1.
|
191 p, 2.3 MB |
La perspectiva interseccional al relat periodístic sobre Les Kellys : estudi comparatiu de la premsa tradicional i alternativa
/
Alzueta Navarro, Laura ;
Bachrach Barba, Ona ;
Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com a objectiu principal estudiar l'aplicació de la perspectiva interseccional a la cobertura informativa entorn Les Kellys (cambreres de pis), col·lectiu sotmès a una triple discriminació (opressió de gènere, ètnia i classe). [...] Este trabajo tiene como objetivo principal estudiar la aplicación de la perspectiva interseccional a la cobertura informativa de Las Kellys (camareras de piso), colectivo sometido a una triple discriminación (opresión de género, etnia y clase). [...] The main objective of this paper is to study the application of the intersectional perspective to the news coverage of Las Kellys (hotel maids), a collective subjected to triple discrimination (gender, ethnic and class oppression). [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
2.
|
91 p, 1.1 MB |
Interculturalitat, religió i ficció : la representació de la població migrant musulmana a les sèries de televisió. Estudi de cas: "Ramy"
/
Albert Pombo, Elena ;
Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi explora les últimes tendències en la representació mediàtica de les persones migrants, en concret del col·lectiu musulmà, a la ficció televisiva a partir de l'anàlisi de la sèrie Ramy com a estudi de cas, classificada dins del gènere comèdia. [...] Este estudio explora las últimas tendencias en la representación mediática de las personas migrantes, en concreto del colectivo musulmán, en la ficción televisiva a partir del análisis de la serie Ramy como estudio de caso, clasificada como género de comedia. [...] This study explores migrant people representation trends, specifically about muslim community, in television fiction based on a study case about Ramy, a tv serie classified as comedy. The study's objective is to analyse if muslim community representation patterns persist or if they present some changes. [...]
2021 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
270 p, 3.2 MB |
La apropiación cultural, social y política de los medios de comunicación en comunidades indígenas : el proyecto Aldea Digital en el pueblo Xavante (Brasil Central)
/
Coelho, Rafael Franco ;
Huertas Bailén, Amparo, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El objeto de estudio de esta tesis doctoral son los usos y apropiaciones que una etnia indígena de Brasil, los Xavante, están haciendo de los medios de comunicación y de las nuevas tecnologías de la comunicación digital. [...] This thesis focuses on the uses and appropriations of the media and the new digital communication technologies by an indigenous group of Brazil, the Xavante. The main objective of the research is to analyse the cultural impact, the social change and the political dynamics of the media use in Xavante society. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
|
|
7.
|
108 p, 1.7 MB |
El discurs periodístic a la secció especialitzada en sèries de televisió de La Vanguardia digital
/
Vila Muñoz, Norma ;
Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En els últims anys la ficció televisiva ha arribat a aconseguir cotes de qualitat tan altes que les sèries ja ocupen gran part de les graelles de programació. L'anàlisi que es durà a terme pretén mostrar quin és el tractament periodístic de les sèries de televisió a la secció de 'Sèries' de La Vanguardia digital. [...] En los últimos años la ficción televisiva ha llegado a conseguir cotas de calidad tan altas que las series ya ocupan gran parte de las parrillas de programación. El análisis pretende mostrar cuál es el tratamiento periodístico de las series de televisión en la sección 'Series' de La Vanguardia digital. [...] In the last years, fiction on television has come to achieve such high levels of quality that series already occupy much of the TV programming. The analysis is intended to show the journalistic treatment of TV series in the 'Series' section of La Vanguardia digital. [...]
2015 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
116 p, 1.6 MB |
La retroalimentació entre l'autoestima i l'activitat digital al col·lectiu adolescent
/
Bonet Gallardo, Laura ;
Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació analitza la interrelació entre l'autoestima i l'ús de les xarxes socials digitals al col·lectiu adolescent Vam realitzar 16 entrevistes en profunditat (8 nois i 8 noies, de 12 a 15 anys) a usuaris actius residents a la comarca del Vallès Occidental (Barcelona). [...] Esta investigación analiza la interrelación entre la autoestima y el uso de las redes sociales digitales en el colectivo adolescente. Realizamos 16 entrevistas en profundidad (8 chicos y 8 chicas, de 12 a 15 años) a usuarios activos residentes en la comarca del Vallés Occidental (Barcelona). [...] The following research analyses the interrelation between self-esteem and the use of digital social networks in the adolescent group. We made 16 in-depth interviews (8 boys and 8 girls from 12 to 15 years old) to active users residents in the Vallés Occiental (Bacelona) region. [...]
2015 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
61 p, 1.5 MB |
La entrevista televisiva híbrida, ¿infoshow o infoentretenimiento?
/
Riera Fulquet, Laura ;
Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La hibridació entre informació i entreteniment s'ha catalogat com infoshow o infoentreteniment. La present investigació tracta d'aclarir si hi ha diferències en el tractament dels continguts audiovisuals per referir-nos a un terme o l'altre , analitzant els programes de Viajando con Chester i Salvados. [...] La hibridación entre información y entretenimiento se ha catalogado como infoshow o infoentretenimiento. La investigación trata de esclarecer si existen diferencias en el tratamiento de los contenidos audiovisuales para referirnos a un término u otro, analizando los programas de Viajando con Chester y Salvados. [...] Hybridization between information and entertainment has been called as infoshow or infotainment. The research seeks to clarify whether there are differences in the treatment of audiovisual content to refer to one term or another, analyzing the programs Viajando con Chester and Salvados. [...]
2015 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
10.
|
116 p, 1.3 MB |
La construcció de la figura femenina a la publicitat d'Intimissimi
/
Güell Ruiz, Marta ;
Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball d'investigació analitza la construcció de la figura femenina a la publicitat d'Intimissimi. A partir d'una fitxa d'anàlisi estructurada en Descripció, Cosificació, Espai i atrezzo, i Companyia i activitat, s'han analitzat 10 anuncis de la marca de roba interior compresos entre els anys 2005 i 2014 amb l'objectiu d'estudiar quina representació de la dona fa Intimissimi i si existeix una evolució al llarg d'aquesta dècada. [...] El presente trabajo de investigación analiza la construcción de la figura femenina en la publicidad de Intimissimi. A partir de una ficha de análisis estructurada en Descripción, Cosificación, Espacio y atrezzo, y Compañía y actividad, se han analizado 10 anuncios de la marca de ropa interior comprendidos entre los años 2005 y 2014 con el objetivo de estudiar qué representación de la mujer hace Intimissimi y si existe una evolución a lo largo de esta década. [...] This research analyzes the construction of women's image in Intimissimi advertising. Using a fact sheet structured in Description, Woman treated as an object, Space and atrezzo, and Company and activity, we have analyzed 10 advertisements of the brand comprised between 2005 and 2014 with the aim of studying what representation of women does Intimissimi and if it exists an evolution during this decade. [...]
2015 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|