Resultats globals: 2 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
6 p, 829.0 KB Marca país México : un logo con estética / Hernández Chávez, Reyna Elizabeth
Existen cientos de marcas, unas reconocidas y otras que contienden por ocupar una buena posición dentro del mercado. Pero ¿cuántas de estás marcas proyectan lo que la empresa o compañía busca?, pueden ser marcas creativas, llenas de color y formas, pero si no transmiten el mensaje deseado, no son eficaces. [...]
2013 - 10.5565/rev/grafica.3
Grafica, Vol. 1, Núm. 1 (2013) , p. 41-45  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
114 p, 3.1 MB ¿La cultura es un factor que influye en la percepción de las marcas? : La imagen de marca-país de México entre los turistas españoles / Hernández Chávez, Reyna Elizabeth ; Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball presenta un model comparatiu d'anàlisis de la marca en base a l'inconscient col·lectiu, teoria desenvolupada per C. G. Jung (1991), adequat per Sabrine Dornelles (2010) a l'estudi de les marques comercials i contrastat en aquest treball amb la proposta d'aproximació al Perfil Arquetípic Azteca. [...]
Este trabajo presenta un modelo comparativo de análisis de la marca con base al inconsciente colectivo, teoría desarrollada por C. G. Jung (1991), adecuado por Sabrine Dornelles (2010) al estudio de las marcas comerciales y contrastado en este trabajo con la propuesta de la aproximación al Perfil Arquetípico Azteca. [...]
This work presents a comparative model to analysis the brand based on the collective unconscious, a theory proposed by C. G. Jung (1991), adequate by Sabrine Dornelles (2010) to the study of commercial brands and contrasted in this piece of work with the proposal of approach to "Perfil Arquetípico Azteca". [...]

2012  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.