visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Jariot, Mercè
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
95
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
19
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
2
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
4
registres trobats
Documents de recerca
,
29
registres trobats
Materials didàctics
,
14
registres trobats
Materials acadèmics
,
27
registres trobats
Articles
19
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
26 p, 654.4 KB
Evidencias de validez criterial del Test Situacional de Desarrollo de las Competencias Básicas de Empleabilidad
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Ortega, Daniel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Las competencias básicas de empleabilidad son clave para que los jóvenes puedan acceder y mantenerse activos en el mercado laboral, especialmente en un contexto de escasez de empleo. Este estudio presenta la validación criterial de un test diseñado para evaluar el Desarrollo de las Competencias Básicas de Empleabilidad (DCBE) de los jóvenes en edad prelaboral y durante la educación obligatoria. [...]
Basic employability competencesare key for young people to access and remain active in the labour market, especially in a context of job scarcity. This study presents the criteria validation of a test designed to assess the Development of Basic Employability Competences (DCBE) among young people of pre-employment age during compulsory education. [...]
2022 -
10.25115/ejrep.v20i57.5088
Revista electrónica de investigación psicoeducativa y psicopedagógica
,
Vol. 20(2)
Núm. 57 (2022), p. 377-402
Registre complet
-
2.
4 p, 112.8 KB
Instrumentos de Evaluación e Investigación en Pedagogía Social : presentación del monográfico
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Presentación del monográfico Instrumentos de Evaluación e investigación en Pedagogía Social.
Presentation of the monograph Evaluation and Research Instruments in Social Pedagogy.
Sociedad Iberoamericana de Pedagogia Social, 2021 -
10.7179/PSRI_2021.37.00
Pedagogía social
,
Núm. 37 (2021)
, p. 17-19
2 documents
Registre complet
-
3.
16 p, 299.3 KB
Análisis del modelo teórico del test situacional de desarrollo de competencias básicas de empleabilidad : la perspectiva de los trabajadores
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Marzo Arpón, Maite
(Universitat Ramon Llull. Departament d'Educació social i treball social)
El objetivo de este estudio es analizar desde la perspectiva de los trabajadores el modelo de empleabilidad del grupo de investigación IARS vinculado al Test Situacional de Desarrollo de las competencias Básicas de empleabilidad. [...]
The aim of this study is to analyse, from the workers' perspective, the employability model developed by the research group IARS linked to the Situational Test for measuring the Development of Basic Employability Competences (Test Situacional de Desarrollo de las Competencias Básicas de Empleabilidad). [...]
O objetivo deste estudo é analisar sob a ótica dos trabalhadores o modelo de empregabilidade do grupo de investigação IARS vinculado ao Teste Situacional para o Desenvolvimento de Competências Básicas de Empregabilidade. [...]
Sociedad Iberoamericana de Pedagogia Social, 2021 -
10.7179/PSRI_2021.37.01
Pedagogía social
,
Núm. 37 (2021)
p. 23-38
2 documents
Registre complet
-
4.
16 p, 396.6 KB
Test situacional desarrollo de las competencias básicas de empleabilidad : validación de un instrumento psicoeducativo para la intervención socioeducativa
/
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Doval Dieguez, Eduardo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
Las competencias básicas de empleabilidad, también denominadas competencias clave, son fundamentales para acceder, mantener y promocionar en el empleo, y son especialmente relevantes en la promoción de la inserción laboral de los jóvenes desfavorecidos. [...]
Basic employability competences, also known as key competences, are essential in accessing, retaining and advancing in employment, and are especially relevant in promoting the employment of disadvantaged young people. [...]
Las competencias básicas de empleabilidad, también denominadas competencias clave, son fundamentales para acceder, mantener y promocionar en el empleo, y son especialmente relevantes en la promoción de la inserción laboral de los jóvenes desfavorecidos. [...]
As competências básicas de empregabilidade, também chamadas de competências-chave, são essenciais para o acesso, manutenção e promoção do emprego, sendo especialmente relevantes para a promoção da inserção laboral de jovens desfavorecidos. [...]
2021 -
10.7179/PSRI_2021.37.02
Pedagogía social
,
Núm. 37 (2021)
, p. 39-53
2 documents
Registre complet
-
5.
24 p, 800.9 KB
Calidad de vida y competencias de empleabilidad en personas trabajadoras en centros especiales de empleo
/
Laborda Molla, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
González Fernández, Henar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Este artículo profundiza en la relación entre competencias de empleabilidad (CE) y calidad de vida (CV) en personas con discapacidad intelectual leve y moderada que trabajan en un centro especial de empleo (CEE), como elemento determinante en su nivel de inclusión socio-comunitaria. [...]
This article goes in depth in the relationship between employability skills and quality of life of people with mild and moderate intellectual disability who work in a special employment center (CEE), as a determining factor in their level of socio-community inclusion. [...]
2021 -
10.5944/educxx1.26570
Educacion XX1
,
Vol. 24, núm. 1 (enero 2021)
, p. 117-139
Registre complet
-
6.
28 p, 606.1 KB
El practicum en el Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) : mapa de competencias del profesional de la educación
/
Armengol Asparó, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Castro Ceacero, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Massot, Margarida
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El texto presentado es fruto del trabajo realizado en los últimos cinco años por los miembros del equipo MPI (Modelo de Practicum Integrador) en el marco del proyecto MQD (Millora de la Qualitat de la Docència) concedido en tres convocatorias consecutivas por la Generalitat de Catalunya. [...]
The text presented here is the result of a study conducted over the last five years by the members of the MPI (Modelo de Practicum Integrador, or Integrative Practicum Model) as part of the MQD (Millora de la Qualitat de la Docència, or Improvement of Teaching Quality) project, recipient of financial aid awarded on a competitive basis by the Catalonian Regional Government on three consecutive occasions. [...]
2011
Revista de educación (Madrid)
,
Núm. 354 (2011)
, p. 71-98
Registre complet
-
7.
28 p, 237.2 KB
Actitudes y velocidad en jóvenes. : Aplicación de un programa de educación vial
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Montané Capdevila, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Las teorías contemporáneas del cambio de actitudes defienden que éstas dependen de la manera de pensar, actuar y sentir de las personas. Si se incide en cada uno de estos tres factores íntimamente relacionados entre si podemos influir en la predisposición a actuar. [...]
Contemporary theories of change of attitudes defends that these depends on the way to think, to act and to feel of the people. If we touch upon each one of these three main components related between we can influence in the predisposition to act. [...]
2009
Relieve. Revista electrónica de investigación y evaluación educativa
,
Vol. 15, núm. 1 (2009)
, p. 1-28
Registre complet
-
8.
14 p, 231.2 KB
Jóvenes tutelados y transición a la vida independiente : indicadores de éxito
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La transición a la vida independiente de los jóvenes tutelados por la Administración requiere el diseño de planes y actuaciones que se inicien en los centros y se mantengan después que los abandonen. [...]
The transition to independent living for young people in care requires the design of plans and actions that are initiated in the residential centers and continue after they leave. The aim of this article is to further understand how this transition takes place and how it is seen by those that are involved, in order to establish educational proposals to help them navigate successfully. [...]
2015 -
10.5944/reop.vol.26.num.2.2015.15218
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía (REOP)
,
Vol. 26, núm. 2 (2015)
, p. 90-103
Registre complet
-
9.
14 p, 77.5 KB
Cómo implicar al equipo docente en el proceso de orientación : un ejemplo de superación del enfoque de servicios
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Pretendemos comprender y explicar un proceso de intervención en orientación con el fin de establecer cuales deberían ser las condiciones y estrategias a seguir para que los agentes educativos se impliquen en un proceso de orientación Nos decantamos por: la realización de una investigación evaluativa con carácter formativo, la complementariedad metodológica y un proceso abierto de investigación. [...]
We try to understand and explain a process of intervention in guidance to be able to formulate what would be the conditions and strategies that the educative centres have to follow in order to take part in an orientation process. [...]
2010 -
10.5944/reop.vol.21.num.1.2010.11508
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía (REOP)
,
Vol. 21, núm. 1 (2010)
, p. 45-58
Registre complet
-
10.
30 p, 114.3 KB
La formación por competencias profesionales. : Evaluación y mejora de las competencias del profesor de formación vial desde un modelo de cambio de actitudes
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En el presente artículo se presentan los resultados de una investigación realizada desde la cátedra de educación y formación vial de la universidad autónoma de Barcelona y el Servei Català de Trànsit. [...]
This article presents the results of a research work developed by the group of lecturers in road formation of the "Universitat Autónoma de Barcelona" and the "Servei Català de Trànsit". The theoretical models of professional competences that serve as a basis for the design of a training course of professors of road formation future trainers are described in this paper. [...]
2007 -
10.5944/educxx1.1.10.299
Educación XX1
,
Vol. 10 (2007)
, p. 107-136
Registre complet
-
Articles :
19
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
2
registres trobats
1.
13 p, 1.4 MB
Instrumento de coordinación educativa para el desarrollo de competencias de empleabilidad en adolescentes tutelados
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Marzo Arpón, Maite
(Universitat Ramon Llull) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Clasificar las competencias básicas de empleabilidad para conseguir y mantener el empleo eincluso promocionarse en el mercado laboral preocupa a muchos expertos de distintas áreas deconocimiento. Si bien encontramos clasificaciones, no existe literatura científica sobre modelosde competencias básicas de empleabilidad. [...]
Identifying and classifying the basic transversal competence to obtain,maintain a job and be promoted in the labour market is an issue that many experts are concerned about. Even though there are different classifications, the employability competencemodels are much scarcer. [...]
2018
XIV FAPMI. No hablar, no ver, no oir
. Barcelona,
:
2018
Registre complet
-
2.
11 p, 53.4 KB
La construcció conjunta d'una guia per a la implementació de la carpeta d'aprenentatge en l'àmbit de l'educació superior
/
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Bosco, Alejandra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Gimeno Soria, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
González-Monfort, Neus
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Jiménez Pelayo, Javier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria) ;
Oliver del Olmo, Sònia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ;
Rifà, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Santiveri Papiol, Noemí
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Segura Aliaga, Dídac
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ;
Trafí Prats, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Els autors d'aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES 1(Carpetes d'Aprenentatge en l'Educació Superior) emmarcat en l'IDES des de l'any 2004. En l'actualitat el configuren 14 professors i professores de 7 departaments diferents i una professora d'una Escola Normal de Mèxic. [...]
The authors of this communication are members of the GI-CAES (Learning Portfolios in Higher Education) group within IDES (Teaching Innovation Unit in Higher Education) framework since 2004. Nowadays, in GI-CAES there are 14 professors from 7 different departments in this University (UAB) besides from a teacher based in a Mexican school. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB
, 4es : 2007
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
4
registres trobats
1.
18 p, 270.6 KB
Programa de conducció segura adreçat a conductors de ciclomotor
/
Montané-Capdevila, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sánchez Marín, Sebastián
;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Tello Sánchez, Jose
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Viladrich Castellano, Raül
col. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Equip de Recerca en Educació i Seguretat viàries (ERESv)
2021 (
Educació i Formació Viàries
)
Registre complet
-
2.
60 p, 710.4 KB
Programa de reducció de l'accidentalitat adreçat a conductors i vianants séniors (COVI-Sen)
/
Montané-Capdevila, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Tello Sánchez, Jose
col. (Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Viladrich Castellano, Raül
col. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Equip de Recerca en Educació i Seguretat viàries (ERESv)
2021 (
Materials d'Educació i Formació Viàries
)
Registre complet
-
3.
10 p, 78.6 KB
Model de pràcticum integrador (MPI) per a unes bones pràctiques de qualificació professional
/
Massot, Margarida
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Armengol Asparó, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Botey, Marçal
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En el projecte Model de Pràcticum integrador (MPI) per a la recerca i consolidació d'una xarxa de centres d'excel·lència per a unes bones pràctiques de qualificació professional es desenvolupen bàsicament dos objectius: en primer lloc, es defineixen les competències que l'estudiant en pràctiques pot desenvolupar en cadascun dels centres, tenint en compte l'àmbit al qual pertany; i en segon lloc, s'estableix una xarxa de centres de pràctiques d'excel·lència MPI que, per les seves característiques, afavoreixen el treball en equip dels estudiants de diverses titulacions.
En el proyecto Modelo de prácticum integrador (MPI) para la investigación y consolidación de una red de centros de excelencia para unas buenas prácticas de cualificación profesional se desarrollan básicamente dos objetivos: en primer lugar, se definen las competencias que el estudiante en prácticas puede desarrollar en cada uno de los centros, teniendo en cuenta el ámbito al que pertenece; y en segundo lugar, se establece una red de centros de prácticas de excelencia MPI que, por sus características, favorecen el trabajo en equipo de los estudiantes de diversas titulaciones.
The project is entitled Integrative practicum model (IPM) for the research and consolidation of a network of schools of excellence for good practices in staff qualification. Is has two overarching goals: first, to define the competences that students doing practices may develop in each of the schools bearing in mind the field from which they come; and secondly, to set up a network of outstanding IPM schools practices which, because of their characteristics, foster teamwork among students from a variety of degree programmes.
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES)
, 2008, p. 101-110
3 documents
Registre complet
-
4.
124 p, 1011.8 KB
Carpetes d'aprenentatge a l'educació superior : una oportunitat per repensar la docència
/
Blanch Gelabert, Sílvia
;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Bosco, Alejandra
;
Gimeno Soria, Xavier
;
González-Monfort, Neus
;
Jariot, Mercè
;
Jiménez Pelayo, Javier
;
Oliver del Olmo, Sònia
;
Rifà Valls, Montserrat
;
Santiveri Papiol, Noemí
;
Segura Aliaga, Dídac
;
Trafí Prats, Laura
;
Roble Quiroga Juárez, María del
;
Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (
Eines d'innovació docent en educació superior ; 5
)
3 documents
Registre complet
-
Documents de recerca
29
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
92 p, 7.6 MB
Disseny del procés d'avaluació per mesurar l'impacte dels itineraris sociolaborals a la vida de les persones treballadores d'Es Im-perfect
/
Martínez Vivot Hardoy, Agustina
;
Jariot, Mercè,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Aquest treball contempla el disseny d'un qüestionari d'avaluació dels processos d'inserció sociolaboral de les persones treballadores d'Es Im-perfect des d'una perspectiva integral. El treball s'inicia amb una detecció de necessitats orientada al context de l'organització i el de la de les persones a integrar que permeten avaluar tot el procés socioeducatiu. [...]
Este trabajo contempla el diseño de un cuestionario de evaluación de los procesos de inserción sociolaboral de las personas trabajadoras de Es Im-perfect desde una perspectiva integral. El trabajo se inicia con una detección de necesidades orientada al contexto, el de la organización y el de la de las personas a integrar, que permite evaluar todo el proceso socio educativo. [...]
This work envisages the design of a questionnaire to evaluate Es Im-perfect's workers socio-labour integration processes from an integral perspective. The work begins with a detection of needs based on the organization's and the worker's to be integrated context, to allow the evaluation of the whole socio-educational process. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Educació Social
[
827
]
Registre complet
-
2.
239 p, 1.3 MB
Informe d'avaluació del programa d'inserció sociolaboral Aprendre a Aprendre : Avaluació del programa d'inserció laboral "Aprendre a aprendre"
/
Úcar, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Paredes, Albert
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF)
;
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup Interuniversitari de Polítiques Educatives (GIPE)
Aquest informe d'avaluació del programa d'inserció sociolaboral "Aprendre a aprendre" és el resultat de l'encàrrec fet pel Departament de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat de Catalunya al Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF) de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2008
Registre complet
-
3.
84 p, 3.2 MB
El desenvolupament de les Competències Bàsiques d'Ocupabilitat de l'alumnat de l'ESO. Estudi de cas del Col·legi Montserrat
/
Barrios Pérez, Maria
;
Jariot, Mercè,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
La recerca gira al voltant de les competències bàsiques d'ocupabilitat de l'alumnat que cursa l'etapa educativa de secundària obligatòria, l'ESO. En concret, el que es pretén és conèixer la importància que li atorga una escola concreta, el Col·legi Montserrat, a les competències bàsiques d'ocupabilitat. [...]
La investigación gira en torno a las competencias básicas de empleabilidad del alumnado que cursa la etapa educativa de secundaria obligatoria, la ESO. En concreto, lo que pretende es conocer la importancia que le otorga una escuela concreta, el Colegio Montserrat, a las competencias básicas de empleabilidad. [...]
The research revolves around the basic employability skills of pupils attending the compulsory secondary education stage, CSE. Specifically, the aim is to find out the importance given by a specific school, Montserrat School, to the basic employability skills. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Registre complet
-
4.
113 p, 1.8 MB
La transició a la vida independent de les joves tutelades per l'administració a Catalunya. Anàlisi des d'una perspectiva de gènere
/
Rodríguez Osuna, Lorena
;
Jariot, Mercè,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
En complir la majoria d'edat, a les joves tutelades se'ls hi demana fer un pas de gegant que significa un canvi integral en les seves vides. Aquest treball s'ha centrat en estudiar la seva transició a la vida independent, aplicant una perspectiva de gènere en l'anàlisi. [...]
2021
Grau en Educació Social
[
827
]
Registre complet
-
5.
11 p, 386.9 KB
Qüestionari d'Avaluació de la Predisposició a l'Ensenyament de la Conducció Segura (APRECONS)
/
Montané-Capdevila, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Equip de Recerca en Educació i Seguretat viàries (ERESv)
2021 (
Educació i Formació Viàries
)
Registre complet
-
6.
307 p, 5.4 MB
Risky Driving Attitudes and Behaviours among Commercial Drivers and the Rate of Accidents on Nigerian Roads : A Case Study of Abuja and Lagos State
/
Akande, Adewale Tajudeen
;
Rodríguez Parrón, Montserrat,
dir. ;
Jariot, Mercè,
dir. ;
Martínez, Marius,
1966-, dir.
Introducció: Cada any 1. 3 milions de persones moren en accidents de trànsit. el 90% de els morts i lesions es produeixdn en els països d'ingresos baixos i mitjos. Africa està documentada com la proporció més altra d'usuaris de carreteres vulnerables amb una tass de mortalitat alarmant, impacte de danys inesgotable i evitable. [...]
Introducción: Cada año 1. 3 millones de personas mueren por accidentes de tráfico, y el 90% de estas muertes y lesiones se producen en los países de ingresos bajos y medios. África está documentada como proporción más alta de usuarios de carreteras vulnerables con una tasa de mortalidad alarmante, impacto de estos daños es inagotable y evitable. [...]
Introduction: Every year, 1. 3 million people are killed by road accidents, with 90% of these deaths and injuries recorded in low-and middle-income countries. Wherein Africa is documented as the highest proportion of vulnerable road users with an alarming death rate, the impact of these damages is inexhaustible and avoidable. [...]
2021
Registre complet
-
7.
12 p, 382.7 KB
Test Situacional de Desarrollo de Competencias Básicas de Empleabilidad (DCBE)
/
Sala Roca, Josefina
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Jariot, Mercè
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Marzo, Teresa
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
;
Urrea, Aida
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Ortega, Daniel
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
El DCBE es un test situacional que permite evaluar el desarrollo de las competencias básicas de empleabilidad en jóvenes de entre 12 y 18 años. El test se estructura en 5 historias que presentan diversas situaciones-problema, y en cada situación se pueden dar cinco posibles respuestas. [...]
El DCBE és un test situacional que permet avaluar el desenvolupament de les competències bàsiques d'empleabilitat en joves d'entre 12 i 18 anys. El test s'estructura en cinc històries que presenten diverses situacions-problema, i cada situació-problema té cinc possibles respostes. [...]
2020
3 documents
Registre complet
-
8.
9 p, 175.0 KB
Big Eight +12. Test situacional de competències d'empleabilitat
/
Sala Roca, Josefina
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Jariot, Mercè
(Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ;
Marzo, Maite
1965- (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
2019
2 documents
Registre complet
-
9.
71 p, 1008.8 KB
Programa de conducció segura adreçat a conductors de motocicleta (PCS-Motocicleta). Manual del Formador
/
Montané Capdevila, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sánchez Marín, Sebastián
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Tello Sánchez, Jose
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Viladrich Castellano, Raül
col. ;
Equip de Recerca en Educació i Seguretat viàries (ERESv)
2019 (
Educació i formació viàries
)
Registre complet
-
10.
62 p, 815.4 KB
Programa de conducció segura adreçat a conductors de bicicleta. Viu la bicicleta sense accidents
/
Montané Capdevila, Josep
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sánchez Marín, Sebastià
col.
;
Tello Sánchez, Jose
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Viladrich Castellano, Raül
col. ;
Equip de Recerca en Educació i Seguretat viàries (ERESv)
2019 (
Educació i formació viàries
)
Registre complet
-
Documents de recerca :
29
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
14
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
346.1 KB
Model de Pràcticum Integrador (MPI)
/
Armengol Asparó, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ;
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ;
Massot, Margarida
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
;
Rodríguez, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
Els pràcticums tenen com a objectiu crear un espai de formació en el que els futurs professionals posin en pràctica els coneixements, habilitats i competències adquirides en altres assignatures del grau i desenvolupin les competències professionals que es desenvolupen als centres de pràctiques. [...]
2009
Conté: MPI : descripció del model -- MPI Bones pràctiques [aporta una guia de com implementar el model] -- Xarxa de centres MPI: criteris pe configurar una xarxa de centres de pràctiques d'excel·lència -- Comunicació facultat [en el marc d'unes jornades d'innovació] -- Quadern Habilitats Emocionals: taller adreçat l'estudiant de pràcticum -- Quadern Presentació Oral: taller adreçat l'estudiant de pràcticum -- Quadern Avaluació de necessitats: taller adreçat l'estudiant de pràcticum -- Quadern Recollir informació: Taller de com fer la recollida d'informació necessària per desenvolupar el pràcticum -- Ambit 1-9: definició de les competències a treballar en diferents tipologies de centres on els futurs professionals d'Educació Social, Pedagogia i Psicopedagogia poden treballar i fan pràctiques.
16 documents
Registre complet
-
2.
5 p, 161.6 KB
La introducció de la investigació. Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2022 (
Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca
)
Registre complet
-
3.
7 p, 176.0 KB
El títol de la investigació. Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2022 (
Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca
)
Registre complet
-
4.
5 p, 232.4 KB
El tema d'investigació. Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2022 (
Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca
)
Registre complet
-
5.
8 p, 259.5 KB
La planificació de la investigació. Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El temps per l'elaboració d'una investigació és molt important per poder realitzar un bon treball. Hem de tenir en compte que pot ajudar a que la persona investigadora o l'equip de recerca acabi amb èxit la investigació, doncs garanteix tenir en compte les possibles incidències que poden sorgir durant el seu desenvolupament. [...]
2022 (
Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca
)
Registre complet
-
6.
4 p, 158.3 KB
Les preguntes d'investigació. Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Abans d'iniciar un procés d'investigació hem d'identificar el problema de recerca a partir d'una o més preguntes. Aquestes preguntes són els interrogants que es planteja la investigadora sobre el tema que preten estudiar o sobre el qué vol aconseguir. [...]
2022 (
Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca
)
Registre complet
-
7.
9 p, 254.5 KB
Els objectius de la investigació. Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Els objectius són l'esquema que ajudarà a la persona investigadora a seguir la direcció correcta per assolir-los. Són enunciats que expressen les fites que s'han d'assolir per desenvolupar l'estudi i respondre la pregunta de recerca. [...]
2022 (
Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca
)
Registre complet
-
8.
5 p, 182.0 KB
El tema d'investigació. Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca
/
Jariot, Mercè
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez Parrón, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2022 (
Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca
)
Registre complet
-
9.
23 p, 820.1 KB
Qüestionari per mesurar la percepció del professorat sobre l'ús i les pràctiques de la recerca integrada a la docència
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Martínez, Lurdes
col. (University of Bialystok (Polònia))
;
Jariot, Mercè
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz, Anna
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sanchez, Angelina
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ortega, Daniel
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Nieva, Carolina
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Tello Sánchez, Jose
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecília
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López Crespo, Saida
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodriguez, Montserrat
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Martinez Melo, Montserrat
col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Kowalczuk-Waledziak, Marta
(University of Bialystok (Polònia))
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació, 2022
2 documents
Registre complet
-
10.
10 p, 228.9 KB
Guia per integrar la recerca a la docència a la Facultat de Ciències de l'Educació : claus i estratègies d'aplicació
/
Jariot, Mercè
;
Tello Sánchez, Jose
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Rodríguez Parrón, Montserrat
;
Martínez Melo, Montserrat
;
Ion, Georgeta
;
Sala, Fina
;
Díaz, Anna
;
López-Crespo, Saida
;
Nieva, Carolina
;
Sánchez Martí, Angelina
;
Martínez Mínguez, Maria Lourdes
;
Ortega, Daniel
;
Suárez, Cecília
;
Castell Escuer, Tona
;
Agud Morell, Ingrid
Aquesta guia s'ha desenvolupat en el marc del projecte d'innovació "El nexe docència - recerca en els graus d'educació de la UAB", finançat per la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB (convocatòria 2021), i coordinat per Laura Arnau Sabatés.
2022
Registre complet
-
Materials didàctics :
14
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials acadèmics
27
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
7 p, 120.3 KB
Orientació Professional
[
103526
] /
Jariot, Mercè
;
Martínez Roca, Carme
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, obligatòria de tercer curs del grau de pedagogia pretén formar orientadors i orientadores professionals que treballaran en col·laboració amb docents i en el marc de serveis, centres o programes de formació i orientació per a l'ocupació. [...]
This subject, compulsory in the third course of Pedagogy aims at training vocational guidance practitioners working in collaboration with secondary school teachers and in local employment services. The subject covers the main resources that promote development processes towards professional selfrealisation. [...]
Esta asignatura, obligatoria de tercer curso del grado de pedagogía pretende formar orientadores y orientadoras profesionales que trabajarán en colaboración con los docentes de los centros de secundaria y en el marco de servicios o programas de formación y orientación para la ocupación. [...]
2022-23
Grau en Pedagogia
[
1211
]
3 documents
Registre complet
-
2.
7 p, 135.0 KB
Orientació Escolar
[
103525
] /
Jariot, Mercè
;
Olmos Rueda, Patricia
;
Murillo Fontich, Yolanda
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, obligatòria de tercer curs del Grau en Pedagogia, pretén formar orientadors i orientadores escolars que treballaran en col·laboració amb mestres, famílies i professionals vinculats al món escolar del territori des d'una visió inclusiva i no discriminatòria. [...]
This subject, compulsory in the third course of Pedagogy aims to train guidance practitioners working at schools in collaboration with teachers, families and other professionals linked with the school and the territory. [...]
Esta asignatura, obligatoria de tercer curso del Grado en Pedagogía, pretende sentar las bases de la orientación escolar y académica en las etapas obligatorias del sistema educativo desde una visión inclusica y no discriminatoria. [...]
2022-23
Grau en Pedagogia
[
1211
]
3 documents
Registre complet
-
3.
10 p, 135.1 KB
Orientació i inserció sociolaboral
[
101668
] /
Jariot, Mercè
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'orientació és una funció pròpia dels professionals de l'educació social i una eina educativa fonamental per potenciar i ajudar, des d'una òptica d'apoderament, a les persones aturades en general i a aquelles que el mercat laboral vulnera li tenen especials dificultats (joves, dones, majors de 45 anys, persones migrades, persones transgènere, entre altres) i posa en risc d'exclusió social. [...]
Guidance, support and counseling are social education functions and a fundamental educational tool to enhance and help from the empowerment perspective to the unemployed persons (young people, women, over 45, immigrants) and groups with social exclusion risk, to build and / or redirect their professional and life projects to promote a successful process of employment and/or job reinsertion and educational development, social and labor. [...]
La orientación, el acompañamiento y el asesoramiento son funciones propias de los profesionales de la educación social y unas herramientas educativas fundamentales (aún más en momentos de crisis como el actual) para potenciar y ayudar, desde una óptica de empoderamiento, a las personas desempleadas en general, a aquellas con especiales dificultades (jóvenes, mujeres, mayores de 45 años, inmigrantes) y los colectivos en riesgo de exclusión social, a construir y / o reorientar sus proyectos profesionales para favorecer un proceso exitoso de inserción laboral y desarrollo educativo, social y laboral. [...]
2022-23
Grau en Educació Social
[
827
]
3 documents
Registre complet
-
4.
7 p, 118.7 KB
Orientació Professional
[
103526
] /
Jariot, Mercè
;
Martínez Roca, Carme
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, obligatòria de tercer curs del grau de pedagogia pretén formar orientadors i orientadores professionals que treballaran en col·laboració amb docents i en el marc de serveis, centres o programes de formació i orientació per a l'ocupació. [...]
This subject, compulsory in the third course of Pedagogy aims at training vocational guidance practitioners working in collaboration with secondary school teachers and in local employment services. The subject covers the main resources that promote development processes towards professional selfrealisation. [...]
Esta asignatura, obligatoria de tercer curso del grado de pedagogía pretende formar orientadores y orientadoras profesionales que trabajarán en colaboración con los docentes de los centros de secundaria y en el marco de servicios o programas de formación y orientación para la ocupación. [...]
2021-22
Grau en Pedagogia
[
1211
]
3 documents
Registre complet
-
5.
6 p, 130.9 KB
Orientació Escolar
[
103525
] /
Jariot, Mercè
;
Olmos Rueda, Patricia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, obligatòria de tercer curs del grau de pedagogia pretén formar orientadors i orientadores escolars que treballaran en col·laboració amb mestres, famílies i professionals vinculats al món escolar del territori des d'una visió inclusiva i no discriminatòria. [...]
This subject, compulsory in the third course of Pedagogy aims to train guidance practitioners working at schools in collaboration with teachers, families and other professionals linked with the school and the territory. [...]
Esta asignatura, obligatoria de tercer curso pretende sentar las bases de la orientación escolar y académica en las etapas obligatorias del sistema educativo desde una visión inclusica y no discriminatoria. [...]
2021-22
Grau en Pedagogia
[
1211
]
3 documents
Registre complet
-
6.
10 p, 133.9 KB
Orientació i inserció sociolaboral
[
101668
] /
Jariot, Mercè
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'orientació és una funció pròpia dels professionals de l'educació social i una eina educativa fonamental (encara més en moments de crisis com l'actual) per potenciar i ajudar, des d'una òptica d'empoderament, a les persones aturades en general, a aquelles amb especials dificultats (joves, dones, majors de 45 anys, immigrants) i a latres col·lectius en risc d'exclusió social, a construir i/o reorientar els seus projectes professionals i de vida per afavorir un procés reeixit d'inserció i/o reinserció laboral i desenvolupament educatiu, social i laboral. [...]
Guidance, support and counseling are social education functions and a fundamental educational tool to enhance and help from the empowerment perspective to the unemployed persons (young people, women, over 45, immigrants) and groups with social exclusion risk, to build and / or redirect their professional and life projects to promote a successful process of employment and/or job reinsertion and educational development, social and labor. [...]
La orientación, el acompañamiento y el asesoramiento son funciones propias de los profesionales de la educación social y unas herramientas educativas fundamentales (aún más en momentos de crisis como el actual) para potenciar y ayudar, desde una óptica de empoderamiento, a las personas desempleadas en general, a aquellas con especiales dificultades (jóvenes, mujeres, mayores de 45 años, inmigrantes) y los colectivos en riesgo de exclusión social, a construir y / o reorientar sus proyectos profesionales para favorecer un proceso exitoso de inserción laboral y desarrollo educativo, social y laboral. [...]
2021-22
Grau en Educació Social
[
827
]
3 documents
Registre complet
-
7.
1 p, 33.0 KB
Orientació professional
[
23177
] /
Jariot, Mercè
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1998-99
Llicenciat en Pedagogia
[
598
]
Registre complet
-
8.
2 p, 949.8 KB
Pràctiques d'investigació educativa II
[
PraEdu
] /
Amador, M..
;
Jariot, Mercè
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1993-94
Llicenciat en Psicopedagogia
[
85
]
Registre complet
-
9.
2 p, 1.2 MB
Avaluació i Diagnòstic de la realitat social
[
22821
] /
Jariot, Mercè
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1993-94
Llicenciat en Psicopedagogia
[
85
]
Registre complet
-
10.
7 p, 116.9 KB
Orientació Professional
[
103526
] /
Jariot, Mercè
;
Martínez Roca, Carme
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, obligatòria de tercer curs del grau de pedagogia pretén formar orientadors i orientadores professionals que treballaran en col·laboració amb docents i en el marc de serveis, centres o programes de formació i orientació per a l'ocupació. [...]
Esta asignatura, obligatoria de tercer curso del grado de pedagogía pretende formar orientadores y orientadoras profesionales que trabajarán en colaboración con los docentes de los centros de secundaria y en el marco de servicios o programas de formación y orientación para la ocupación. [...]
2020-21
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
27
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1
Jariot, Mercè
14
Jariot, Mercè,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.