Resultats globals: 43 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 6 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 36 registres trobats
Articles 6 registres trobats  
1.
15 p, 550.0 KB Catalunya davant l'educació intercultural / Jordán Sierra, José Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
En la presente contribución, el autor describe en un primer momento la realidad multicultural, social y escolar de Cataluña en la actualidad. A continuación realiza una aproximación conceptual y, a la vez, real de los esfuerzos que se están realizando en el ámbito catalán a la hora de poner en práctica la correspondiente educación intercultura/. [...]
Dans le présent article, l'auteur commence par décrire la réalité multiculturelle, sociale et scolaire de la Catalogne d'aujourd'hui. " réalise ensuite une approche conceptuelle et, en meme temps, réelle, des efforts actuellement faits pour mettre en pratique I'éducation interculturelle dans le contexte catalan. [...]
In this paper the author first describes the multicultural social and educational reality of Catalonia today. Next he makes an approach, both conceptual and real, to the efforts which are being made in the Catalan context to put into practice an appropriate form of multicultural education. [...]

1995
Temps d'educació : revista de la Divisió de Ciències de l'Educació, Núm. 13 (1995) , p. 161-175  
2.
9 p, 302.3 KB Encuentros interpersonales y comunicación vital : reflexiones antropológico-pedagógicas sobre el protagonismo de la corporeidad / Jordán Sierra, José Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
1989 - 10.5565/42710
Enrahonar : quaderns de filosofia, N. 15 (1989) p. 107-115  
3.
16 p, 527.8 KB Entre la necesidad y el sentido : reflexiones desde la antropología pedagógica / Jordán Sierra, José Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
En este artículo el autor comienza subrayando el drama del hombre actual, falto de sentido existencial con el que orientar las amplias posibilidades de satisfacer toda índole de necesidades humanas, así como los logros eficaces de la técnica. [...]
In this article the author begins by underlining the drama of man nowadays, with his lack of existential sense to guide the many possibilites of satisfying all kinds of human needs as well as technical feats. [...]

1987 - 10.5565/rev/educar.450
Educar, N. 11 (1987) p. 51-65  
4.
25 p, 946.9 KB Problematicidad epistemológica de los fines de la educación / Jordán Sierra, José Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
A lo largo de este articulo el autor insiste en la problematicidad epistemológica inherente al tema de losfines educativos, fundamentalmente cuando se trata de analizar hasta qué punto son objeto genuino de estudio y enjuiciamiento por parte de la Pedagogía, en cuanto ciencia-tecnológica de la educación. [...]
All through this article, the author insists on the epistemological problem which is inherent to the theme of the educational aims, so much so when we try to analyze to what extent they are genuine objects of study and judgement on the Pedagogy side, as for it is a technological science of the education. [...]

1988 - 10.5565/rev/educar.526
Educar, N. 14-15 (1988) p. 9-33  
5.
44 p, 1.3 MB L'educació a Catalunya / Sarramona, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Fermoso, Paciano (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Jordán Sierra, José Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Martín, Miguel (Universitat de Barcelona) ; Puig Rovira, Josep M. (Universitat de Barcelona) ; Sanvisens i Marfull, Alexandre (Universitat de Barcelona) ; Trilla i Bernet, Jaume (Universitat de Barcelona)
1990 - 10.5565/rev/educar.510
Educar, N. 16 (1990) p. 27-70  
6.
2 p, 68.9 KB Presentación / Jordán Sierra, José Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
1989 - 10.5565/rev/educar.507
Educar, N. 16 (1989) p. 5-6  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
19 p, 683.3 KB Educar la imaginació dels infants (0-6 anys) des de la sorpresa davant la realitat / Font Parés, Mireia ; Jordán Sierra, José Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Educar la imaginació dels infants d'entre 0 i 6 anys implica -segons les idees proposades per Maria Montessori i Catherine L'Ecuyer-, per una banda, educar amb realisme, i per l'altra, basar l'educació en la sorpresa davant la realitat que ens envolta. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Infantil [891]
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  

Materials acadèmics 36 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 76.5 KB Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011] / Rodriguez Bosch, Josep Lluis ; Jordán Sierra, José Antonio ; Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Alvarez Canovas, Isabel ; Quiroga Uceda, Patricia ; Urrea Monclus, Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es pretén introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals teories educatives dins el món contemporani. Igualment, vol mostrar-se, també, l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva posada en pràctica. [...]
It's to introduce students to the study of main educational theories in the contemporary world. At the same time, also he wants to show the historical evolution of these theories and their implementation. [...]
Se pretende introducir al alumnado en el estudio de las principales teorías educativas en referencia al mundo contemporáneo. Igualmente, quiere mostrarse, también, la evolución histórica de estas teorías y su puesta en práctica. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
5 p, 83.3 KB Teories i història de l'educació [101662] / Jordán Sierra, José Antonio ; Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Saura Casanova, Geo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir als estudiants a l'estudi de les principals teories de l'educació que tenen vigència en el món contemporani, així com mostrar l'evolució històrica d'aquestes teories i de la seva implementació. [...]
The course aims to study the main theories of contemporary education and to analyse the historical evolution of these theories and their implementation. At the first part, Educational Theory, the students analyse the sense and meaning of education, the relationship between education and Western culture, the epistemological role of pedagogy within the set of sciences of education. [...]
El objetivo de esta asignatura es introducir a los estudiantes en el estudio de las principales teorías de la educación que tienen vigencia en el mundo contemporáneo, así como mostrar la evolución histórica de estas teorías y de su implementación. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
3.
5 p, 83.3 KB Teories i història de l'educació [101662] / Jordán Sierra, José Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir als estudiants a l'estudi de les principals teories de l'educació que tenen vigència en el món contemporani, així com mostrar l'evolució històrica d'aquestes teories i de la seva implementació. [...]
The course aims to study the main theories of contemporary education and to analyse the historical evolution of these theories and their implementation. At the first part, Educational Theory, the students analyse the sense and meaning of education, the relationship between education and Western culture, the epistemological role of pedagogy within the set of sciences of education. [...]
El objetivo de esta asignatura es introducir a los estudiantes en el estudio de las principales teorías de la educación que tienen vigencia en el mundo contemporáneo, así como mostrar la evolución histórica de estas teorías y de su implementación. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
4.
4 p, 27.3 KB Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011] / Jordán Sierra, José Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir als estudiants en l'estudi de les principals teories de l'educació que tenen vigència en el món contemporani, així com mostrar l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva implementació. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
5.
5 p, 27.7 KB Teories i història de l'educació [101662] / Jordán Sierra, José Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir als estudiants a l'estudi de les principals teories de l'educació que tenen vigència en el món contemporani, així com mostrar l'evolució històrica d'aquestes teories i de la seva implementació. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  
6.
5 p, 104.4 KB Teories i història de l'educació [101662] / Jordán Sierra, José Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir als estudiants a l'estudi de les principals teories de l'educació que tenen vigència en el món contemporani, així com mostrar l'evolució històrica d'aquestes teories i de la seva implementació. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  
7.
4 p, 102.3 KB Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011] / Jordán Sierra, José Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir als estudiants en l'estudi de les principals teories de l'educació que tenen vigència en el món contemporani, així com mostrar l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva implementació. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
8.
4 p, 103.1 KB Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011] / Jordán Sierra, José Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir als estudiants a l'estudi de les principals teories de l'educació que tenen vigència en el món contemporani, així com mostrar l'evolució històrica d'aquestes teories i de la seva i m p l e m e n t a c i ó . [...]
2013-14  
9.
4 p, 103.1 KB Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011] / Jordán Sierra, José Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir als estudiants a l'estudi de les principals teories de l'educació que tenen vigència en el món contemporani, així com mostrar l'evolució històrica d'aquestes teories i de la seva i m p l e m e n t a c i ó . [...]
2013-14  
10.
5 p, 104.9 KB Teories i història de l'educació [101662] / Jordán Sierra, José Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir als estudiants a l'estudi de les principals teories de l'educació que tenen vigència en el món contemporani, així com mostrar l'evolució històrica d'aquestes teories i de la seva implementació. [...]
2013-14  

Materials acadèmics : 36 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.