Resultats globals: 92 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 26 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 17 registres trobats
Materials acadèmics, 41 registres trobats
Fons personals i institucionals, 7 registres trobats
Articles 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 552.5 KB Mito, intersubjetividad y mundos posibles / Del Rayo Sankel García, María (Universidad Autónoma de Puebla) ; Gutiérrez Estupiñán, Raquel (Universidad Autónoma de Puebla)
Este artículo reflexiona sobre el estatuto de la intersubjetividad en los textos narrativos en una perspectiva etnometodológica se analiza la ritualización de las interacciones cara a cara y el carácter de los relatos míticos. [...]
This article is a reflection on the status of intersubjective oral narrative texts. It deals with the mythical character, and with the ritualization involved in face-to-face encounters. Part of the article is dedicated to the determination of the factual/fictional character of the oral narration of a personal experience. [...]

2006
Designis, Núm. 9 (Abril 2006) , p. 67-76  
2.
15 p, 420.7 KB Desarrollo de recursos educativos multimedia para fortalecer los procesos de enseñanza-aprendizaje en los grupos de alumnos del Colegio La Inmaculada Jesuitas-Perú, a través de la capacitación de los docentes en el manejo de las TIC / Gutiérrez Camarena, Roberto Carlos ; Vilches Aguirre, Maria Elena ; Soto Vargas, Adriana Angélica ; Borbón Martínez, Noelia
The purpose of this article is to capture the results obtained after having made the analysis of the pedagogical quality assessment of multimedia material that was developed from the detection of needs of the La Inmaculada School in Lima, Peru. [...]
Este artículo tiene el propósito de plasmar los resultados obtenidos después de haber hecho el análisis de la evaluación de calidad pedagógica del material multimedia que se elaboró a partir de la detección de necesidades del Colegio La Inmaculada de Lima Perú. [...]

2019
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 37 (Junio 2019) (Bones pràctiques i Recursos)  
3.
4 p, 53.4 KB Laura Mier Pérez. Motivos amorosos del teatro renacentista: la Égloga de Plácida y Vitoriano de Juan del Encina y la anónima Comedia Serafina. Vigo, Academia Editorial del Hispanismo, Biblioteca Canon, / Gutiérrez Sebastián, Raquel (Universidad de Cantabria)
Obra ressenyada: Laura MIER PÉREZ, Motivos amorosos del teatro renacentista: la Égloga de Plácida y Vitoriano de Juan del Encina y la anónima Comedia Serafina. Vigo: Academia Editorial del Hispanismo, 2017.
2018 - 10.5565/rev/studiaaurea.294
Studia aurea : revista de literatura española y teoría literaria del Renacimiento y Siglo de Oro, Vol. 12 (2018) , p. 375-378 (Reseñas)  
4.
27 p, 1.7 MB BioTIME : a database of biodiversity time series for the Anthropocene / Dornelas, M. (University of St. Andrews. School of Biology) ; Antão, L.H. (Universidade de Aveiro. Department of Biology) ; Moyes, F. (University of St. Andrews. School of Biology) ; Bates, A.E. (Memorial University of Newfoundland. Department of Ocean Sciences) ; Magurran, A.E. (University of St. Andrews. School of Biology) ; Adam, D. (Silva Tarouca Research Institute) ; Akhmetzhanova, A.A. (Moscow State University. Department of Geobotany) ; Appeltans, W. (UNESCO. Intergovernmental Oceanographic Commission. IOC Project Office for IODE) ; Arcos, J.M. (SEO/BirdLife. Marine Programme) ; Arnold, H. (University of St. Andrews. School of Biology) ; Ayyappan, N. (Department of Ecology. French Institute of Pondicherry) ; Badihi, G. (Centre for Biological Diversity and Scottish Oceans Institute. School of Biology. University of St. Andrews) ; Baird, A.H. (ARC Centre of Excellence for Coral Reef Studies. James Cook University) ; Barbosa, M. (Department of Biology and CESAM. Universidade de Aveiro. Campus Universitário de Santiago) ; Barreto, T.E. (Laboratório de Ecologia e Restauração Florestal. Fundação Espaço Eco. Piracicaba. São Paulo) ; Bässler, C. (Bavarian Forest National Park) ; Bellgrove, A. (School of Life and Environmental Sciences. Centre for Integrative Ecology. Deakin University) ; Belmaker, J. (School of Zoology. George S. Wise Faculty of Life Sciences. Tel Aviv University) ; Benedetti-Cecchi, L. (Department of Biology. University of Pisa) ; Bett, B.J. (National Oceanography Centre. University of Southampton Waterfront Campus) ; Bjorkman, A.D. (Section for Ecoinformatics and Biodiversity. Department of Bioscience. Aarhus University) ; Błażewicz, M. (Laboratory of Polar Biology and Oceanobiology. Faculty of Biology and Environmental Protection. University of Łódź) ; Blowes, S.A. (German Centre for Integrative Biodiversity Research (iDiv) Halle-Jena-Leipzig) ; Bloch, C.P. (Department of Biological Sciences. Bridgewater State University) ; Bonebrake, T.C. (School of Biological Sciences. The University of Hong Kong) ; Boyd, S. (Centre for Biological Diversity and Scottish Oceans Institute. School of Biology. University of St. Andrews) ; Bradford, M. (CSIRO Land & Water. Ecosciences Precinct. Dutton Park) ; Brooks, A.J. (Marine Science Institute. University of California) ; Brown, J.H. (Department of Biology. University of New Mexico) ; Bruelheide, H. (Institute of Biology/Geobotany and Botanical Garden. Martin-Luther-University Halle-Wittenberg) ; Budy, P. (Department of Watershed Sciences and the Ecology Center. US Geological Survey. UCFWRU and Utah State University) ; Carvalho, F. (Universidade do Extremo Sul Catarinense (PPG-CA)) ; Castañeda-Moya, E. (Southeast Environmental Research Center (OE 148). Florida International University) ; Chen, C.A. (Coral Reef Ecology and Evolution Lab. Biodiversity Research Centre. Academia Sinica) ; Chamblee, J.F. (Anthropology. University of Georgia) ; Chase, T.J. (Marine Biology and Aquaculture. College of Science and Engineering. James Cook University) ; Siegwart Collier, L. (Memorial University. St John's) ; Collinge, S.K. (Environmental Studies Program. University of Colorado-Boulder) ; Condit, R. (Center for Tropical Forest Science) ; Cooper, E.J. (Biosciences Fisheries and Economics. UiT- The Arctic University of Norway) ; Cornelissen, J.H.C. (Systems Ecology. Department of Ecological Science. Vrije Universiteit) ; Cotano, U. (AZTI Fundazioa. Herrera Kaia) ; Kyle Crow, S. (The National Institute of Water and Atmospheric Research) ; Damasceno, G. (Lab of Vegetation Ecology. Instituto de Biociências. Universidade Estadual Paulista (UNESP). Rio Claro) ; Davies, C.H. (CSIRO Oceans and Atmosphere Flagship) ; Davis, R.A. (School of Science. Edith Cowan University) ; Day, F.P. (Department of Biological Sciences. Old Dominion University) ; Degraer, S. (Marine Biology Research Group. Ghent University) ; Doherty, T.S. (School of Life and Environmental Sciences. Centre for Integrative Ecology (Burwood Campus). Deakin University) ; Dunn, T.E. (Joint Nature Conservation Committee) ; Durigan, G. (Divisão de Florestas e Estações Experimentais. Floresta Estadual de Assis. Laboratório de Ecologia e Hidrologia Florestal. Instituto Florestal) ; Duffy, J.E. (Tennenbaum Marine Observatories Network. Smithsonian Institution) ; Edelist, D. (National Institute of Oceanography. Tel-Shikmona) ; Edgar, G.J. (Institute for Marine and Antarctic Studies. University of Tasmania) ; Elahi, R. (Hopkins Marine Station. Stanford University. Stanford) ; Elmendorf, S.C. (Environmental Studies Program. University of Colorado-Boulder) ; Enemar, A. (Department of Biological and Environmental Sciences. University of Gothenburg) ; Ernest, S.K.M. (Department of Wildlife Ecology and Conservation. University of Florida) ; Escribano, R. (Instituto Milenio de Oceanografía. Universidad de Concepción) ; Estiarte, Marc (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals) ; Evans, B.S. (Migratory Bird Center. Smithsonian Conservation Biology Institute. National Zoological Park) ; Fan, T.-Y. (National Museum of Marine Biology and Aquarium) ; Turini Farah, F. (Laboratório de Ecologia e Restauração Florestal. Escola Superior de Agricultura "Luiz de Queiroz". Universidade de São Paulo) ; Loureiro Fernandes, L. (Departamento de Oceanografia e Ecologia. Universidade Federal do Espírito Santo. Vitória. Espírito Santo) ; Farneda, F.Z. (Department of Ecology/PPGE. Federal University of Rio de Janeiro) ; Fidelis, A. (Lab of Vegetation Ecology. Instituto de Biociências. Universidade Estadual Paulista (UNESP). Rio Claro) ; Fitt, R. (School of Biological Sciences. University of Aberdeen) ; Fosaa, A.M. (Botanical Department. Faroese Museum of Natural History) ; Daher Correa Franco, G.A. (Instituto Florestal. Seção de Ecologia Florestal) ; Frank, G.E. (Marine Biology and Aquaculture. College of Science and Engineering. James Cook University) ; Fraser, W.R. (Polar Oceans Research Group) ; García, H. (Alexander von Humboldt Biological Resources Research Institute) ; Cazzolla Gatti, R. (Department of Biology. Tomsk State University) ; Givan, O. (School of Zoology. George S. Wise Faculty of Life Sciences. Tel Aviv University) ; Gorgone-Barbosa, E. (Lab of Vegetation Ecology. Instituto de Biociências. Universidade Estadual Paulista (UNESP). Rio Claro) ; Gould, W.A. (USDA Forest Service. 65 USDA Forest Service. International Institute of Tropical Forestry) ; Gries, C. (Center for Limnology. University of Wisconsin) ; Grossman, G.D. (The Warnell School of Forestry and Natural Resources. University of Georgia) ; Gutierréz, J.R. (Institute of Ecology and Biodiversity (IEB)) ; Hale, S. (U.S. Environmental Protection Agency. Office of Research and Development. National Health and Environmental Effects Research Laboratory. Atlantic Ecology Division) ; Harmon, M.E. (Department of Forest Ecosystems and Society. Oregon State University) ; Harte, J. (The Energy and Resources Group and The Department of Environmental Science. Policy and Management. University of California) ; Haskins, G. (Cetacean Research & Rescue Unit) ; Henshaw, D.L. (U.S. Forest Service Pacific Northwest Research Laboratory) ; Hermanutz, L. (Memorial University. St John's) ; Hidalgo, P. (Instituto Milenio de Oceanografía. Universidad de Concepción) ; Higuchi, P. (Laboratório de Dendrologia e Fitossociologia. Universidade do Estado de Santa Catarina) ; Hoey, A. (ARC Centre of Excellence for Coral Reef Studies. James Cook University) ; Van Hoey, G. (Department of Aquatic Environment and Quality. Flanders Research Institute for Agriculture. Fisheries and Food) ; Hofgaard, A. (Norwegian Institute for Nature Research) ; Holeck, K. (Department of Natural Resources and Cornell Biological Field Station. Cornell University) ; Hollister, R.D. (Biology Department. Grand Valley State University) ; Holmes, R. (Dartmouth College) ; Hoogenboom, M. (Marine Biology and Aquaculture. College of Science and Engineering. James Cook University) ; Hsieh, C.-H. (Institute of Oceanography. National Taiwan University) ; Hubbell, S.P. (University of California. Los Angeles) ; Huettmann, F. (EWHALE lab- Biology and Wildlife Department. Institute of Arctic Biology. University of Alaska) ; Huffard, C.L. (Monterey Bay Aquarium Research Institute) ; Hurlbert, A.H. (Department of Biology. University of North Carolina) ; Macedo Ivanauskas, N. (Instituto Florestal. Seção de Ecologia Florestal) ; Janík, D. (Department of Forest Ecology. Silva Tarouca Research Institute) ; Jandt, U. (Institute of Biology/Geobotany and Botanical Garden. Martin-Luther-University Halle-Wittenberg) ; Jażdżewska, A. (Laboratory of Polar Biology and Oceanobiology. Faculty of Biology and Environmental Protection. University of Łódź) ; Johannessen, T. (Institute of Marine Research) ; Johnstone, J. (Department of Biology. University of Saskatchewan) ; Jones, J. (College of Earth. Ocean. and Atmospheric Sciences. Oregon State University) ; Jones, F.A.M. (Centre for Biological Diversity and Scottish Oceans Institute. School of Biology. University of St. Andrews) ; Kang, J. (Centre for Biological Diversity and Scottish Oceans Institute. School of Biology. University of St. Andrews) ; Kartawijaya, T. (Wildlife Conservation Society Indonesia Program) ; Keeley, E.C. ; Kelt, D.A. (Department of Wildlife. Fish. and Conservation Biology. University of California. Davis) ; Kinnear, R. (Shetland Oil Terminal Environmental Advisory Group (SOTEAG)) ; Klanderud, K. (Faculty of Environmental Sciences and Natural Resource Management. Norwegian University of Life Sciences) ; Knutsen, H. (Department of Natural Sciences. Faculty of Engineering and Science. Centre for Coastal Research. University of Agder) ; Koenig, C.C. (Florida State University Coastal and Marine Laboratory) ; Kortz, A.R. (Centre for Biological Diversity and Scottish Oceans Institute. School of Biology. University of St. Andrews) ; Král, K. (Department of Forest Ecology. Silva Tarouca Research Institute) ; Kuhnz, L.A. (Monterey Bay Aquarium Research Institute) ; Kuo, C.-Y. (ARC Centre of Excellence for Coral Reef Studies. James Cook University) ; Kushner, D.J. (Channel Islands National Park. U. S. National Park Service. California) ; Laguionie-Marchais, C. (Zoology. Ryan Institute. School of Natural Sciences. NUI Galway) ; Lancaster, L.T. (School of Biological Sciences. University of Aberdeen) ; Min Lee, C. (Forest and Climate Change Adaptation Laboratory. Center for Forest and Climate Change. National Institute of Forest Science) ; Lefcheck, J.S. (Department of Biological Sciences. Virginia Institute of Marine Science. The College of William & Mary. Gloucester Point) ; Lévesque, E. (Département des sciences de l'environnement. Université du Québec à Trois-Rivières and Centre d'études nordiques) ; Lightfoot, D. (Department of Biology. Museum of Southwestern Biology. University of New Mexico) ; Lloret Maya, Francisco (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals) ; Lloyd, J.D. (Vermont Center for Ecostudies) ; López-Baucells, A. (Museu de Ciències Naturals de Granollers) ; Louzao, M. (AZTI Fundazioa. Herrera Kaia) ; Madin, J.S. (Department of Biological Sciences. Macquarie University) ; Magnússon, B. (Icelandic Institute of Natural History) ; Malamud, S. (School of Zoology. George S. Wise Faculty of Life Sciences. Tel Aviv University) ; Matthews, I. (Centre for Biological Diversity and Scottish Oceans Institute. School of Biology. University of St. Andrews) ; McFarland, K.P. (Vermont Center for Ecostudies) ; McGill, B. (School of Biology and Ecology. Sustainability Solutions Initiative. University of Maine) ; McKnight, D. (INSTAAR. University of Colorado) ; McLarney, W.O. (Stream Biomonitoring Program. Mainspring Conservation Trust) ; Meador, J. (Stream Biomonitoring Program. Mainspring Conservation Trust) ; Meserve, P.L. (Department of Biological Sciences. University of Idaho) ; Metcalfe, D.J. (CSIRO Land & Water. Ecosciences Precinct. Dutton Park) ; Meyer, C.F.J. (Ecosystems and Environment Research Centre (EERC). School of Environment and Life Sciences. University of Salford) ; Michelsen, A. (Terrestrial Ecology Section. Department of Biology. University of Copenhagen) ; Milchakova, N. (Laboratory of Phytoresources. Kovalevsky Institute of Marine Biological Research of RAS (IMBR)) ; Moens, T. (Marine Biology Research Group. Ghent University) ; Moland, E. (Department of Natural Sciences. Faculty of Engineering and Science. Centre for Coastal Research. University of Agder) ; Moore, J. (Aquatic Survey & Monitoring Ltd. ASML) ; Mathias Moreira, C. (Ceiba Consultoria Ambiental) ; Müller, J. (Field Station Fabrikschleichach. University of Würzburg) ; Murphy, G. (Department of Biology. Dalhousie University) ; Myers-Smith, I.H. (School of Geosciences. University of Edinburgh) ; Myster, R.W. (Biology Department. Oklahoma State University) ; Naumov, A. (Zoological Institute. Russian Academy Sciences) ; Neat, F. (Marine Scotland. Marine Laboratory. Scottish Government) ; Nelson, J.A. (Department of Biology. University of Louisiana at Lafayette) ; Paul Nelson, M. (Department of Forest Ecosystems and Society. Oregon State University) ; Newton, S.F. (BirdWatch Ireland) ; Norden, N. (Alexander von Humboldt Biological Resources Research Institute) ; Oliver, J.C. (University of Arizona Health Sciences Library. University of Arizona) ; Olsen, E.M. (Department of Natural Sciences. Faculty of Engineering and Science. Centre for Coastal Research. University of Agder) ; Onipchenko, V.G. (Department of Geobotany. Faculty of Biology. Moscow State University) ; Pabis, K. (Laboratory of Polar Biology and Oceanobiology. Faculty of Biology and Environmental Protection. University of Łódź) ; Pabst, R.J. (Department of Forest Ecosystems and Society. Oregon State University) ; Paquette, A. (Center for Forest Research. Université du Québec à Montréal (UQAM)) ; Pardede, S. (Wildlife Conservation Society Indonesia Program) ; Paterson, D.M. (Shetland Oil Terminal Environmental Advisory Group (SOTEAG)) ; Pélissier, R. (UMR AMAP. IRD. CIRAD. CNRS. INRA. Montpellier University) ; Peñuelas, Josep (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Pérez-Matus, A. (Subtidal Ecology Laboratory & Center for Marine Conservation. Estación Costera de Investigaciones Marinas. Facultad de Ciencias Biológicas. Pontificia Universidad Católica de Chile) ; Pizarro, O. (Australian Centre of Field Robotics. University of Sydney) ; Pomati, F. (Department of Aquatic Ecology. Eawag: Swiss Federal Institute of Aquatic Science and Technology) ; Post, E. (Department of Wildlife. Fish. and Conservation Biology. University of California. Davis) ; Prins, H.H.T. (Resource Ecology Group. Wageningen University) ; Priscu, J.C. (Department of Land Resources and Environmental Sciences. Montana State University) ; Provoost, P. (UNESCO. Intergovernmental Oceanographic Commission. IOC Project Office for IODE) ; Prudic, K.L. (Entomology. University of Arizona) ; Pulliainen, E. ; Ramesh, B.R. (Department of Ecology. French Institute of Pondicherry) ; Mendivil Ramos, O. (Cold Spring Harbor Laboratory) ; Rassweiler, A. (Channel Islands National Park. U. S. National Park Service. California) ; Rebelo, J.E. (Ichthyology Laboratory. Fisheries and Aquaculture. University of Aveiro) ; Reed, D.C. (Marine Science Institute. University of California) ; Reich, P.B. (Hawkesbury Institute for the Environment. Western Sydney University) ; Remillard, S.M. (Department of Forest Ecosystems and Society. Oregon State University) ; Richardson, A.J. (Centre for Applications in Natural Resource Mathematics. The University of Queensland) ; Richardson, J.P. (Virginia Institute of Marine Science) ; van Rijn, I. (School of Zoology. George S. Wise Faculty of Life Sciences. Tel Aviv University) ; Rocha, R. (Metapopulation Research Centre. Faculty of Biosciences. University of Helsinki) ; Rivera-Monroy, V.H. (Department of Oceanography and Coastal Sciences. College of the Coast and Environment. Louisiana State University) ; Rixen, C. (Swiss Federal Institute for Forest. Snow and Landscape Research) ; Robinson, K.P. (Cetacean Research & Rescue Unit) ; Ribeiro Rodrigues, R. (Laboratório de Ecologia e Restauração Florestal. Escola Superior de Agricultura "Luiz de Queiroz". Universidade de São Paulo) ; de Cerqueira Rossa-Feres, D. (Departamento de Zoologia e Botânica. Universidade Estadual Paulista – UNESP) ; Rudstam, L. (Department of Natural Resources and Cornell Biological Field Station. Cornell University) ; Ruhl, H. (National Oceanography Centre. University of Southampton Waterfront Campus) ; Ruz, C.S. (Subtidal Ecology Laboratory & Center for Marine Conservation. Estación Costera de Investigaciones Marinas. Facultad de Ciencias Biológicas. Pontificia Universidad Católica de Chile) ; Sampaio, E.M. (Department of Animal Physiology. Eberhard Karls University Tübingen) ; Rybicki, N. (National Research Program. U.S. Geological Survey) ; Rypel, A. (Wisconsin Department of Natural Resources and Center for Limnology. University of Wisconsin-Madison) ; Sal, S. (Department of Life Sciences. Imperial College London) ; Salgado, B. (Alexander von Humboldt Biological Resources Research Institute) ; Santos, F.A.M. (Departamento de Biologia Vegetal. UNICAMP) ; Savassi-Coutinho, A.P. (Departamento de Ciências Biológicas. Escola Superior de Agricultura 'Luiz de Queiroz'. Universidade de São Paulo) ; Scanga, S. (Department of Biology. Utica College) ; Schmidt, J. (The National Institute of Water and Atmospheric Research) ; Schooley, R. (Wildlife Ecology and Conservation. Department of Natural Resources and Environmental Sciences. University of Illinois) ; Setiawan, F. (Wildlife Conservation Society Indonesia Program) ; Shao, K.-T. (Biodiversity Research Center. Academia Sinica) ; Shaver, G.R. (Marine Biological Laboratory. Woods Hole. Massachusetts) ; Sherman, S. (Maine Department of Marine Resources) ; Sherry, T.W. (Tulane University) ; Siciński, J. (Laboratory of Polar Biology and Oceanobiology. Faculty of Biology and Environmental Protection. University of Łódź) ; Sievers, C. (Centre for Biological Diversity and Scottish Oceans Institute. School of Biology. University of St. Andrews) ; da Silva, A.C. (Laboratório de Dendrologia e Fitossociologia. Universidade do Estado de Santa Catarina) ; Rodrigues da Silva, F. (Environmental Sciences Department. Federal University of São Carlos) ; Silveira, F.L. (USP/WSAOBIS) ; Slingsby, J. (Fynbos Node. South African Environmental Observation Network) ; Smart, T. (Coastal Finfish Section. South Carolina Department of Natural Resources. Marine Resources Research Institute) ; Snell, S.J. (Department of Biology. University of North Carolina) ; Soudzilovskaia, N.A. (Conservation Biology Department. Institute of Environmental Studies. CML. Leiden University) ; Souza, G.B.G. (Laboratório de Biologia e Tecnologia Pesqueira. Universidade Federal do Rio de Janeiro) ; Maluf Souza, F. (Instituto Florestal. Seção de Ecologia Florestal) ; Castro Souza, V. (Laboratório de Ecologia e Restauração Florestal. Escola Superior de Agricultura "Luiz de Queiroz". Universidade de São Paulo) ; Stallings, C.D. (College of Marine Science. University of South Florida) ; Stanforth, R. (Centre for Biological Diversity and Scottish Oceans Institute. School of Biology. University of St. Andrews) ; Stanley, E.H. (Center for Limnology. University of Wisconsin) ; Mauro Sterza, J. (Ethica Ambiental) ; Stevens, M. (INBO. Research Institute for Nature and Forest) ; Stuart-Smith, R. (Institute for Marine and Antarctic Studies. University of Tasmania) ; Rondon Suarez, Y. (Centro de Estudos em Recursos Naturais. Universidade Estadual de Mato Grosso do Sul) ; Supp, S. (School of Biology and Ecology. University of Maine) ; Yoshio Tamashiro, J. (Departamento de Biologia Vegetal. UNICAMP) ; Tarigan, S. (Wildlife Conservation Society Indonesia Program) ; Thiede, G.P. (Department of Watershed Sciences and the Ecology Center. US Geological Survey. UCFWRU and Utah State University) ; Thorn, S. (Field Station Fabrikschleichach. University of Würzburg) ; Tolvanen, A. (Natural Resources Institute Finland. University of Oulu) ; Teresa Zugliani Toniato, M. (Instituto Florestal. Divisão de Florestas e Estações Experimentais. Estação Experimental de Bauru) ; Totland, Ø. (Department of Biology. University of Bergen) ; Twilley, R.R. (Department of Oceanography and Coastal Sciences. College of the Coast and Environment. Louisiana State University) ; Vaitkus, G. (GEOMATRIX UAB) ; Valdivia, N. (Universidad Austral de Chile and Centro FONDAP en Dinámica de Ecosistemas Marinos de Altas Latitudes (IDEAL)) ; Vallejo, M.I. (Alexander von Humboldt Biological Resources Research Institute) ; Valone, T.J. (Department of Biology. Saint Louis University) ; Van Colen, C. (Marine Biology Research Group. Ghent University) ; Vanaverbeke, J. (Royal Belgian Institute of Natural Sciences. Operational Directorate Natural Environment. Marine Ecology and Management) ; Venturoli, F. (Escola de Agronomia. Universidade Federal de Goiás) ; Verheye, H.M. (Department of Biological Sciences. Marine Research Institute. University of Cape Town) ; Vianna, M. (Laboratório de Biologia e Tecnologia Pesqueira. Universidade Federal do Rio de Janeiro) ; Vieira, R.P. (National Oceanography Centre. University of Southampton Waterfront Campus) ; Vrška, T. (Department of Forest Ecology. Silva Tarouca Research Institute) ; Quang Vu, C. (Institute of Ecology and Biological Resources. VAST) ; Van Vu, L. (Graduate University of Science and Technology. VAST) ; Waide, R.B. (Department of Biology. University of New Mexico) ; Waldock, C. (National Oceanography Centre. University of Southampton Waterfront Campus) ; Watts, D. (CSIRO Oceans and Atmosphere Flagship) ; Webb, S. (Environmental Studies Department. Drew University) ; Wesołowski, T. (Laboratory of Forest Biology. Wrocław University) ; White, E.P. (Informatics Institute. University of Florida) ; Widdicombe, C.E. (Plymouth Marine Laboratory) ; Wilgers, D. (Department of Natural Sciences. McPherson College) ; Williams, R. (Australian Antarctic Division. Channel Highway) ; Williams, S.B. (Australian Centre of Field Robotics. University of Sydney) ; Williamson, M. (Department of Biology. University of York) ; Willig, M.R. (Department of Ecology & Evolutionary Biology. Center for Environmental Sciences & Engineering. University of Connecticut) ; Willis, T.J. (Institute of Marine Sciences. School of Biological Sciences. University of Portsmouth) ; Wipf, S. (Research Team Mountain Ecosystems. WSL Institute for Snow and Avalanche Research SLF) ; Woods, K.D. (Natural Sciences. Bennington College) ; Woehler, E.J. (Institute for Marine and Antarctic Studies. University of Tasmania) ; Zawada, K. (Department of Biological Sciences. Macquarie University) ; Zettler, M.L. (Leibniz Institute for Baltic Sea Research Warnemünde. Seestr. 15. D-18119 Rostock)
Motivation: The BioTIME database contains raw data on species identities and abundances in ecological assemblages through time. These data enable users to calculate temporal trends in biodiversity within and amongst assemblages using a broad range of metrics. [...]
2018 - 10.1111/geb.12729
Global ecology and biogeography, Vol. 27, issue 7 (Jul. 2018) , p. 760-786  
5.
7 p, 181.0 KB El Toro de la Vega : comentario a la Sentencia 518/2015, de 17 de marzo de 2015, del Tribunal Superior de Justicia de Castilla y León. Sala de lo contencioso-administrativo / Gutiérrez Polo, Raquel
La reciente sentencia objeto de análisis desestima la pretensión de la parte actora, la entidad Verdes Asturianos, contra la Consejería de Fomento y Medio Ambiente y el Ayuntamiento de Tordesillas, en la que se solicitaba la revisión y revocación del carácter tradicional del festejo taurino popular conocido como el "Toro de la Vega". [...]
The analyzed Sentence rejected the claim of the plaintiff, the entity 'Verdes Asturianos' (Green Asturian) against the Department of Development and Environment of Castilla y León and the City Council of Tordesillas. [...]

2015 - 10.5565/rev/da.101
dA Derecho Animal : Forum of Animal Law Studies, Vol. 6 Núm. 3 (2015) , p. 1-7 (Comentario de sentencia)  
6.
6 p, 694.0 KB Construcción del conocimiento espontáneo y del conocimiento científico I : ¿existe alguna conexión? / Gutiérrez Gonçet, Rufina (Universidad Autónoma de Barcelona)
En la literatura actual en Didáctica de las Ciencias, encontramos investigaciones que describen cómo los sujetos progresan en sus conocimientos científicos, siguiendo procesos naturales espontáneos de construcción y reconstrucción de conocimiento. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 4331-4336  
7.
6 p, 513.0 KB Construcción del conocimiento espontáneo y del conocimiento científico II. Secuencia de Enseñanza/Aprendizaje basada en sucesiones de modelos : introducción a la electrostática elemental / Gutiérrez Gonçet, Rufina (Universidad Autónoma de Barcelona)
En esta comunicación mostraremos una propuesta de diseño de una Secuencia de Enseñanza/Aprendizaje basada en sucesivos modelos de diferentes sistemas físicos. Estos modelos inicialmente comenzarán por la construcción espontánea de los modelos mentales referidos a los sistemas presentados, para, a continuación, mediante las estrategias didácticas oportunas, evaluar y reconstruir los modelos iniciales hasta alcanzar los conocimientos científicos pretendidos en el nivel adecuado. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 4337-4342  
8.
22 p, 1.0 MB Introducción a un método para la conducción y análisis de diálogos didácticos basado en la evaluación de modelos mentales / Aliberas i Maymí, Joan (IES Josep Puig i Cadafalch (Mataró, Catalunya)) ; Gutiérrez, Rufina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Hemos desarrollado un método de análisis y conducción de diálogos didácticos en las clases de ciencias utilizando como marco teórico el modelo ONEPSI (ONtológico, EPistemológico, PSIcológico). [...]
Hem desenvolupat un mètode d'anàlisi i conducció de diàlegs didàctics a les classes de ciències utilitzant com a marc teòric el model ONEPSI (Ontològic, Epistemològic, Psicològic). També hem usat el mateix mètode tant en la regulació d'un diàleg entre professor i alumne, com en la seva posterior anàlisi. [...]
Using ONEPSY model (ONtological, EPistemological, PSYchological) as theoretical framework we have developed a method for analyzing and conducting didactical dialogs in science lessons. We have also used this method in the regulation of a dialog between teacher and student, and further analysis. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2028
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 2 (2017) , p. 7-28 (Investigaciones Didácticas)  
9.
7 p, 356.4 KB Diseño de un curso de formación de profesores para introducir el concepto de modelo científico. Un estudio exploratorio / Gutierrez, Rufina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Whitelock, Denise (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
El concepto de Modelo Científico es hoy considerado como fundamental para plantear de manera adecuada la enseñanza/aprendizaje de las ciencias. Es sabido que muchos profesores tienen una comprensión incompleta o confusa del mismo, y que los cursos diseñados para introducirles en este concepto han sido con frecuencia infructuosos. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1714-1720 (Innovacions didàctiques)  
10.
7 p, 373.9 KB Modelización del fenómeno de alimentación humana : de la mirada disciplinar a la multirreferencialidad / Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Gómez Galindo, Alma Adrianna (Cinvestav-Centro de Investigación y de Estudios Avanzados (Mèxic)) ; Ramos de Robles, S. Lizette (Universidad de Gaudalajara (México)) ; Bahamonde, Nora (Instituto de Investigación en Enseñanza de las Ciencias y de las Matemáticas (Argentina)) ; Diaco, Pamela (Universidad Nacional de Río Negro (Argentina)) ; Aliberas i Maymí, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i les Ciències Experimentals) ; Gutiérrez, Rufina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El objetivo de nuestra investigación apuntó a la actualización de un marco teórico para el abordaje de la Educación Alimentaria, a partir del cual se pudieran caracterizar los modelos científicos sobre la alimentación humana de docentes de escuelas primarias y secundarias de Argentina y contrastarlos con los de especialistas universitarios provenientes de distintos campos disciplinares. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 252-258 (Innovacions didàctiques)  

Articles : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
56 p, 2.4 MB Itineraris de natura a la UAB / Belmonte, Jordina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Florensa, Anna ; Girbal i Lladó, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Gutiérrez, Ruben ; Hidalgo, Carme ; Marjanedas, Núria ; Munilla, Tomàs ; Sáez, Llorenç (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Soler, Anna
El campus de la UAB, ha esdevingut amb el temps l'element més valuós del nostre patrimoni. El patrimoni natural on som inserits és ric i variat. Aquest llibret –que actualitza el fulletó que es va editar l'any 1998 amb motiu de la inauguració dels itineraris de natura de la universitat- vol contribuir a fer-nos-en més conscients de l'entorn, tot proposant-nos dos passejos per zones poc conegudes.
Bellaterra Vicerectorat d'Estudiants i Cultura 2007  

Documents de recerca 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
1.3 MB Desarrollo e implementación de un protocolo Single Packet Authorization / Gutiérrez Guerrero, Rubén ; Castillo Pérez, Sergio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En un paradigma cliente-servidor bajo una red TCP/IP no siempre puede ser una buena solución utilizar los protocolos clásicos en los que un servidor mantiene todos los puertos abiertos, ya que puede aportar información relevante a un atacante. [...]
En un paradigma client-servidor sota una xarxa TCP / IP no sempre pot ser una bona solució utilitzar els protocols clàssics en els quals un servidor manté tots els ports oberts, ja que pot aportar informació rellevant a un atacant. [...]
In a client-server paradigm under a TCP/IP network, it can not always be a good solution to use the classic protocols in which a server keeps all ports open, since it can provide relevant information to an attacker. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
359 p, 2.4 MB Efectivitat d'un nou model d'atenció integrada geriàtrica en el marc d'una Organització Sanitària Integral / Santaeugènia Gonzàlez, Sebastià Josep ; Vilardell Tarrés, Miquel, dir. ; Gutiérrez Martí, Ricard, 1949-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina
El progressiu envelliment de la població i la major complexitat de la seva atenció, fan necessari el desenvolupament de nous models d'atenció. L'atenció integrada està apareixent com una forma de poder millorar l'atenció d'aquest tipus de persones arreu del món. [...]
The gradual aging of the population and the increment of care complexity, make it necessary to develop new health care models. Integrated care programs are emerging as a way of medical attention improvement for such people worldwide. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
3.
44 p, 344.9 KB The Long-term impact of inequality on entrepreneurship and job creation / Gutiérrez Romero, Roxana ; Méndez Errico, Luciana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada
We assess the extent to which historical levels of inequality affect the likelihood of businesses being created, surviving and of these creating jobs overtime. To this end, we build a pseudo-panel of entrepreneurs across 48 countries using the Global Entrepreneurship Monitor Survey over 2001-2009. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada 2015 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada ; 15.01)  
4.
125 p, 1.6 MB Essays on social conflict / Conte, Alessandra ; Esteban, Joan, dir. (Institut d'Anàlisi Econòmica) ; Gutierrez Romero, Roxana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada
Esta tesis doctoral tiene como objetivo profundizar el conocimiento de los principales determinantes de la delincuencia y de la violencia, en las regiones en desarrollo y en las desarrolladas. La tesis busca informar el diseño de políticas basadas sobre evidencias empíricas para prevenir y reducir la delincuencia dentro de los segmentos de la población y áreas donde la criminalidad es aguda. [...]
This PhD Thesis aims to deepen our understanding of the main determinants of crime and violence in both developing and developed regions. It seeks to inform the design of evidence-based policies to prevent and reduce crime among population segments and areas where criminality is severe. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
5.
49 p, 666.7 KB Estimating the impact of Mexican drug cartels on crime / Gutiérrez Romero, Roxana ; Conte, Alessandra, 1981- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada
We estimate the impact of drug cartels and drug-related homicides on crime and security perceptions in Mexico. For this purpose, we combine surveys on crime victimization with indicators of where drug cartels operate with and without drug-related homicides. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada 2014 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada ; 14.06)  
6.
54 p, 806.2 KB The good, the bad and the ugly : the socio-economic impact of drug cartels and their violence in Mexico / Gutiérrez Romero, Roxana ; Oviedo, Mónica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada
This paper assesses the impact that drug cartels and their associated violence have had on development in Mexico. For this purpose, we monitor official and media reports to identify where cartels have operated with and without drug related homicides. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada 2014 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; 14.07)  
7.
64 p, 997.4 KB La incidencia de los juicios paralelos en las decisiones del tribunal del jurado : el caso Wanninkhof / Gutiérrez Polo, Raquel ; Alarcón Gutiérrez, Juan Félix, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
El presente trabajo, es un estudio sobre los juicios paralelos y su incidencia en el veredicto del Tribunal del Jurado. Respecto a la primera cuestión, se analiza desde la perspectiva –mayoritariamente- doctrinal, el juicio paralelo como fenómeno en la actualidad, incidiendo especialmente en la problemática que se plantea al tratarse de casos que deben juzgarse por un Jurado Popular. [...]
2015
Graduat o Graduada en Dret [949]  
8.
189 p, 2.0 MB Three essays on economic development / Méndez Errico, Paula Luciana ; Ramos Morilla, Xavier, dir. ; Gutiérrez Romero, Roxana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural
The main objective of this dissertation is to study some of the mechanisms suggested by the economic literature as factors that could prevent individuals from attaining certain domains of well-being. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
9.
14 p, 1.5 MB Mineralogía y tipología del depósito de Hg-Sb del Valle del Azogue (Almería, España) / Gutiérrez Martín, Rubén ; Cardellach López, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El yacimiento del Valle del Azogue se encuentra ubicado en Sierra Almagrera (provincia de Almería). El yacimiento se encaja en rocas de edad Permo-Triásica del Complejo Nevado-Filábride, perteneciente al Dominio Cortical de Alborán. [...]
El jaciment del Valle del Azogue es troba situat en Sierra Almagrera (província d'Almeria). El jaciment es situa en roques d'edat Permotriàsiques del Complex del Nevado-Filábride, pertanyent al Domini Cortical del Alborán. [...]
The Azogue Valley is located in Sierra Almagrera (Almeria province). The deposit is enclosed within Permo-Triassic age rocks of the Nevado-Filabride complex, belonging to the Alboran Crustal Complex Domain. [...]

2014
Geologia [817]  
10.
300 p, 3.8 MB Aproximació als fonaments epistemològics i psicològics per al disseny i aplicació d'una seqüència de ciències a l'ESO / Aliberas i Maymí, Joan ; Izquierdo i Aymerich, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Gutiérrez, Rufina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didactica de la Matematica i les Ciències Experimentals
Partint d'un marc teòric constituït pel model d'activitat científica escolar de M. Izquierdo i del model ONEPSI de R. Gutiérrez hem analitzat una seqüència didàctica per a l'ensenyament obligatori i una conversa sobre una part d'aquesta mateixa seqüència, mantinguda entre un professor i un alumne per intentar comprendre'n la dinàmica i els sistemes de regulació. [...]
Based on a theoretical framework consisting of the scientific scholar activity model by M. Izquierdo and the ONEPSY model by R. Gutiérrez, we analyzed a learning sequence for compulsory education, and a conversation about some parts of the same sequence, maintained between a teacher and a student to try to understand sequence dynamics and regulation systems. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Documents de recerca : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 41 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 475.2 KB Pràctiques d'Història del Cinema [28943] / Gutiérrez Herranz, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2005-06
Llicenciat en Humanitats [78]  
2.
2 p, 1.1 MB Història de l'Art [28971] / Rico, D. ; Favà, C. ; Gutiérrez, R ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2005-06
Llicenciat en Humanitats [78]  
3.
8 p, 111.5 KB Dret sindical [100496] / Moreno Sole, Alberto ; Gutierrez Alvarez, Robert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'objectiu essencial d'aquesta assignatura és el coneixement i comprensió del marc jurídic relatiu als mecanismes de representació dels treballadors a l'empresa -tan de tipus unitari com sindical-, i també del corresponent a la negociació col. [...]
El objetivo esencial de esta asignatura es el conocimiento y comprensión del marco jurídico relativo a los mecanismos de representación de los trabajadores en la empresa -tanto de tipo unitario como sindical-, y también del correspondiente a la negociación colectiva y a las medidas de conflicto colectivo, particularmente al derecho de huelga.

2019-20
Grau en Relacions Laborals [806]
3 documents
4.
6 p, 108.5 KB Lectura de la imatge artística [100276] / Sanchez Marquez, Carlos ; Gutiérrez Herranz, Maria Rosa ; Espín, Elsa Margot ; Roma Serrano, Valentín ; Duran Porta, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
"Lectura de la Imatge" és una assignatura de caràcter introductori dissenyada per capacitar l'estudiant en aprendre les tècniques relacionades amb la percepció de l'obra d'art a partir de l'estudi de diferents obres i suports. [...]
"Lectura de la Imagen" es una asignatura de carácter introductorio diseñada para capacitar al estudiante en aprender las técnicas relacionadas con la percepción de la obra de arte a partir del estudio de diferentes obras y soportes. [...]

2019-20
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Arqueologia [811]
3 documents
5.
4 p, 101.0 KB Història del Cinema [100079] / Gutiérrez Herranz, Maria Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Aprendre el vocabulari bàsic del lenguatge cinematogràfic per a la seva aplicació a l'anàlisi del film - Utilitzar la metodologia d'anàlisi del film pel comentari de pel. lícules - Conèixer les principals escoles cinematogràfiques i autors de la història del cinema - Conèixer el context cinematogràfic en el qual es desenvolupen aquets moviments.
- Aprender el vocabulario básico de lenguaje cinematográfico - Utilizar la metodología de análisis del film para el comentario de películas - Conocer los principales autores, escuelas y corrientes de la historia del cine - Conocer el contexto cinematográfico en que estos movimientos se desarrollan.

2019-20
Grau en Humanitats [1139]
3 documents
6.
4 p, 101.2 KB Història de l'Art Modern i Contemporani [100011] / Gutiérrez Herranz, Maria Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Aprendre el vocabulari bàsic per a l'anàlisi de la imatge artística - Aplicar la metodologia d'anàlisi iconològico a l'estudi de les obres d'art - Conèixer els principals artistes i movimients de la història de l'art modern i contemporani - Coneixer el context històric en el qual es van realitzar aquestes obres d'art.
- Aprender el vocabulario básico para el análisis de la imagen artística - Aplicar la metodología de análisis iconológico al estudio de las obras de arte - Conocer a los principales artistas y movimientos de la historia del arte moderno y contemporáneo - Conocer el contexto histórico en el que se realizaron dichas obras de arte.

2019-20
Grau en Humanitats [1139]
3 documents
7.
4 p, 74.4 KB Història del Cinema [100079] / Gutiérrez Herranz, Maria Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Aprendre el vocabulari bàsic del lenguatge cinematogràfic per a la seva aplicació a l'anàlisi del film - Utilitzar la metodologia d'anàlisi del film pel comentari de pel. lícules - Conèixer les principals escoles cinematogràfiques i autors de la història del cinema - Conèixer el context cinematogràfic en el qual es desenvolupen aquets moviments.
- Aprender el vocabulario básico del lenguaje cinematográfico para su aplicación al análisis del film - Utilizar la metodología de análisis del film para el comentario de películas - Conocer las principales escuelas cinematográficas y autores de la historia del cine - Conocer el contexto cinematográfico en el que se desarrollan dichos movimientos.

2018-19
Grau en Humanitats [1139]
2 documents
8.
4 p, 75.0 KB Història de l'Art Modern i Contemporani [100011] / Gutiérrez Herranz, Maria Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Aprendre el vocabulari bàsic per a l'anàlisi de la imatge artística - Aplicar la metodologia d'anàlisi iconològico a l'estudi de les obres d'art - Conèixer els principals artistes i movimients de la història de l'art modern i contemporani - Coneixer el context històric en el qual es van realitzar aquestes obres d'art.
- Aprender del vocabulario básico para el análisis de la imagen artística - Aplicar la metodología de análisis iconológico al estudio de las obras de arte - Conocer a los principales artistas y movimientos de la historia del arte moderno y contemporáneo - Conocer el contexto histórico en el que se realizaron dichas obras de arte.

2018-19
Grau en Humanitats [1139]
2 documents
9.
6 p, 83.7 KB Lectura de la imatge artística [100276] / de Rueda Roige, Francesc Josep ; Mauro, Ida ; Gutiérrez Herranz, Maria Rosa ; Gargante Llanes, Maria ; Duran Porta, Joan ; Ribas Valls, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
"Lectura de la Imatge" és una assignatura de caràcter introductori dissenyada per capacitar l'estudiant en aprendre les tècniques relacionades amb la percepció de l'obra d'art a partir de l'estudi de diferents obres i suports. [...]
2018-19
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Arqueologia [811]
2 documents
10.
8 p, 89.6 KB Dret sindical [100496] / Sola Monells, Xavier ; Gutierrez Alvarez, Robert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'objectiu essencial d'aquesta assignatura és el coneixement i comprensió del marc jurídic relatiu als mecanismes de representació dels treballadors a l'empresa -tan de tipus unitari com sindical-, i també del corresponent a la negociació col. [...]
El objetivo esencial de esta asignatura es el conocimiento y comprensión del marco jurídico relativo a los mecanismos de representación de los trabajadores en la empresa -tanto de tipo unitario como sindical-, y también del correspondiente a la negociación colectiva y a las medidas de conflicto colectivo, particularmente al derecho de huelga.

2018-19
Grau en Relacions Laborals [806]
3 documents

Materials acadèmics : 41 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 7 registres trobats  
1.
1 p, 107.3 KB Carta mecanografiada de Ricard Gutiérrez i Martí a José Agustín Goytisolo / Gutiérrez i Martí, Ricard
1990 , 1990  
 Accés restringit a la UAB
2.
2 p, 359.6 KB Carta mecanografiada de Rafael Gutiérrez Girardot a José Agustín Goytisolo / Gutiérrez Girardot, Rafael
1993 , 1993  
 Accés restringit a la UAB
3.
1 p, 92.3 KB Carta mecanografiada de Rafael Gutiérrez Girardot a José Agustín Goytisolo / Gutiérrez Girardot, Rafael
1993 , 1993  
 Accés restringit a la UAB
4.
1 p, 140.0 KB Carta mecanografiada de Rafael Gutiérrez Girardot a José Agustín Goytisolo / Gutiérrez Girardot, Rafael
1973 , 1973  
 Accés restringit a la UAB
5.
6 p, 873.0 KB Carta mecanografiada de Rafael Gutiérrez Girardot a José Agustín Goytisolo / Gutiérrez Girardot, Rafael
1993 , 1993  
 Accés restringit a la UAB
6.
3 p, 435.4 KB Carta mecanografiada de Rafael Gutiérrez Girardot a José Agustín Goytisolo / Gutiérrez Girardot, Rafael
1973 , 1973  
 Accés restringit a la UAB
7.
4 p, 546.1 KB Carta mecanografiada de Rafael Gutiérrez Girardot a José Agustín Goytisolo / Gutiérrez Girardot, Rafael
1972 , 1972  
 Accés restringit a la UAB

Vegeu també: autors amb noms similars
2 Gutierrez, Roxana
8 Gutierrez, Rufina
4 Gutiérrez, R.
1 Gutiérrez, R. T.
1 Gutiérrez, Raúl
5 Gutiérrez, Rosa
1 Gutiérrez, Rosa Maria
1 Gutiérrez, Ruben
8 Gutiérrez, Rufina
1 Gutiérrez, Rufina,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.