Resultados globales: 6 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 6 registros
Artículos Encontrados 6 registros  
1.
4 p, 334.5 KB Recursos per treballar a l'aula la formulació i nomenclatura de química inorgànica / Hernández Santadaría, José Ángel (Institut Badalona VII)
L'article presenta diversos recursos i activitats elaborats per l'autor que permeten treballar la formulació i nomenclatura de química inorgànica a les classes de química d'educació secundària i de batxillerat, seguint les darreres recomanacions de la IUPAC de l'any 2005.
This article sets forth several resources and activities designed by the author which allow the inclusion of formula writing and nomenclature of inorganic chemistry in the chemistry lessons of compulsory secondary education and Baccalaureate, following the latest IUPAC recommendations in 2005.

2015
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 29 (Abril 2015) , p. 25-28 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
2.
5 p, 349.3 KB Utilització de simuladors en l'estudi de les característiques de les reaccions d'equilibri / Hernández Santadaría, José Ángel (INS Badalona VII)
Els simuladors permeten disposar, d'una manera ràpida i senzilla, de models de l'evolució dels sistemes químics a nivell microscòpic i macroscòpic. Les activitats que es presenten en aquest article tenen com a objectiu facilitar que l'alumnat pugui deduir les principals ca-racterístiques de les reaccions d'equilibri a partir de l'anàlisi i la interpretació de les dades generades amb diferents simuladors.
Simulators allow us to have, in a quick and simple way, models of evolution of chemical systems at a microscopic and macroscopic level. The activities set forth in this article aim at facilitating the students' deduction of the main features of balance reactions by analy-sing and processing the data obtained from different simulators.

2014
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 28 (Juny 2014) , p. 2-6  
3.
4 p, 454.1 KB Estudi de reaccions àcid–base amb ajuda de les eines del laboratori virtual de química / Hernández Santadaría, José Ángel (Institut Badalona VII)
L'article proposa diverses activitats que utilitzen les eines del laboratori virtual de The ChemCollective per treballar de manera pràctica amb l'alumnat alguns dels continguts més rellevants relacionats amb les reaccions àcid–base del currículum de química de batxillerat.
2012
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 23 (desembre 2012) , p. 11-14  
4.
5 p, 381.2 KB Navegant per la taula periòdica / Hernández Santadaría, José Ángel (Institut Badalona VII)
L'article presenta una selecció de recursos i activitats que permeten treballar amb l'alumnat de batxillerat els continguts corresponents al currículum de química relacionats amb la taula periòdica i les propietats periòdiques dels elements. [...]
2011
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 20 (Desembre 2011) , p. 8-12  
5.
6 p, 152.4 KB Estudi de l'efecte de diversos factors sobre el contingut de vitamina C del suc de taronja / Hernández Santadaría, José Ángel (Institut Badalona VII)
El contingut de vitamina C en sucs de fruita es pot determinar mitjançant una volumetria redox amb el colorant 2,6-diclorofenol indofenol. Aquesta pràctica de laboratori es pot transformar en un petit treball d'investigació sobre la influència que tenen diversos factors en la disminució de la quantitat de vitamina C.
2011
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 18 (març 2011) , p. 9-14  
6.
6 p, 340.2 KB Utilització d'applets en l'obtenció i estudi de les corbes de valoració àcid-base / Hernández Santadaría, José Ángel
La utilització d'applets Java permet generar de manera ràpida i senzilla els gràfics i les dades més rellevants d'una gran varietat de valoracions àcid–base. En l'activitat que descrivim a continuació l'alumnat fa servir applets per obtenir les corbes de diverses valoracions i després realitza l'anàlisi i interpretació dels resultats amb la guia d'un qüestionari.
2010
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 15 (2010) , p. 13-18  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.