Results overview: Found 39 records in 0.03 seconds.
Articles, 4 records found
Books and collections, 2 records found
Research literature, 21 records found
Course materials, 12 records found
Articles 4 records found  
1.
14 p, 1.1 MB Recognition of the Mental Workloads of Pilots in the Cockpit Using EEG Signals / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Yauri Vidalón, José Elías (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Folch, Pau (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Piera, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Gil, Debora (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya))
The commercial flightdeck is a naturally multi-tasking work environment, one in which interruptions are frequent come in various forms, contributing in many cases to aviation incident reports. Automatic characterization of pilots' workloads is essential to preventing these kind of incidents. [...]
2022 - 10.3390/app12052298
Applied sciences (Basel), Vol. 12, Issue 5 (2022) , art. 2298  
2.
15 p, 1.0 MB Mathematics learning opportunities when playing a Tower Defense Game / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Joanpere, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gorgorió Solà, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona)
A qualitative research study is presented herein with the purpose of identifying mathematics learning opportunities in a commercial version of a Tower Defense game. These learning opportunities are understood as mathematicisable moments of the game and involve the establishment of relationships between the game and mathematical problem solving. [...]
2015 - 10.17083/ijsg.v2i4.82
International journal of serious games, Vol. 2, núm. 4 (2015) , p. 57-71  
3.
20 p, 2.7 MB Graph-based problem explorer : a software tool to support algorithm design learning while solving the salesperson problem / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sánchez Pujadas, Francisco Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
In this article, we present a sequence of activities in the form of a project in order to promote learning on design and analysis of algorithms. The project is based on the resolution of a real problem, the salesperson problem, and it is theoretically grounded on the fundamentals of mathematical modelling. [...]
2020 - 10.3390/math8091595
Mathematics, Vol. 8, núm. 9 (2020) , p. e1595  
4.
3 p, 1.0 MB A Confidence Framework for the Assessment of Optical Flow Performance / Márquez Valle, Patricia ; Gil, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Optical Flow (OF) is the input of a wide range of decision support systems such as car driver assistance, UAV guiding or medical diagnose. In these real situations, the absence of ground truth forces to assess OF quality using quantities computed from either sequences or the computed optical flow itself. [...]
2016 - 10.5565/rev/elcvia.949
ELCVIA : Electronic Letters on Computer Vision and Image Analysis, Vol. 15 Núm. 2 (2016) , p. 4-6 (Special Issue on Recent PhD Thesis Dissemination (2016))  

Books and collections 2 records found  
1.
16 p, 255.0 KB Activitats d'aula inversa en l'àmbit de l'enginyeria. Experiència en la docència de bases de dades / Ramos Terrades, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Martí, Enric ; Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Gil, Debora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de publicacions 2021 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 8)
Experiències docents innovadores a la UAB, 2021, p. 111-126  
2.
126 p, 16.6 MB Experiències docents innovadores a la UAB / Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Badia i Perpinyà, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Balasch Alemany, Joan Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Ballvé i Martróm, Marta (Universitat de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Espinós, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i Medicina Preventiva i Salut Pública) ; Espuny, Maria Jesus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Estadella Tarriel, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i Medicina Preventiva i Salut Pública) ; Gil, Debora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Gisbert Traveria, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Hernández Martín, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Macarulla Sanz, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Cirurgia) ; Medina Mallen, Maria del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i Medicina Preventiva i Salut Pública) ; Parraga, Carlos Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Ramos Terrades, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Roher Armentia, Nerea (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Sánchez Ramos, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Solanas i Garcia, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Tabernero-Holgado, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Udina i Bonet, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Vallès Muñío, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Velo Fabregat, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2021 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 8)  

Research literature 21 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
11 p, 722.1 KB Generació procedural de contingut via Reinforcement Learning / Graupera Serra, Oriol ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és la creació de nivells per al joc de puzles Sokoban mitjançant Reinforcement Learning com a mètode de generació procedural de contingut. Per usar Reinforcement Learning, s'ha representat la generació de nivells com una tasca iterativa on, a cada iteració i mitjançant un sistema de recompenses, es modifica el tauler del joc per obtenir un nivell que tingui una solució. [...]
The aim of this project is to create levels for the puzzle game Sokoban with Reinforcement learning as a Procedural Content Generation method. In order to use Reinforcement Learning, the level generation has been represented as an iterative task where in each step and with a reward system, the Sokoban board is modified to reach a solvable level. [...]
El objetivo de este proyecto es crear niveles para el juego de puzzles Sokoban mediante Reinforcement Learning como método de generación procedimental de contenido . Para utilizar Reinforcement Learning, la generación de niveles se ha representado como una tarea iterativa donde en cada iteración y con un sistema de recompensas, se modifica el tablero del juego para alcanzar un nivel solucionable. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
966.7 MB Dataset to predict mental workload based on physiological data / Yauri Vidalón, José Elías (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Folch, Pau (Aslogic) ; Álvarez, Daniel (Aslogic) ; Gil, Debora (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Hernàndez i Sabaté, Aura (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Universitat Autònoma de Barcelona
A high mental workload reduces the human performance and affects his/her ability to achieve a task. Despite the recent advances in neuroscience, yet there is a lack of knowledge about the interrelation between the mental processes in the brain and the produced mental workload at a giving time. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 - 10.5565/ddd.uab.cat/259591
2 documents
3.
8 p, 730.9 KB Vector TD Plus / Sanz Martinez, Joel ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte sorgeix de la idea d'aprofitar l'atractiu que tenen els videojocs en els joves per fomentar certs aspectes del pensament, com pot ser el raonament matemàtic. Per aconseguir aquest objectiu aquest treball proposa un joc dinàmic i entretingut que presenti un repte sense arribar a ser frustrant per el jugador. [...]
This project stems from the idea of using videogames' appeal to young people to encourage strategic and mathematic thinking. To achieve this goal, the game must be both dynamic and entertaining while presenting a real challenge without it being frustating to the Player. [...]
Este proyecto surge de la idea de aprovechar el atractivo que tienen los videojuegos en los jóvenes para fomentar ciertos aspectos del pensamiento, como puede ser el razonamiento matemático. Para conseguir este objetivo, este trabajo propone un juego dinámico y entretenido que presente un reto sin llegar a ser frustrante para el jugador. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
11 p, 2.4 MB Recognition of epileptic seizures from EEG data / Espinosa Reboredo, Christian ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
An electroencephalogram (EEG) is a test that detects electrical activity of the brain. This paper tries to go a step further to interpret seizures from electroencephalograms using deep learning algorithms. [...]
Un electroencefalograma (EEG) es una prueba que detecta la actividad eléctrica del cerebro. Este artículo intenta dar un paso más para interpretar los ataques epilépticos a partir de electroencefalogramas utilizando algoritmos de aprendizaje computacional. [...]
Un electroencefalograma (EEG) és una prova que detecta l'activitat elèctrica del cervell. Aquest article intenta fer un pas més per interpretar els atacs epilèptics a partir d'electroencefalogrames utilitzant algoritmes d'aprenentatge computacional. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
9 p, 878.9 KB Plataforma educativa amb nano jetbots / Navarro Ballesteros, Raquel ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d' aquest TFG és fer la classificació de senyals de trànsit, un objecte i forats, afegint un nou mòdul a la plataforma educativa ja existent pels alumnes de l a ESO, amb nano jetbots i JupyterNotebook Un cop fet aquest mòdul i juntament amb el mòdul 5 realitzat per un altre company, s'ha fet un sisè mòdul que és la unió dels dos mòduls anteriors, la qual cosa permet fer la classificació i al mateix moment la detecció de moviment per un laberint, al mateix temps que detecta els senyals i forats i l'objecte pot prendre decisions segons el que es troba al davant.
The aim of this TFG is to classify traffic signals, an object and holes, adding a new module to the existing educational platform for ESO students, with nano jetbots and JupyterNotebook. Once this module has been done and together with module 5 carried out by another classmate, a sixth module has been made which is the union of the two previous modules, which allows the classification and at the same time the detection of movement by a maze, while detecting signals and holes and the object can make decisions depending on what is in front of it.
El objetivo de este TFG es hacer la clasificación de señales de tráfico, un objeto y agujeros, añadiendo un nuevo módulo a la plataforma educativa ya existente por los alumnos de la ESO, con nano Jetbot y JupyterNotebook Una vez hecho este módulo y junto con el módulo 5 realizado por otro compañero, se ha hecho un sexto módulo que es la unión de los dos módulos anteriores, lo que permite hacer la clasificación y al mismo momento la detección de movimiento por un laberinto, al tiempo que detecta las señales y agujeros y el objeto puede tomar decisiones según el que se encuentra delante.

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
1013.0 KB Plataforma educativa amb nano Jetbots. Planificació / Noguera López, Víctor ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A una plataforma ja creada l'any passat, destinada a que la facin servir alumnes de 4t de la ESO i els seus docents, s'han afegit mòduls. S'han afegit un mòdul que recorre un laberint mitjançant una xarxa neuronal AlexNET que reconeix els diferents camins, i un algorisme de backtracking que recorre tot el laberint, per tant, els i les alumnes aprendran com funcionen tant la xarxa com l'algorisme de bactracking, així com a organitzar les dades. [...]
On a platform already created last year, intended to be used by ESO 4th students and their teachers, some modules have been added. A module has been added that runs a labyrinth through an AlexNET neural network that recognizes the diferent path classes, and a backtracking algorithm that follows the labyrinth path, so learners will learn how both the network and the backtracking algorithm work, as well as organizing the data. [...]
En una plataforma ya creada el año pasado, destinada a que la usen alumnos de 4º de la ESO y sus docentes, se han añadido tres módulos. Se han añadido un módulo que recorre un laberinto mediante una red neuronal AlexNET que reconocere los diferentes caminos, y un algoritmo de backtracking que recorre todo el laberinto, por lo tanto, los alumnos y las alumnas aprenderán cómo funcionan tanto la red como el algoritmo de bactracking, así como a organizar los datos. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
10 p, 723.3 KB Anatomy fish / Jané Besora, Jordi ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte presentem una aplicació mòbil per aprendre les definicions i les alteracions de les parts externes i internes d'alguns peixos. L'aplicació permet al professorat oferir una eina d'aprenentatge pels seus alumnes. [...]
Mobile application to learn the definitions and anomalies of the external and internal parts of some fishes. The application allows teachers to provide a learning tool for their students. The application has three options: learn the definitions of the internal and external parts of some fish, learn the anomalies of the internal and external parts of some fish and finally an evaluation where students can see what they have learned (test-type questions), after taking the test you can see how many questions are correct. [...]
Este Proyecto presenta una aplicación mòbil para aprender las definciones i las alteraciones de las partes externas i internas de los peces. La aplicación permite al profesorado ofrecer una herramienta de aprendizaje para sus alumnos. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
9 p, 3.0 MB Semi automatic highlights identification in a RTS videogame / Porteros Villar, Albert ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte proposem una eina d'ajuda a investigadors de didàctica de les matemàtiques, que consisteix en l'anàlisi semi automàtic d'accions fetes per un jugador mentre fa una partida a un videojoc d'estratègia en temps real. [...]
In this project we propose a tool for helping researchers in mathematics education, which consists in semi-automatic analysis of actions taken by a player while playing a game of strategy in real time. [...]
En este proyecto proponemos una herramienta de ayuda a investigadores de didáctica de las matemáticas, que consiste en el análisis semi automático de acciones hechas por un jugador mientras hace una partida a un videojuego de estrategia en tiempo real. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
10 p, 532.9 KB Automatic classification of actions in a RTS videogame / El Hajouji el Hayadi, Mohamed Yassin ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Video games are an entertaining pastime but they can also provide us with good learning opportunities, as players must perform clever actions in order to surpass them. In this paper a conversion from qualitative data, obtained by an eye-tracker, to quantitative data is done in order to classify the actions performed by the players in a commercial RTS videogame. [...]
Els videojocs són una manera entretinguda de passar el temps però també poden oferir-nos bones oportunitats d'aprenentatge on els jugadors hauran d'utilitzar accions planificades per poder guanyar. [...]
Los videojuegos son una manera entretenida de pasar el tiempo pero también pueden ofrecernos con buenas oportunidades de aprendizaje donde los jugadores deberán de utilizar acciones planificadas para poder ganar. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
11 p, 1.7 MB Desenvolupament d'aplicació web per l'associació canina de Jerez de la Frontera / Garcia Lafita, Sandra ; Hernàndez i Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Cada dia trobem més casos d'abandonament animal, tema que hauríem de solucionar per poder tenir un món millor. Aquest projecte neix amb la idea d'ajudar tots aquests animals que un dia van ser maltractats i/o abandonats. [...]
Cada día encontramos más casos de abandono animal, tema que deberíamos solucionar para poder tener un mundo Mejor. Este proyecto nace con la idea de ayudar a todos estos animales que un día fueron maltratados y/o abandonados. [...]
Every day we find more cases of animal abandonment, which should be solved to have a better world. This project was created with the idea of helping all those animals that one day were mistrated and/or abandoned. [...]

2018-07-02
Enginyeria Informàtica [958]  

Research literature : 21 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Course materials 12 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
6 p, 87.0 KB Informàtica avançada [101765] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Diaz-Chito, Katerine (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de fons d'aquesta assignatura és ajudar a l'alumne en el procés d'abstracció necessari per abordar problemes de grans dimensions relacionats amb la gestió aeronàutica. Per aquest motiu, l'assignatura aborda el tractament de les dades des de dos punts de vista diferenciats que convergeixen al mateix punt: la creació i gestió de la informació. [...]
2017-18
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  
2.
6 p, 93.7 KB Laboratori de Programació [102767] / Sánchez Albaladejo, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Valveny Llobet, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Villalonga Pineda, Gabriel ; Cerdà Company, Joaquin (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura forma part de la matèria Algorísmica i informació i s'ha de veure com la continuació lògica de l'assignatura Metodologia de la Programació i la continuació pràctica de l'assignatura de Mètodes Abstractes de Càlcul. [...]
2017-18
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
5 p, 82.8 KB Anàlisi i Disseny d'Algorismes [102783] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Sánchez Pujadas, Francisco Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura és la continuació de les assignatures de programació vistes a primer i segon, com Fonaments d'informàtica, Metodologia de la programació i Laboratori de programació. Partint de la base que l'estudiant ja té uns coneixements bàsics sobre programació es donen uns coneixements avançats per tal que l'estudiant sigui capaç de, per una banda fer una anàlisi dels algorismes dissenyats per tal de trobar els que resolen un problema plantejat de manera òptima tenint en compte els requisits d'eficiència i/o precisió intrínsecs de cada entorn. [...]
2017-18
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
5 p, 80.6 KB Anàlisi i Disseny d'Algorismes [102783] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura és la continuació de les assignatures de programació vistes a primer i segon, com Fonaments d'informàtica, Metodologia de la programació i Laboratori de programació. Partint de la base que l'estudiant ja té uns coneixements bàsics sobre programació es donen uns coneixements avançats per tal que l'estudiant sigui capaç de, per una banda fer una anàlisi dels algorismes dissenyats per tal de trobar els que resolen un problema plantejat de manera òptima tenint en compte els requisits d'eficiència i/o precisió intrínsecs de cada entorn. [...]
2016-17
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
6 p, 87.1 KB Informàtica avançada [101765] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de fons d'aquesta assignatura és ajudar a l'alumne en el procés d'abstracció necessari per abordar problemes de grans dimensions relacionats amb la gestió aeronàutica. Per aquest motiu, l'assignatura aborda el tractament de les dades des de dos punts de vista diferenciats que convergeixen al mateix punt: la creació i gestió de la informació. [...]
2016-17
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  
6.
5 p, 29.7 KB Anàlisi i Disseny d'Algorismes [102783] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura és la continuació de les assignatures de programació vistes a primer i segon, com Fonaments d'informàtica, Metodologia de la programació i Laboratori de programació. Partint de la base que l'estudiant ja té uns coneixements bàsics sobre programació es donen uns coneixements avançats per tal que l'estudiant sigui capaç de: Per una banda fer una anàlisi dels algorismes dissenyats per tal de trobar els que resolen un problema plantejat de manera òptima tenint en compte els requisits d'eficiència i/o precisió intrínsecs de cada entorn. [...]
2015-16
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
6 p, 31.9 KB Informàtica avançada [101765] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de fons d'aquesta assignatura és ajudar a l'alumne en el procés d'abstracció necessari per abordar problemes de grans dimensions relacionats amb la gestió aeronàutica. Per aquest motiu, l'assignatura aborda el tractament de les dades des de dos punts de vista diferenciats que convergeixen al mateix punt: la creació i gestió de la informació. [...]
2015-16
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  
8.
6 p, 108.8 KB Informàtica avançada [101765] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de fons d'aquesta assignatura és ajudar a l'alumne en el procés d'abstracció necessari per abordar problemes de grans dimensions relacionats amb la gestió aeronàutica. Per aquest motiu, l'assignatura aborda el tractament de les dades des de dos punts de vista diferenciats que convergeixen al mateix punt: la creació i gestió de la informació. [...]
2014-15
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  
9.
6 p, 109.3 KB Informàtica avançada [101765] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de fons d'aquesta assignatura és ajudar a l'alumne en el procés d'abstracció necessari per abordar problemes de grans dimensions relacionats amb la gestió aeronàutica. Per aquest motiu, l'assignatura aborda el tractament de les dades des de dos punts de vista diferenciats que convergeixen al mateix punt: la creació i gestió de la informació. [...]
2013-14  
10.
5 p, 17.4 KB Informàtica avançada [101765] / Hernàndez i Sabaté, Aura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de fons d'aquesta assignatura és ajudar a l'alumne en el procés d'abstracció necessari per abordar problemes de grans dimensions relacionats amb la gestió aeronàutica. L'assignatura té dues parts ben diferenciades. [...]
2012-13
Grau en Gestió Aeronàutica [829]  

Course materials : 12 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.