Resultats globals: 19 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 15 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
3 p, 67.2 KB Ressenya / Haas, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Obra ressenyada: Carlos REBORATTI, Ambiente y sociedad: conceptos y relaciones. Buenos Aires: Ariel, 2000.
2005
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 45 (2005) , p. 183-185  
2.
26 p, 1.9 MB Las mancomunidades en España / Riera i Figueras, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Haas, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Amer Capdevila, Cristian (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Vilaplana, Verónica (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions)
Entre las entidades de cooperación intermunicipal, las mancomunidades de municipios constituyen las iniciativas de mayor impacto, tanto por su número como por el elevado porcentaje de municipios mancomunados. [...]
2005
Boletín de la Asociación de Geógrafos Españoles, N. 39 (2005) , p. 151-176  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
139 p, 3.5 MB El potencial comercial de les ciutats de l'Euroregió Pirineus Mediterrània / Durà Guimerà, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Haas, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Oliveras González, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
El llibre presenta els resultats d'un estudi sobre els potencials comercials de la xarxa urbana de l'Euroregió Pirineus Mediterrani, més altres regions adjacents de l'Arc Mediterrani. S'hi inclouen ciutats per damunt dels 20. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament d'Economia i Finances, 2009  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
77 p, 2.1 MB La xarxa de ciutats mitjanes de l'Arc Llatí: caracterització, problemàtiques i reptes / Durà Guimerà, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Haas, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Oliveras González, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
L'Estudi, encarregat per l'Associació d'administracions intermèdies Arc Llatí, presenta els resultats d'una anàlisi de les ciutats mitjanes de l'àmbit territorial de l'Arc Llatí. El propòsit és afavorir el coneixement mutu d'aquestes ciutats i, en última instància, la cooperació entre elles.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia , 2008  

Materials acadèmics 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
11 p, 129.5 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach i Plaza, Joan ; Ramon Riba, Antoni ; Nociarová, Dominika ; Empain, Joanna ; Zurita Soto, Juan Manuel ; Benages Campins, Ester ; Garí, Bernat ; Cuesta Torralvo, Elisabeth ; Ortiz Guitart, Anna ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Armentano Oller, Núria ; Rodriguez Marin, Melina ; Cánovas Hernández, Germán ; Furió Bruno, Marc ; Haas, Carlos ; Bordetas Jiménez, Ivan ; Luján Feliu, Oriol ; Mojica Gasol, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system based on problems and challenges, which.
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
7 p, 115.5 KB Visions geogràfiques del món [100333] / Cebollada Frontera, Àngel ; Valdovinos Perdices, Nuria ; Morén Alegret, Ricard ; Romagosa Casals, Francesc ; Dot Jutglà, Esteve ; Haas, Carlos ; Sole Figueras, Aimada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura s'imparteix el Primer Curs als Graus d'Antropologia, Història, Humanitats i Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial. L'assignatura constitueix una introducció als principals temes de la geografia humana des d'una visió de les ciències socials i amb una atenció preferent als aspectes més significatius de la realitat contemporània com la crisi socioecológica i la perspectiva de gènere. [...]
This course is mainly devoted to first year students of the BA in Anthropology, the BA in History, the BA in Humanities andBA in Geography. Goals of the subject: It constitutes an introduction to the main human geography topics for social sciences and humanities students. [...]
Esta asignatura se imparte el Primer Curso los Grados de Antropología, Historia, Humanidades y Geografía, Medio Ambiente y Planificación Territorial. 1 La asignatura constituye una introducción a los principales temas de la geografía humana desde una visión de las ciencias sociales y con una atención preferente a los aspectos más significativos de la realidad contemporánea como la crisis socioecológica y la perspectiva de género. [...]

2022-23
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390]
Història, Política i Economia / History, Politics and Economics [1400]
Grau en Història [803]
Grau en Antropologia Social i Cultural [821]
3 documents
3.
10 p, 125.3 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach i Plaza, Joan ; Ramón Riba, Antoni ; Barrera, Jaume 1954- ; Empain, Joanna ; Ritondale, Elena ; Ferrer González, Cristian ; Madí Besalú, Pol ; Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Saura Clares, Alba ; Benages Campins, Ester ; Esparza Pagès, Mireia ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Lopez Garcia, Xavi ; Cánovas Hernández, Germán ; Furió Bruno, Marc ; Dot Jutglà, Esteve ; Haas, Carlos ; Bordetas Jiménez, Ivan ; Mojica Gasol, Laia ; Del Río Morillas, Miguel Ángel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system b.
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
9 p, 124.0 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach i Plaza, Joan ; Ramón Riba, Antoni ; Barrera, Jaume 1954- ; Empain, Joanna ; Ritondale, Elena ; Ferrer González, Cristian ; Madí Besalú, Pol ; Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Saura Clares, Alba ; Benages Campins, Ester ; Esparza Pagès, Mireia ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Lopez Garcia, Xavi ; Cánovas Hernández, Germán ; Furió Bruno, Marc ; Dot Jutglà, Esteve ; Haas, Carlos ; Bordetas Jiménez, Ivan ; Mojica Gasol, Laia ; Del Río Morillas, Miguel Ángel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
9 p, 123.4 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach i Plaza, Joan ; Ramón Riba, Antoni ; Barrera, Jaume 1954- ; Fondevilla Moreu, Víctor ; Empain, Joanna ; Ritondale, Elena ; Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Serret Vidal, Carme ; Lopez Garcia, Xavi ; Haas, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
11 p, 110.8 KB Societat, ciència i cultura [101658] / Barrera, Jaume 1954- ; Bach i Plaza, Joan ; Martínez Ribas, Ricard ; Torras Francés, Meri ; Ramón Riba, Antoni ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Montiel Rayo, Francisca ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Moncunill Solé, Blanca ; Pérez Fontdevila, Aina ; Lojo Blesa, Aureli ; Ritondale, Elena ; Martín Jiménez, Sergi ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Puigsech Farràs, Josep ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Cuadrado Ciuraneta, Sergi ; Dot Jutglà, Esteve ; Puente, Sílvia ; Haas, Carlos ; Saura Mas, Sandra ; González Vilalta, Arnau, 1980- ; Faciabén Lago, Jéssica ; Lujan Feliu, Oriol ; Blanco-Romero, Asunción ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...]
La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
10 p, 108.8 KB Societat, ciència i cultura [101658] / Barrera, Jaume 1954- ; Bach i Plaza, Joan ; Martínez Ribas, Ricard ; Torras Francés, Meri ; Barquinero, Joan Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Montiel Rayo, Francisca ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Martín Jiménez, Sergi ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Puigsech Farràs, Josep ; Álvarez Cobo, Iolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Cuadrado Ciuraneta, Sergi ; Dot Jutglà, Esteve ; Puente, Sílvia ; Haas, Carlos ; Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Gonzalez Vilalta, Arnau 1980- ; Faciabén Lago, Jéssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...]
La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
4 p, 25.5 KB Geografia de catalunya [101610] / Haas, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1. - Desenvolupar el raonament científic i crític entorn de la Geografia de Catalunya 2. - Analitzar la interrelació entre el medi físic i la societat a Catalunya. 3. - Interpretar la distribució de les persones i les activitats en el territori i dels fluxos que generen. [...]
2015-16
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [826]
2 documents
9.
7 p, 411.1 KB Geografia de catalunya [101610] / Haas, Carlos ; Ramón Riba, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2013-14
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]  
10.
8 p, 100.3 KB Geografia de catalunya [101610] / Haas, Carlos ; Ramon Riba, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]  

Materials acadèmics : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Haas, C.
1 Haas, Chloé
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.