Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
5 p, 830.3 KB La Construcción de Escenarios de Futuro (CEF) como aportación didáctica y metodológica para una educación (ambiental) creativa, global y sostenible / Kong López, Felipe (Universidad de Las Americas) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El objetivo del presente trabajo es validar la construcción de escenarios de futuro (CEF) como una aportación didáctica y metodológica para una educación (ambiental) creativa, global y sostenible. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1839-1843 (Innovacions didàctiques)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
370 p, 3.6 MB La construcción de escenarios de futuro como aportación didáctica y metodológica para una educación ambiental creativa, global y sostenible. El caso de un grupo de estudiantes de Barcelona y Santiago de Chile / Kong López, Felipe ; Junyent i Pubill, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
El objetivo del presente trabajo doctoral fue interpretar, comprender y validar cómo la Construcción de Escenarios de Futuro (CEF) es un aporte didáctico y metodológico a favor de una educación ambiental más creativa, global y sostenible. [...]
The aim of this doctoral research is to interpret, understand and validate how Building of Scenarios for the Future is a didactic and methodological contribution in favor of a more creative, global and sustainable environmental education. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.