Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
47 p, 1.9 MB Voice marketing : influencia de las voces en la percepción de la marca / Hernández Egaña, Andoni ; Morey Bauzà, Antoni Llorenç ; López Belbeze, María Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
A aquest document es parla sobre el "voice marketing", un nou sistema de creació d'experiències per l'usuari en fase de desenvolupament el qual es basa en l'ús d'una veu artificial com a sistema de comunicació amb el client. [...]
En este documento se habla sobre el "Voice marketing", un nuevo sistema de creación de experiencias para el usuario todavía en fase de desarrollo el cual se basa en el uso de una voz artificial como sistema de comunicación con el cliente. [...]
This document talks about "Voice marketing", a new creation system of experiences for the user still in the development phase which is based on the use of an artificial voice as a communication system with the client. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.