Resultados globales: 2 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
25 p, 217.2 KB La reflexió metalingüística en el treball de grup / Cots Caimons, Josep Maria (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Arnó Macià, Elisabet (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Baiget, Esther (Baiget i Bonany) (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Irún Chavarría, Montserrat (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Llurda, Enric (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Nussbaum, Luci (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada)
En aquest article s'analitzen quatre factors que poden incidir en el desenvolupament i el resultats de les tasques de reflexió metalingüística quan es realitzen en grup: tipus de tasca, formes d'interacció del grup, condició de monolingüe o bilingüe dels participants i llengua objecte de reflexió. [...]
The authors of this article analyze four factors which may have an influence on the development and outcomes of group work involving metalinguistic reflection: task type, interactive patterns, participants' monolingualism / bilingualism, and language itself as the object of reflection. [...]

1998
Sintagma, Vol. 10 (1998) , p. 81-105  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 1 registros  
1.
18 p, 293.2 KB A la recerca de bones pràctiques docents en AICLE / Clemente, Mercè (Universitat de Lleida) ; Cots Caimons, Josep Maria (Universitat de Lleida) ; Irún Chavarría, Montserrat (Universitat de Lleida) ; Llurda, Enric (Universitat de Lleida) ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat de Lleida ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
L’objectiu que ens hem proposat en aquest estudi és elaborar una taxonomia que ens permeti descriure i valorar el que podríem considerar bons pràctiques en AICLE per part del professorat. En aquesta presentació farem un repàs del procés que hem seguit per arribar a aquest objectiu i mostrarem la taxonomia, així com una exemplificació de la seva apliació en dues classes d’AICLE impartides per dos professors en formació. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.