Resultats globals: 29 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 11 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles, 14 registres trobats
Materials de curs 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 108.9 KB Ensenyament i aprenentatge del coneixement del medi natural, social i cultural [102046] / Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar el currículum d'Educació Primària de Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural. Interpretar el currículum en funció dels diversos criteris que es poden tenir en compte per seleccionar, organitzar o seqüenciar els continguts escolars relatius a l'estudi de la natura i la societat. [...]
2013-14  
2.
4 p, 106.6 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En concloure el primer decenni del segle XXI, el món afronta reptes i problemes importants, complexos i interrelacionats, que afecten els estils de vida, els valors i el desenvolupament. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
2013-14  
3.
4 p, 106.6 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En concloure el primer decenni del segle XXI, el món afronta reptes i problemes importants, complexos i interrelacionats, que afecten els estils de vida, els valors i el desenvolupament. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
2013-14  
4.
4 p, 106.6 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En concloure el primer decenni del segle XXI, el món afronta reptes i problemes importants, complexos i interrelacionats, que afecten els estils de vida, els valors i el desenvolupament. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
2013-14  
5.
4 p, 106.6 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En concloure el primer decenni del segle XXI, el món afronta reptes i problemes importants, complexos i interrelacionats, que afecten els estils de vida, els valors i el desenvolupament. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
2013-14  
6.
4 p, 16.0 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En concloure el primer decenni del segle XXI, el món afronta reptes i problemes importants, complexos i interrelacionats, que afecten els estils de vida, els valors i el desenvolupament. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
7.
4 p, 16.0 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En concloure el primer decenni del segle XXI, el món afronta reptes i problemes importants, complexos i interrelacionats, que afecten els estils de vida, els valors i el desenvolupament. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
8.
4 p, 16.0 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En concloure el primer decenni del segle XXI, el món afronta reptes i problemes importants, complexos i interrelacionats, que afecten els estils de vida, els valors i el desenvolupament. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
9.
4 p, 16.0 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En concloure el primer decenni del segle XXI, el món afronta reptes i problemes importants, complexos i interrelacionats, que afecten els estils de vida, els valors i el desenvolupament. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]  
10.
11 p, 55.7 KB Didàctica de les ciències [21942] / Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2009-10
Diplomat en Professorat d'EGB [452]  

Materials de curs : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
65 p, 661.0 KB CLIL FAQs. Orientacions per introduir l'anglès en la docència universitària / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Masats i Viladoms, M. Dolors (Maria Dolors) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdés Sánchez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Recull d'orientacions per al professorat universitari que ha d'introduir una llengua estrangera a la seva assignatura. Aquestes orientacions parteixen de l'experiència i de la reflexió del grup de docents implicats en el projecte MQD 2010: 'Desenvolupament de material didàctic en anglès per a la integració de les competències lingüístiques i científiques en assignatures dels graus d'Educació Infantil i Primària'.
2015  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
114 p, 9.1 MB Perfils d'activitat científica escolar en les planificacions d'estudiants de mestre d'educació primària : canvis i continuïtats / Martí i Feixas, Jordi, 1965- ; Calafell, Genina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Junyent i Pubill, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi doctoral Perfils d'activitat científica escolar en les planificacions d'estudiants de mestre d'Educació Primària: Canvis i continuïtats té la finalitat de descriure i analitzar l'evolució temporal dels perfils d'activitat científica escolar que els estudiants de mestre d'Educació Primària proposen quan planifiquen seqüències d'activitats d'ensenyament a l'inici i al final d'una assignatura de didàctica de les ciències. [...]
The main aim of the doctoral thesis entitled "Scientific activity profiles in elementary preservice teachers' lesson plans. Changes and continuities" is to describe and analyze the evolution of the scientific school activity (SSA) profiles that primary education preservice teachers propose at the beginning and at the end of a science methods course. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
5 documents
2.
287 p, 5.0 MB Competències professionals en educació per a la sostenibilitat des de la complexitat : plantejament i instrument d'avaluació / Garcia, Rosa (Garcia Segura) ; Fonolleda Riberaygua, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Junyent i Pubill, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi doctoral Competències professionals en Educació per a la Sostenibilitat des de la complexitat: plantejament i instrument d'avaluació té per finalitat analitzar la mobilització de competències professionals en Educació per a la Sostenibilitat (ES) dels docents del Camp d'Aprenentatge Monestirs del Cister (CdAMC). [...]
The doctoral thesis Professional competences in Education for Sustainability from Complexity: approach and assessment tool aims to analyze the mobilization of teachers' competencies in Education for Sustainability (ES) in the case of the Learning Field of Cistercian Monasteries (CdAMC). [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
370 p, 3.6 MB La construcción de escenarios de futuro como aportación didáctica y metodológica para una educación ambiental creativa, global y sostenible. El caso de un grupo de estudiantes de Barcelona y Santiago de Chile / Kong López, Felipe ; Junyent i Pubill, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
El objetivo del presente trabajo doctoral fue interpretar, comprender y validar cómo la Construcción de Escenarios de Futuro (CEF) es un aporte didáctico y metodológico a favor de una educación ambiental más creativa, global y sostenible. [...]
The aim of this doctoral research is to interpret, understand and validate how Building of Scenarios for the Future is a didactic and methodological contribution in favor of a more creative, global and sustainable environmental education. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Articles 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
6 p, 183.9 KB Un modelo de asesoría para el programa de la Xarxa d'Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya (XESC) / Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Grupo de Investigación Complex) ; López i Galbe, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Grupo de Investigación Complex)
La XESC es una red de centros escolares dónde se desarrollan diferentes programas de educación para la sostenibilidad que persiguen objetivos coincidentes. Esta red promovida por el gobierno catalán pone a disposición de los equipos docentes un servicio de asesoría técnica y pedagógica que da soporte en los procesos de ambientalización curricular de éstos centros. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1972-1977 (Innovacions didàctiques)  
2.
5 p, 830.3 KB La Construcción de Escenarios de Futuro (CEF) como aportación didáctica y metodológica para una educación (ambiental) creativa, global y sostenible / Kong López, Felipe (Universidad de Las Americas) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El objetivo del presente trabajo es validar la construcción de escenarios de futuro (CEF) como una aportación didáctica y metodológica para una educación (ambiental) creativa, global y sostenible. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1839-1843 (Innovacions didàctiques)  
3.
6 p, 162.1 KB Ideas de alto nivel : ideas para repensar y avanzar en la ambientalización curricular / Calafell, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Se presenta una investigación de carácter cualitativo que pretende dar respuestas al diagnóstico compartido sobre el déficit en la formación de los equipos educativos en relación a la ambientalización curricular. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 557-562 (Innovacions didàctiques)  
4.
5 p, 1.9 MB Una propuesta para ambientalizar el currículum / Calafell, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La escuela debe capacitar al alumnado para que comprenda el mundo desde una visión global y compleja. Para ello, en este artículo los autores nos presentan una propuesta fundamentada en lo que se denomina una idea vector, que orienta y vertebra la acción educativa y las esferas, elementos y estrategias que la concretan en la práctica.
2015
Cuadernos de pedagogía, Num. 460 (2015) , p. 56-60  
5.
5 p, 1.8 MB Retos y oportunidades en la ambientalización curricular / Granados Sánchez, Jesús (Glasgow University) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El término "ambientalizar" apareció inicialmente relacionado con la Educación Ambiental y especialmente con la consideración e introducción de la variable ambiental. Hoy, el término se vincula a la incorporación de la sostenibilidad. [...]
2015
Cuadernos de pedagogía, Num. 460 (2015) , p. 48-52  
6.
19 p, 689.7 KB Competencies in Education for Sustainable Development : Exploring the Student Teachers’ Views / Cebrián, Gisela (Universidad Camilo José Cela) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
In the context of higher education, over 100 universities have signed international declarations and have committed to embed sustainability within their operations, outreach, education and research. However, despite the declaration of good intentions and policy developments at the national, regional and international level, little has been achieved in terms of embedding education for sustainable development holistically in the curriculum. [...]
2015 - 10.3390/su7032768
Sustainability, Vol. 7 (2015) , p. 2768-2786  
7.
3 p, 140.3 KB Com veuen les competències en Educació per al Desenvolupament Sostenible els futurs docents? / Cebrián, Gisela (Universidad Camilo José Cela) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Un estudi ha explorat la percepció de les competències de l'Educació per al Desenvolupament Sostenible (EDS) en 32 estudiants del grau d'educació primària. Els resultats mostren quins aspectes jutgen com a més importants en EDS els futurs docents, els quals gairebé no valoren elements considerats importants pels experts en el tema. [...]
2015
UAB divulga, Novembre 2015  
8.
5 p, 43.8 KB Un modelo para establecer las competencias del profesorado en educación para el desarrllo sostenible : fundamentación y resultados del proyecto internacional CSCT / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Esta comunicación presenta los resultados de un proyecto Comenius 2 de tres años de duración (2004-7) financiado por el programa Socrates de la Comisión Europea titulado “Curriculum de formación del profesorado basado en competencias en educación para el desarrollo sostenible” (CSCT). [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 3683-3687  
9.
6 p, 45.0 KB Girona, ciudad semilla de ciencia : educación científica para la sostenibilidad / Ochoa Cañigueral, L. (Universitat Autònoma de Barcelona. Didàctiques Específiques) ; Geli de, A. (Universitat de Girona) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Las ciudades ‘semilla de ciencia’ son el caballo de batalla del proyecto europeo Pollen, seed cities for science: a community approach for a sustainable growth of science education in Europe dirigido principalmente a las etapas de educación infantil y primaria. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 2973-2978  
10.
7 p, 420.5 KB Evaluación de la ambientalización curricular en educación primaria : propuesta de criterios e indicadores / Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Mulà Pons, I. (University of Gloucestershire. International Research Institute in Sustainability) ; International Research Institute in Sustainability
Se presenta una propuesta flexible y adaptable a distintas realidades de centros de Educación Primaria para evaluar la Ambientalización Curricular. La investigación tiene su antecedente más inmediato en el Proyecto de Investigación de Ambientalización Curricular en Educación Obligatoria (Geli, Junyent, Medir & Padilla, 2006). [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 1030-1036  

Articles : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.