Resultats globals: 6 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 4 registres trobats
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
81 p, 12.3 MB Reinventat la Tinença de Benifassà : creació i comunicació d’una idea de negoci per la zona / Jiménez Bel, Sara ; Júdez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Tinença de Benifassà, subcomarca de Castelló situada al Baix Maestrat, està composta per un total de set pobles immersos en un paratge natural singular. Actualment aquestes set localitats es troben en una situació complexa, a causa de varis factors, que impliquen pels seus habitants diferents dificultats per seguir mantenint una vida confortable a la zona. [...]
La Tinença de Benifassà, subcomarca de Castellón situada al Bajo Maestrazgo, está constituida por un total de siete pueblos sumergidos en un paraje natural singular. Actualmente estas siete localidades se encuentran en una situación compleja, a causa de diferentes factores, que implican para sus habitantes diferentes dificultades para poder continuar manteniendo una vida confortable en la zona. [...]
Tinença de Benifassà, subregion of Castelló located at Baix Maestrat, consists on a total of seven towns which are immersed in a singular natural setting. Currently these seven towns find themselves in a complex situation, due to various factors, which are leading the inhabitants to difficulties to maintain a comfortable lifestyle in the region. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
133 p, 4.3 MB Creación y desarrollo estratégico de la asociación Weimaraners Barcelona / García Faro, Anna ; Judez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball tracta de la creació de l'associació del Braco de Weimar que és una raça alemanya característica per la seva gran bellesa. A més de donar-li forma i crear-la es farà un plantejament estratègic per aconseguir el màxim d'èxit possible en el primer any de vida del projecte.
El trabajo trata de la creación de la asociación del Braco de Weimar que es una raza alemana característica por su gran belleza. Además de darle forma y crearla se hará un planteamiento estratégico para conseguir el máximo de éxito posible en el primer año de vida del proyecto.
The work deals with the creation of the association of Weimaraner which is a German race characteristic for its great beauty. In addition to shaping and creating it, a strategic approach will be made to achieve maximum success in the first year of life of the project.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
143 p, 4.0 MB De Craft Barcelona a Metáfora : un plan de reposicionamiento / Ruiz Velasco, Lídia ; Júdez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Craft Barcelona és un bar especialitzat en cervesa artesana, pinxos i música en directe ubicat en el cor de Barcelona. És un negocio amb evident potencial, treballa dins del sector de la cervesa artesanal i destaca per la seva oferta d'experiències al client, però els beneficis no corresponen amb les expectatives. [...]
Craft Barcelona es un bar especializado en cerveza artesana, pinchos y música en directo ubicado en el corazón de Barcelona. Es un negocio con evidente potencial, trabaja dentro del sector de la cerveza artesanal y destaca por su oferta experiencial al cliente, sin embargo los beneficios no corresponden con las expectativas. [...]
Craft Barcelona is bar specialized in craft beer, food and live music located in the heart of Barcelona. It's a business with potential, it operates inside the craft beer market and it stands out because of its experiential offer for the client, however the earnings aren't suitable to the expectations. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
64 p, 5.4 MB Living Magaluf : res és el que sembla / Solaz Besalduch, Paula ; Júdez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estiu Magaluf ha sigut noticia als mitjans de comunicació nacionals i internacionals pels escàndols que han anat succeint. Els temes més inquietants han sigut les nombroses morts degudes a la pràctica del balconing, la droga caníbal i les seves conseqüències, el desenfrenament nocturn i les pràctiques denigrants al voltant del sexe. [...]
Este verano Magaluf ha sido noticia en los medios de comunicación nacionales e internacionales por los escándalos que se han ido sucediendo. Los temas más inquietantes han sido las numerosas muertes debido a la práctica del balconing, la droga caníbal y sus consecuencias, el desenfreno nocturno y las prácticas denigrantes alrededor del sexo. [...]
This summer Magaluf has been on the news of both national and international press because of the scandals that have been going on. The most preocuping subjects have been the numerous deaths because of the well known balconing, the cannibal drug and its consequences, the night rampage and the denigrating practices around sex. [...]

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
3 p, 67.2 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Judez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner - Dotar i ampliar coneixements dels alumnes en les àrees de major incidència de la seva activitat dins el procés global d'elaboració i execució d'una estratègia i pla de comunicació.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner - Dotar y ampliar conocimientos de los alumnos en las áreas de mayor incidencia de su actividad dentro del proceso global de elaboración y ejecución de una estrategia y plan de comunicación.

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
2.
2 p, 17.2 KB Teoria del Consumidor [20670] / Júdez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Juny 2006-07
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.