Results overview: Found 34 records in 0.04 seconds.
Articles, 3 records found
Books and collections, 2 records found
Research literature, 17 records found
Course materials, 12 records found
Articles 3 records found  
1.
15 p, 1.0 MB Mathematics learning opportunities when playing a Tower Defense Game / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Joanpere, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gorgorió Solà, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona)
A qualitative research study is presented herein with the purpose of identifying mathematics learning opportunities in a commercial version of a Tower Defense game. These learning opportunities are understood as mathematicisable moments of the game and involve the establishment of relationships between the game and mathematical problem solving. [...]
2015 - 10.17083/ijsg.v2i4.82
International journal of serious games, Vol. 2, núm. 4 (2015) , p. 57-71  
2.
20 p, 2.7 MB Graph-based problem explorer : a software tool to support algorithm design learning while solving the salesperson problem / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sánchez Pujadas, Francisco Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
In this article, we present a sequence of activities in the form of a project in order to promote learning on design and analysis of algorithms. The project is based on the resolution of a real problem, the salesperson problem, and it is theoretically grounded on the fundamentals of mathematical modelling. [...]
2020 - 10.3390/math8091595
Mathematics, Vol. 8, núm. 9 (2020) , p. e1595  
3.
3 p, 1.0 MB A Confidence Framework for the Assessment of Optical Flow Performance / Márquez Valle, Patricia ; Gil Resina, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Optical Flow (OF) is the input of a wide range of decision support systems such as car driver assistance, UAV guiding or medical diagnose. In these real situations, the absence of ground truth forces to assess OF quality using quantities computed from either sequences or the computed optical flow itself. [...]
2016 - 10.5565/rev/elcvia.949
ELCVIA : Electronic Letters on Computer Vision and Image Analysis, Vol. 15 Núm. 2 (2016) , p. 4-6 (Special Issue on Recent PhD Thesis Dissemination (2016))  

Books and collections 2 records found  
1.
16 p, 255.0 KB Activitats d'aula inversa en l'àmbit de l'enginyeria. Experiència en la docència de bases de dades / Ramos Terrades, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Martí, Enric ; Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Gil Resina, Debora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de publicacions 2021 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 8)
Experiències docents innovadores a la UAB, 2021, p. 111-126  
2.
126 p, 16.6 MB Experiències docents innovadores a la UAB / Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Badia i Perpinyà, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Balasch Alemany, Joan Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Ballvé i Martróm, Marta (Universitat de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Espinós, Juan José (Juan José) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i Medicina Preventiva i Salut Pública) ; Espuny, Maria Jesus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Estadella Tarriel, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i Medicina Preventiva i Salut Pública) ; Gil Resina, Debora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Gisbert Traveria, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Hernández Martín, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Macarulla Sanz, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Cirurgia) ; Medina Mallen, Maria del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i Medicina Preventiva i Salut Pública) ; Parraga, Carlos Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Ramos Terrades, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Roher Armentia, Nerea (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Sánchez Ramos, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Solanas i Garcia, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Tabernero-Holgado, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Udina i Bonet, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Vallès Muñío, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Velo Fabregat, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2021 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 8)  

Research literature 17 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
820.1 KB Plataforma educativa amb nano jetbots / Navarro Ballesteros, Raquel ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d' aquest TFG és fer la classificació de senyals de trànsit, un objecte i forats, afegint un nou mòdul a la plataforma educativa ja existent pels alumnes de l a ESO, amb nano jetbots i JupyterNotebook Un cop fet aquest mòdul i juntament amb el mòdul 5 realitzat per un altre company, s'ha fet un sisè mòdul que és la unió dels dos mòduls anteriors, la qual cosa permet fer la classificació i al mateix moment la detecció de moviment per un laberint, al mateix temps que detecta els senyals i forats i l'objecte pot prendre decisions segons el que es troba al davant.
The aim of this TFG is to classify traffic signals, an object and holes, adding a new module to the existing educational platform for ESO students, with nano jetbots and JupyterNotebook. Once this module has been done and together with module 5 carried out by another classmate, a sixth module has been made which is the union of the two previous modules, which allows the classification and at the same time the detection of movement by a maze, while detecting signals and holes and the object can make decisions depending on what is in front of it.
El objetivo de este TFG es hacer la clasificación de señales de tráfico, un objeto y agujeros, añadiendo un nuevo módulo a la plataforma educativa ya existente por los alumnos de la ESO, con nano Jetbot y JupyterNotebook Una vez hecho este módulo y junto con el módulo 5 realizado por otro compañero, se ha hecho un sexto módulo que es la unión de los dos módulos anteriores, lo que permite hacer la clasificación y al mismo momento la detección de movimiento por un laberinto, al tiempo que detecta las señales y agujeros y el objeto puede tomar decisiones según el que se encuentra delante.

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
10 p, 723.3 KB Anatomy fish / Jané Besora, Jordi ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte presentem una aplicació mòbil per aprendre les definicions i les alteracions de les parts externes i internes d'alguns peixos. L'aplicació permet al professorat oferir una eina d'aprenentatge pels seus alumnes. [...]
Mobile application to learn the definitions and anomalies of the external and internal parts of some fishes. The application allows teachers to provide a learning tool for their students. The application has three options: learn the definitions of the internal and external parts of some fish, learn the anomalies of the internal and external parts of some fish and finally an evaluation where students can see what they have learned (test-type questions), after taking the test you can see how many questions are correct. [...]
Este Proyecto presenta una aplicación mòbil para aprender las definciones i las alteraciones de las partes externas i internas de los peces. La aplicación permite al profesorado ofrecer una herramienta de aprendizaje para sus alumnos. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
9 p, 3.0 MB Semi automatic highlights identification in a RTS videogame / Porteros Villar, Albert ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte proposem una eina d'ajuda a investigadors de didàctica de les matemàtiques, que consisteix en l'anàlisi semi automàtic d'accions fetes per un jugador mentre fa una partida a un videojoc d'estratègia en temps real. [...]
In this project we propose a tool for helping researchers in mathematics education, which consists in semi-automatic analysis of actions taken by a player while playing a game of strategy in real time. [...]
En este proyecto proponemos una herramienta de ayuda a investigadores de didáctica de las matemáticas, que consiste en el análisis semi automático de acciones hechas por un jugador mientras hace una partida a un videojuego de estrategia en tiempo real. [...]

2019-07-01
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
4.
10 p, 532.9 KB Automatic classification of actions in a RTS videogame / El Hajouji el Hayadi, Mohamed Yassin ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Video games are an entertaining pastime but they can also provide us with good learning opportunities, as players must perform clever actions in order to surpass them. In this paper a conversion from qualitative data, obtained by an eye-tracker, to quantitative data is done in order to classify the actions performed by the players in a commercial RTS videogame. [...]
Els videojocs són una manera entretinguda de passar el temps però també poden oferir-nos bones oportunitats d'aprenentatge on els jugadors hauran d'utilitzar accions planificades per poder guanyar. [...]
Los videojuegos son una manera entretenida de pasar el tiempo pero también pueden ofrecernos con buenas oportunidades de aprendizaje donde los jugadores deberán de utilizar acciones planificadas para poder ganar. [...]

2019-07-01
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
5.
11 p, 1.7 MB Desenvolupament d'aplicació web per l'associació canina de Jerez de la Frontera / Garcia Lafita, Sandra ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Cada dia trobem més casos d'abandonament animal, tema que hauríem de solucionar per poder tenir un món millor. Aquest projecte neix amb la idea d'ajudar tots aquests animals que un dia van ser maltractats i/o abandonats. [...]
Cada día encontramos más casos de abandono animal, tema que deberíamos solucionar para poder tener un mundo Mejor. Este proyecto nace con la idea de ayudar a todos estos animales que un día fueron maltratados y/o abandonados. [...]
Every day we find more cases of animal abandonment, which should be solved to have a better world. This project was created with the idea of helping all those animals that one day were mistrated and/or abandoned. [...]

2018-07-02
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
6.
12 p, 1.8 MB Easy Diet Planner : web de receptes i dietes / Ramon Vilaplana, Joan ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment podem trobar moltes pàgines web amb receptes o possibles dietes a seguir, però cap on es pugui fer una planificació de dietes directament amb receptes o que ofereixi informació nutricional sobre les receptes, de forma que és necessari primer buscar la dieta a seguir i després receptes que continguin els ingredients que es dement en aquesta. [...]
Currently we can find many webpages with recipes or possible diets to follow, But none where you can plan diets directly with recipes or provide nutritional information on recipes, so you need to first look for the diet to follow and then recipes that contain the ingredients that lie in it. [...]
Actualmente podemos encontrar muchas páginas web con recetas o posibles dietas a seguir, pero ninguna donde se pueda hacer una planificación de dietas directamente con recetas o que ofrezca información nutricional sobre las recetas, de forma que es necesario primero buscar la dieta a seguir y luego recetas que contengan los ingredientes que se describen en esta. [...]

2017-06-27
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
7.
10 p, 650.4 KB Detecció de les mans al volant durant la conducció / Navas Peña, Inmaculada ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En l'actualitat ens trobem en un estat entre la conducció tradicional i la conducció autònoma. Per a poder donar completament el salt d'una a l'altre s'ha de passar per un estat intermedi en el qual s'afegeixen elements d'automatització durant la conducció tradicional. [...]
Nowadays we are in a state between traditional driving and autonomous driving. In order to be able to pass from one to the other one it is necessary to go through an intermediate state in which automation elements are added during traditional driving. [...]
En la actualidad nos encontramos en un estado entre la conducción tradicional y la conducción autónoma. Para poder dar completamente el salto de una a la otra se debe pasar por un estado intermedio en el que se añaden elementos de automatización durante la conducción tradicional. [...]

2017-06-28
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
8.
11 p, 804.5 KB Bot para Póker Online / Cebrian Trunas, Pau ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A través de este documento se propone una aplicación que permite substituir a un jugador humano en servicios de póker online. Para realizar dicha función, hago uso de herramientas basadas en el procesamiento de imágenes, para la extracción de la información de las mesas de juego, y un sistema experto basado en casos para la toma de decisiones. [...]
Through this document is proposed an application that allows to replace human players in online poker services. To accomplish that function, I apply computer vision based tools to extract the information of the gaming tables, and a case-based reasoning expert system for the decision making process. [...]
A través d'aquest document es proposa una aplicació que permet substituir a un jugador humà en serveis de pòquer online. Per fer aquesta funció, faig ús d'eines basades en el processament d'imatges, per a l'extracció de la informació de les taules de joc, i un sistema expert basat en casos per a la presa de decisions. [...]

2016-06-28
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
9.
9 p, 791.0 KB Mòdul de suport a la docència per assignatures de programació / Pera Martín, Roger ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El propòsit d'aquest projecte és el d'ajudar a simplificar l'ensenyament de certs conceptes de programació que són difícils d'entendre per a alumnes de primer de carrera. Per aconseguir aquest propòsit és necessari l'ús d'un programa debugger, l'automatització de l'entrada de comandes d'aquest debugger en funció del programa a analitzar i, per últim, la visualització esquemàtica i didàctica dels resultats obtinguts. [...]
The purpose of this project is to help simplify the teaching of certain programming concepts that are difficult to understand for students at the first steps of their degree . To achieve this purpose it is necessary to use a debugger program, the automation of the debugger command entry aligning commands with the requirements depending on the program to be analyzed and, finally, a schematic and didactic display for the results. [...]
El propósito de este proyecto es el de ayudar a simplificar la enseñanza de ciertos conceptos de programación que son difíciles de entender para alumnos de primero de carrera. Para conseguir este propósito es necesario el uso de un programa debugger, la automatización de la entrada de pedidos de este debugger en función del programa a analizar y, por último, la visualización esquemática y didáctica de los resultados obtenidos. [...]

2016-06-28
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
10.
10 p, 1.4 MB Videojocs educatius : creació d'una plataforma per a l'anàlisi de les estratègies utilitzades a un joc de tipus Tower Defense / Cano Barba, Carles ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte neix de la idea d'utilitzar els videojocs com a mitjà d'aprenentatge. D'aquesta manera aprofitem tots els beneficis que ens aporten els videojocs alhora que els alumnes aprenen. Tot això s'aconsegueix de manera dinàmica i divertida. [...]
This project was born from the idea of using games as a mean of learning. Thus we can take all the profits that games give us while students learn. All this can be achieved in a dynamic and enternaining way. [...]
Este proyecto nace de la idea de utilizar los videojuegos como medio de aprendizaje. De este modo aprovechamos todos los beneficios que nos aportan los videojuegos a la vez que los alumnos aprenden. [...]

2016-02-11
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  

Research literature : 17 records found   1 - 10next  jump to record:
Course materials 12 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
6 p, 87.0 KB Informàtica avançada [101765] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Diaz-Chito, Katerine (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de fons d'aquesta assignatura és ajudar a l'alumne en el procés d'abstracció necessari per abordar problemes de grans dimensions relacionats amb la gestió aeronàutica. Per aquest motiu, l'assignatura aborda el tractament de les dades des de dos punts de vista diferenciats que convergeixen al mateix punt: la creació i gestió de la informació. [...]
2017-18
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  
2.
6 p, 93.7 KB Laboratori de Programació [102767] / Sánchez Albaladejo, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Valveny Llobet, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Villalonga Pineda, Gabriel ; Cerdà Company, Joaquin (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura forma part de la matèria Algorísmica i informació i s'ha de veure com la continuació lògica de l'assignatura Metodologia de la Programació i la continuació pràctica de l'assignatura de Mètodes Abstractes de Càlcul. [...]
2017-18
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
3.
5 p, 82.8 KB Anàlisi i Disseny d'Algorismes [102783] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Sánchez Pujadas, Francisco Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura és la continuació de les assignatures de programació vistes a primer i segon, com Fonaments d'informàtica, Metodologia de la programació i Laboratori de programació. Partint de la base que l'estudiant ja té uns coneixements bàsics sobre programació es donen uns coneixements avançats per tal que l'estudiant sigui capaç de, per una banda fer una anàlisi dels algorismes dissenyats per tal de trobar els que resolen un problema plantejat de manera òptima tenint en compte els requisits d'eficiència i/o precisió intrínsecs de cada entorn. [...]
2017-18
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
4.
5 p, 80.6 KB Anàlisi i Disseny d'Algorismes [102783] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura és la continuació de les assignatures de programació vistes a primer i segon, com Fonaments d'informàtica, Metodologia de la programació i Laboratori de programació. Partint de la base que l'estudiant ja té uns coneixements bàsics sobre programació es donen uns coneixements avançats per tal que l'estudiant sigui capaç de, per una banda fer una anàlisi dels algorismes dissenyats per tal de trobar els que resolen un problema plantejat de manera òptima tenint en compte els requisits d'eficiència i/o precisió intrínsecs de cada entorn. [...]
2016-17
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
5.
6 p, 87.1 KB Informàtica avançada [101765] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de fons d'aquesta assignatura és ajudar a l'alumne en el procés d'abstracció necessari per abordar problemes de grans dimensions relacionats amb la gestió aeronàutica. Per aquest motiu, l'assignatura aborda el tractament de les dades des de dos punts de vista diferenciats que convergeixen al mateix punt: la creació i gestió de la informació. [...]
2016-17
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  
6.
5 p, 29.7 KB Anàlisi i Disseny d'Algorismes [102783] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura és la continuació de les assignatures de programació vistes a primer i segon, com Fonaments d'informàtica, Metodologia de la programació i Laboratori de programació. Partint de la base que l'estudiant ja té uns coneixements bàsics sobre programació es donen uns coneixements avançats per tal que l'estudiant sigui capaç de: Per una banda fer una anàlisi dels algorismes dissenyats per tal de trobar els que resolen un problema plantejat de manera òptima tenint en compte els requisits d'eficiència i/o precisió intrínsecs de cada entorn. [...]
2015-16
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
7.
6 p, 31.9 KB Informàtica avançada [101765] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de fons d'aquesta assignatura és ajudar a l'alumne en el procés d'abstracció necessari per abordar problemes de grans dimensions relacionats amb la gestió aeronàutica. Per aquest motiu, l'assignatura aborda el tractament de les dades des de dos punts de vista diferenciats que convergeixen al mateix punt: la creació i gestió de la informació. [...]
2015-16
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  
8.
6 p, 108.8 KB Informàtica avançada [101765] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de fons d'aquesta assignatura és ajudar a l'alumne en el procés d'abstracció necessari per abordar problemes de grans dimensions relacionats amb la gestió aeronàutica. Per aquest motiu, l'assignatura aborda el tractament de les dades des de dos punts de vista diferenciats que convergeixen al mateix punt: la creació i gestió de la informació. [...]
2014-15
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  
9.
6 p, 109.3 KB Informàtica avançada [101765] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de fons d'aquesta assignatura és ajudar a l'alumne en el procés d'abstracció necessari per abordar problemes de grans dimensions relacionats amb la gestió aeronàutica. Per aquest motiu, l'assignatura aborda el tractament de les dades des de dos punts de vista diferenciats que convergeixen al mateix punt: la creació i gestió de la informació. [...]
2013-14  
10.
5 p, 17.4 KB Informàtica avançada [101765] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de fons d'aquesta assignatura és ajudar a l'alumne en el procés d'abstracció necessari per abordar problemes de grans dimensions relacionats amb la gestió aeronàutica. L'assignatura té dues parts ben diferenciades. [...]
2012-13
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  

Course materials : 12 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.