Resultats globals: 95 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 22 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 8 registres trobats
Materials acadèmics, 63 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 22 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
22 p, 257.8 KB Brand clarity of local and global brands in fast-moving consumer goods : an empirical study in a Middle East country / López Belbeze, Ma. Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Vaziri, Maryam (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Llonch i Andreu, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Grup de Recerca sobre Avaluació de les Organitzacions ; Grup de Recerca d'Eficiència i Competitivitat Empresarial
Purpose - This paper aims to analyze different brand clarity levels (BCLs) of local, global and glocal types of brands in fast-moving consumer goods from the consumer's perspective. The study also intends to identify whether the consumer's previous experience with such brands may impact BCL. [...]
Emerald Group Publishing Ltd., 2021
Journal of Islamic Marketing, 2021  
2.
23 p, 4.7 MB Modern analogue approach applied to high-resolution varved sediments-a synthesis for lake Montcortès (Central Pyrenees) / Vegas-Vilarrúbia, Teresa (Universitat de Barcelona. Facultat de Biologia) ; Rull, Valentí (Institut de Ciències de la Terra Jaume Almera (ICTJA-CSIC)) ; Trapote, Maria del Carmen (Institut de Ciències de la Terra Jaume Almera (ICTJA-CSIC)) ; Cao, Min (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Rosell-Melé, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Buchaca, Teresa (Centre d'Estudis Avançats de Blanes) ; Gomà, Joan (Universitat de Barcelona. Facultat de Biologia) ; López, Pilar (Universitat de Barcelona. Facultat de Biologia) ; Sigró, Javier (Universitat Rovira i Virgili. Centre en Canvi Climàtic (C3)) ; Safont, Elisabet (Universitat de Barcelona. Facultat de Biologia) ; Cañellas, Núria (Institut de Ciències de la Terra Jaume Almera (ICTJA-CSIC)) ; Garcés-Pastor, Sandra (Universitat de Barcelona. Facultat de Biologia) ; Giralt, Santiago (Institut de Ciències de la Terra Jaume Almera (ICTJA-CSIC)) ; Corella, Juan Pablo (Centre National de la Recherche Scientifique. Universite Grenoble Alpes (France)) ; Pérez-Zanón, Núria (Universitat Rovira i Virgili. Centre en Canvi Climàtic (C3))
In Quaternary paleosciences, the rationale behind analogical inference presupposes that former processes can be explained by causes operating now, although their intensity and rates can vary through time. [...]
2020 - 10.3390/quat3010001
Quaternary, Vol. 3, Issue 1 (March 2020) , art. 1  
3.
24 p, 453.1 KB La anáfora reiterativa y reasuntiva en documentación notarial malagueña : siglos XVI a XIX / López Mora, Pilar (Universidad de Málaga) ; García Aguiar, Livia (Universidad de Granada)
A partir del análisis contrastivo de un corpus de documentos notariales de los siglos XVI al XIX se observa la evolución de uno de los mecanismos cohesivos más característicos de este tipo textual: la anáfora léxica, representada principalmente por los sintagmas nominales anafóricos reiterativos. [...]
This paper aims at carrying out a contrastive analysis of a corpus of 16th-19th century notarial documents. We focus on the evolution of one of the most characteristic cohesive mechanisms of this textual type: the lexical anaphora. [...]

2020
Estudios de lingüística del español, Vol. 42 (2020) , p. 373-396 (Articles)  
4.
20 p, 1.6 MB Waste Management : the Disconnection between Normative and SMEs Reality / Villegas Pinuer, Francisco Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Llonch i Andreu, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; López Belbeze, Ma. Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Valenzuela-Fernández, Leslier (Universidad de Chile. Departamento de Administración)
Waste generation is a critical factor in global environmental degradation, where SMEs have been historically relevant yet underestimated. This study covers the issue of the disconnection between the normative and SMEs reality. [...]
2021 - 10.3390/su13041787
Sustainability, Vol. 13 Núm. 4 (2021) , p. 1787  
5.
12 p, 822.4 KB Phase III Trial of Adjuvant Capecitabine After Standard Neo-/Adjuvant Chemotherapy in Patients With Early Triple-Negative Breast Cancer (GEICAM/2003-11_CIBOMA/2004-01) / Lluch, Ana (GEICAM, Spanish Breast Cancer Group, Madrid, Spain) ; Barrios, Carlos H. (LACOG, Latin American Cooperative Oncology Group, Porto Alegre, Brazil) ; Torrecillas, Laura (Centro Médico Nacional 20 de Noviembre, Instituto de Seguridad y Servicios Sociales de los Trabajadores del Estado, Ciudad de México, México) ; Ruiz-Borrego, Manuel (Hospital Universitario Virgen del Rocío (Sevilla, Andalusia)) ; Bines, Jose (Instituto Nacional de Câncer, Rio de Janeiro, Brazil) ; Segalla, Jose (Hospital Amaral Carvalho, Sao Paolo, Brazil) ; Guerrero-Zotano, Ángel (Fundació Institut Valencià d'Oncologia) ; García-Sáenz, Jose A. (Hospital Clínico San Carlos (Madrid)) ; Torres, Roberto (Instituto Nacional del Cáncer, Santiago, Chile) ; de la Haba, Juan (Hospital Universitario Reina Sofía (Córdoba, Espanya)) ; García-Martínez, Elena (Hospital General Universitario Morales Meseguer, Murcia, Spain) ; Gómez, Henry L. (GECOPERU, Peruvian Oncological Clinical Studies Group, Lima, Peru) ; Llombart, Antonio (Hospital Arnau de Vilanova (Lleida)) ; Bofill, Javier Salvador (Hospital Universitario Virgen de Valme (Sevilla, Andalusia)) ; Baena-Cañada, José M. (Hospital Universitario Puerta del Mar and Instituto de Investigación e Innovación Biomédica de Cádiz, Cádiz, Spain) ; Barnadas i Molins, Agustí (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Calvo, Lourdes (Complejo Hospitalario Universitario de A Coruña) ; Pérez-Michel, Laura (Hospital de San José, Ciudad Obregón, Sonora, México) ; Ramos, Manuel (Centro Oncológico de Galicia, A Coruña, Spain) ; Fernández, Isaura (Complexo Hospitalario Universitario de Vigo, Vigo, Spain) ; Rodríguez-Lescure, Álvaro (Hospital General Universitario de Elche) ; Cárdenas, Jesús (Centro Médico Colima, Colima, México) ; Vinholes, Jeferson (Unidade de Novos Tratamentos CliniOnco, Porto Alegre, Brazil) ; Martínez de Dueñas, Eduardo (Consorci Hospitalari Provincial de Castelló) ; Godes, Maria J. (Hospital General Universitario de Valencia) ; Seguí, Miguel A. (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Antón, Antonio (Instituto de Investigación Sanitaria Aragon, Hospital Universitario Miguel Servet, Zaragoza, Spain) ; López-Álvarez, Pilar (Hospital Universitario Nuestra Señora de Candelaria (Santa Cruz de Tenerife)) ; Moncayo, Jorge (Social S Hospital Teodoro Maldonado Carbo, Guayaquil, Ecuador) ; Amorim, Gilberto (Oncologistas Associados-Oncologia D'Or, Rio de Janeiro, Brazil) ; Villar, Esther (Hospital Regional Universitario Carlos Haya (Málaga)) ; Reyes, Salvador (Hospital Beneficiencia Española, San Luis de Potosí, México) ; Sampaio, Carlos (Clínica Amo Itaigara, Salvador, Brazil) ; Cardemil, Bernardita (Hospital Base de Valdivia, Valdivia, Chile) ; Escudero, Maria J. (GEICAM, Spanish Breast Cancer Group, Madrid, Spain) ; Bezares, Susana (GEICAM, Spanish Breast Cancer Group, Madrid, Spain) ; Carrasco, Eva (GEICAM, Spanish Breast Cancer Group, Madrid, Spain) ; Martín, Miguel (Hospital General Universitario Gregorio Marañón. Instituto de Investigación Sanitaria Gregorio Marañón (IiSGM)) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Operable triple-negative breast cancers (TNBCs) have a higher risk of relapse than non-TNBCs with standard therapy. The GEICAM/2003-11_CIBOMA/2004-01 trial explored extended adjuvant capecitabine after completion of standard chemotherapy in patients with early TNBC. [...]
2019 - 10.1200/JCO.19.00904
Journal of Clinical Oncology, Vol. 38 (december 2019) , p. 203-213  
6.
11 p, 619.1 KB In-hospital care, complications, and 4-month mortality following a hip or proximal femur fracture : the Spanish registry of osteoporotic femur fractures prospective cohort study / Prieto-Alhambra, Daniel (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Reyes, Carles (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Sainz, Miguel Sanz (Hospital Universitario Miguel Servet. IIS Aragón (Instituto de Investigación Sanitaria de Aragón)) ; González-Macías, Jesús (UC (Universidad de Cantabria). IDIVAL (Instituto de Investigación Marqués de Valdecilla), HUMV (Hospital Universitario Marqués de Valdecilla)) ; Delgado, Luis Gracia (Hospital Universitario Reina Sofía (Córdoba, Espanya)) ; Bouzón, Cristina Alonso (Hospital Universitario de Getafe (Madrid)) ; Gañan, Sarah Mills (Hospital Universitario La Paz (Madrid)) ; Miedes, Damián Mifsut (Hospital Clínic Universitari (València)) ; Vaquero-Cervino, Eduardo (Complejo Hospitalario de Pontevedra) ; Bardaji, Manuel Francisco Bravo (Hospital Regional Universitario de Málaga) ; Ezquerra, Laura (Hospital Clínico Universitario "Lozano Blesa" de Zaragoza) ; Baztán, Fátima Brañas (Hospital Universitario Infanta Leonor. Geriatric Unit) ; Ferrer, Bartolomé Lladó (Hospital Universitari Son Llàtzer (Palma de Mallorca, Balears)) ; Perez-Coto, Ivan (Hospital Universitario San Agustín, Camino de Heros, 6, 33401 Avilés, Asturias Spain) ; Bueno, Gaspar Adrados (Hospital Infanta Cristina. Internal Medicine Unit) ; Mora-Fernandez, Jesús (Hospital Clínico San Carlos (Madrid)) ; Doñate, Teresa Espallargas (Hospital Obispo Polanco) ; Blasco, Jorge Martínez-Iñiguez (Hospital San Pedro) ; Aguado-Maestro, Ignacio (Hospital Universitario Rio Hortega) ; Sáez-López, Pilar (Instituto de Investigación Hospital Universitario La Paz) ; Doménech, Monica Salomó (Parc Taulí Hospital Universitari) ; Climent-Peris, Vicente (Traumatology and Orthopaedics Unit, Hospital Públic Lluis Alcanyis de Xàtiva, Carretera Xátiva-Silla, Km 2, 46800 Xàtiva, Valencia Spain) ; Rodríguez, Ángel Díez (Hospital Virgen del Puerto. Traumatology and Orthopaedics Unit) ; Sardiñas, Humberto Kessel (Complejo Hospitalario Torrecárdenas. Geriatric Care Unit) ; Gómez, Óscar Tendero (Hospital Universitari Son Espases (Palma de Mallorca, Balears)) ; Serra, Jordi Teixidor (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Caeiro-Rey, José Ramón (Complejo Hospitalario Universitario de Santiago de Compostela. Traumatology and Orthopaedics Unit) ; Cano, Ignacio Andrés (Hospital Puerta del Mar (Cadis)) ; Carsi, Mariano Barrés (Hospital Universitari i Politècnic La Fe de Valencia) ; Etxebarria-Foronda, Iñigo (Department of Orthopaedic, Alto Deba Hospital, Arrasate-Mondragon, Gipuzkoa Spain) ; Hernández, Juan Dionisio Avilés (Hospital Clínico Universitario Virgen de la Arrixaca (El Palmar, Múrcia)) ; Solis, Juan Rodriguez (Hospital Universitario de Guadalajara. Geriatric Unit) ; Suau, Oscar Torregrosa (Hospital General Universitari d'Elx. Bone Metabolism Unit, Internal Medicine Unit) ; Nogués, Xavier (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Herrera, Antonio (University of Zaragoza. Department of Surgery, Aragón Health Research Institute) ; Díez Pérez, Adolfo (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona
We have characterised 997 hip fracture patients from a representative 45 Spanish hospitals, and followed them up prospectively for up to 4 months. Despite suboptimal surgical delays (average 59. 1 hours), in-hospital mortality was lower than in Northern European cohorts. [...]
2018 - 10.1007/s11657-018-0515-8
Archives of Osteoporosis, Vol. 13 (september 2018)  
7.
7 p, 969.7 KB Gabapentin and Pregabalin and Risk of Atrial Fibrillation in the Elderly : A Population-Based Cohort Study in an Electronic Prescription Database / Ortiz de Landaluce, Leticia (Servei Català de la Salut. Gerència de Prestacions Farmacèutiques i Accés al Medicament) ; Carbonell, Pere (Servei Català de la Salut. Gerència de Prestacions Farmacèutiques i Accés al Medicament) ; Asensio, Carmen (Fundació Institut Català de Farmacologia) ; Escoda, Núria (Servei Català de la Salut. Gerència de Prestacions Farmacèutiques i Accés al Medicament) ; López, Pilar (Servei Català de la Salut. Gerència de Prestacions Farmacèutiques i Accés al Medicament) ; Laporte Rosselló, Joan-Ramón (Fundació Institut Català de Farmacologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Gabapentin and pregabalin are widely prescribed to elderly people, but data on their pharmacokinetics, safety, and efficacy in this population are scarce. Neurological adverse effects are common. Atrial fibrillation (AF) associated with their use has been described in several case reports and case series, but the incidence is unknown. [...]
2018 - 10.1007/s40264-018-0695-6
Drug Safety, Vol. 41 (june 2018) , p. 1325-1331  
8.
16 p, 163.4 KB Radiografía del periodismo de datos en las facultades de Comunicación españolas : innovando los estudios de grado en Periodismo / Flores-Vivar, Jesus Miguel (Universidad Complutense de Madrid. Internet Media Lab) ; López-López, Pilar José (Universidad Complutense de Madrid. Internet Media Lab)
La evolución del periodismo y los medios hace que cada vez más el conocimiento en profundidad de herramientas informáticas sea una necesidad apremiante para los periodistas del siglo XXI. Para ello, es necesario analizar, debatir y consensuar qué tipo de formación tecnológica básica es necesaria para poder realizar un periodismo de calidad. [...]
Due to the rapid evolution of journalism and the media, in-depth knowledge of computer tools has become an increasingly pressing need for 21st-century journalists. In this regard, it is necessary to analyze, discuss and reach a consensus on the basic technological training needed to perform quality journalism. [...]
L'evolució del periodisme i els mitjans fa que cada vegada més el coneixement en profunditat d'eines informàtiques sigui una necessitat urgent per als periodistes del segle XXI. Per això cal analitzar, debatre i consensuar quin tipus de formació tecnològica bàsica és necessària per poder realitzar un periodisme de qualitat. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3273
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 62 (Juny 2020) , p. 77-92 (Articles)
2 documents
9.
10 p, 331.0 KB Electronic properties of single-layer and multilayer transition metal dichalcogenides MX₂ (M = Mo, W and X = S, Se) / Roldan, Rafael (Instituto de Ciencia de Materiales de Madrid) ; Silva-Guillén, Jose Angel (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; López-Sancho, M. Pilar (Instituto de Ciencia de Materiales de Madrid) ; Guinea, Francisco (Instituto de Ciencia de Materiales de Madrid) ; Cappelluti, Emmanuele (Consiglio Nazionale delle Ricerche. Istituto de Sistemi Complessi) ; Ordejon, Pablo (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia)
Single- and few-layer transition metal dichalcogenides have recently emerged as a new family of layered crystals with great interest, not only from the fundamental point of view, but also because of their potential application in ultrathin devices. [...]
2014 - 10.1002/andp.201400128
Annalen der Physik, Vol. 526, issue 9-10 (Oct. 2014) , p. 347-357  
10.
13 p, 2.2 MB Momentum dependence of spin-orbit interaction effects in single-layer and multi-layer transition metal dichalcogenides / Roldan, Rafael (Instituto de Ciencia de Materiales de Madrid) ; López Sancho, M. Pilar (Instituto de Ciencia de Materiales de Madrid) ; Guinea, Francisco (Instituto de Ciencia de Materiales de Madrid) ; Cappelluti, Emmanuele (Istituto de Sistemi Complessi) ; Silva-Guillén, Jose Angel (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Ordejon, Pablo (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia)
One of the main characteristics of the new family of two-dimensional crystals of semiconducting transition metal dichalcogenides (TMDs) is the strong spin-orbit interaction, which makes them very promising for future applications in spintronics and valleytronics devices. [...]
2014 - 10.1088/2053-1583/1/3/034003
2D Materials, Vol. 1, Núm. 3 (December 2014) , art. 34003  

Articles : 22 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
185 p, 5.6 MB Memòria personal : una altra manera de llegir la història / Jané Checa, Oscar, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Miralles i Jori, Eulàlia, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Fernández Terricabras, Ignasi, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Amor López, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Cases i Ibàñez, Adrià (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Espino López, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Fernández, Elena (Fernández García) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Junqueras i Vies, Oriol, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Martí Escayol, Maria Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Navarra Ordoño, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Pagès Cruz, Gisela (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Pujol, Enric, 1960- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Ricci, Andrea (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Roura i Aulinas, Lluís, 1949- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Sánchez López, Pilar ; Simon i Tarrés, Antoni, 1956- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània)
El llibre proposa el consens assolit entre les diverses fórmules que s'han afirmat amb més o menys fortuna els darrers temps al voltant de la literatura personal, aquella del "jo", autobiogràfica, dietarística. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2013 (Monografies Manuscrits ; 8)  

Documents de recerca 8 registres trobats  
1.
1.8 MB The relationships between strategic orientations, innovation and firm performance : a meta-analytical path analysis and text mining application / Reyes-Gómez, Juan David ; López Belbeze, Ma. Pilar, dir. ; Rialp Criado, Josep, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
Les organitzacions exitoses aconsegueixen una presència sostenible als mercats en els quals competeixen en donar-li un fort impuls a les adreces estratègiques que condueixen al lliurament sistemàtica d'innovacions d'alt impacte. [...]
Las organizaciones exitosas logran una presencia sostenible en los mercados en los que compiten al darle un fuerte impulso a las direcciones estratégicas que conducen a la entrega sistemática de innovaciones de alto impacto. [...]
Successful organizations attain sustainable presence in the markets in which they compete by providing strategic directions that lead to the systematic delivery of high-impact innovations. Strategic orientation represents intangible resources and capabilities embedded into organizational culture. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
2.
47 p, 1.9 MB Voice marketing : influencia de las voces en la percepción de la marca / Hernández Egaña, Andoni ; Morey Bauzà, Antoni Llorenç ; López Belbeze, María Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
A aquest document es parla sobre el "voice marketing", un nou sistema de creació d'experiències per l'usuari en fase de desenvolupament el qual es basa en l'ús d'una veu artificial com a sistema de comunicació amb el client. [...]
En este documento se habla sobre el "Voice marketing", un nuevo sistema de creación de experiencias para el usuario todavía en fase de desarrollo el cual se basa en el uso de una voz artificial como sistema de comunicación con el cliente. [...]
This document talks about "Voice marketing", a new creation system of experiences for the user still in the development phase which is based on the use of an artificial voice as a communication system with the client. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
3.
82 p, 1.5 MB El efecto de la música en la publicidad / Fernandez Rof, Mireia ; Gheorghe, Cristina Stefania ; López Belbeze, María Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball d'investigació té la finalitat de conèixer l'efecte de la música en els anuncis publicitaris. Per una banda, es vol estudiar en quina mesura la tipologia de la música influeix en les emocions de les persones i, per una altra, si les emocions afecten en la publicitat. [...]
El presente trabajo de investigación quiere conocer el efecto de la música en los anuncios publicitarios. Por un lado, se pretende saber en qué medida la tipología de la música influye en las emociones de las personas y, por otro, descubrir si las emociones afectan en la publicidad.
The following research aims to study the effect of music in advertising. On the one hand, it aims to know if musical typology influencing people's emotions and on the other hand, find out if emotions affect advertising.

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
4.
75 p, 1.6 MB El impacto del proyecto HUB B30 en los canales digitales / El Briyak Ereddam, Hafsa ; López Belbeze, María Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Actualment les universitats aposten per la innovació, transferència de coneixement i tecnologia amb el propòsit d'aportar valor al conjunt de la societat. Una de les iniciatives per aconseguir-ho són els Hub d'Innovació, que busquen sinèrgies entre els diferents agents per tal de tractar els propòsits de la societat.
Actualmente las universidades apuestan por la innovación, transferencia de conocimiento y tecnología con el propósito de aportar valor al conjunto de la sociedad. Una de las iniciativas para lograrlo son los Hub de Innovación, que buscan sinergias entre los diferentes agentes a fin de tratar los propósitos de la sociedad.
Universities are currently committed to innovation, knowledge and technology transfer in order to add value to the society. One of the initiatives to achieve this are the Innovation Hubs, which seek synergies between different agents so as to address society purposes.

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
5.
39 p, 1.6 MB Sources and Implications of Asymmetric Competition : An Empirical Study / López Belbeze, Ma. Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
There has been a growing interest in the analysis of the asymmetries in competition in literature. Empirical evidence of its existence in the Spanish diaper market suggests us to study the source of these asymmetries and implications for the brand price decisions and more specifically, in the analysis of the brand's competitive position. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa 1999 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; 99/4)  
6.
295 p, 3.7 MB La autonomía financiera de las comunidades autónomas como instrumento de prevención de riesgos y seguridad humana : la necesidad de rediseñar el sistema de financiación autonómica desde la perspectiva humanocéntrica : propuesta de trabajo / López Torralba, María del Pilar ; Iglesias Lucía, Montserrat, dir. ; Morales Plaza, Antonio, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques
El principal objetivo de este trabajo de tesis ha sido determinar el papel de la autonomía financiera de las Comunidades Autónomas como instrumento adecuado de prevención de riesgos, especialmente, aquellos que se refieren a la exclusión social. [...]
The main objective of this paper is to determine the role of the financing autonomy of the Spanish Autonomous Communities as an appropriate way to prevent risks, especially those related to social marginalization. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
7.
55 p, 2.7 MB L'eficàcia de l'autoregulació publicitària / Gili Selga, Marta ; López Belbeze, Ma. Pilar, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
A Espanya, com en la majoria de països europeus, existeix un sistema d'autoregulació en l'àmbit publicitari, el qual és gestionat per una associació que porta per nom "Autocontrol: Asociación para la Autorregulación de la Comunicación Comercial". [...]
2017
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]  
8.
170 p, 8.5 MB Programa de conservació i manteniment de recursos genètics animals en la raça asinina catalana / Folch López, Pilar ; Jordana i Vidal, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Patologia i de Producció Animals)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  

Materials acadèmics 63 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 100.1 KB Simulació de Judicis [44217] / Miquel Rodríguez, Jorge ; Fauria Planas, Albert ; Isern, Marta ; López Fondón, María Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'objectiu essencial d'aquest Mòdul consisteix en l'adquisició per part de l'estudiant de les habilitats, actituds i coneixements adequats pel correcte desenvolupament de la professió en els diferents àmbits jurisdiccionals. [...]
The aim of this Module consists in the acquisition by the student of the appropriate competences (skills, attitudes and knowledge)to practice as a Lawyer in the different jurisdictional areas, specifically, in the civil and criminal ones. [...]
El objetivo esencial de este Módulo consiste en la adquisición por parte del estudiante de las habilidades, actitudes y conocimientos adecuados para el correcto desarrollo de la profesión en los distintos ámbitos jurisdiccionales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Advocacia [1121]
3 documents
2.
7 p, 114.9 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / López Belbeze, María Pilar ; López Sintas, Jordi ; Lopez Vicario, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...]
Block I: Marketing Data Science Marketing data science addresses the study of marketing problems from data, theories and experiments that study consumer behaviour. It is an interdisciplinary line of knowledge (marketing science, applied microeconomics, industrial organization, and statistical computing) that addresses topics such as the following: investigation of consumer choices and behaviour, evaluation of business decisions based on data, development and application of small and large-scale experiments, methods for the use of large amounts of data, computer methods for the analysis of data available on the Internet. [...]
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
3.
7 p, 116.2 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
4.
5 p, 106.3 KB Fonaments de Màrqueting [104675] / Llonch Andreu, Joan ; López Belbeze, María Pilar ; Gallo Martínez, Rosalía ; Eusebio, Rossano ; Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]

2021-22
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
5.
7 p, 114.4 KB Direcció de Màrqueting [104678] / Eusebio, Rossano ; Llonch Andreu, Joan ; López Belbeze, María Pilar ; Gallo Martínez, Rosalía ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting és una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental del área comercial de la empresa. [...]

2021-22
Grau en Economia [1407]
Grau en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
6.
1 p, 589.4 KB Dinámica de grupos: teoría [4675] / Gonzalez Lopez, M. Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1985-86
Llicenciat en Psicologia [444]  
7.
2 p, 304.6 KB Dinàmica de grups [DINGRU] / González López, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1981-82
Llicenciat en Psicologia [444]  
8.
1 p, 325.9 KB Dinámica de grupos: teoría [4675] / González López, M. Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1982-83
Llicenciat en Psicologia [444]  
9.
6 p, 111.8 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
10.
7 p, 110.7 KB Comportament del consumidor [42224] / López Belbeze, María Pilar ; Borrás Català, Vicent ; Pellicer Cardona, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I : Sociologia del consum (Part A y B) 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. [...]
Bloque I: Sociología del consumo (Parte A y B) 1. Conocimiento y visualización de las características de nuestra sociedad de consumo. 2. Comprensión de las explicaciones sobre el comportamiento del consumidor desde las diferentes perspectivas teóricas. [...]

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents

Materials acadèmics : 63 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
2 p, 2.2 MB Presentacion en Barcelona del Ballet Nacional Español / Aguilar, Rafael ; Diego, Emilio de ; Gades, Antonio ; Guridi, Jesús ; Halffter, Cristóbal ; López, Pilar ; Mariemma ; Rodrigo, Joaquín ; Ruiz Soler, Antonio ; Soler, Antonio ; Ballet Nacional de España ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1979  

Vegeu també: autors amb noms similars
22 Lopez, P.
10 Lopez, Patricia
12 Lopez, Pilar
22 López, P.
1 López, Pascual
10 López, Patricia
10 López, Patrícia
9 López, Pedro
1 López, Pedro Francesc
1 López, Pere
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.