visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: López Sintas, Jordi
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
cvicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
90
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
8
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
1
registres trobats
Documents de recerca
,
15
registres trobats
Materials acadèmics
,
66
registres trobats
Articles
8
registres trobats
1.
10 p, 1.4 MB
Environmental behavior patterns across clusters of European Union countries : Uncovering heterogeneity in the attitude-behavior-context relationship
/
Aral, Öykü H.
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
López Sintas, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
This study examines how European Union (EU) citizens systematically differ in their environmental attitude-behavior relationships according to country-level contextual drivers. Using Eurobarometer data and a multilevel latent class regression model, we identified four attitude-behavior relationships that we labelled, according to mean environmental behavior scores, as environmentalist, pre-environmentalist, less-environmentalist, and non-environmentalist. [...]
2023 -
10.1016/j.jclepro.2023.135936
Journal of Cleaner Production
,
Vol. 388 (15 2023)
, p. 135936
Registre complet
-
2.
3 p, 638.1 KB
La diversitat cultural com a pilar d'Europa
/
López Sintas, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona)
InventCulture és un projecte europeu d'investigació que té com a objectiu estudiar la influència de la globalització, la integració europea, les onades migratòries, la revolució digital i l'auge de les desigualtats socials als ciutadans europeus i la seva participació cultural, amb la finalitat de crear noves metodologies per la comprensió dels valors socials de la cultura a Europa. [...]
InventCulture es un proyecto europeo de investigación que tiene como objetivo estudiar la influencia de la globalización, la integración europea, las olas migratorias, la revolución digital y el auge de las desigualdades sociales en los ciudadanos europeos y su participación cultural, con la finalidad de crear nuevas metodologías para la comprensión de los valores sociales de la cultura en Europa. [...]
2022
UAB divulga
,
Març
2022
2 documents
Registre complet
-
3.
14 p, 554.7 KB
Home-based digital leisure : doing the same leisure activities, but digital
/
López Sintas, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rojas de Francisco, Laura Isabel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
García Álvarez, Ercilia
(Universitat Rovira i Virgili)
The introduction of the information and communication technologies in the home has transformed free-time leisure activities. Adopting a constructivist and interpretive perspective, we analysed 30 individual narratives in order to describe how digital technologies have transformed home-based leisure activities. [...]
2017 -
10.1080/23311886.2017.1309741
Cogent Social Sciences
,
Vol. 3 Núm. 1 (març 2017)
Registre complet
-
4.
33 p, 450.2 KB
Reflexions entorn de la política catalana de foment de l'oferta cinematogràfica en llengua catalana
/
Padrós, Carlos
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ;
López Sintas, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
L'article explora la valoració jurídica i econòmica de vint anys de política de foment del cinema català (política cultural) i de l'oferta de cinema en llengua catalana (política lingüística). [...]
This article takes stock of legal and economic assessments that have been made of twenty years of policies of support for Catalan cinema (cultural policy) and for cinema in Catalan (language policy). [...]
El artículo explora la valoración jurídica y económica de veinte años de política de fomento del cine catalán (política cultural) y de la oferta de cine en lengua catalana (política lingüística). [...]
2005
Revista de llengua i dret
,
Núm. 46 (Juliol 2005)
, p. 145-177
Registre complet
-
5.
23 p, 589.0 KB
The nature of leisure revisited : an interpretation of digital leisure
/
López Sintas, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Rojas de Francisco, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Alvarez, Ercilila
(Universitat Rovira i Virgili)
Information and communication technologies have made it possible to engage in leisure and paid-work activities outside their usual context, thereby challenging the construction of their meanings. We explored 30 individuals' narratives in an endeavour to identify the properties of digital leisure and paid-work activities performed in and out of their usual contexts. [...]
2015
Journal of Leisure Research
,
Vol. 47 Núm. 1 (2015)
, p. 79-101
Registre complet
-
6.
11 p, 186.8 KB
The opera experience : performing a vibrato with the audience. Pre-conditions, strategies and the experience
/
Cuenca-Amigo, Macarena
(Deusto Business School) ;
López-Sintas, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
García Álvarez, Ercilia
(Universitat Rovira i Virgili)
Audience development is a key issue in the cultural sector, so opera house managers and policy makers need to understand how and why opera goers enjoy an opera. Our research, which investigates opera enjoyment, is framed in the social constructivist paradigm and draws on interview data collected from 15 informants. [...]
2015 -
10.1515/irsr-2015-0013
International review of social research
,
Vol. 5 Núm. 2 (2015)
, p. 141-151
Registre complet
-
7.
13 p, 182.8 KB
Retos y tendencias del ocio digital : transformación de dimensiones, experiencias y modelos empresariales
/
García Álvarez, Ercilia
(Universitat Rovira i Virgili. Departament de Gestió d'Empreses) ;
López Sintas, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ;
Samper Martínez, Alexandra
(Universitat Rovira i Virgili. Departament de Gestió d'Empreses)
Las tecnologías digitales están transformando el ocio y la manera en la que se organiza. A pesar de su importancia, son escasos los trabajos que han abordado su estudio desde el mundo académico. En este artículo realizamos una revisión extensa de la literatura sobre ocio y tecnologías digitales con el objeto de contribuir al conocimiento elaborando un marco interpretativo del ocio digital. [...]
Digital technologies are transforming leisure and the way it is organized. Despite its importance, few studies have addressed the study from the academic world. In this paper, we make an extensive literature review on leisure and digital technologies, in order to contribute to knowledge by developing an interpretive framework of digital entertainment. [...]
2012 -
10.3989/arbor.2012.754n2011
Arbor
,
Vol. 188, núm. 754 (2012)
, p. 395-407
Registre complet
-
8.
9 p, 117.4 KB
Introducción : cultivando los aspectos culturales al hacer investigación
/
Cisneros Puebla, César Antonio
(Universidad Autónoma Metropolitana-Iztapalapa (Mèxic)) ;
Faux, Robert B.
(Duquesne University. Psychology Department) ;
Moran-Ellis, Jo
(University of Surrey. Department of Sociology) ;
García Álvarez, Ercilia
(Universitat Rovira i Virgili)
;
López Sintas, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)
El objetivo de esta introducción es enmarcar dentro de la complejidad cultural de nuestro mundo contemporáneo, las 14 contribuciones incluidas en este volumen especial. No debe descuidarse la particularidad de hacer investigación cualitativa en específicos contextos locales, nacionales o de lenguaje. [...]
Framing the 14 contributions included in this special issue on "Advances in Qualitative Research in Ibero America" within the cultural complexity of our current world is the objective of this introduction. [...]
2009
Forum : Qualitative Social Research
,
Vol. 10, núm. 2 (2009)
, p. 1-9
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
1
registres trobats
1.
37 p, 717.7 KB
Innovación digital y transformación de las organizaciones: implicaciones sociales y laborales
/
López Sintas, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Souto Nieves, Guadalupe
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Van Hemmen, Stefan Félix
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En este capítulo describimos el efecto del progreso técnico en las organizaciones y en la coordinación de las actividades económicas en la empresa y en los mercados. La transformación de los mercados y empresas ha resultado en una trasformación de las competencias y habilidades de los puestos de trabajo, en consecuencia, los empleos cognitivos no rutinarios verán incrementada su demanda a consecuencia de la automatización de los empleos cognitivos rutinarios. [...]
2018
La revolución digital en España. Impacto y retos sobre el mercado de trabajo y el bienestar
,
2018,
p. 47-81, Capítulo 2
Registre complet
-
Documents de recerca
15
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
153 p, 2.3 MB
Essays on Sustainable Consumption
/
Aral, Öykü H
;
López Sintas, Jordi,
dir.
El clima està canviant, i les accions humanes en són les principals responsables. Per tant, comprendre la naturalesa dels comportaments ambientals dels consumidors ajudarà a dissenyar millors polítiques ambientals per a un futur sostenible. [...]
El clima está cambiando, y las acciones humanas son las principales responsables. Por lo tanto, comprender la naturaleza de los comportamientos ambientales de los consumidores ayudará a diseñar mejores políticas ambientales para un futuro sostenible. [...]
Climate is changing, and human actions are the main responsible. Hence, understanding the nature of consumers' environmental behaviors will help design better environmental policies for a sustainable future. [...]
2022
Registre complet
-
2.
140 p, 1.1 MB
Essays on the digital divide
/
Sukphan, Jakkapong
;
López Sintas, Jordi,
dir. ;
Lamberti, Giuseppe,
dir.
Durant l'última dècada, Internet s'ha convertit en un aspecte crucial de les xarxes basades en les tecnologies de la informació i la comunicació, trencant les barreres de comunicació entre cultures en permetre l'accés a gairebé qualsevol servei a tot el món. [...]
Durante la última década, Internet se ha convertido en un aspecto crucial de las redes basadas en las tecnologías de la información y la comunicación, rompiendo las barreras de comunicación entre culturas al permitir el acceso a casi cualquier servicio en todo el mundo. [...]
Over the past decade, the internet has become a crucial aspect of networks based on the information and communication technologies, breaking down communication barriers between cultures by allowing access to almost any service worldwide. [...]
2021
Registre complet
-
3.
57 p, 2.8 MB
Vacaciones familiares : cómo las parejas toman las decisiones
/
Zheng, Yi
;
Yang, Caimei
;
Zhou, Yu
;
López Sintas, Jordi,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Aquest estudi investiga com les parelles decideixen les seves vacances familiars. Utilitzem les dades publicades per Rojas-de Gracia, Alarcón-Urbistondo i Casado- Molina (2019) en Data in Brief sobre la percepció dels membres de 178 famílies andaluses sobre com prenen les decisions de les vacances. [...]
Este estudio investiga cómo las parejas deciden sus vacaciones familiares. Utilizamos los datos publicados por Rojas-de Gracia, Alarcón-Urbistondo y Casado-Molina (2019) en Data in Brief sobre la percepción de los miembros de 178 familias andaluzas sobre cómo toman las decisiones de vacaciones. [...]
This study investigates how couples decide their family vacations. We use the data published by Rojas-de Gracia, Alarcón-Urbistondo and Casado-Molina (2019) in Data in Brief on the perception of the members of 178 Andalusian families how they make vacation decisions. [...]
2020
Màster Universitari en Màrqueting
[
1093
]
Registre complet
-
4.
74 p, 1015.2 KB
Actitudes españoles acerca de los coches autónomos
/
Alberti Piulachs, Lluis
;
Pan, Xing
;
López Sintas, Jordi,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
En el nostre treball, en primer lloc, analitzem quines són les ventatges y desventatges del us del cotxe autònom, a més a més, també realitzem un resum breu dels diferentes nivells de autonomia del cotxe autònom. [...]
En nuestro trabajo pretendermos en primer lugar, analizar cuáles son las ventajas y desventajas del uso del coche autónomo, además de realizar un resumen breve de los diferentes niveles de autonomía del coche autónomo. [...]
In our work, we intend firstly to analyze what are the advantages and disadvantages of using the autonomous car, in addition to making a brief summary of the different levels of autonomy of the autonomous car. [...]
2020
Màster Universitari en Màrqueting
[
1093
]
Registre complet
-
5.
95 p, 4.2 MB
Estrategias de marketing para mejorar la satisfacción de las pacientes de maternidad de Missirah
/
Sylla Sylla, Fatou
;
López Sintas, Jordi,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Este trabajo propone diseñar estrategias de marketing para la maternidad del puesto de salud de Missirah. Las estrategias estarán diseñadas y adaptadas a las necesidades de las pacientes y al contexto en el cual se encuentra el centro local. [...]
2020
Màster Universitari en Màrqueting
[
1093
]
Registre complet
-
6.
178 p, 2.2 MB
Enjoying social TV : re-discovering the social process and big data research
/
Kim, Jinju
;
López Sintas, Jordi,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Economia de l'Empresa
Esta tesis estudia el comportamiento de las audiencias de lo que hoy se conoce como la televisión social: producciones audiovisuales a las que se accede a través de las redes sociales y el televidente puede disfrutar de su proyección y al tiempo compartir su experiencia audiovisual con otras personas. [...]
Social media, online sharing platforms, and online TV industry among other innovations in communication technologies have dramatically changed the media production and consumption environment. The globalization of the media markets is probably the most critical consequence of this digital revolution. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.
Registre complet
-
7.
35 p, 1.6 MB
Firm's current performance and innovative behavior are the main determinants of salaries in small-medium enterprises
/
López Sintas, Jordi
;
Martínez Ros, Ester
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Economia de l'Empresa
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa 1998 (
Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; 98/3
)
Registre complet
-
8.
42 p, 2.4 MB
Productividad del Trabajo, eficiencia e hipótesis de convergencia en la industria textil-confección europea
/
López Sintas, Jordi
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Economia de l'Empresa
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa 1995 (
Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; 95/1
)
Registre complet
-
9.
217 p, 2.9 MB
Essasys on family business: internationalization through strategic alliances and social responsibility
/
Cappuyns, Kristin
;
López Sintas, Jordi,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Economia de l'Empresa
La força única de presentar aquestes dues publicacions com un compendi d'articles és doble: en primer lloc serveix per mostrar trets fascinants de l'empresa familiar espanyola (FBs), i en segon lloc representa algunes de les diferents etapes en el desenvolupament natural de les principals estratègies de recerca en aquesta àrea relativament jove. [...]
The unique strength of presenting the following three publications as one is twofold: it reveals fascinating features of the Spanish family business (FBs), and represents different stages in the natural evolvement of research strategies that have clearly marked this field. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
Registre complet
-
10.
106 p, 646.8 KB
Digital leisure study: The consumption experience, habits and social uses
/
Rojas De Francisco, Laura Isabel
;
López Sintas, Jordi,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Empresa
Propósito: Las tecnologías digitales han ofrecido a los individuos muchas posibilidades para el ocio, transformando las actividades de ocio en el proceso, lo que implica cambios en la experiencia y las prácticas ocio. [...]
Purpose: Digital technologies have offered individuals many possibilities for leisure, transforming leisure activities in the process, which involves changes in the leisure experience and practices. In this regard, we explore leisure transformation to find the meanings, transformations and motivations related with the digital leisure experience. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
Registre complet
-
Documents de recerca :
15
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials acadèmics
66
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
6 p, 108.7 KB
Temes Avançats en Creació d'Empreses i Gestió de Pimes
[
42781
] /
Capelleras i Segura, Joan-Lluís
;
Llonch Andreu, Joan
;
López Sintas, Jordi
;
van Hemmen, Stefan Felix
;
Rialp Criado, Alejandro
;
Urbano Pulido, David
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu principal d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants una sòlida comprensió conceptual i empírica de la recerca en l'emprenedoria i la gestió de les PIMES. Així, el mòdul està orientat a ajudar els estudiants a desenvolupar una valoració crítica dels conceptes, marcs teòrics, metodologies i preguntes actuals de recerca en aquest camp.
The main objective of this module is to provide students with a solid conceptual and empirical understanding of research on entrepreneurship and SME management. As such, the module is aimed at helping students develop a critical appreciation of the concepts, theoretical frameworks, methodologies, and current research questions that animate the field.
El objetivo principal de este módulo es proporcionar a los estudiantes una sólida comprensión conceptual y empírica de la investigación en emprendimiento y la gestión de las PYME. Así, el módulo tiene como objetivo ayudar a los estudiantes a desarrollar una apreciación crítica de los conceptos, marcos teóricos, metodologías y preguntas de investigación actuales de este campo.
2023-24
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business
[
1133
]
3 documents
Registre complet
-
2.
6 p, 108.5 KB
Treball de Final de Màster
[
42231
] /
López Sintas, Jordi
;
Lopez Belbeze, Maria Pilar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius d'aquest mòdul són: - Integrar i aplicar els coneixements adquirits a una problemàtica comercial concreta - Disenyar plans de màrqueting d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència - Aprodundir en una temàtica actual d'interès en àmbit del màrqueting - Formular adequadament problemes de recerca, i també disenyar i portar a terme recerques comercials de manera professional - Estructurar de manera coherent els diferents elements que formen un projecte - Desenvolupar habilitat comunicatives en presentacions orals davant públics específics 1.
The objectives that are intended to achieve in this module are: - Integrate and apply the acquired marketing knowledge to a specific marketing problem. - Design innovative marketing plans according to professional criteria of effectiveness and efficiency. [...]
Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo son: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. [...]
2023-24
Màster Universitari en Màrqueting
[
1093
]
3 documents
Registre complet
-
3.
7 p, 112.5 KB
Recerca Avançada
[
42230
] /
Lamberti, Giuseppe
;
López Sintas, Jordi
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
Marketing decision making is increasingly complex and requires greater knowledge of consumer behavior, both to understand its behavior and to predict it (marketing strategy). This module will deepen in the indispensable tools for a reliable and valid information collection as well as methods for its analysis to support a better decision-making in marketing based in data. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. [...]
2023-24
Màster Universitari en Màrqueting
[
1093
]
3 documents
Registre complet
-
4.
9 p, 120.4 KB
Models de Gestió Comercial
[
102351
] /
López Sintas, Jordi
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Context Es tracta d'una assignatura optativa de 6 crèdits ECTS per als graus d'Administració i Direcció d'Empreses, economia i marketing impartits a la UAB, i s'ofereix al segon semestre de quart curs. [...]
Context This is an elective course of 6 ECTS for students of Business Administration and Management, Economics and Marketing Studies taught at UAB and is offered during the second semester of the fourth year. [...]
Contexto Se trata de una asignatura optativa de 6 créditos ECTS para los grados de Administración y Dirección de Empresas, Economía y marketing impartidos en la UAB, y se ofrece el segundo semestre de cuarto curso. [...]
2023-24
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1102
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1416
]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses
[
1417
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret
[
1420
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
950
]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret
[
994
]
3 documents
Registre complet
-
5.
5 p, 105.6 KB
Treball de Final de Màster
[
42231
] /
López Sintas, Jordi
;
Lopez Belbeze, María Pilar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius d'aquest mòdul són: - Integrar i aplicar els coneixements adquirits a una problemàtica comercial concreta - Disenyar plans de màrqueting d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència - Aprodundir en una temàtica actual d'interès en àmbit del màrqueting - Formular adequadament problemes de recerca, i també disenyar i portar a terme recerques comercials de manera professional - Estructurar de manera coherent els diferents elements que formen un projecte - Desenvolupar habilitat comunicatives en presentacions orals davant públics específics.
The objectives that are intended to achieve in this module are: - Integrate and apply the acquired marketing knowledge to a specific marketing problem. - Design innovative marketing plans according to professional criteria of effectiveness and efficiency. [...]
Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo son: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. [...]
2022-23
Màster Universitari en Màrqueting
[
1093
]
3 documents
Registre complet
-
6.
8 p, 112.5 KB
Recerca Avançada
[
42230
] /
López Sintas, Jordi
;
Armengol Nogues, Xavier
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
Marketing decision making is increasingly complex and requires greater knowledge of consumer behavior, both to understand its behavior and to predict it (marketing strategy). This module will deepen in the indispensable tools for a reliable and valid information collection as well as methods for its analysis to support a better decision-making in marketing based in data. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. [...]
2022-23
Màster Universitari en Màrqueting
[
1093
]
3 documents
Registre complet
-
7.
7 p, 116.4 KB
Temes Avançats en Creació d'Empreses i Gestió de Pimes
[
42781
] /
Capelleras i Segura, Joan-Lluís
;
Llonch Andreu, Joan
;
López Sintas, Jordi
;
van Hemmen, Stefan Felix
;
Rialp Criado, Alejandro
;
Urbano, David
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu principal d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants una sòlida comprensió conceptual i empírica de la recerca en l'emprenedoria i la gestió de les PIMES. Així, el mòdul està orientat a ajudar els estudiants a desenvolupar una valoració crítica dels conceptes, marcs teòrics, metodologies i preguntes actuals de recerca en aquest camp.
The main objective of this module is to provide students with a solid conceptual and empirical understanding of research on entrepreneurship and SME management. As such, the module is aimed at helping students develop a critical appreciation of the concepts, theoretical frameworks, methodologies, and current research questions that animate the field.
El objetivo principal de este módulo es proporcionar a los estudiantes una sólida comprensión conceptual y empírica de la investigación en emprendimiento y la gestión de las PYME. Así, el módulo tiene como objetivo ayudar a los estudiantes a desarrollar una apreciación crítica de los conceptos, marcos teóricos, metodologías y preguntas de investigación actuales de este campo.
2022-23
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business
[
1133
]
3 documents
Registre complet
-
8.
8 p, 119.0 KB
Models de Gestió Comercial
[
102351
] /
López Sintas, Jordi
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Context Es tracta d'una assignatura optativa de 6 crèdits ECTS per als graus d'Administració i Direcció d'Empreses, economia i marketing impartits a la UAB, i s'ofereix al segon semestre de quart curs. [...]
Context This is an elective course of 6 ECTS for students of Business Administration and Management, Economics and Marketing Studies taught at UAB and is offered during the second semester of the fourth year. [...]
Contexto Se trata de una asignatura optativa de 6 créditos ECTS para los grados de Administración y Dirección de Empresas, Economía y marketing impartidos en la UAB, y se ofrece el segundo semestre de cuarto curso. [...]
2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1102
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
1416
]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses
[
1417
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret
[
1420
]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
950
]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret
[
994
]
3 documents
Registre complet
-
9.
7 p, 114.9 KB
Màrqueting Basat en Dades i del Comportament
[
43931
] /
López Belbeze, María Pilar
;
López Sintas, Jordi
;
López Vicario, José
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...]
Block I: Marketing Data Science Marketing data science addresses the study of marketing problems from data, theories and experiments that study consumer behaviour. It is an interdisciplinary line of knowledge (marketing science, applied microeconomics, industrial organization, and statistical computing) that addresses topics such as the following: investigation of consumer choices and behaviour, evaluation of business decisions based on data, development and application of small and large-scale experiments, methods for the use of large amounts of data, computer methods for the analysis of data available on the Internet. [...]
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]
2021-22
Màster Universitari en Màrqueting
[
1093
]
3 documents
Registre complet
-
10.
5 p, 105.5 KB
Treball de Final de Màster
[
42231
] /
López Sintas, Jordi
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius d'aquest mòdul són: - Integrar i aplicar els coneixements adquirits a una problemàtica comercial concreta - Disenyar plans de màrqueting d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència - Aprodundir en una temàtica actual d'interès en àmbit del màrqueting - Formular adequadament problemes de recerca, i també disenyar i portar a terme recerques comercials de manera professional - Estructurar de manera coherent els diferents elements que formen un projecte - Desenvolupar habilitat comunicatives en presentacions orals davant públics específics.
The objectives that are intended to achieve in this module are: - Integrate and apply the acquired marketing knowledge to a specific marketing problem. - Design innovative marketing plans according to professional criteria of effectiveness and efficiency. [...]
Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo son: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. [...]
2021-22
Màster Universitari en Màrqueting
[
1093
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
66
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.