1.
|
5 p, 107.5 KB |
Recerca, Formació, Avaluació i Equitat [45009]
/
Pineda Herrero, Pilar ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, Recerca Socioeducativa i Transformaciói és optatiu de la resta d'especialitats. En aquest mòdul es desenvolupen les competències necessàries per a investigar sobre la formació i l'avaluació des de l'òptica de l'equitat educativa. [...] This module is compulsory in the specialty of Inequalities, Socio-educational Research and Transformation, and is optional in the other specialties. This module developes the competencies to do research and to evaluate education from the viewpoint of equity . [...] Este módulo es obligatorio de la especialidad de Desigualdades, Investigación Socioeducativa y Transformación y es optativo del resto de especialidades. En este módulo se desarrollan las competencias necesarias para investigar sobre la formación y la evaluación desde la óptica de la equidad educativa. [...]
2023-24 Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
|
|
2.
|
7 p, 131.4 KB |
Models i Estratègies de Formació en les Organitzacions [103521]
/
Pineda Herrero, Pilar ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura pretén desenvolupar les competències necessàries per a la intervenció pedagògica en contextos organitzatius i laborals. Així es pretén desenvolupar en l'estudiantat les competències bàsiques per a analitzar, gestionar i avaluar els processos educatius en els contextos laborals, i en concret per a realitzar les funcions pròpies del/la professional de la formació inicial i continua. [...] The course aims to develop in future professionals the skills needed for pedagogical intervention in organizational and work settings. The skills to develop in students are to analyze, manage and evaluate educational processes in work contexts, and specifically to perform the functions of professional initial and continuing training. [...] La asignatura pretende desarrollar las competencias necesarias para la intervención pedagógica en contextos organizativos y laborales. Así se pretende desarrollar en el estudiantado las competencias básicas para analizar, gestionar y evaluar los procesos educativos en los contextos laborales, y en concreto para realizar las funciones propias del/la profesional de la formación inicial y continua. [...]
2023-24 Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
|
|
3.
|
|
4.
|
5 p, 111.4 KB |
Psicopedagogia a les Organitzacions [42979]
/
Pérez Romero, Antonio ;
Pineda Herrero, Pilar ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions, ja que sobre aquests elements organitzatius es desenvoluparà el contingut i estratègies de l'assignatura. [...] The Psychopedagogy in Organizations Course has three basic characteristics that define its design: 1. The first thing to note is that this is an optional course. 2. It focuses on the internal or institutional perspective of educational and labour organizations, thus it is essential to have an elementary knowledge of the structure, objectives, dynamics and relationships established in educational institutions and organizations; since these subjects will be developed around organizational elements of the content and strategies. [...] El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]
2023-24 Màster Universitari en Psicopedagogia [1446] Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
|
|
5.
|
6 p, 129.7 KB |
Models i Estratègies de Formació en les Organitzacions [103521]
/
Pineda Herrero, Pilar ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura pretén desenvolupar les competències necessàries per a la intervenció pedagògica en contextos organitzatius i laborals. Així es pretén desenvolupar en l'estudiantat les competències bàsiques per a analitzar, gestionar i avaluar els processos educatius en els contextos laborals, i en concret per a realitzar les funcions pròpies del/la professional de la formació inicial i continua. [...] The course aims to develop in future professionals the skills needed for pedagogical intervention in organizational and work settings. The skills to develop in students are to analyze, manage and evaluate educational processes in work contexts, and specifically to perform the functions of professional initial and continuing training. [...] La asignatura pretende desarrollar las competencias necesarias para la intervención pedagógica en contextos organizativos y laborales. Así se pretende desarrollar en el estudiantado las competencias básicas para analizar, gestionar y evaluar los procesos educativos en los contextos laborales, y en concreto para realizar las funciones propias del/la profesional de la formación inicial y continua. [...]
2022-23 Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
|
|
6.
|
|
7.
|
6 p, 113.8 KB |
Psicopedagogia a les Organitzacions [42979]
/
Pérez Romero, Antonio ;
Pineda Herrero, Pilar ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions, ja que sobre aquests elements organitzatius es desenvoluparà el contingut i estratègies de l'assignatura. [...] The Psychopedagogy in Organizations Course has three basic characteristics that define its design: 1. The first thing to note is that this is an optional course. 2. It focuses on the internal or institutional perspective of educational and labour organizations, thus it is essential to have an elementary knowledge of the structure, objectives, dynamics and relationships established in educational institutions and organizations; since these subjects will be developed around organizational elements of the content and strategies. [...] El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]
2022-23 Màster Universitari en Psicopedagogia [1446] Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
|
|
8.
|
|
9.
|
6 p, 113.8 KB |
Psicopedagogia a les Organitzacions [42979]
/
Pérez Romero, Antonio ;
Pineda Herrero, Pilar ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions, ja que sobre aquests elements organitzatius es desenvoluparà el contingut i estratègies de l'assignatura. [...] The Psychopedagogy in Organizations Course has three basic characteristics that define its design: 1. The first thing to note is that this is an optional course. 2. It focuses on internal or institutional perspective of educational and labour organizations, thus it is essential to have a elementary knowledge about the structure, objectives, dynamics and relationships established in educational institutions and organizations; since these subject will be developed around organizational elements of the content and strategies. [...] El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]
2021-22 Màster Universitari en Psicopedagogia [1168] Màster Universitari en Psicopedagogia [1446] Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
|
|
10.
|
6 p, 128.6 KB |
Models i Estratègies de Formació en les Organitzacions [103521]
/
Pineda Herrero, Pilar ;
Navío Gámez, Antonio ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura pretén desenvolupar les competències necessàries per a la intervenció pedagògica en contextos organitzatius i laborals. Així es pretén desenvolupar en l'estudiantat les competències bàsiques per a analitzar, gestionar i avaluar els processos educatius en els contextos laborals, i en concret per a realitzar les funcions pròpies del/la professional de la formació inicial i continua. [...] The course aims to develop in future professionals the skills needed for pedagogical intervention in organizational and work settings. The skills to develop in students are to analyze, manage and evaluate educational processes in work contexts, and specifically to perform the functions of professional initial and continuing training. [...] La asignatura pretende desarrollar las competencias necesarias para la intervención pedagógica en contextos organizativos y laborales. Así se pretende desarrollar en el estudiantado las competencias básicas para analizar, gestionar y evaluar los procesos educativos en los contextos laborales, y en concreto para realizar las funciones propias del/la profesional de la formación inicial y continua. [...]
2021-22 Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
|
|