Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
19 p, 1.8 MB Teoria i pràctica de l’adopció escolar de monuments : l’experiència de la Universitat Autònoma de Barcelona i el Camp d’Aprenentatge de la Noguera / Bardavio i Novi, Antoni (Departament d'Ensenyament. Camp d'Aprenentatge de la Noguera) ; González Marcén, Paloma (Centre d'Estudis del Patrimoni Arqueològic de la Prehistòria) ; Gatell, Cristina (Institut La Romànica (Barberà del Vallès)) ; Jara, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Didàctica de les Ciències Socials) ; Solsona, Rosa (Camp d’Aprenentatge de la Noguera.)
L’adopció de monuments constitueix una fórmula d’introducció del coneixement i la implicació de l’alumnat preuniversitari en el seu context local, que s’ha mostrat molt productiva en diversos països europeus, mitjançant la imbricació dels centres educatius en la valoració i la conservació del patrimoni històric proper, en col•laboració amb l’administració municipal i les entitats científiques i culturals. [...]
La adopción de monumentos constituye una fórmula de introducción del conocimiento e implicación del alumnado preuniversitario en su contexto local, que se ha mostrado muy productiva en diferentes países europeos, mediante la imbricación de los centros educativos en la valoración y la conservación del patrimonio histórico cercano en colaboración con la administración municipal y las entidades científicas y culturales. [...]
The school’s adoption of monuments has shown to be in some European countries a very productive scheme for introducing primary and secondary school pupils into the knowledge and involvement in their local context. [...]

2009
Treballs d'Arqueologia, Núm. 15 (2009) , p. 103-121  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
295 p, 19.8 MB Contribuciones de Joan Pagès al desarrollo de la didáctica de las ciencias sociales, la historia y la geografía en Iberoamérica / Jara, Miguel Ángel, coord. ; Santisteban, Antoni, coord.
El libro que presentamos es el resultado de una producción conjunta y colaborativa de docentes formadores/as e investigadores/as de diferentes Universidades Iberoamericanas. Surge, fundamentalmente, como un homenaje y reconocimiento al maestro, profesor y doctor Joan Pagès i Blanch, catedrático de la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB), que ha dedicado gran parte de su vida a la docencia y a la investigación en el campo de la enseñanza y el aprendizaje de la Historia, la Geografía y de las Ciencias Sociales.
Cipolletti : Universidad Nacional del Comahue ; Universitat Autònoma de Barcelona, 2018  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Jara, M.
1 Jara, Miguel Ángel,
2 Jara, Mundina
1 Jara, Mónica
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.