1.
|
5 p, 105.6 KB |
Treball de Final de Màster [42231]
/
Lopez Sintas, Jordi ;
Lopez Belbeze, María Pilar ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius d'aquest mòdul són: - Integrar i aplicar els coneixements adquirits a una problemàtica comercial concreta - Disenyar plans de màrqueting d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència - Aprodundir en una temàtica actual d'interès en àmbit del màrqueting - Formular adequadament problemes de recerca, i també disenyar i portar a terme recerques comercials de manera professional - Estructurar de manera coherent els diferents elements que formen un projecte - Desenvolupar habilitat comunicatives en presentacions orals davant públics específics. The objectives that are intended to achieve in this module are: - Integrate and apply the acquired marketing knowledge to a specific marketing problem. - Design innovative marketing plans according to professional criteria of effectiveness and efficiency. [...] Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo son: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. [...]
2022-23 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
2.
|
|
3.
|
7 p, 116.0 KB |
Màrqueting Emergent [42227]
/
Lopez Belbeze, María Pilar ;
Guerrero González, Montserrat ;
Zabala Lozano, Luis ;
Gamundi Ballbé, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...] The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies. Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]
2022-23 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
4.
|
|
5.
|
8 p, 115.9 KB |
Direcció de Màrqueting [104678]
/
Eusebio, Rossano ;
Llonch Andreu, Joan ;
Lopez Belbeze, María Pilar ;
Gallo Martinez, Rosalía ;
Gamundi Ballbé, Jordi ;
Pladellorens Pertegaz, Roger ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting és una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...] Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...] El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental del área comercial de la empresa. [...]
2022-23 Grau en Economia [1407] Grau en Economia [1408] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417] Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
|
|
6.
|
5 p, 105.4 KB |
Fonaments de Màrqueting [104675]
/
Lopez Belbeze, María Pilar ;
Gallo Martinez, Rosalía ;
Eusebio, Rossano ;
Castellet Menchon, Alba ;
Butkouskaya, Vera ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...] Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...] El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]
2022-23 Grau en Economia [1407] Grau en Economia [1408] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417] Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
|
|
7.
|
7 p, 114.9 KB |
Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931]
/
López Belbeze, María Pilar ;
López Sintas, Jordi ;
Lopez Vicario, Jose ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...] Block I: Marketing Data Science Marketing data science addresses the study of marketing problems from data, theories and experiments that study consumer behaviour. It is an interdisciplinary line of knowledge (marketing science, applied microeconomics, industrial organization, and statistical computing) that addresses topics such as the following: investigation of consumer choices and behaviour, evaluation of business decisions based on data, development and application of small and large-scale experiments, methods for the use of large amounts of data, computer methods for the analysis of data available on the Internet. [...] Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]
2021-22 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
8.
|
7 p, 116.2 KB |
Màrqueting Emergent [42227]
/
López Belbeze, María Pilar ;
Guerrero González, Montserrat ;
Zabala Lozano, Luis ;
Gamundi Ballbé, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...] The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies. Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]
2021-22 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
9.
|
5 p, 106.3 KB |
Fonaments de Màrqueting [104675]
/
Llonch Andreu, Joan ;
López Belbeze, María Pilar ;
Gallo Martinez, Rosalía ;
Eusebio, Rossano ;
Butkouskaya, Vera ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...] Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...] El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]
2021-22 Grau en Economia [1407] Grau en Economia [1408] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417] Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
|
|
10.
|
7 p, 114.4 KB |
Direcció de Màrqueting [104678]
/
Eusebio, Rossano ;
Llonch Andreu, Joan ;
López Belbeze, María Pilar ;
Gallo Martinez, Rosalía ;
Gamundi Ballbé, Jordi ;
Pladellorens Pertegaz, Roger ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting és una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...] Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...] El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental del área comercial de la empresa. [...]
2021-22 Grau en Economia [1407] Grau en Economia [1408] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417] Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
|
|