1.
|
9 p, 120.9 KB |
Didàctica de la Física i la Química [44313]
/
Marbà Tallada, Anna ;
Grimalt Alvaro, Carme ;
Couso Lagaron, Digna Maria ;
Oliveras Prat, Begoña ;
Lopez Simo, Victor ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és apropar als futurs professors de ciències al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. Per tal que puguin ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la física i la química integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les ciències tot tenint en compte els coneixements d'altres àrees com són l'epistemologia, el llenguatge i la comunicació, la psicologia i la pedagogia. [...] The aim of the subject is to bring future science teachers closer to the knowledge of science teaching, and to the specific didactics of each discipline. So that they can teach the contents of the areas of knowledge of biology and geology and physics and chemistry, integrating disciplinary knowledge and those of science teaching taking into account the knowledge of other areas such as the 'epistemology, language and communication, psychology and pedagogy. [...] El objetivo de la asignatura es acercar a los futuros profesores de ciencias al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y a las didácticas específicas de cada disciplina. Para que puedan enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento de la física y la química integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las ciencias teniendo en cuenta los conocimientos de otras áreas como son la epistemología, el lenguaje y la comunicación, la psicología y la pedagogía. [...]
2023-24 Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1517] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
3 documents
|
|
2.
|
9 p, 119.6 KB |
Didàctica de la Biologia i la Geologia [44311]
/
Marbà Tallada, Anna ;
Roldan Muñoz, Jorge ;
Grimalt Alvaro, Carme ;
Couso Lagaron, Digna Maria ;
Lopez Simo, Victor ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és apropar als futurs professors de ciències al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. Per tal que puguin ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la biologia i la geologia, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les ciències tot tenint en compte els coneixements d'altres àrees com són l'epistemologia, el llenguatge i la comunicació, la psicologia i la pedagogia. [...] The aim of the subject is to bring future science teachers closer to the knowledge of science teaching, and to the specific didactics of each discipline. So that they can teach the contents of the areas of knowledge of biology and geology and physics and chemistry, integrating disciplinary knowledge and those of science teaching taking into account the knowledge of other areas such as the 'epistemology, language and communication, psychology and pedagogy. [...] El objetivo de la asignatura es acercar a los futuros profesores de ciencias al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y en las didácticas específicas de cada disciplina. Para que puedan enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento de la biología y la geología y la física y la química, integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las ciencias teniendo en cuenta los conocimientos de otras áreas como son la epistemología, el lenguaje y la comunicación, la psicología y la pedagogía. [...]
2023-24 Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1514] Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
|
|
3.
|
6 p, 111.2 KB |
Ensenyament i aprenentatge del coneixement del medi natural, social i cultural [102046]
/
Lopez Simo, Victor ;
Espinet Blanch, Maria ;
Gonzalez Valencia, Gustavo Alonso ;
Canals Cabau, Roser ;
Cantero Riveros, Beatriz ;
Anguera Cerarols, Carles ;
Gil Carmona, Francisco ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar el currículum d'Educació Primària en relació al Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural. Interpretar el currículum en funció dels diversos criteris que es poden tenir en compte per seleccionar, organitzar o seqüenciar els continguts escolars relatius a l'estudi de la natura i la societat. [...] To analyse the Primary Education curriculum related to Natural, Social and Cultural Environment Education. To interpret the curriculum in terms of several criteria to select, organise or order school contents related to natural and social education. [...] Analizar el currículo de Educación Primaria relacionado con el Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural. Interpretar el currículo en función de los diversos criterios que se deben considerar para seleccionar, organizar o secuenciar los contenidos escolares relativos al estudio de la naturaleza y la sociedad. [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
5 p, 108.8 KB |
Ensenyament i aprenentatge del coneixement del medi natural, social i cultural [102046]
/
González-Valencia, Gustavo A ;
Espinet, Mariona ;
Marquez Bargallo, Conxita ;
Canals Cabau, Maria Roser ;
Cantero Riveros, Beatriz ;
Anguera Cerarols, Carles ;
Lopez Simo, Victor ;
Gil Carmona, Francisco ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar el currículum d'Educació Primària en relació al Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural. Interpretar el currículum en funció dels diversos criteris que es poden tenir en compte per seleccionar, organitzar o seqüenciar els continguts escolars relatius a l'estudi de la natura i la societat. [...] To analyse the Primary Education curriculum related to Natural, Social and Cultural Environment Education. To interpret the curriculum in terms of several criteria to select, organise or order school contents related to natural and social education. [...] Analizar el currículo de Educación Primaria relacionado con el Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural. Interpretar el currículo en función de los diversos criterios que se deben considerar para seleccionar, organizar o secuenciar los contenidos escolares relativos al estudio de la naturaleza y la sociedad. [...]
2022-23 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
7.
|
9 p, 118.4 KB |
Didàctica de la Biologia i la Geologia [44311]
/
Couso, Digna ;
Márquez Bargalló, Conxita ;
Roldan Muñoz, Jorge ;
Domènech Casal, Jordi ;
Marbà Tallada, Anna ;
Lopez Simo, Victor ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és apropar als futurs professors de ciències al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. Per tal que puguin ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la biologia i la geologia, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les ciències tot tenint en compte els coneixements d'altres àrees com són l'epistemologia, el llenguatge i la comunicació, la psicologia i la pedagogia. [...] The aim of the subject is to bring future science teachers closer to the knowledge of science teaching, and to the specific didactics of each discipline. So that they can teach the contents of the areas of knowledge of biology and geology and physics and chemistry, integrating disciplinary knowledge and those of science teaching taking into account the knowledge of other areas such as the 'epistemology, language and communication, psychology and pedagogy. [...] El objetivo de la asignatura es acercar a los futuros profesores de ciencias al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y en las didácticas específicas de cada disciplina. Para que puedan enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento de la biología y la geología y la física y la química, integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las ciencias teniendo en cuenta los conocimientos de otras áreas como son la epistemología, el lenguaje y la comunicación, la psicología y la pedagogía. [...]
2021-22 Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
|
|
8.
|
|
9.
|
8 p, 119.3 KB |
Didàctica de la Física i la Química [44313]
/
Couso, Digna ;
Márquez Bargalló, Conxita ;
Domènech Casal, Jordi ;
Oliveras Prat, Begoña ;
Lopez Simo, Victor ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és apropar als futurs professors de ciències al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. Per tal que puguin ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la física i la química integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les ciències tot tenint en compte els coneixements d'altres àrees com són l'epistemologia, el llenguatge i la comunicació, la psicologia i la pedagogia. [...] El objetivo de la asignatura es acercar a los futuros profesores de ciencias al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y a las didácticas específicas de cada disciplina. Para que puedan enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento de la física y la química integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las ciencias teniendo en cuenta los conocimientos de otras áreas como son la epistemología, el lenguaje y la comunicación, la psicología y la pedagogía. [...]
2020-21
3 documents
|
|
10.
|
8 p, 117.0 KB |
Didàctica de la Biologia i la Geologia [44311]
/
Couso, Digna ;
Márquez Bargalló, Conxita ;
Roldan Muñoz, Jorge ;
Domènech Casal, Jordi ;
Marbà Tallada, Anna ;
Lopez Simo, Victor ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és apropar als futurs professors de ciències al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. Per tal que puguin ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la biologia i la geologia, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les ciències tot tenint en compte els coneixements d'altres àrees com són l'epistemologia, el llenguatge i la comunicació, la psicologia i la pedagogia. [...] El objetivo de la asignatura es acercar a los futuros profesores de ciencias al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y en las didácticas específicas de cada disciplina. Para que puedan enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento de la biología y la geología y la física y la química, integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las ciencias teniendo en cuenta los conocimientos de otras áreas como son la epistemología, el lenguaje y la comunicación, la psicología y la pedagogía. [...]
2020-21
3 documents
|
|