Resultats globals: 12 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 12 registres trobats
Materials de curs 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
6 p, 85.0 KB Màrqueting Avançat [42226] / López Belbeze, María Pilar ; Izard Granados, Gabriel ; Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
2.
6 p, 86.6 KB Recerca Avançada [42230] / López Belbeze, María Pilar ; López Sintas, Jordi ; Roca Batlle, Monica ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles per a una recollida d'informació fiable i valida que sustenti una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles para una recogida de información fiable y valida que sustente una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
3.
7 p, 89.1 KB Comportament del consumidor [42224] / López Belbeze, María Pilar ; Borrás Català, Vicent ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I : Sociologia del consum (Part A y B) 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. [...]
Bloque I: Sociología del consumo (Parte A y B) 1. Conocimiento y visualización de las características de nuestra sociedad de consumo. 2. Comprensión de las explicaciones sobre el comportamiento del consumidor desde las diferentes perspectivas teóricas. [...]

2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
4.
3 p, 24.2 KB Pràctiques Professionals [43191] / López Belbeze, María Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
2015-16
Màrqueting [1093]
2 documents
5.
3 p, 100.2 KB Pràctiques Professionals [43191] / López Belbeze, María Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
1. Know business reality through his/her integration into a project. 2. Discover the reality of a market or sector and solve real problems. 3. Support and contribute to business work.

2014-15
Màrqueting [1093]
3 documents
6.
4 p, 103.2 KB Socio-Political Marketing [42228] / López Belbeze, María Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The module aims to provide students with the skills needed to analyze, plan, and develop socio-political marketing campaigns agents. It looks at political marketing operations with particular emphasis on electoral campaigns, and focuses on the analysis of voting behavior and party campaign strategies.
2013-14  
7.
8 p, 112.6 KB Comunicació Comercial [42225] / López Belbeze, María Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
- Planificar y desarrollar campañas de comunicación comercial, con especial énfasis en el desarrollo de una estrategia de marca o un plan de comunicación de una empresa o un producto/servicio. - Tener una actitud creativa e innovadora, desarrollar habilidades directivas y de comunicación oral y escrita. [...]
2013-14  
8.
3 p, 99.6 KB Pràctiques Professionals [43191] / López Belbeze, María Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conocer la realidad empresarial de una organización a través de la inserción en un proyecto. 2. Descubrir la realidad de un mercado o de un sector y resolver problemas reales. 3. Apoyar y contribuir al trabajo empresarial.
2013-14  
9.
4 p, 100.3 KB Treball de Fi de Màster [42231] / López Belbeze, María Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo es: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. [...]
2013-14  
10.
4 p, 11.9 KB Treball de Fi de Màster [42231] / López Belbeze, María Pilar
Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo es: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. [...]
2012-13
Màrqueting [1093]  

Materials de curs : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.