendizaje de las matemáticas con alumnos del Grado de Educación Primaria. Los resultados de la experimentación indican el potencial de emular una actividad de resolución de problemas de Fermi para alumnos de primaria como alternativa a la clase magistral. [...]
An experience of educational innovation in teaching and learning mathematics with primary student teachers is presented in this report. The obtained data point out the power of emulating Fermi problem solving activities as an alternative to lectures. [...]

2015 - 10.1016/j.sbspro.2015.07.020
Procedia: social and behavioral sciences, Vol. 196 (2015) , p. 113-119  
3.
18 p, 1.7 MB Análisis del comportamiento de alumnos expertos resolutores de problemas en el contexto del concurso matemático Pruebas Canguro / Guinjoan Francisco, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Fortuny, Josep M. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Gutiérrez, Ángel (Universitat de València)
Presentamos resultados de una investigación que analiza las estrategias de estudiantes considerados expertos resolutores de problemas en el contexto del concurso Proves Cangur, con problemas de elección múltiple y tiempo limitado para resolverlos. [...]
Presentem resultats d'una recerca que analitza les estratègies d'estudiants considerats experts resolutors de problemes en el context del concurs *Proves *Cangur, amb problemes d'elecció múltiple i temps limitat per resoldre'ls. [...]
We present results of a research aimed to analyse the strategies of students considered as expert problem solvers in the context of the competition Proves Cangur, with multi-choice answers and limited time to solve the test. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1438
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 1 (2015) , p. 29-46 (Investigaciones Didácticas)  

Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
27 p, 365.6 KB Government Formations in the Netherlands : A historical / Kortenbach, Thomas ; Guinjoan, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
In this study we are investing in the duration of government training, electoral volatility, fragmentation and polarization of the party system. To investigate, the legislative elections in Holland are used between 1948 and 2017. [...]
Aquest estudi investiga la relació entre la durada de la formació del govern, la volatilitat electoral, la fragmentació i la polarització del sistema de partits. Per investigar-ho, s'utilitzen les eleccions legislatives a Holanda entre el 1948 i el 2017. [...]

2018
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]  
2.
41 p, 1.3 MB Modes emergents de protesta : vies cap a la inclusió política : resum de resultats / Cristancho, Camilo (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Anduiza Perea, Eva, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; González, Sheila, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Muñoz, Jordi ; Hierro Hernandez, Maria Jose ; Barbet, Berta ; Romero, Xavi ; Breitenstein, Sofía ; Guinjoan, Marc ; Marinova, Dani ; Rico, Guillem ; Grup de recerca Democracy, Elections and Citicenship
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  

Materiales académicos Encontrados 17 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
6 p, 113.4 KB Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059] / Fortuny, Josep M ; Vilalta Riera, Albert ; Morera Ubeda, Laura ; Guinjoan Francisco, Marc ; Clemente Ciscar, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
It is a compulsory third year course that focuses on the development of skills of teaching and mathematical analysis, based on real situations of primary mathematics classroom, which allows students to design, manage and evaluate of innovative, interdisciplinary and diversified mathematical activities in their future teaching. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
6 p, 110.5 KB Matemàtiques per a mestres [102055] / Gorgorió Solà, Núria ; Guinjoan Francisco, Marc ; Albarracín Gordo, Lluís ; Tinoco Balongo, Juan Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
És una assignatura bàsica de contingut disciplinar. Té com a finalitat consolidar el coneixement matemàtic fonamental a través de diverses metodologies: resolució de problemes, investigacions i projectes, entre d'altres. [...]
It is a basic subject of disciplinary content. Its purpose is to consolidate fundamental mathematical knowledge through various methodologies: problem solving, research and projects, among others. Consolidated progress in this subject should serve as a basis for the construction of of the teaching of mathematics throughout the degree. [...]
Es una asignatura básica de contenido disciplinar. Tiene como finalidad consolidar el conocimiento matemático fundamental a Los siguientes son objetivos específicos de la asignatura: Gestionar el conocimiento matemático inicial para aproximarlo al conocimiento matemático fundamental para ejercer de maestro. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
3.
6 p, 112.7 KB Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059] / Fortuny, Josep M ; Chico Gutierrez, Judit ; Morera, Laura ; Guinjoan Francisco, Marc ; Clemente Ciscar, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
4.
6 p, 110.0 KB Matemàtiques per a mestres [102055] / Gorgorió Solà, Núria ; Guinjoan Francisco, Marc ; Albarracín Gordo, Lluís ; Tinoco Balongo, Juan Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
És una assignatura bàsica de contingut disciplinar. Té com a finalitat consolidar el coneixement matemàtic fonamental a través de diverses metodologies: resolució de problemes, investigacions i projectes, entre d'altres. [...]
Es una asignatura básica de contenido disciplinar. Tiene como finalidad consolidar el conocimiento matemático fundamental a Los siguientes son objetivos específicos de la asignatura: Gestionar el conocimiento matemático inicial para aproximarlo al conocimiento matemático fundamental para ejercer de maestro. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
5.
6 p, 112.2 KB Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059] / Fortuny, Josep M ; Chico Gutierrez, Judit ; Guinjoan Francisco, Marc ; Clemente Ciscar, Francisco ; Prat Moratonas, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
6.
5 p, 107.9 KB Matemàtiques per a mestres [102055] / Gorgorió Solà, Núria ; Guinjoan Francisco, Marc ; Albarracín Gordo, Lluís ; Tinoco Balongo, Juan Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
És una assignatura bàsica de contingut disciplinar. Té com a finalitat consolidar el coneixement matemàtic fonamental a través de diverses metodologies: resolució de problemes, investigacions i projectes, entre d'altres. [...]
Es una asignatura básica de contenido disciplinar. Tiene como finalidad consolidar el conocimiento matemático fundamental a Los siguientes son objetivos específicos de la asignatura: Gestionar el conocimiento matemático inicial para aproximarlo al conocimiento matemático fundamental para ejercer de maestro. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
7.
4 p, 76.8 KB Introducció a la Recerca [42273] / Marinova, Danislava Milkova ; Ostergaard-Nielsen, Eva ; Breitenstein Gomis, Sofia ; Guinjoan Cesena, Marc ; Rico, Guillem ; Villamayor Tomás, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
The purpose of this module is to provide students with the methodological tools that are required for designing research projects in political science. The module is intended to help students successfully defend their Master Thesis and develop research proposals for PhD applications. [...]
2018-19
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]  
8.
4 p, 73.5 KB Treball de Final de Màster [42278] / Guinjoan Cesena, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
The purpose of the module is to help students to produce a Master Thesis. The Master's Thesis (MT) is a substantial piece of academic work that proves the student's competence to carry out research autonomously at a Masters level. [...]
2018-19
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]  
9.
5 p, 79.7 KB Comportament polític [101075] / Guinjoan Cesena, Marc ; Elias Valverde, Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El curs té tres objectius fonamentals: - Que els estudiants coneguin els elements bàsics que defineixen i caracteritzen el comportament polític i electoral en sistemes polítics democràtics. - Que els estudiants puguin fer servir les teories i variables que expliquen com actuen els ciutadans en el terreny polític, de manera que puguin entendre qui vota a quin partit o qui s'absté, i per què. [...]
2018-19
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [1362]  
10.
5 p, 86.0 KB Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059] / Fortuny, Josep M ; Guinjoan Francisco, Marc ; Boukafri Itahriouan, Kaouthar ; Clemente Ciscar, Francisco ; Prat Moratonas, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
It is a compulsory third year course that focuses on the development of skills of teaching and mathematical analysis, based on real situations of primary mathematics classroom, which allows students to design, manage and evaluate of innovative, interdisciplinary and diversified mathematical activities in their future teaching. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 17 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
1 Guinjoan, Marc, 0000-0002-0098-3487
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.