Results overview: Found 20 records in 0.02 seconds.
Course materials, 20 records found
Course materials 20 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
7 p, 129.9 KB Direcció de Màrqueting [104678] / Eusebio, Rossano ; Llonch Andreu, Joan ; López Belbeze, María Pilar ; Gallo Martínez, Rosalía ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting és una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental del área comercial de la empresa. [...]

2020-21
Administració i Direcció d'Empreses [1416]
3 documents
2.
7 p, 115.2 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / López Sintas, Jordi ; López Belbeze, María Pilar ; Lopez Vicario, Jose ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...]
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
3.
6 p, 111.6 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
4.
5 p, 108.8 KB Màrqueting Avançat [42226] / López Belbeze, María Pilar ; Izard Granados, Gabriel ; Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
5.
7 p, 110.3 KB Comportament del consumidor [42224] / López Belbeze, María Pilar ; Borrás Català, Vicent ; Pellicer Cardona, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I : Sociologia del consum (Part A y B) 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. [...]
Bloque I: Sociología del consumo (Parte A y B) 1. Conocimiento y visualización de las características de nuestra sociedad de consumo. 2. Comprensión de las explicaciones sobre el comportamiento del consumidor desde las diferentes perspectivas teóricas. [...]

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
6.
7 p, 89.1 KB Comportament del consumidor [42224] / López Belbeze, María Pilar ; Borrás Català, Vicent ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I : Sociologia del consum (Part A y B) 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. [...]
Block I: Sociology of Consumption (part A and B) 1. Knowledge and visualization the characteristics of our consumer society. 2. Understanding the explanations on consumer behaviour from different theoretical perspectives. [...]
Bloque I: Sociología del consumo (Parte A y B) 1. Conocimiento y visualización de las características de nuestra sociedad de consumo. 2. Comprensión de las explicaciones sobre el comportamiento del consumidor desde las diferentes perspectivas teóricas. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
7.
6 p, 84.2 KB Màrqueting Avançat [42226] / López Belbeze, María Pilar ; Izard Granados, Gabriel ; Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Addressing the most relevant aspects and tools of strategic marketing, both from the point of view of market analysis and mark.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
8.
7 p, 92.4 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / López Sintas, Jordi ; López Belbeze, María Pilar ; Lopez Vicario, Jose ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...]
Block I: Marketing Data Science Marketing data science addresses the study of marketing problems from data, theories and experiments that study consumer behaviour. It is an interdisciplinary line of knowledge (marketing science, applied microeconomics, industrial organization, and statistical computing) that addresses topics such as the following: investigation of consumer choices and behaviour, evaluation of business decisions based on data, development and application of small and large-scale experiments, methods for the use of large amounts of data, computer methods for the analysis of data available on the Internet. [...]
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
9.
6 p, 85.0 KB Màrqueting Avançat [42226] / López Belbeze, María Pilar ; Izard Granados, Gabriel ; Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
10.
6 p, 86.6 KB Recerca Avançada [42230] / López Belbeze, María Pilar ; López Sintas, Jordi ; Roca Batlle, Monica ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles per a una recollida d'informació fiable i valida que sustenti una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles para una recogida de información fiable y valida que sustente una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents

Course materials : 20 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.